Flippen met een Z1000quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:18 schreef ikookhier het volgende:
Geen ideehet ging zo snel allemaal
Ik zag het te laatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat was wel even wachten op de lapo
Neem een zakdoekje mee dan..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:06 schreef Geerd het volgende:
Wie der van het weekend nog gaat niet alleen naar de motors kijken dan mis je de helft
gaat waarschijnljik maar tot de 2kWquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:44 schreef Worldbeater het volgende:
WB werd vanmiddag op de Peugotti 125 cc motorscoot opgepikt door een wit blauwe diender.
[ afbeelding ]
Volgens mij werd heel Pijnacker vanmiddag schoongeveegd.
Zoveel motoragenten had ik nog nooit gezien.
Anyway, stukje er achter moeten rijden, bleken we onderweg naar de rollenbank.![]()
Het is dat WB haast had (en een defect achterlicht) , dus maar gelijk gepiept 'dit is een motorscooter'.
Verbaast waren ze wel.
Nog even gevraagd of ik erop mocht, de ene agent vond het wel leuk, een andere durfde het niet aan.![]()
Ze waren trouwens hartstikke gek met Peugotti, leuk ding zo'n minimotorscoot.
Hoe hard gaat dat nou?![]()
Maar snel klaar was WB niet, nog even papieren en rijbewijs controle.![]()
En toen nog een verlichting controle.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Knipperlichtjes voor achter/links en rechts moesten ook even allemaal apartgelukkig een beetje met het remlicht kunnen spelen als speudo achterlicht
en weg kon WB weer.
![]()
![]()
Morgen toch maar de draadboom onderzoeken, de volgende rollenbank zeg ik lekker niets.
Gratis dyno test!
Ja en kreeg je een bonnetje van 70,- tegenwoordig mag je dan emg gaan doenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:39 schreef cageon2 het volgende:
[..]
gaat waarschijnljik maar tot de 2kWmijn brommert trok m er flink uit toen...
er.. 250 euries...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja en kreeg je een bonnetje van 70,- tegenwoordig mag je dan emg gaan doen![]()
quote:
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:22 schreef Den_Haag het volgende:
Beetje laf WB. gewoon die rollerbank afraggen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:28 schreef OPM het volgende:
thx voor de tip WB, dat wordt een vroegertje..
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:53 schreef Den_Haag het volgende:
teruggevonden. lag bij de kapotte motor
jah qud nog gemistquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Al een circuitbakkie op het oog?
Met zes weken is het weer april. :]
jahoor:Pquote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef OPM het volgende:
[..]
jah qud nog gemistiemand n torrentje beschikbaar voor dl?
genoeg op t oogover 10 weken alweer mei
~12v komt er meestal uit, met opladen staat er meestal 13v/14v op.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:09 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
Welk voltage gaat er normaal op de accu? 12v of 6v?
~topic voor jou.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:22 schreef cageon2 het volgende:
~12v komt er meestal uit, met opladen staat er meestal 13v/14v op.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:27 schreef ikookhier het volgende:
Lekker fris nog op de motor vandaagGelukkig rij ik hard genoeg om me warm te houden
Zolang het maar droog is wat mij betreft.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:00 schreef ikookhier het volgende:
Nog even en het is weer 20 gradenrost toch wat lekkerder
Je kan nog drie weken trainen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:52 schreef BazzieK het volgende:
Net voor het eerst sinds de zomer cardio gedaan, hartslag schoot naar de 170 bij gemiddelde inspanning.Hardloopwedstrijden worden em niet.
ken ik, heb hier een Arduino Uno liggen en nog 3 of 4 losse ATMega microcontrollers, op het werk een robot met een Arduino-compatible bord met motor en servo aansturing etc.quote:
Bedoelde dat je daar wel ff je kunde kon spuien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:58 schreef cageon2 het volgende:
ken ik, heb hier een Arduino Uno liggen en nog 3 of 4 losse ATMega microcontrollers, op het werk een robot met een Arduino-compatible bord met motor en servo aansturing etc.![]()
Maar heb voor de motor nog niet iets leuks verzonnen. Dataloggen van vering is wel cool, maar die sensoren zijn zo verrekte duur...
Dat zou kunnen, maar ik probeer zo min mogelijk op fora rond te hangen, grote waste of time met 80% bullshit.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bedoelde dat je daar wel ff je kunde kon spuien.
Ja dat heb ik inderdaad gemerkt de laatste tijd.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:59 schreef cageon2 het volgende:
Dat zou kunnen, maar ik probeer zo min mogelijk op fora rond te hangen, grote waste of time met 80% bullshit.
Werken idd en een andere hobby ernaast.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja dat heb ik inderdaad gemerkt de laatste tijd.Werken, werken, werken?
Typische ZAC.
Ja de effort of it all is bijna nihil.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:17 schreef cageon2 het volgende:
Werken idd en een andere hobby ernaast.![]()
+ dat ik wel ERG actief was op 3 fora en ik het nodig vond om op vrijwel alles te reageren. Zonde van mijn tijd.
Van niet hardlopen ook.quote:
Wel cola light he, anders is het slecht voor de kast.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je kan nog drie weken trainen.
Je bent jong dus je lichaam past zich snel aan.![]()
NU inschrijven is een prima motivatie tot training.![]()
Krijg je van mij een blikkie cola na de loop.![]()
![]()
An offer U can't refuse.
Deal.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:00 schreef BazzieK het volgende:
Wel cola light he, anders is het slecht voor de kast.
In zekere zin dus een slechte herinnering.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef cageon2 het volgende:
Kickuh he, dat was op Croix, na een natte ochtend![]()
daar ging het fout bij mij
Nicequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
Maarten.. pas de derde keer op een sportmotor gestapt.![]()
[ afbeelding ]
Een kikker in het ijsquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:39 schreef Worldbeater het volgende:
Maarten.. pas de derde keer op een sportmotor gestapt.![]()
[ afbeelding ]
Normaal is het toch alleen een balkje voor de ogen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Deal.![]()
OPM.![]()
[ afbeelding ]
Geheel in OPM style.
B&H gooit nog steeds roet in de policy.quote:
Gezicht onherkenbaar maken is de regel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:06 schreef Den_Haag het volgende:
Normaal is het toch alleen een balkje voor de ogen?
Nokkenasketting.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 02:15 schreef Geerd het volgende:
Nou dat word een ander motortjepomp je der even wat geld in hoor
Mja niet zoveel bijzonders hoor ouwe bmw ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:38 schreef ikookhier het volgende:
Minder GeerdWat voor moois ga je halen ?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Iets met de zuigerstang en 2de cilinder.
Eentje uit 2010quote:
Snelle diagnose.quote:
VX800 met cardan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:58 schreef Geerd het volgende:
Mja niet zoveel bijzonders hoor ouwe bmw ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
Eentje uit 2010de oudste
de eerste generatie
het pre 2011 model.
rijdt als een trein.
praktisch voor Geerd gemaakt
alsof BMW wist dat Geerd in 2011 een oude BMW wou hebben. Ze zijn voor elkaar geboren.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
HeuijMorgen RS250 framepje halen voor een krat bier.
Daarna slijptol erin
Normaal zou ik zeggenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
Wordt zeker een leuk projectjeNamelijk het rechterdeel vh frame wordt een kapstok, en het linker deel wil ik boven de TV hangen en er verlichting achter bouwen
Mooi framepje toch
[ afbeelding ]
Die schikt zich maar naar mij.. Bijzettafeltje is nu ook al in mijn stijl. Herken je ze nog WB ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggenzonde, maar toen zag ik die rode pijl.
![]()
Maar wel leuk idee, totdat er een ding met bobbels bij je komt wonen.
Ik zat maar naar buiten te staren waar die bank toch tegen de muur stond..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Die schikt zich maar naar mij.. Bijzettafeltje is nu ook al in mijn stijl. Herken je ze nog WB ?![]()
gratizz bankje gescoord, oude staat nog tegen de muur zoals je zietDeze week vakantie, mooi even wat verbouwwerk in huis doen
[ afbeelding ]
Zo lang ze stil liggen niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:04 schreef cageon2 het volgende:
je weet dat die banden troep afgeven op de vloer
Volgens mij zit er gewoon nog chemische troep in dat er uit komt zetten.. vergeet ook niet dat het best aangenaam warm is in de huiskamer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Moet idd een glasplaatje nog overheen![]()
@ Ca wrom troep? Komt toch geen siliconenprut meer uit zetten denk ik?
enIk heb samen met de bandjes gedoucht, goed geschrobt
![]()
Rubber onder druk geeft af, dus je kan er mee 'krijten' zeg maar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:51 schreef cageon2 het volgende:
Volgens mij zit er gewoon nog chemische troep in dat er uit komt zetten.. vergeet ook niet dat het best aangenaam warm is in de huiskamer.
eentje van de zac had de fiets in de kamer staan en de plekken kon je zien waar die gestaan had...
Ik zou er dus iets onder leggen/maken dat het rubber iig niet direct in contact staat met je vloer (als je dat boeit tenminste)
t waren geen rubber vlekken, gewoon chemische reactie achtige shizzlequote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rubber onder druk geeft af, dus je kan er mee 'krijten' zeg maar.
Oude BT016 bandjes zo los op de grond zal wel niet zo hard lopen als dat er een ZAC motor met plakrubbers omheen zit.(foei die gasten hebben toch paddockstands?
)
Jij hebt geen scheikunde gestudeerd he.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:05 schreef cageon2 het volgende:
t waren geen rubber vlekken, gewoon chemische reactie achtige shizzle
Maar prima als jij het wil proberen!
Waar zie je me voor aan.quote:
Wat een kneus, gedoe met luchtdruk, nergens voor nodig.quote:[message=18941850,noline]KuikenXXL schreef op 05 maart 2011 @ 22:36[/message]:
Ok als volgt te werk gegaan....klauw eraf gehaald..en kon er daarna weer op omdat ik de remcilinder (als dat ding zo heet) niet uit de klauw kreeg.
Ik had er iets van 5- a 6 bar op gezet maar kwam geen beweging in..uiteindelijk weer aangesloten en met de achterrem die cilinderbus er bijna uit gepompt.
Toen knalde hij wel eruit met perslucht..ik snap nu ook wel waarom het WPHB zo uitvoerig beschrijft fat je vooral NIET die cilinderbus met je vinger moet tegenhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 maart 2011 09:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Whut alweer een nieuwe
Nee hoor, alleen eentje die erg weinig (lees: te weinig) post. Pappie van BazzieK weetjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NUNC AUT NUNQUAM
Klinkt als slecht nieuwsquote:Op zondag 6 maart 2011 18:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Morgen kijken voor een pekelfiets..
Idd.quote:
Willem Alexander.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:51 schreef TataK het volgende:
Moet alweer gaan. Zometeen Oeteldonk intrekken om de Prins in te halenen daarna de keel rijkelijk te smeren
En later vandaag
hij heeft al gekocht, alleen weet ie het zelf nog niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:06 schreef TataK het volgende:
[..]
Nog een klein uurtje voor onze Cocktailprikker. Ben benieuwd
Wat houd je tegen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:27 schreef -XX- het volgende:
Mieters! Ik wil rijden, rijden en nog eens rijden!
Voor die prijs was ik ook wel gaan twijfelen, dichter bij de 1 dan de 2.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:16 schreef cageon2 het volgende:
hij heeft al gekocht, alleen weet ie het zelf nog niet.
quote:
Nee, lekker egoïstisch, dan sponsor ik mijn pa liever een dagjequote:Op maandag 7 maart 2011 11:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor die prijs was ik ook wel gaan twijfelen, dichter bij de 1 dan de 2.![]()
Ik hoop dat het na bezichtiging nog steeds een buitenkansje is.![]()
Zullen we CP sponsoren met een circuitdagje?
Lijkt me wel leuk samen.![]()
Congratz he, ouwe!quote:[..]
![]()
Tnx.
Die heeft geld zat.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:25 schreef cageon2 het volgende:
Nee, lekker egoïstisch, dan sponsor ik mijn pa liever een dagje
quote:Congratz he, ouwe!
Je hebt net een goedkope TRX gemistquote:Op maandag 7 maart 2011 11:27 schreef -XX- het volgende:
Mieters! Ik wil rijden, rijden en nog eens rijden!
Stoere pics.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9R liep weer sinds deze weekquote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stoere pics.En wat doet die negen daar? Die liep toch niet meer?
![]()
Oliepeil nog gecheckt met die dry sump?
Nog vergeten te melden dat dit vaak fout gedaan wordt, totdat ik het vanmiddag weer toevallg tegenkwam.
Maar hij loopt dus als een klok.
GS500 te koop?
Ja die dry sump kan echt een eigen leven leiden heb ik vroeger gemerkt met de twee SZR's.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
9R liep weer sinds deze weekWaren een aantal slechte contacten bij elkaar, na wat gepruts is t nu goed
![]()
Oliepeil was niks te zien tijdens kijken, na kort proefritje (+- 20 min, 10 km, midden A'dam) nog steeds niks te zien. Na 30 km bij pompstation olie gekocht, toen was er ineens wel een beetje te zien, 1/3e van het niveau in peilglas
Dus wat bijgevuld
![]()
Wanneer ik met slippende koppeling hard optrek, als in poging tot wheelie hoor ik alleen een niet zo fijn geluid. Kan ook resonantie van die verschrikkelijke voorkuip zijn hoorVerder klinkt het blok namelijk wel goed, niet echt iets bijzonders.
Rijd ook goedEn weet je wat nou echt bijzonder is! Ik heb de top nog niet eens getest
Was spits en bij 190 was het wel genoeg, had al last van me handen.
GSje even in orde maken, keerringen vervangen, zadeldek, al die rotzooi die ik al 2 jaar vertikEn dan eruit ja... Kan er toch maar 1 tegelijk rijden. GSje stuurt op dit moment nog wel zoveel fijner...
Snel die vering afstellen, ander stuur en daarna echt het belangrijkste, andere banden
Goed onthouden he, met dank aan facebook.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja die Puim racing ook.
Feli Kevin!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:56 schreef BazzieK het volgende:
Goed onthouden he, met dank aan facebook.
Hoe denk je dat ik wist dat WB jarig wasquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Goed onthouden he, met dank aan facebook.
Omdat het een bijzondere dag is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:45 schreef Roderick2085 het volgende:
Hoe denk je dat ik wist dat WB jarig was
rechts boveninquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe kan je tegenoordig je profiel veranderen.
Ophalen.. maar wat gedaan..quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Meteen open halen die motor!
[ afbeelding ]
En ander stuurtje erop![]()
[ afbeelding ]
Een kort stuurtje vind ik mooier (wellicht niet beterquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gaskabels omgelegd, rechts door het frame ipv linksom. Andere stuurtje is nog steeds breed, dat was het probleem niet. Sterker nog hij is zelfs iets breder
Maar dat die rechte pijp stond veel te recht en te laag, te ver naar voren. Dit is gewoon heel natuurlijk nu, rijd echt heerlijk, sturen kost geen moeite en geen pijn
En die spiegels doen wel goed hun werkvind ik belangrijker
![]()
Merk en type.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:15 schreef cageon2 het volgende:
net 4 setjes (+ 1 achter) gebruikte bandjes opgehaald (tussen de 12 ~ 22 rondjes) voor de prijs van 1 nieuw setje. Ik denk dat dit wel goedkoper is.
Pirelli Diablo SuperCorsa varierend SC0 / SC1 / SC2 / SC3quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Merk en type.
Net de 10R aan de lader gezet. Binnenkort eensz uit de winterslaap halen sinds januari.
Barry vertelde nog dat hij vroeger banden verkocht aan circuitrijders die al helemaal op waren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:37 schreef cageon2 het volgende:
Pirelli Diablo SuperCorsa varierend SC0 / SC1 / SC2 / SC3
Eentje is een speciale compound (maw 'prototype' ipv std productie band)
Merk ik vast geen snars van!
Qualifiers hebben ze nie in het ONKquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Barry vertelde nog dat hij vroeger banden verkocht aan circuitrijders die al helemaal op waren.
Die waren maar goed voor drie ronden, en daarna zwabberslecht.
Hij verontschuldigde zich er nu voor.(qualifiers)
Heb helaas geen band om er een passend setje van te maken anders had ik m wel willen hebben..quote:Ik heb de Power One nu teruggenomen ivm de DOT code.
Hij was heel bang om te vallen met 3908.(topic Worldcheater op MF
)
Mijn boete ergens vorig jaar was voor vergelijkbare snelheid 250 euries.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Woepsie![]()
Was vandaag aan het cruisen, steekt verderop iemand de weg over en ik denk nog, die mag wel opschieten want ik kom er zo aan. Meneer blijft staan en doet zijn hand de lucht in...
Voor het eerst gelaserd, 82 waar 50 toegestaan :$ Reed rustig in de 3![]()
Schade na correctie ¤228![]()
![]()
Wordt de motor ineens iets duurder van
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:36 schreef Anne het volgende:
Ik krijg morgen gratis een windschermpje voor op de motor.
Oh, en knipperlichtjes blijkbaar ook.
motor, naar het schijntquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ah, vrouwding van SounddragonWelkom
![]()
Wat rijd jij dan?
Helaas is dat niet alles wat Fok van haar heeft gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zie ineens de avatar van IJsmeis.
In Cartagena was een jongen die dit jaar de talentcup gaat rijden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef cageon2 het volgende:
Qualifiers hebben ze nie in het ONK
Heb ze van een betrouwbare bron.![]()
Maatje van me rijd met gebruikte banden (van een ander) nog een stuk harder dan ik.
Ik ook niet, wilde dus ivm bovenstaand verhaal naar de Rosso's overstappen.quote:Heb helaas geen band om er een passend setje van te maken anders had ik m wel willen hebben..
Dusnu moet je hem weer snel verkopen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Woepsie![]()
Was vandaag aan het cruisen, steekt verderop iemand de weg over en ik denk nog, die mag wel opschieten want ik kom er zo aan. Meneer blijft staan en doet zijn hand de lucht in...
Voor het eerst gelaserd, 82 waar 50 toegestaan :$ Reed rustig in de 3![]()
Schade na correctie ¤228![]()
![]()
Wordt de motor ineens iets duurder van
Strafbaar materiaal dat kinderpôrn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef BazzieK het volgende:
Helaas is dat niet alles wat Fok van haar heeft gezien.
[ afbeelding ]
Nee want:quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef Worldbeater het volgende:
Strafbaar materiaal dat kinderpôrn.![]()
Dankjequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ah, vrouwding van SounddragonWelkom
![]()
Wat rijd jij dan?
Ik kan je vertellen dat er een hoop is verbeterd in die tijd, en 2005 belde, of je die lame garp nog lang nodig hebtquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Helaas is dat niet alles wat Fok van haar heeft gezien.
[ afbeelding ]
Je hebt keuze zat op zich voor wat betreft je lengte, maar een Transalp heeft alles wat je nodig hebt als beginnend woon-werk coureur en hij is goed aan te passen op kleinere bestuurstertjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:12 schreef Anne het volgende:
Ow, dat weet ik eigenlijk nog niet. Dat zie ik dan wel.
SD heeft het in ieder geval heel de tijd over een Transalp.
Maar ik denk ook niet dat ik overal uit kan kiezen ivm met mijn lengte?
Maar goed, eerst even oefenen en km's maken op dit ding.
blablaquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat er een hoop is verbeterd in die tijd, en 2005 belde, of je die lame garp nog lang nodig hebt
lafjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
- nou is het wel mooi geweest -
Was er iets mis dan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
Ik kan je vertellen dat er een hoop is verbeterd in die tijd, en 2005 belde, of je die lame garp nog lang nodig hebt
Lijkt me ook niet echt een raceband, aparte keuze voor de talentcup, zal budgettechnisch wel beter zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In Cartagena was een jongen die dit jaar de talentcup gaat rijden.
Hij had een stapel Pirelli Diablo Rosso's staan, niet normaal.
Overal met krijt opgeschreven hoeveel ronden er mee gereden waren.
Op eentje zelfs 144 laps, en die ging nog de verkoop in. Zag er nog goed uit.
Slijtvast supersport bandje dus.
Maar hij zat wel vaak aan de limiet, ze moeten dit jaar in de talentcup op die banden rijden.
Wie zegdaquote:[..]
Ik ook niet, wilde dus ivm bovenstaand verhaal naar de Rosso's overstappen.
Michelin smeert als een gek op de baan.![]()
quote:[..]
Dusnu moet je hem weer snel verkopen?
Volgens mij nietquote:
Nee maar de GS wel. Voorkant van ZXR750 ook maar...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dusnu moet je hem weer snel verkopen?
wat is er mis met vrouwen? Ben je allergisch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:35 schreef Geerd het volgende:
Was dat toch voor vrouwen bende hier in een keer.
Hai haiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:59 schreef daantje1044 het volgende:
Hey iedereen,
Ik zal me ff voorstellen: ben Daantje1044, heb 20-1-2011 mijn rijbewijs gehaald.![]()
Ik rijd een kawasaki zzr250.
Anne stuurde me een berichtje dat ik hier ook eens moest gaan kijken! dus hier ben ik
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
morgen lekker over de dijk naar Den Haag als 't meezit, even de nieuwe motor aan m'n ouders showen
Leuk man, je vriendin white knighten op het internetquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yep heb van de week denk ik drie keer gereden, gaat lekker, begin me al lekker vertrouwd op deze motor te voelen! Hopelijk blijft het een beetje mooi weer!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Hai hai!
En? Al wat ritjes gemaakt? Hoe gaat het?
Aankomende week wordt het mooi weer met fijne temperaturenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:18 schreef daantje1044 het volgende:
[..]
Yep heb van de week denk ik drie keer gereden, gaat lekker, begin me al lekker vertrouwd op deze motor te voelen! Hopelijk blijft het een beetje mooi weer!
En jij? al wat ritjes gemaakt?
ik wist niet dat er een time-share op mijn motor zat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:02 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
En Anne, is Sounddragon niet veel ouder?
Nehquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik wist niet dat er een time-share op mijn motor zat?
Ik moet in de weekenden ook werken haha. Maar vind vast wel ergens een uurtje om te rijden haha.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:48 schreef Anne het volgende:
Ah, dan hoop ik dat het in de weekenden ook mooi weer is.
Één knipperlicht voor van mij is nogal dof, ziet niet uit. Dus ik heb 4 andere gekregen.
Jeetje. In de avonden dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:09 schreef daantje1044 het volgende:
[..]
Ik moet in de weekenden ook werken haha. Maar vind vast wel ergens een uurtje om te rijden haha.
Ah vandaar. Dus straks weer mooie knipperlichtjes!
uhm dinsdag t/m donderdagavond moet ik werken. vrijdag en zaterdag tot 21.00 en zondag ook 's avonds. dus blijft de maandag over en overdag door de weeks. Dus vind wel een plekje haha.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Jeetje. In de avonden dan?. Het blijft alweer steeds langer licht
.
waarom?quote:
En gaat vriendje mee?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
yay, in oktober vertrek ik definitief naar het Verenigd Koninkrijk! Heb een beurs gehad voor de University of Hull![]()
![]()
daar kun je ook héérlijk motorrijden
Daar wen je heel snel aanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:12 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben nog nooit in Engeland geweest, en ik zou dat links rijden met de auto al risky vinden, laat staan op de motor
Ik dacht dat ze al getrouwd waren.quote:
:^quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:24 schreef Roderick2085 het volgende:
Die rotondes zijn juist makkelijk... de weg buigt namelijk meestal al de rotonde op, ipv recht eropaf wat je hier hebt
Ja precies, dat zijn dingen die je in een soort van automatisme doet, en daar ga je dan volgens mij het meeste mee in de fout.. op zich lijkt het me wel eens grappig om te doen, het schijnt wel een mooi land te zijn om rond te toerenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:28 schreef bvvt het volgende:
Wat mij de eerste dag tegenviel was het voorrang verlenen.
Je bent gewent om rechts voorrang te geven. Daardoor kijk je niet genoeg naar links.
't is dat ik voorzichtiger aan het werk was anders had ik 2x onder een auto kunnen zitten.
De rest is peanuts.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:34 schreef Sounddragon het volgende:
Ja precies, dat zijn dingen die je in een soort van automatisme doet, en daar ga je dan volgens mij het meeste mee in de fout..
VFRquote:Op zondag 13 maart 2011 02:27 schreef rene90 het volgende:
Na wat rond kijken op internet kwam ik bij deze motor terecht:
http://www.motor-forum.nl(...)chts-950-euro-1.html
Die km-stand lijkt me wel aan de hoge kant, alleen vraag ik me af of dat schokkend is, of dat het best een leuke prijs is voor die fiets. Qua uiterlijk valt hij bij mij zeer in de smaak, en de prijs is ook niet verkeerd. Graag advies.
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:43 schreef Geerd het volgende:
Vandaag ander brommertje gehaald vx800![]()
Wat een ding, trek je het gas open mis je gewoon 100pk iig weer vervoer en hopen dat ik ooit nog ergens een blokkie kan vinden
Zelf heb ik ook zo'n ding, kilometerstand is zelfs nog hoger.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:27 schreef rene90 het volgende:
Na wat rond kijken op internet kwam ik bij deze motor terecht:
http://www.motor-forum.nl(...)chts-950-euro-1.html
Die km-stand lijkt me wel aan de hoge kant, alleen vraag ik me af of dat schokkend is, of dat het best een leuke prijs is voor die fiets. Qua uiterlijk valt hij bij mij zeer in de smaak, en de prijs is ook niet verkeerd. Graag advies.
Klinkt allemaal positief, alleen het lastige is dat ik nog geen proefrit kan maken omdat ik mijn rijbewijs nog niet heb..., naja nog even geduld en hopen dat hij blijft staan. Komt genoeg moois langs.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zelf heb ik ook zo'n ding, kilometerstand is zelfs nog hoger.
Hij rijdt echt vreselijk makkelijk en het geluid van zo'n V4 is ook nog eens prachtig.
Als 1e motor een heel geschikt ding dus ik zeg: doen!
Proefrit wordt dan lastig idd, tenzij je iemand anders kent die dat voor je wil doen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Klinkt allemaal positief, alleen het lastige is dat ik nog geen proefrit kan maken omdat ik mijn rijbewijs nog niet heb..., naja nog even geduld en hopen dat hij blijft staan. Komt genoeg moois langs.
Ja ga nog wel even wachten, hoewel het lastig is me in te houden haha. Heb alles voor de rest al gekocht, volledig pak / helm / laarzen / handschoenen, mis alleen nog de motorquote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Proefrit wordt dan lastig idd, tenzij je iemand anders kent die dat voor je wil doen.
Maar dan weet je nog steeds niet of die motor voor jou een goede keus is, misschien zit je er niet lekker op?
Maar je hebt gelijk, er komen echt nog wel meer mooie aanbiedingen voorbij.
Ik wil ook wel een Viffert erbij hoor, en dan is het niet eens mijn eerste motorquote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Proefrit wordt dan lastig idd, tenzij je iemand anders kent die dat voor je wil doen.
Maar dan weet je nog steeds niet of die motor voor jou een goede keus is, misschien zit je er niet lekker op?
Maar je hebt gelijk, er komen echt nog wel meer mooie aanbiedingen voorbij.
Wat is er eigenlijk met je eigen brommert? blokkie in elkaar geprutteld?quote:Op zondag 13 maart 2011 02:43 schreef Geerd het volgende:
Vandaag ander brommertje gehaald vx800![]()
Wat een ding, trek je het gas open mis je gewoon 100pk iig weer vervoer en hopen dat ik ooit nog ergens een blokkie kan vinden
Jup paar lagers liggen eruit, op ebay wel wat gezien alleen nog is even kijken hoe ik dat ding hier heen krijg.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met je eigen brommert? blokkie in elkaar geprutteld?
Hehe, die advertentie had ik al gezien in de 'lege' postquote:Op zondag 13 maart 2011 15:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup paar lagers liggen eruit, op ebay wel wat gezien alleen nog is even kijken hoe ik dat ding hier heen krijg.
http://cgi.ebay.co.uk/LOO(...)&hash=item2eb371c889
Het is ook niet mijn 1e motor maar deze ga ik echt wel een tijdje houden!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een Viffert erbij hoor, en dan is het niet eens mijn eerste motorIk heb er op de beurs nog even op gezeten; één van de weinige in dat segment waar ik gewoon een beetje fatsoenlijk op kan zitten. Ik ben eigenlijk stiekum wel een beetje verliefd op de RC36 modellen
liefst in het zwart, maar een witte of rode mag ook
GSX-F is nog iets meer een racer toch ?? ik krijg daarop pijn in mijn polsen, dat voel ik meteen al als ik erop ga zitten, en dat heb ik op een VFR niet, die voelt meteen goed, al heb ik nog nooit een flink eind op zo'n ding gereden, maar tijdens een kort rondje wat ik wel eens heb gedaan, voelt het gewoon goed, en dat heb ik niet snel op dat type motorenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn 1e motor maar deze ga ik echt wel een tijdje houden!
Rijdt lekker soepel en met mijn lengte (1,92) kan ik er ook uitstekend op zitten.
En een hele grote kans dat mijn volgende motor wéér een VFR wordt. Al was de GSX-F ook geen straf om op te rijden.
flauwquote:Op zondag 13 maart 2011 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik hoef ze niet tussen m'n benen tijdens het motorrijden
GSX-F vind ik eigenlijk meer een sportieve toermotor al wil ie goed vooruit als je het gas opendraait.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
GSX-F is nog iets meer een racer toch ?? ik krijg daarop pijn in mijn polsen, dat voel ik meteen al als ik erop ga zitten, en dat heb ik op een VFR niet, die voelt meteen goed, al heb ik nog nooit een flink eind op zo'n ding gereden, maar tijdens een kort rondje wat ik wel eens heb gedaan, voelt het gewoon goed, en dat heb ik niet snel op dat type motoren
Ik rijd nu regelmatig naar Anne op de Twin, en dat gaat op zich prima, maar een beetje opschieten op dat hok is er niet bij, da's het nadeel van een allroad; je kunt er de wereld mee rond maar je moet geen haast hebben
Ok, een beetje het zelfde segment als de VFR dus, ik zag idd ook op google al dat er verschil zit tussen een GSX-R en een -F, de ene is meer race en de andere is wat meer toerfiets.. ik zou lekker bij de VFR blijven, al was het alleen maar om dat lekker V4-roffeltjequote:Op zondag 13 maart 2011 16:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
GSX-F vind ik eigenlijk meer een sportieve toermotor al wil ie goed vooruit als je het gas opendraait.
Op de polsen hangen valt wel mee anders had ik em ook niet gekocht. Ik kan daar ook heel slecht tegen namelijk.
De zit kun je wel een beetje vergelijken met die van de VFR, scheelt niet veel.
Maar de VFR rijdt gewoon veel soepeler.
Hoe een allroad rijdt weet ik niet, geen ervaring mee maar ik geloof je op je woord.
En het hoeft ook niet altijd snel te gaan om leuk te zijn.
Ook op mijn Intruder heb ik fijn kunnen rijden maar dat voelt toch echt meer aan als een brommer vind ik.
700 cc vond ik toch te weinig voor zo'n ding. Kwestie van smaak denk ik.
Nee, de Diversionquote:Op zondag 13 maart 2011 16:09 schreef Sounddragon het volgende:
En toen heb je maar een Duitse tank gekauft ?
Mooi blok.. dat zwarte.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:24 schreef Geerd het volgende:
Jup paar lagers liggen eruit, op ebay wel wat gezien alleen nog is even kijken hoe ik dat ding hier heen krijg.
http://cgi.ebay.co.uk/LOO(...)&hash=item2eb371c889
Juist omdat 't compleet anders isquote:Op zondag 13 maart 2011 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
En waarom nu de GS dan ? want dat is nogal een overgang na een Div.
pics!quote:Op maandag 14 maart 2011 01:00 schreef Geerd het volgende:
Nou vandaag dik 100km gereden, grappig brommertje wel 500/rpm stationair je verwacht dat tie steeds uitvalt![]()
Of je nou 1k of 9k in zijn 1 rijdt je merkt er niks an.
Niet echt vooruit te branden maar zo voor nood prima dingetje.
Aardig onderhouden ook,
Om de 5 k olie + filter ververst lol.
Is besteld bij termaat motoren in Nijmegen, maar kan je ook gewoon van www.motozoom.nl halen.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:20 schreef bvvt het volgende:
Misschien dan ook ff handig om te laten weten waar je die gescoort.
Barry Sheene had die rugprotector bedoeld om niet je rug te breken. Dus niet ombuigen.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:13 schreef rene90 het volgende:
De sas-tec back protector (1/12) afgelopen vrijdag opgehaald en vandaag in de jas gestopt (navigator) en het zit precies zoals het hoort. De protector is erg comfortabel, hij kan bijna helemaal worden omgebogen, soepel spul dus. En wanneer je er hard op slaat buigt hij niet in. Erg tevreden dus voor die 24,50
Dat geluid uit die expansiepijpquote:
Super lekker weertje vandaag.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef daantje1044 het volgende:
Net nog even een rondje veerse meer gedaan! Was weer lekker.
[ afbeelding ]
Ik hou je niet tegen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:48 schreef Den_Haag het volgende:
ZZR600?
WB, moet binnenkort echt weer eens rijden
nee het is een ZZR250quote:Op maandag 14 maart 2011 21:48 schreef Den_Haag het volgende:
ZZR600?
WB, moet binnenkort echt weer eens rijden
Gewoon een vrije dag nemen?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:00 schreef Den_Haag het volgende:
Accu staat aan de lader. eens tijd vinden is een groter probleem
zo'n pic komt er dit seizoen ook van mijquote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
Die remschijfjes.
[ afbeelding ]
Vanavond weer vrije trainingen MotoGP.
Dan is je fiets er wel op vooruit gegaanquote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef cageon2 het volgende:
[..]
zo'n pic komt er dit seizoen ook van mij![]()
Alleen dan zonder die warme schijven.
Yep, mooi kleurtje komt er opquote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dan is je fiets er wel op vooruit gegaan![]()
Als ik zo'n ding zie verwacht ik qua zwaartepunt juist een drama vwb het allroad gebeuren, en je kunt en Div natuurlijk in de verste verte niet vergelijken met een GS natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 07:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Juist omdat 't compleet anders isgeschikter voor meer allroad, ander zwaartepunt (los van dat ik van mijn Div houdt is het zwaartepunt van zo'n Div echt om te huilen, maar het went
)
Die staan er hoor, kwestie van teruglezenquote:
Net ding manquote:
Nee dat poetsen ben ik aardig verleert vorige eigenaar was er blijkbaar zuinig op 91' (Is van een oud trein machinist geweest ook toevallig)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik zo'n ding zie verwacht ik qua zwaartepunt juist een drama vwb het allroad gebeuren, en je kunt en Div natuurlijk in de verste verte niet vergelijken met een GS natuurlijk
[..]
Die staan er hoor, kwestie van teruglezen
[..]
Net ding man, nooit op gereden, of heeft er iemand zich het schompes zitten poetsen?
Tis een perfect pekelbrommertje eigenlijk, maar hij is nog veel te mooiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee dat poetsen ben ik aardig verleert vorige eigenaar was er blijkbaar zuinig op 91' (Is van een oud trein machinist geweest ook toevallig)
Nu 67k.
Mocht er ooit nog een blok komen zat ik er al zwaar aan te denken om hem erbij te houden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tis een perfect pekelbrommertje eigenlijk, maar hij is nog veel te mooi![]()
Ze zijn er zelfs met volle kuip zie ik![]()
http://link.marktplaats.nl/425337926
Vrije dagen zijn al grotendeels op aan het skienquote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gewoon een vrije dag nemen?
De weekendjes gaan er inderdaad hard doorheen.
Dus je gaat op Qatar rijden!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef cageon2 het volgende:
zo'n pic komt er dit seizoen ook van mij![]()
Alleen dan zonder die warme schijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |