Bizar slecht ook t.o.v. de rest van het team. Nu maar hopen dat Vlaar zich blijft ontwikkelen, net als de Vrij en dan Douglas erbij. Voor de rest is er niet echt veel Nederlands verdedigend talent. Misschien Blind nog, maar centraal staan er bij Ajax ook gewoon Belgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:32 schreef emokid het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik niet zo'n voorstander van zijn naturalisering, maar aan de andere kant heeft Nederland echt een bizar slechte verdediging vergeleken met andere toplanden. Met Ooijer en Matthijsen kom je gewoon te kort.
Voor toekomst. Daarom zet ik ook vraagteken bij Blind. Die moeten echt eerst nog ervaring opdoen. Je kunt ook niet Castaignos noemen als spits van Oranje. Over een jaartje of drie, vier met ervaring in Serie A wordt het een ander verhaal. Zelfde geldt voor Bruma.quote:
EAquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:10 schreef Fenomeno het volgende:
Goffedomme net mn eredivisie team compleet, net eerste potje bezig, ging lekker, klappen die kenkerservers eruit
Hier ook, net met 2-0 voorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:10 schreef Fenomeno het volgende:
Goffedomme net mn eredivisie team compleet, net eerste potje bezig, ging lekker, klappen die kenkerservers eruit
Leuk team, maar kun je opschieten met IF Junker? Heeft echt een belabberde finishing bij mij, maakt zelden een kans af.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:53 schreef broodjeeimetui het volgende:
Hallo mensen, ik ben weer terug. Ik had een 3 weken ban wegens een ''ongepaste reactie''
Ik heb een nieuw team gemaakt, Eredivisie:
IF Junker
IF Dszudsak---IF Lens
Affelay---IF Janssen---IF Eriksen
Anita---IF Granqist---IF Vlaar---Vd Wiel
Stekelenburg
Speelt echt heerlijk!
Ik gebruik hem het meest als aanspeelpunt voor Dszudzak en Lens. Het is me nog niet echt opgevallen dat hij niks afmaakt. Heb ook pas 6 potjes met dit team gespeeld. Zit nog te denken an IF Douglas ipv IF Vlaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:57 schreef emokid het volgende:
[..]
Leuk team, maar kun je opschieten met IF Junker? Heeft echt een belabberde finishing bij mij, maakt zelden een kans af.
Kan volgens mij wel op de webapp. Niet in het spel zelf...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:08 schreef Stuurver het volgende:
Is het mogelijk je clubnaam/teamnaam te veranderen?
Die van mij heet momenteel aaassdddd
Oke bedankt,quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kan volgens mij wel op de webapp. Niet in het spel zelf...
Vanmiddag trouwens maar Eto'o (86) gehaald voor 50k. Voor 6k even een formatie kaartje eroverheen gedaan. Speelt echt heerlijk. Samen met Di Natale en Pato is het echt heerlijk spelen. Mooi te zien dat Eto'o nu gewoon veel mooiere paasjes geeft, constant hakjes en mooi loopacties. Heb echt het idee dat dit nu vaker gebeurd dan bij de oude.
Bedankt, eens kijken of ik hem kan vinden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:47 schreef emokid het volgende:
Janko. In 4-3-3 alleen maar voorzetten dan kopt hij ze er wel in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |