Dat zeker, maar dan nog is het niet te verklaren. Alles lukt gewoon..vrije trappen, corners, schoten van afstand, crosses, steekballen, solo's...Sinds ik met deze ploeg speel vind ik het echt 10x leukerquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:06 schreef broodjeeimetui het volgende:
Ik denk dat tegenstanders je sneller onderschatten.
Heb jij IF vlaar?quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:10 schreef Fenomeno het volgende:
Net iemand met 5-1 opgerold die 86 zlatan in de spits had, die alleen al is al 6 keer zo duur als mijn hele team en kreeg amper voet aan de grond tegen verthongen en vlaar
Zou wel chill zijn ja, als winger zou ik ook niet erg vinden als stand in voor dszudzak of Lens. Welke formatie speel jij?quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:14 schreef Tim86 het volgende:
Ik wel, maar Vertonghen heeft de concurrentiestrijd gewonnen. Nu hopen op IF Wijnaldum als CAM en Steek
quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:16 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Zou wel chill zijn ja, als winger zou ik ook niet erg vinden als stand in voor dszudzak of Lens. Welke formatie speel jij?
Hoeveel dan? Vorige week voor 13 gehaald geloof ik..Lens was duurderquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:17 schreef Fenomeno het volgende:
Wilde eigenlijk IF doedzak halen maar die kost een godsvermogen zie ik nu
ja hij is ook best zelfzaam. Ik had hem voor 28k. IF lens is nog duurder nu...quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:17 schreef Fenomeno het volgende:
Wilde eigenlijk IF doedzak halen maar die kost een godsvermogen zie ik nu
70k op ps3 volgens fut11info, zal morgenochtend eens kijken of er een op trade staat, 13k zou ik hem zo voor halenquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoeveel dan? Vorige week voor 13 gehaald geloof ik..Lens was duurder
Koop Fer, is een echte beer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:43 schreef Stuurver het volgende:
Ik denk dat Bulykin mijn nieuwe spits wordt, net 4 goals met hem gemaakt en hij is bijna niet van de bal af te krijgen (De nieuwe versie tenminste die 71 is ipv 66)
Holla is ook ziek voor een zilvere speler, bijna elke vrije trap die net buiten de 16 valt gaat er met hem gemakkelijk in
Hij is overal 2000quote:
Hoezo, omdat alles met leo misluktquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:08 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Hij is overal 2000![]()
Ik denk dat ik Leonardo maar weer verkoop want echt niks lukt met hem.
Fifa is realistischer dan ik dacht
Ja en het heeft altijd balverlies tot gevolg net als in het echtquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:09 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Hoezo, omdat alles met leo mislukt?
Wedstrijd winnen, match rating.quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:36 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja en het heeft altijd balverlies tot gevolg net als in het echt
Op wat is moraal eigenlijk gebaseerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |