Klinkt als slecht nieuwsquote:Op zondag 6 maart 2011 18:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Morgen kijken voor een pekelfiets..
Idd.quote:
Willem Alexander.quote:Op zondag 6 maart 2011 09:51 schreef TataK het volgende:
Moet alweer gaan. Zometeen Oeteldonk intrekken om de Prins in te halenen daarna de keel rijkelijk te smeren
En later vandaag
hij heeft al gekocht, alleen weet ie het zelf nog niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:06 schreef TataK het volgende:
[..]
Nog een klein uurtje voor onze Cocktailprikker. Ben benieuwd
Wat houd je tegen.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:27 schreef -XX- het volgende:
Mieters! Ik wil rijden, rijden en nog eens rijden!
Voor die prijs was ik ook wel gaan twijfelen, dichter bij de 1 dan de 2.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:16 schreef cageon2 het volgende:
hij heeft al gekocht, alleen weet ie het zelf nog niet.
quote:
Nee, lekker egoïstisch, dan sponsor ik mijn pa liever een dagjequote:Op maandag 7 maart 2011 11:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Voor die prijs was ik ook wel gaan twijfelen, dichter bij de 1 dan de 2.![]()
Ik hoop dat het na bezichtiging nog steeds een buitenkansje is.![]()
Zullen we CP sponsoren met een circuitdagje?
Lijkt me wel leuk samen.![]()
Congratz he, ouwe!quote:[..]
![]()
Tnx.
Die heeft geld zat.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:25 schreef cageon2 het volgende:
Nee, lekker egoïstisch, dan sponsor ik mijn pa liever een dagje
quote:Congratz he, ouwe!
Je hebt net een goedkope TRX gemistquote:Op maandag 7 maart 2011 11:27 schreef -XX- het volgende:
Mieters! Ik wil rijden, rijden en nog eens rijden!
Stoere pics.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9R liep weer sinds deze weekquote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Stoere pics.En wat doet die negen daar? Die liep toch niet meer?
![]()
Oliepeil nog gecheckt met die dry sump?
Nog vergeten te melden dat dit vaak fout gedaan wordt, totdat ik het vanmiddag weer toevallg tegenkwam.
Maar hij loopt dus als een klok.
GS500 te koop?
Ja die dry sump kan echt een eigen leven leiden heb ik vroeger gemerkt met de twee SZR's.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
9R liep weer sinds deze weekWaren een aantal slechte contacten bij elkaar, na wat gepruts is t nu goed
![]()
Oliepeil was niks te zien tijdens kijken, na kort proefritje (+- 20 min, 10 km, midden A'dam) nog steeds niks te zien. Na 30 km bij pompstation olie gekocht, toen was er ineens wel een beetje te zien, 1/3e van het niveau in peilglas
Dus wat bijgevuld
![]()
Wanneer ik met slippende koppeling hard optrek, als in poging tot wheelie hoor ik alleen een niet zo fijn geluid. Kan ook resonantie van die verschrikkelijke voorkuip zijn hoorVerder klinkt het blok namelijk wel goed, niet echt iets bijzonders.
Rijd ook goedEn weet je wat nou echt bijzonder is! Ik heb de top nog niet eens getest
Was spits en bij 190 was het wel genoeg, had al last van me handen.
GSje even in orde maken, keerringen vervangen, zadeldek, al die rotzooi die ik al 2 jaar vertikEn dan eruit ja... Kan er toch maar 1 tegelijk rijden. GSje stuurt op dit moment nog wel zoveel fijner...
Snel die vering afstellen, ander stuur en daarna echt het belangrijkste, andere banden
Goed onthouden he, met dank aan facebook.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja die Puim racing ook.
Feli Kevin!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:56 schreef BazzieK het volgende:
Goed onthouden he, met dank aan facebook.
Hoe denk je dat ik wist dat WB jarig wasquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Goed onthouden he, met dank aan facebook.
Omdat het een bijzondere dag is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:45 schreef Roderick2085 het volgende:
Hoe denk je dat ik wist dat WB jarig was
rechts boveninquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe kan je tegenoordig je profiel veranderen.
Ophalen.. maar wat gedaan..quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:16 schreef Cocktailprikker het volgende:
Meteen open halen die motor!
[ afbeelding ]
En ander stuurtje erop![]()
[ afbeelding ]
Een kort stuurtje vind ik mooier (wellicht niet beterquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gaskabels omgelegd, rechts door het frame ipv linksom. Andere stuurtje is nog steeds breed, dat was het probleem niet. Sterker nog hij is zelfs iets breder
Maar dat die rechte pijp stond veel te recht en te laag, te ver naar voren. Dit is gewoon heel natuurlijk nu, rijd echt heerlijk, sturen kost geen moeite en geen pijn
En die spiegels doen wel goed hun werkvind ik belangrijker
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |