Poe hee, speciaal daarvoor geregistreerd? Welkomquote:Op maandag 28 februari 2011 00:31 schreef xPercyxNL het volgende:
Allemaal uit pakjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cash pile:
[ afbeelding ]
Geïnteresseerd? GT: xPercyx NL
Wat voor Robben?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:31 schreef xPercyxNL het volgende:
Allemaal uit pakjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cash pile:
[ afbeelding ]
Geïnteresseerd? GT: xPercyx NL
Jaaa ben ook net een weekje bij XBW en nu bij Fok terwijl ik Fok al langer ken door mijn moeder die hier het nieuws bekijkt.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Poe hee, speciaal daarvoor geregistreerd? Welkom
Normaal.quote:
Wat is normaal?quote:Op maandag 28 februari 2011 00:38 schreef xPercyxNL het volgende:
[..]
Jaaa ben ook net een weekje bij XBW en nu bij Fok terwijl ik Fok al langer ken door mijn moeder die hier het nieuws bekijkt.
[..]
Normaal.
E
Niet in vormquote:
Ik bedoel geen zwarte versie..quote:Op maandag 28 februari 2011 00:42 schreef Tim86 het volgende:
Die nieuwe Ibra voor 40? Dat is wel cheap dan ja
O, niet eens opgevallen.. Hopen dat de persoon niet goed kijkt en 70k gaat bieden..quote:Op maandag 28 februari 2011 00:49 schreef emokid het volgende:
Je hebt drie Ibra's he, de 85 gaat voor 20k weg, de nieuwe 86 voor ongeveer 80k? De IF gaat voor meer dan 500.
Oh daarom ben je hierquote:
Ik zag bij google deze forum, daarom vroeg ik het hierquote:Op maandag 28 februari 2011 01:06 schreef Tim86 het volgende:
Natuurlijk wel, er zijn honderden manieren om winst te maken..
[..]
Oh daarom ben je hier
Doei.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:49 schreef emokid het volgende:
[..]
Rot een eind op met je kansloze gedoe.
Dat in de laatste minuten is net zo sneu. Het is gewoon fucked up in FIFA dat je zelfs tegen de beste speler simpel 10 minuten lang rond kan tikken als je dat wil en daar misbruik van maken is gewoon triest. Dat je in de laatste minuten wat meer op veilig en balbezit speelt is wat anders, maar niet dat laffe rondtikken achterin.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:56 schreef DutchSL het volgende:
Niks mis met tijdrekken ( in de laatste minuten, natuurlijk niet al bij minuut 60 ofzo beginnen )
Eens.quote:Op maandag 28 februari 2011 02:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat in de laatste minuten is net zo sneu. Het is gewoon fucked up in FIFA dat je zelfs tegen de beste speler simpel 10 minuten lang rond kan tikken als je dat wil en daar misbruik van maken is gewoon triest. Dat je in de laatste minuten wat meer op veilig en balbezit speelt is wat anders, maar niet dat laffe rondtikken achterin.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |