Bedankt, sta al in de finale van de beginners cup.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee. Ze moeten op de tribune zitten of als reserve staan. Dit kun je oplossen door de tribune van je tweede team te vullen met snelvermoeide spelers van je eerste team en vice-versa.
Vanochtend waren die ook rond de 350quote:Op zondag 27 februari 2011 14:43 schreef emokid het volgende:
Je kunt silver contracten kopen voor 200, deze tellen ook wat bij. Verder gewoon weinig wisselen tijdens wedstrijden.
Aan het begin is het handig om spelers te kopen met veel contracten, als je er dan geen meer hebt zet je je speler te koop en koop je een nieuwe voor ongeveer dezelfde prijs met veel contractenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:54 schreef Stuurver het volgende:
Ik moet nu al stoppen met FUT omdat ik geen geld meer heb voor contracten
Ik vond Valdes best prima eigenlijk toen ik met een Spaans team speelde..quote:Op zondag 27 februari 2011 16:52 schreef psychedelicate het volgende:
Op het moment 252k, maar ik heb tot nu toe alleen Kaká en IF Diarra verkocht. Uiteindelijk moet ik zo rond de 1,2m hebben, hoop ik. Ik ga de komende dagen even rondhangen op de 59th met een Barca en 4-4-3 filter. Overigens weet ik niet wat ik met Casillas moet doen; ik wil een echt Barcelona hebben, maar Valdes is gewoon zo slecht in FIFA.
Nee ik meen het ik heb het nagekeken omdat er twee keer een goal uit voorkwam. De tegenstander stond 2x tegen een verdediger van mij aan maar wel zo met zijn lichaam buitenspel.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:47 schreef Tim86 het volgende:
Dat zit niet in het spel, er stond vast wel iemand buitenspel op te heffen.
voor hoeveel koop jij je Cechen in en voor hoeveel doe je ze weer weg dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 15:39 schreef Tim86 het volgende:
Lekker traden met vriend Cech en je hebt weer 3 gratis contracten per sale.
Zie mijn post:quote:Op zondag 27 februari 2011 18:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
voor hoeveel koop jij je Cechen in en voor hoeveel doe je ze weer weg dan?
ik zie ze alleen voor >2500
Je moet uiteraard niet bij buy now kijken maar gewoon bieden. Zit op xbox overigens.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:10 schreef Tim86 het volgende:
Tip van flip om te traden: Cech van Chelsea. Makkelijk voor 2K te kopen 3K buy now te verkopen. Tot 2.5K kopen is nog makkelijker, maar dan is de marge wat kleiner.
Af en toe gaat er zelfs wat uit voor max 4k, maar dan moet je wel heel veel geduld hebben en met 30 Cechjes op de tradepile heb ik dat niet
Hij laat de bal veel te vaak los na een simpel schot. Heeft me al veel tegendoelpunten gekost.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond Valdes best prima eigenlijk toen ik met een Spaans team speelde..
aah bedankt, ik heb net een Cechje op de kop weten te tikken voor 2500quote:Op zondag 27 februari 2011 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie mijn post:
[..]
Je moet uiteraard niet bij buy now kijken maar gewoon bieden. Zit op xbox overigens.
Moet makkelijk kunnen voor veel minder dan 2500 op de xbox hoor. Als je gewoon zoekt op max 2500 als prijs dan zie je er ieder uur een stuk of 30/40. Gewoon allemaal in je watch list knallen en volgen en bieden tot 2000 of 2500, net waar je de lat legt.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
aah bedankt, ik heb net een Cechje op de kop weten te tikken voor 2500
ben benieuwd.
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:58 schreef Tim86 het volgende:
Ik moet altijd lachen om de sig van zo'n gast op het ea forum
[ afbeelding ]
Niet slecht.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet makkelijk kunnen voor veel minder dan 2500 op de xbox hoor. Als je gewoon zoekt op max 2500 als prijs dan zie je er ieder uur een stuk of 30/40. Gewoon allemaal in je watch list knallen en volgen en bieden tot 2000 of 2500, net waar je de lat legt.
Verkopen moet wel lukken
[ afbeelding ]
Ja, qua ROI zit je met Akinfeev wel beter, maar dit tikt wel lekker aan. Meestal rond de 1K winst per speler en omdat er zoveel zijn kan je in een uurtje werk makkelijk 50K maken ofzo, al heb ik daar vaak het geduld niet voor. Misschien kan de BIN nog wel hoger, maar met 3K verkoop ik ze 3 van de 4 keer direct binnen het uur en dat is toch wel fijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet slecht.Verbeterde versie van mijn Akinfeev-handeltje. Al verkocht ik die wel voor dubbel de aankoopprijs. Steeds 500+ winst op elke Akinfeev.
Ja, klopt. Als je wil beginnen met handelen is Akinfeev wel lekker hoor. Het is dat ik al m'n geld nu al weer heb opgemaakt aan een tweede team en Eto'o en Chiellini maar het is zeker wel lekker handelen. Voordeel is ook dat niet veel mensen de waarde van Akinfeev kunnen inschatten. Er staan er nu een hoop voor 1000-2500 op maar ook gewoon 500/600 die je er dus gewoon voor minstens het dubbele weer op kunt zetten. Risico is vrij klein met zo'n goedkope speler als Akinfeev. Gewoon twee dozijn kopen en je zit gebakken.quote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, qua ROI zit je met Akinfeev wel beter, maar dit tikt wel lekker aan. Meestal rond de 1K winst per speler en omdat er zoveel zijn kan je in een uurtje werk makkelijk 50K maken ofzo, al heb ik daar vaak het geduld niet voor. Misschien kan de BIN nog wel hoger, maar met 3K verkoop ik ze 3 van de 4 keer direct binnen het uur en dat is toch wel fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |