Hangt er van af of je IFs gebruikt of niet.. Zonder IF's zou ik rond de 30k rekenen en met rond de 100?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:02 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Bedankt, eens kijken of ik hem kan vinden.
Ik ben trouwens aan het sparen voor een goud eredivisie team, aangezien ik voornamelijk silver only toernooien speel kan ik niet spelers geleidelijk vervangen. Wat is een goed startkapitaal voor een goud eredivisie team?
ook nog wissels hèquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:22 schreef emokid het volgende:
15.000 is genoeg. Een zilveren Eredivisie team is meer waard dan een gouden. Ruiz, Dudzak, Lens etc kun je allemaal voor 1000 coins oppikken.
nee okee, dat was mischien teveel jaquote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:26 schreef emokid het volgende:
Dat gaat echt geen 30k kosten.Eredivisie is daar veel te goedkoop voor.
Ik heb wel het idee dat ik het merk. Als ik bijvoorbeeld Rooney en Hernandez voorin heb dan lijkt het alsof meer passes aankomen enzo dan bij Rooney-Torres. Maar kan ook liggen aan passing stats oid...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:46 schreef Stuurver het volgende:
Hoe belangrijk is chemistry eigelijk? Ik hoor soms mensen zeggen dat het eigelijk niks doet.
vergeet dat, een team met 11 chem en 75 gemiddeld > 0 chem met gemiddeld 90+quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:46 schreef Stuurver het volgende:
Hoe belangrijk is chemistry eigelijk? Ik hoor soms mensen zeggen dat het eigelijk niks doet.
je bedoelt IF vd wiel? Die is er niet...quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:16 schreef Fenomeno het volgende:
Blackcard greg heeft echt dramatische stamina
Mido of Janko.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:28 schreef Stuurver het volgende:
Wie is een betere spits Matavz,Amoah of Van Wolfswinkel? Heb nu verhoek en Leonardo in de vleugels
Als je verhoek en Leo op de flanken hebt en die bal alleen maar de 16 in pompt scoor je veel hoor. Janko kan ook goed koppen. Ik zou zeggen janko, met mido voor laatste half uurtje.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:32 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Janko kan ik niet vinden en Mido is nogal traag
Nee de gewone, blackcard greg is een bijnaam die ie zichzelf gegeven heeftquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:22 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
je bedoelt IF vd wiel? Die is er niet...
Duurde helemaal niet lang. Als ik de grens leg bij 2K max betalen dan trek je er ieder uur als je een beetje oplet al meer dan genoeg binnen. Je moet het alleen niet doen tijdens de piekuren, dan zitten er meer mensen op te azen en zijn de prijzen hoger (geldt voor iedere speler)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:39 schreef GuRBuH het volgende:
Tim, jij had je hele tradepile vol met Cechjes? Hoeveel tijd duurde dat voordat je die (cheap) binnen had? Ik neem tenminste aan dat je ze dan enigzins opspaarde?
Klopt ja, altijd als eerste onder de grens van 80 bij mij.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:16 schreef Fenomeno het volgende:
Blackcard greg heeft echt dramatische stamina
All pace..verder niets. Voor mij zijn Luuk de Jong en Mido erg fijn, Janko heb ik niet gehad en die is ook extreem zeldzaam nowadays. Op de flanken heb ik Sulejmani als LF en Verhoek als RF. Heb ook Leonardo die in alles betere stats heeft dan verhoek, maar er lukt vreemd genoeg niets met hemquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:34 schreef emokid het volgende:
Fernandez van Excelsior is een beest van een Silver.
Mido vind ik ook heel fijn. Fer is een soort Diaby, die is ook zo baas.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
All pace..verder niets. Voor mij zijn Luuk de Jong en Mido erg fijn, Janko heb ik niet gehad en die is ook extreem zeldzaam nowadays. Op de flanken heb ik Sulejmani als LF en Verhoek als RF. Heb ook Leonardo die in alles betere stats heeft dan verhoek, maar er lukt vreemd genoeg niets met hem
Beste Eredivisie silver is Leroy Fer vind ik..echt een koning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |