quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 13:27 schreef GuRBuH het volgende:Nou lees ik op verschillende plaatsen (zal ook wel onderling overgenomen zijn) dat het toepassen van zo'n upgrade (bijv Heading +10) helpt bij het verkopen. Zogenaamd omdat deze dan opvalt. Nou moet ik zeggen dat ikzelf juist eerder geneigd ben om zo iemand niet te kopen tenzij de prijs echt gunstig is.... Iemand die hier succes mee heeft (gehad)?
En hoe lang doen jullie die auctions? Ik heb het idee dat je bij langere auctions vaker de BIN krijgt (mensen willen niet wachten) maar ze worden wel minder vaak gezien waarschijnlijk. Veel mensen kijken maar een aantal pagina's.
Hangt van de speler en je manier van verkopen af. Je moet zelf ook kijken wat de drukste momenten zijn. Het is het gunstigste om te verkopen tussen 19:00 en 22:00 denk ik. Kopen is het voordeligst midden in de nacht wanneer er spelers gewoon verkocht worden voor nog niet eens de helft van de prijs overdag. Je moet dus sowieso voorkomen dat je spelers rond die tijd aflopen. Als je ze er 's avonds na middernacht opzet, kun je ze er het beste gewoon voor 12 uur of langer opzetten. en dan later weer voor 6 uur zodat ze rond 18:00 aflopen. Tijdens piekuren gewoon voor één uur erop.
Natuurlijk worden ze vaker gezien als je ze erop zet voor een uur maar in veel gevallen kijken er dan ook koopjesjagers naar dus het is geen garantie voor hoge inkomsten.
Optimale strategie is 's nachts kopen en dan de volgende dag rond 20:00-21:00 verkopen. Maar goed, dan moet je 's nachts opblijven. Het is dat ik nu toch al een brak ritme heb als student.

Dus dan kan ik mooi studeren terwijl ik af en toe een koopje bekijk.
Misschien kunnen we een gezamenlijke actie doen? Ik zie op de EA forums dat ze soms samen een prijs zetten. Wij zijn met een exclusiever groepje, dus ik neem aan dat we de prijs langer vast kunnen houden zonder dat iemand onder de prijs gaat zitten. Goed idee? Ik denk persoonlijk dat we spelers als Cech zoals eerder genoemd ook best voor meer dan 3000 kunnen vastzetten. (Gebruik hier trouwens even geen Engelse termen, zodat google het niet oppakt.

) Als je ziet voor hoeveel knaken toppers uit Spanje en Italië worden verhandeld, moet je Cech toch ook wel voor 5000-6000 kunnen verkopen. Het is natuurlijk geen Casillas maar een Valdes gaat als tweede garnituur van Spanje ook voor meer over de toonbank. Buffon als tweede keus in Italië ook. Als iemand een beter idee voor een speler heeft, kan dat ook natuurlijk.