Ik wil ook wel een Viffert erbij hoor, en dan is het niet eens mijn eerste motorquote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Proefrit wordt dan lastig idd, tenzij je iemand anders kent die dat voor je wil doen.
Maar dan weet je nog steeds niet of die motor voor jou een goede keus is, misschien zit je er niet lekker op?
Maar je hebt gelijk, er komen echt nog wel meer mooie aanbiedingen voorbij.
Wat is er eigenlijk met je eigen brommert? blokkie in elkaar geprutteld?quote:Op zondag 13 maart 2011 02:43 schreef Geerd het volgende:
Vandaag ander brommertje gehaald vx800![]()
Wat een ding, trek je het gas open mis je gewoon 100pk iig weer vervoer en hopen dat ik ooit nog ergens een blokkie kan vinden
Jup paar lagers liggen eruit, op ebay wel wat gezien alleen nog is even kijken hoe ik dat ding hier heen krijg.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met je eigen brommert? blokkie in elkaar geprutteld?
Hehe, die advertentie had ik al gezien in de 'lege' postquote:Op zondag 13 maart 2011 15:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup paar lagers liggen eruit, op ebay wel wat gezien alleen nog is even kijken hoe ik dat ding hier heen krijg.
http://cgi.ebay.co.uk/LOO(...)&hash=item2eb371c889
Het is ook niet mijn 1e motor maar deze ga ik echt wel een tijdje houden!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een Viffert erbij hoor, en dan is het niet eens mijn eerste motorIk heb er op de beurs nog even op gezeten; één van de weinige in dat segment waar ik gewoon een beetje fatsoenlijk op kan zitten. Ik ben eigenlijk stiekum wel een beetje verliefd op de RC36 modellen
liefst in het zwart, maar een witte of rode mag ook
GSX-F is nog iets meer een racer toch ?? ik krijg daarop pijn in mijn polsen, dat voel ik meteen al als ik erop ga zitten, en dat heb ik op een VFR niet, die voelt meteen goed, al heb ik nog nooit een flink eind op zo'n ding gereden, maar tijdens een kort rondje wat ik wel eens heb gedaan, voelt het gewoon goed, en dat heb ik niet snel op dat type motorenquote:Op zondag 13 maart 2011 15:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn 1e motor maar deze ga ik echt wel een tijdje houden!
Rijdt lekker soepel en met mijn lengte (1,92) kan ik er ook uitstekend op zitten.
En een hele grote kans dat mijn volgende motor wéér een VFR wordt. Al was de GSX-F ook geen straf om op te rijden.
flauwquote:Op zondag 13 maart 2011 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik hoef ze niet tussen m'n benen tijdens het motorrijden
GSX-F vind ik eigenlijk meer een sportieve toermotor al wil ie goed vooruit als je het gas opendraait.quote:Op zondag 13 maart 2011 16:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
GSX-F is nog iets meer een racer toch ?? ik krijg daarop pijn in mijn polsen, dat voel ik meteen al als ik erop ga zitten, en dat heb ik op een VFR niet, die voelt meteen goed, al heb ik nog nooit een flink eind op zo'n ding gereden, maar tijdens een kort rondje wat ik wel eens heb gedaan, voelt het gewoon goed, en dat heb ik niet snel op dat type motoren
Ik rijd nu regelmatig naar Anne op de Twin, en dat gaat op zich prima, maar een beetje opschieten op dat hok is er niet bij, da's het nadeel van een allroad; je kunt er de wereld mee rond maar je moet geen haast hebben
Ok, een beetje het zelfde segment als de VFR dus, ik zag idd ook op google al dat er verschil zit tussen een GSX-R en een -F, de ene is meer race en de andere is wat meer toerfiets.. ik zou lekker bij de VFR blijven, al was het alleen maar om dat lekker V4-roffeltjequote:Op zondag 13 maart 2011 16:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
GSX-F vind ik eigenlijk meer een sportieve toermotor al wil ie goed vooruit als je het gas opendraait.
Op de polsen hangen valt wel mee anders had ik em ook niet gekocht. Ik kan daar ook heel slecht tegen namelijk.
De zit kun je wel een beetje vergelijken met die van de VFR, scheelt niet veel.
Maar de VFR rijdt gewoon veel soepeler.
Hoe een allroad rijdt weet ik niet, geen ervaring mee maar ik geloof je op je woord.
En het hoeft ook niet altijd snel te gaan om leuk te zijn.
Ook op mijn Intruder heb ik fijn kunnen rijden maar dat voelt toch echt meer aan als een brommer vind ik.
700 cc vond ik toch te weinig voor zo'n ding. Kwestie van smaak denk ik.
Nee, de Diversionquote:Op zondag 13 maart 2011 16:09 schreef Sounddragon het volgende:
En toen heb je maar een Duitse tank gekauft ?
Mooi blok.. dat zwarte.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:24 schreef Geerd het volgende:
Jup paar lagers liggen eruit, op ebay wel wat gezien alleen nog is even kijken hoe ik dat ding hier heen krijg.
http://cgi.ebay.co.uk/LOO(...)&hash=item2eb371c889
Juist omdat 't compleet anders isquote:Op zondag 13 maart 2011 21:56 schreef Sounddragon het volgende:
En waarom nu de GS dan ? want dat is nogal een overgang na een Div.
pics!quote:Op maandag 14 maart 2011 01:00 schreef Geerd het volgende:
Nou vandaag dik 100km gereden, grappig brommertje wel 500/rpm stationair je verwacht dat tie steeds uitvalt![]()
Of je nou 1k of 9k in zijn 1 rijdt je merkt er niks an.
Niet echt vooruit te branden maar zo voor nood prima dingetje.
Aardig onderhouden ook,
Om de 5 k olie + filter ververst lol.
Is besteld bij termaat motoren in Nijmegen, maar kan je ook gewoon van www.motozoom.nl halen.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:20 schreef bvvt het volgende:
Misschien dan ook ff handig om te laten weten waar je die gescoort.
Barry Sheene had die rugprotector bedoeld om niet je rug te breken. Dus niet ombuigen.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:13 schreef rene90 het volgende:
De sas-tec back protector (1/12) afgelopen vrijdag opgehaald en vandaag in de jas gestopt (navigator) en het zit precies zoals het hoort. De protector is erg comfortabel, hij kan bijna helemaal worden omgebogen, soepel spul dus. En wanneer je er hard op slaat buigt hij niet in. Erg tevreden dus voor die 24,50
Dat geluid uit die expansiepijpquote:
Super lekker weertje vandaag.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef daantje1044 het volgende:
Net nog even een rondje veerse meer gedaan! Was weer lekker.
[ afbeelding ]
Ik hou je niet tegen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:48 schreef Den_Haag het volgende:
ZZR600?
WB, moet binnenkort echt weer eens rijden
nee het is een ZZR250quote:Op maandag 14 maart 2011 21:48 schreef Den_Haag het volgende:
ZZR600?
WB, moet binnenkort echt weer eens rijden
Gewoon een vrije dag nemen?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:00 schreef Den_Haag het volgende:
Accu staat aan de lader. eens tijd vinden is een groter probleem
zo'n pic komt er dit seizoen ook van mijquote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
Die remschijfjes.
[ afbeelding ]
Vanavond weer vrije trainingen MotoGP.
Dan is je fiets er wel op vooruit gegaanquote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef cageon2 het volgende:
[..]
zo'n pic komt er dit seizoen ook van mij![]()
Alleen dan zonder die warme schijven.
Yep, mooi kleurtje komt er opquote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dan is je fiets er wel op vooruit gegaan![]()
Als ik zo'n ding zie verwacht ik qua zwaartepunt juist een drama vwb het allroad gebeuren, en je kunt en Div natuurlijk in de verste verte niet vergelijken met een GS natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 07:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Juist omdat 't compleet anders isgeschikter voor meer allroad, ander zwaartepunt (los van dat ik van mijn Div houdt is het zwaartepunt van zo'n Div echt om te huilen, maar het went
)
Die staan er hoor, kwestie van teruglezenquote:
Net ding manquote:
Nee dat poetsen ben ik aardig verleert vorige eigenaar was er blijkbaar zuinig op 91' (Is van een oud trein machinist geweest ook toevallig)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik zo'n ding zie verwacht ik qua zwaartepunt juist een drama vwb het allroad gebeuren, en je kunt en Div natuurlijk in de verste verte niet vergelijken met een GS natuurlijk
[..]
Die staan er hoor, kwestie van teruglezen
[..]
Net ding man, nooit op gereden, of heeft er iemand zich het schompes zitten poetsen?
Tis een perfect pekelbrommertje eigenlijk, maar hij is nog veel te mooiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee dat poetsen ben ik aardig verleert vorige eigenaar was er blijkbaar zuinig op 91' (Is van een oud trein machinist geweest ook toevallig)
Nu 67k.
Mocht er ooit nog een blok komen zat ik er al zwaar aan te denken om hem erbij te houden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tis een perfect pekelbrommertje eigenlijk, maar hij is nog veel te mooi![]()
Ze zijn er zelfs met volle kuip zie ik![]()
http://link.marktplaats.nl/425337926
Vrije dagen zijn al grotendeels op aan het skienquote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gewoon een vrije dag nemen?
De weekendjes gaan er inderdaad hard doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |