Di Natale zou ik zeggenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Zie post boven jeMaakte net een edit toen je posten.
Als je geld hebt Di Natale, als je geen geld hebt Robinho.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb die van 86
Dit is nu mijn team: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iyaRCbmBbawBg
En heb slatan van 86 dan nog maar die staat nu even in mijn trade pile.
Heeft iemand nog tips? Dan vooral voor links voor. Want ben niet tevreden met ronaldinho
Di natalequote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:27 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb die van 86
Dit is nu mijn team: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iyaRCbmBbawBg
En heb slatan van 86 dan nog maar die staat nu even in mijn trade pile.
Heeft iemand nog tips? Dan vooral voor links voor. Want ben niet tevreden met ronaldinho
Di Natale kost maar 2/2,5k...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je geld hebt Di Natale, als je geen geld hebt Robinho.
Ik gebruik een opstelling die niet standaard in fut zit. waarbij hij wel aanvallend staatquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:39 schreef StijnDa het volgende:
Nog een tip, als ik jouw opstelling zo zie speel je dus met de middelste middenvelder met de punt naar achter, jij hebt 2 verdedigende middenvelders en 1 aanvallende middenvelder. Die aanvallende middenvelder (Sneijder) zet je nu met de punt naar achter.. Naar de buitenkant verplaatsen dus en De Rossi of Cambiasso naar het midden.
Samuel is vrij langzaam, het is handig om Thiago Silva aan te schaffen, als je dan in een wedstrijd ziet dat je tegenstander speelt met Nani, Agbonlahor, Lennon, Arshavin, etc. kan je Samuel wisselen voor Thiago Silva omdat je weet dat ze elke bal diep gaan geven en dan houdt Silva ze wel bij.
[..]
Di Natale kost maar 2/2,5k...
Ooh ik dacht zoals in het plaatje dat hij verdedigend stondquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik gebruik een opstelling die niet standaard in fut zit. waarbij hij wel aanvallend staat
Ja, kloptquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ooh ik dacht zoals in het plaatje dat hij verdedigend stond
Oké dan heb je het prima opgelostquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:53 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, kloptWas dus een verkeerd plaatje
Zag het beetje laat
Maar het is die opstelling alleen dan dus met de punt naar voren
Heb jij een beter idee...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:59 schreef Tim86 het volgende:
Prijsfix lijkt me totaal niet interessant eerlijk gezegd. Alleen met een IF of een goede silver oid (of hele rare gold)zou he nog enigszins lucratief kunnen zijn, maar met een normale NIF is het haast niet mogelijk. Ik verhandel nu soms ook 20 Cech's per uur en er zijn nog heeeeeeeeeeeel veel andere Cech's die aangeboden worden.
Al mijn ideeën zijn hier de afgelopen weken wel gepost en daar valt genoeg mee te verdienen. Price-fixen is echt te moeilijk denk ik. Als je iedere dag gewoon een uurtje oid in het traden steekt met de Kompany'tjes en Cechjes pak je met gemak zo'n 50K per dag en zit je binnen een week aan de 300-350K. Ik begon zelf dit weekend met een startkapitaal van 30K en zit nu als mijn huidige batch verkocht is al op 180. Zitten ook wel coins van spelen bij uiteraard, maar goed, zo simpel is het. Ik ben nu toevallig tegen Cech aangelopen omdat het me opviel toen ik hem zelf wilde verkopen uit een pakje, maar zo zijn er vast nog veel meer.quote:
Ik lob hem vaak naar de rechts of linksback. Komt altijd aan en daar anticiperen ze de eerste 4,5 keer toch niet op. Bij mijn Serie A ploeg knalde ik hem gewoon naar Ibra, maar nu met El Hamdaoui schiet dat niet op.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:17 schreef Fenomeno het volgende:
Is ook altijd hetzelfde volk dat een korte uittrap van de keeper probeert te onderscheppen
Ik doe daar vaak de conservatie variant op ja...FK's laag over de grond zijn vaak toch een risico met die irritante gasten die net buiten je gezichtsveld enzo gaaan staan. Ik stift hem een paar meter tussen de zijlijn en mijn aanvaller/middenvelder in en sprint dan naar de bal toe en dan heb je altijd wel balbezit zonder risico op een counter. Worst case is dat hij over de zijlijn gaat, maar dat is 1 op 10 ofzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weet je wat ik echt zelden zie van tegenstanders? Dat ze de bal bij een vrije trap op de eigen helft langs de lijn trappen. Werkt geweldig maar blijkbaar ben ik de enige? Gewoon zo'n bal tussen corner en 16 meter in. Verdedigers zijn te laat omdat ze op een hoopje in het midden staan en je aanvallers zijn meestal sneller dus die pikken zo'n bal op, je geeft een voorzet, totale chaos in het strafschopgebied...goal.
Die doe ik ook wel. Hangt een beetje van positie en opstelling tegenstander af. Snap ook niet dat zoveel mensen van grote afstand op doel schieten bij een vrije trap. Hoge ballen tussen verdediging en keeper in zijn levensgevaarlijk. Scoor daar best vaak uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik doe daar vaak de conservatie variant op ja...FK's laag over de grond zijn vaak toch een risico met die irritante gasten die net buiten je gezichtsveld enzo gaaan staan. Ik stift hem een paar meter tussen de zijlijn en mijn aanvaller/middenvelder in en sprint dan naar de bal toe en dan heb je altijd wel balbezit zonder risico op een counter. Worst case is dat hij over de zijlijn gaat, maar dat is 1 op 10 ofzo.
Mijne ook in december ofzo verkocht voor 4K omdat hij totaal niet meer waard leek te worden. Misschien toch maar wat Eredivisie IF's opkopen ofzo, want Doedel en Lens zijn ook al mega zeldzaam nowadays. Alleen van Douglas zijn er echt veel, maar dat is dan ook een beest die in iedere Braziliaanse ploeg een basisplaats naast Lucio moet hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:20 schreef Doublepain het volgende:
omg... IF Granqvist is nu 13k waard.. Eerst kocht ik hem voor 600 coins.. Ik dacht die wordt toch niet duurder..![]()
Hangt een beetje van de stand af..als ik met 3+ voor sta ga ik ook altijd knallenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Die doe ik ook wel. Hangt een beetje van positie en opstelling tegenstander af. Snap ook niet dat zoveel mensen van grote afstand op doel schieten bij een vrije trap. Hoge ballen tussen verdediging en keeper in zijn levensgevaarlijk. Scoor daar best vaak uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |