Is besteld bij termaat motoren in Nijmegen, maar kan je ook gewoon van www.motozoom.nl halen.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:20 schreef bvvt het volgende:
Misschien dan ook ff handig om te laten weten waar je die gescoort.
Barry Sheene had die rugprotector bedoeld om niet je rug te breken. Dus niet ombuigen.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:13 schreef rene90 het volgende:
De sas-tec back protector (1/12) afgelopen vrijdag opgehaald en vandaag in de jas gestopt (navigator) en het zit precies zoals het hoort. De protector is erg comfortabel, hij kan bijna helemaal worden omgebogen, soepel spul dus. En wanneer je er hard op slaat buigt hij niet in. Erg tevreden dus voor die 24,50
Dat geluid uit die expansiepijpquote:
Super lekker weertje vandaag.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef daantje1044 het volgende:
Net nog even een rondje veerse meer gedaan! Was weer lekker.
[ afbeelding ]
Ik hou je niet tegen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:48 schreef Den_Haag het volgende:
ZZR600?
WB, moet binnenkort echt weer eens rijden
nee het is een ZZR250quote:Op maandag 14 maart 2011 21:48 schreef Den_Haag het volgende:
ZZR600?
WB, moet binnenkort echt weer eens rijden
Gewoon een vrije dag nemen?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:00 schreef Den_Haag het volgende:
Accu staat aan de lader. eens tijd vinden is een groter probleem
zo'n pic komt er dit seizoen ook van mijquote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
Die remschijfjes.
[ afbeelding ]
Vanavond weer vrije trainingen MotoGP.
Dan is je fiets er wel op vooruit gegaanquote:Op maandag 14 maart 2011 22:49 schreef cageon2 het volgende:
[..]
zo'n pic komt er dit seizoen ook van mij![]()
Alleen dan zonder die warme schijven.
Yep, mooi kleurtje komt er opquote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dan is je fiets er wel op vooruit gegaan![]()
Als ik zo'n ding zie verwacht ik qua zwaartepunt juist een drama vwb het allroad gebeuren, en je kunt en Div natuurlijk in de verste verte niet vergelijken met een GS natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 07:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Juist omdat 't compleet anders isgeschikter voor meer allroad, ander zwaartepunt (los van dat ik van mijn Div houdt is het zwaartepunt van zo'n Div echt om te huilen, maar het went
)
Die staan er hoor, kwestie van teruglezenquote:
Net ding manquote:
Nee dat poetsen ben ik aardig verleert vorige eigenaar was er blijkbaar zuinig op 91' (Is van een oud trein machinist geweest ook toevallig)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik zo'n ding zie verwacht ik qua zwaartepunt juist een drama vwb het allroad gebeuren, en je kunt en Div natuurlijk in de verste verte niet vergelijken met een GS natuurlijk
[..]
Die staan er hoor, kwestie van teruglezen
[..]
Net ding man, nooit op gereden, of heeft er iemand zich het schompes zitten poetsen?
Tis een perfect pekelbrommertje eigenlijk, maar hij is nog veel te mooiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee dat poetsen ben ik aardig verleert vorige eigenaar was er blijkbaar zuinig op 91' (Is van een oud trein machinist geweest ook toevallig)
Nu 67k.
Mocht er ooit nog een blok komen zat ik er al zwaar aan te denken om hem erbij te houden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 02:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tis een perfect pekelbrommertje eigenlijk, maar hij is nog veel te mooi![]()
Ze zijn er zelfs met volle kuip zie ik![]()
http://link.marktplaats.nl/425337926
Vrije dagen zijn al grotendeels op aan het skienquote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gewoon een vrije dag nemen?
De weekendjes gaan er inderdaad hard doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |