abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93373652
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 23:35 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nee. Ze moeten op de tribune zitten of als reserve staan. Dit kun je oplossen door de tribune van je tweede team te vullen met snelvermoeide spelers van je eerste team en vice-versa.
Bedankt, sta al in de finale van de beginners cup.

Je zou denken dat mensen in FUT minder snel quitten maar niets is minder waar :{

Alleen eerste twee wedstrijden verloren omdat mijn team bagger was
pi_93390060
Contracten zijn 300-500 per stuk? :{

Zo kan je nooit een team opbouwen zonder echt geld te besteden
pi_93390229
Je kunt silver contracten kopen voor 200, deze tellen ook wat bij. Verder gewoon weinig wisselen tijdens wedstrijden.
pi_93390258
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef emokid het volgende:
Je kunt silver contracten kopen voor 200, deze tellen ook wat bij. Verder gewoon weinig wisselen tijdens wedstrijden.
Vanochtend waren die ook rond de 350
  zondag 27 februari 2011 @ 15:37:36 #65
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_93393035
Contracten kopen van 200 is bijna onmogelijk nu. Vaak voor 300 zijn er mensen die eerder zijn. Zwaar irritant.
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_93393127
Lekker traden met vriend Cech en je hebt weer 3 gratis contracten per sale.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93396626
Ik heb onderhand alweer al mijn spelers op de market gegooid. Het volgende team wordt een 4-3-3 Barcelona en hopelijk kan ik genoeg bargains scoren zodat ik uiteindelijk IF Messi kan kopen.
pi_93396648
Hoeveel coins heb je nu dan? :o
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93397249
Op het moment 252k, maar ik heb tot nu toe alleen Kaká en IF Diarra verkocht. Uiteindelijk moet ik zo rond de 1,2m hebben, hoop ik. Ik ga de komende dagen even rondhangen op de 59th met een Barca en 4-4-3 filter. Overigens weet ik niet wat ik met Casillas moet doen; ik wil een echt Barcelona hebben, maar Valdes is gewoon zo slecht in FIFA.
pi_93397337
Ik moet nu al stoppen met FUT omdat ik geen geld meer heb voor contracten _O-
pi_93397387
Haha, Udinese wint met 0-7 uit bij Palermo. 3x Di Natale, 4x Sanchez. Ik zeg, SIF. :P
pi_93397405
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef Stuurver het volgende:
Ik moet nu al stoppen met FUT omdat ik geen geld meer heb voor contracten _O-
Aan het begin is het handig om spelers te kopen met veel contracten, als je er dan geen meer hebt zet je je speler te koop en koop je een nieuwe voor ongeveer dezelfde prijs met veel contracten ;)
pi_93397536
Op het FUT11 forum beginnen ze al over IF Wijnaldum.
pi_93397962
Zou best een leuke IF zijn, hij is al gold geloof ik.
pi_93399342
IF Stekelenburg hoop ik op :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93399386
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:52 schreef psychedelicate het volgende:
Op het moment 252k, maar ik heb tot nu toe alleen Kaká en IF Diarra verkocht. Uiteindelijk moet ik zo rond de 1,2m hebben, hoop ik. Ik ga de komende dagen even rondhangen op de 59th met een Barca en 4-4-3 filter. Overigens weet ik niet wat ik met Casillas moet doen; ik wil een echt Barcelona hebben, maar Valdes is gewoon zo slecht in FIFA.
Ik vond Valdes best prima eigenlijk toen ik met een Spaans team speelde..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93402052
Wtf. Hoe kan dit nou weer. De tegenstander scoort 2x uit buitenspel positie?!
En ik had een penalty moeten krijgen maar die gaf de scheids niet?
Sinds wanneer zit dit in het spel?
pi_93402120
Dat zit niet in het spel, er stond vast wel iemand buitenspel op te heffen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93402208
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:47 schreef Tim86 het volgende:
Dat zit niet in het spel, er stond vast wel iemand buitenspel op te heffen.
Nee ik meen het ik heb het nagekeken omdat er twee keer een goal uit voorkwam. De tegenstander stond 2x tegen een verdediger van mij aan maar wel zo met zijn lichaam buitenspel.
Ik heb ook al een paar keer gehad dat er voor buitenspel gefloten werd met dat het dat niet eens was. Dus volgens mij is het een bug.
pi_93402214
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:39 schreef Tim86 het volgende:
Lekker traden met vriend Cech en je hebt weer 3 gratis contracten per sale.
voor hoeveel koop jij je Cechen in en voor hoeveel doe je ze weer weg dan?
ik zie ze alleen voor >2500 ;(
pi_93402896
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:49 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

voor hoeveel koop jij je Cechen in en voor hoeveel doe je ze weer weg dan?
ik zie ze alleen voor >2500 ;(
Zie mijn post:
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef Tim86 het volgende:
Tip van flip om te traden: Cech van Chelsea. Makkelijk voor 2K te kopen 3K buy now te verkopen. Tot 2.5K kopen is nog makkelijker, maar dan is de marge wat kleiner.

Af en toe gaat er zelfs wat uit voor max 4k, maar dan moet je wel heel veel geduld hebben en met 30 Cechjes op de tradepile heb ik dat niet
Je moet uiteraard niet bij buy now kijken maar gewoon bieden. Zit op xbox overigens.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93403299
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:40 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik vond Valdes best prima eigenlijk toen ik met een Spaans team speelde..
Hij laat de bal veel te vaak los na een simpel schot. Heeft me al veel tegendoelpunten gekost.
pi_93404097
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:03 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zie mijn post:

[..]

Je moet uiteraard niet bij buy now kijken maar gewoon bieden. Zit op xbox overigens.
aah bedankt, ik heb net een Cechje op de kop weten te tikken voor 2500 :)
ben benieuwd.
pi_93405090
Er moet echt een IF Wijnaldum komen zeg. Junker kreeg er eentje voor 3 doelpunten en hij heeft er vier gemaakt. Overigens zou ik ook graag een IF Ryo Miyaichi zien maar die zit standaard niet eens in het spel. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_93405576
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:28 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

aah bedankt, ik heb net een Cechje op de kop weten te tikken voor 2500 :)
ben benieuwd.
Moet makkelijk kunnen voor veel minder dan 2500 op de xbox hoor. Als je gewoon zoekt op max 2500 als prijs dan zie je er ieder uur een stuk of 30/40. Gewoon allemaal in je watch list knallen en volgen en bieden tot 2000 of 2500, net waar je de lat legt.

Verkopen moet wel lukken :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93405791
Ik moet altijd lachen om de sig van zo'n gast op het ea forum :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93405959
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:58 schreef Tim86 het volgende:
Ik moet altijd lachen om de sig van zo'n gast op het ea forum :')
[ afbeelding ]
:D :D :D ^O^
pi_93406028
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Moet makkelijk kunnen voor veel minder dan 2500 op de xbox hoor. Als je gewoon zoekt op max 2500 als prijs dan zie je er ieder uur een stuk of 30/40. Gewoon allemaal in je watch list knallen en volgen en bieden tot 2000 of 2500, net waar je de lat legt.

Verkopen moet wel lukken :P
[ afbeelding ]
Niet slecht. :) Verbeterde versie van mijn Akinfeev-handeltje. Al verkocht ik die wel voor dubbel de aankoopprijs. Steeds 500+ winst op elke Akinfeev.
pi_93406221
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Niet slecht. :) Verbeterde versie van mijn Akinfeev-handeltje. Al verkocht ik die wel voor dubbel de aankoopprijs. Steeds 500+ winst op elke Akinfeev.
Ja, qua ROI zit je met Akinfeev wel beter, maar dit tikt wel lekker aan. Meestal rond de 1K winst per speler en omdat er zoveel zijn kan je in een uurtje werk makkelijk 50K maken ofzo, al heb ik daar vaak het geduld niet voor. Misschien kan de BIN nog wel hoger, maar met 3K verkoop ik ze 3 van de 4 keer direct binnen het uur en dat is toch wel fijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93407319
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja, qua ROI zit je met Akinfeev wel beter, maar dit tikt wel lekker aan. Meestal rond de 1K winst per speler en omdat er zoveel zijn kan je in een uurtje werk makkelijk 50K maken ofzo, al heb ik daar vaak het geduld niet voor. Misschien kan de BIN nog wel hoger, maar met 3K verkoop ik ze 3 van de 4 keer direct binnen het uur en dat is toch wel fijn.
Ja, klopt. Als je wil beginnen met handelen is Akinfeev wel lekker hoor. Het is dat ik al m'n geld nu al weer heb opgemaakt aan een tweede team en Eto'o en Chiellini maar het is zeker wel lekker handelen. Voordeel is ook dat niet veel mensen de waarde van Akinfeev kunnen inschatten. Er staan er nu een hoop voor 1000-2500 op maar ook gewoon 500/600 die je er dus gewoon voor minstens het dubbele weer op kunt zetten. Risico is vrij klein met zo'n goedkope speler als Akinfeev. Gewoon twee dozijn kopen en je zit gebakken.

Maar goed, het is inderdaad wel meer werk dan een Cech lijkt me. Bij Akinfeev moet je altijd z.s.m. de <500 Akinfeev's opkopen zodat je duurdere kaarten verkocht blijven worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')