Het is nu ook een enorme chaos. Als je zoekt op een speler moet je telkens in de gaten houden of het de oude versie of de nieuwe versie is. Ze hadden beter gewoon alle oude kaarten kunnen upgraden. Leuk voor mensen die op die verhoging hebben geanticipeerd en het was veel overzichtelijker geweest. Nu heb je soms drie of vier versies van verschillende spelers. Normale, upgraded, IF, SIF...en nu maar hopen dat er geen TIF van komt.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:43 schreef Doublepain het volgende:
2.000 gekregen voor Krasic.. Triest gewoon, vorige maand was hij 12 tot 15k...![]()
EA verneukt het alleen maar met die nieuwe tyfus kaarten...
En dat de upgraded soms beter zijn dan de IF's is ook raar, en de IF's zijn dan alsnog duurder. Tuurlijk, die zijn zeldzamer, maar niet beter :Squote:Op maandag 28 februari 2011 19:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is nu ook een enorme chaos. Als je zoekt op een speler moet je telkens in de gaten houden of het de oude versie of de nieuwe versie is. Ze hadden beter gewoon alle oude kaarten kunnen upgraden. Leuk voor mensen die op die verhoging hebben geanticipeerd en het was veel overzichtelijker geweest. Nu heb je soms drie of vier versies van verschillende spelers. Normale, upgraded, IF, SIF...en nu maar hopen dat er geen TIF van komt.
Ligt het trouwens aan mij of zijn er veel te weinig Spaanse managers? Ik zie de hele tijd alleen maar die Del Bosque.Voor de rest amper wat gezien. Heb uiteindelijk maar een zilveren genomen maar echt wtf.
de hidden stats van een IF zijn dan wel veel beter,quote:Op maandag 28 februari 2011 20:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
En dat de upgraded soms beter zijn dan de IF's is ook raar, en de IF's zijn dan alsnog duurder. Tuurlijk, die zijn zeldzamer, maar niet beter :S
Alleen als de overall van de IF ook echt hoger is, kun je dat met zekerheid zeggen. Dat vind ik overigens wel irritant. Leuk hoor die zes stats maar je kunt de rest pas zien als je tijdens een wedstrijd naar een speler kijkt. Zou 't eigenlijk gewoon meteen willen zien.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:46 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
de hidden stats van een IF zijn dan wel veel beter,
Aan je postgeschiedenis te zien zit je net als mij op PS3, en ik raak m vrij makkelijk kwijt voor 2.5k BIN...quote:
Je bent te goed denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2011 03:39 schreef Tim86 het volgende:
lol ik zat net eens bij mijn rep op XBL te kijken..ik speel alleen FIFA online en van de spelers waar ik tegen heb gespeeld heeft 42% me preferred of niet gereviewed en 58% me op Avoid gezet...hoe triest is dat..
En dan te bedenken dat ik nooit een celebration doe, nooit ga rondtikken, nog nooit heb gequit en alleen een herhaling kijk bij een goal die ik echt briljant vind (1 op de 100 ongeveer)
Speelde net tegen een gast met Messi als LWB trouwens
Hangt van de speler en je manier van verkopen af. Je moet zelf ook kijken wat de drukste momenten zijn. Het is het gunstigste om te verkopen tussen 19:00 en 22:00 denk ik. Kopen is het voordeligst midden in de nacht wanneer er spelers gewoon verkocht worden voor nog niet eens de helft van de prijs overdag. Je moet dus sowieso voorkomen dat je spelers rond die tijd aflopen. Als je ze er 's avonds na middernacht opzet, kun je ze er het beste gewoon voor 12 uur of langer opzetten. en dan later weer voor 6 uur zodat ze rond 18:00 aflopen. Tijdens piekuren gewoon voor één uur erop.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef GuRBuH het volgende:
Nou lees ik op verschillende plaatsen (zal ook wel onderling overgenomen zijn) dat het toepassen van zo'n upgrade (bijv Heading +10) helpt bij het verkopen. Zogenaamd omdat deze dan opvalt. Nou moet ik zeggen dat ikzelf juist eerder geneigd ben om zo iemand niet te kopen tenzij de prijs echt gunstig is.... Iemand die hier succes mee heeft (gehad)?
En hoe lang doen jullie die auctions? Ik heb het idee dat je bij langere auctions vaker de BIN krijgt (mensen willen niet wachten) maar ze worden wel minder vaak gezien waarschijnlijk. Veel mensen kijken maar een aantal pagina's.
Je moet ook even Pepe Reina kijken. Het heeft natuurlijk geen zin om Cech boven het betere alternatief te fixen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:53 schreef GuRBuH het volgende:
Aankoopwaarde normaal van Cech op PS3 is tussen de 3000 en 4000 denk ik. Een aantal BIN's voor 4000 van dezelfde gast (4x ofzo) en een aantal onder de 4000. Maar meestal 5000.
Dat is natuurlijk wel waar maar ik weet niet of iedereen hier beschikt over een dergelijke smak geld. Is natuurlijk wel interessant voor een handelaar in z'n eentje met veel cash. Met deze fokprijsdrijf is het meer een groepshandeling waarbij iedereen, ook met een wat kleinere beurs winst kan maken. Als het goed verloopt, kunnen we natuurlijk altijd verder kijken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef Confetti het volgende:
Zou het niet beter zijn een IF versie van een speler te price-fixen?
Zag net dat IF Lucas() al rond de 30-40k is terwijl die een paar weken geleden voor 10k nog niet verkocht
Zie vorige post. We moeten maar even overleggen en kijken wat er precies mogelijk is. Probleem met IF's is natuurlijk ook dat er niet zo veel van zijn dus ik weet niet of dat dan gaat lukken als groepsactie. Denk dat sommigen hier zoveel cash hebben dat ze dat ook individueel zouden kunnen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:54 schreef emokid het volgende:
Je kunt het beste IFs price fixen, die komen namelijk niet meer uit de pakjes na de Team of the week. Die normale kaarten worden dagelijks duizenden van geopend, mensen zullen die kopen.
Mwa, ik heb in m'n eentje Akinfeev gedaan van 500 naar 1000-1500 dat is 2x tot 3x zoveel.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:57 schreef Johnbon het volgende:
Maar idd wat Emokid zegt zijn we(denk ik) te weinig om een prijs echt omhoog te krijgen van een speler die 100e keren erbij komt maar een IF zou moeten lukken?
is een mikel arteta dan niet een leuke om te price fixen prijs ligt rond de 2500??quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mwa, ik heb in m'n eentje Akinfeev gedaan van 500 naar 1000-1500 dat is 2x tot 3x zoveel.
Hangt er een beetje vanaf. Met middenvelders vind ik 't moeilijk om in te schatten wat mensen als alternatief zien. Dat is natuurlijk wel het belangrijkste argument, hè. Bij een IF weet je dat er niet echt een alternatief is omdat het een speciale kaart betreft. Bij middenvelders hebben spelers toch meer keuze.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:02 schreef Johnbon het volgende:
[..]
is een mikel arteta dan niet een leuke om te price fixen prijs ligt rond de 2500??
Ik vind Milito fijnerquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:20 schreef mash_ het volgende:
vraagje! Wie is beter in jullie ogen? Millito of slatan? Ik heb nu slatan, maar die zou ik kunnen verkopen en dan Millito kunnen kopen. Dan hou ik nog wist over ook.
Ik geloof dat we hier eerder al discussie over hadden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:20 schreef mash_ het volgende:
vraagje! Wie is beter in jullie ogen? Millito of slatan? Ik heb nu slatan, maar die zou ik kunnen verkopen en dan Millito kunnen kopen. Dan hou ik nog wist over ook.
wel irritant moet ik aan het begin van de wedstrijd meteen instellen om dat FUT deze opstelling niet standaard heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik geloof dat we hier eerder al discussie over hadden.Milito schijnt meer all-round te zijn maar ik vind Zlatan fysiek wel gewoon geniaal. Hangt er dus vanaf hoe je speelt. In een 4-4-1-1 zou ik voor Zlatan kiezen.
Ik heb die van 86quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind Milito fijnerMaar als je de nieuwe Zlatan (86) koopt is die misschien wel prettiger.
Dan zou ik voor Zlatan kiezen, maar Milito is ook erg goed. ik weet niet of je je coins misschien beter ergens anders kan besteden.. Het scheelt wel in prijs.quote:
Zie post boven jequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Zlatan kiezen, maar Milito is ook erg goed. ik weet niet of je je coins misschien beter ergens anders kan besteden.. Het scheelt wel in prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |