quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:01 schreef koffiekoekje het volgende:
Eentje uit 2010de oudste
de eerste generatie
het pre 2011 model.
rijdt als een trein.
praktisch voor Geerd gemaakt
alsof BMW wist dat Geerd in 2011 een oude BMW wou hebben. Ze zijn voor elkaar geboren.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
HeuijMorgen RS250 framepje halen voor een krat bier.
Daarna slijptol erin
Normaal zou ik zeggenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
Wordt zeker een leuk projectjeNamelijk het rechterdeel vh frame wordt een kapstok, en het linker deel wil ik boven de TV hangen en er verlichting achter bouwen
Mooi framepje toch
[ afbeelding ]
Die schikt zich maar naar mij.. Bijzettafeltje is nu ook al in mijn stijl. Herken je ze nog WB ?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggenzonde, maar toen zag ik die rode pijl.
![]()
Maar wel leuk idee, totdat er een ding met bobbels bij je komt wonen.
Ik zat maar naar buiten te staren waar die bank toch tegen de muur stond..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Die schikt zich maar naar mij.. Bijzettafeltje is nu ook al in mijn stijl. Herken je ze nog WB ?![]()
gratizz bankje gescoord, oude staat nog tegen de muur zoals je zietDeze week vakantie, mooi even wat verbouwwerk in huis doen
[ afbeelding ]
Zo lang ze stil liggen niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:04 schreef cageon2 het volgende:
je weet dat die banden troep afgeven op de vloer
Volgens mij zit er gewoon nog chemische troep in dat er uit komt zetten.. vergeet ook niet dat het best aangenaam warm is in de huiskamer.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Moet idd een glasplaatje nog overheen![]()
@ Ca wrom troep? Komt toch geen siliconenprut meer uit zetten denk ik?
enIk heb samen met de bandjes gedoucht, goed geschrobt
![]()
Rubber onder druk geeft af, dus je kan er mee 'krijten' zeg maar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:51 schreef cageon2 het volgende:
Volgens mij zit er gewoon nog chemische troep in dat er uit komt zetten.. vergeet ook niet dat het best aangenaam warm is in de huiskamer.
eentje van de zac had de fiets in de kamer staan en de plekken kon je zien waar die gestaan had...
Ik zou er dus iets onder leggen/maken dat het rubber iig niet direct in contact staat met je vloer (als je dat boeit tenminste)
t waren geen rubber vlekken, gewoon chemische reactie achtige shizzlequote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rubber onder druk geeft af, dus je kan er mee 'krijten' zeg maar.
Oude BT016 bandjes zo los op de grond zal wel niet zo hard lopen als dat er een ZAC motor met plakrubbers omheen zit.(foei die gasten hebben toch paddockstands?
)
Jij hebt geen scheikunde gestudeerd he.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:05 schreef cageon2 het volgende:
t waren geen rubber vlekken, gewoon chemische reactie achtige shizzle
Maar prima als jij het wil proberen!
Waar zie je me voor aan.quote:
Wat een kneus, gedoe met luchtdruk, nergens voor nodig.quote:[message=18941850,noline]KuikenXXL schreef op 05 maart 2011 @ 22:36[/message]:
Ok als volgt te werk gegaan....klauw eraf gehaald..en kon er daarna weer op omdat ik de remcilinder (als dat ding zo heet) niet uit de klauw kreeg.
Ik had er iets van 5- a 6 bar op gezet maar kwam geen beweging in..uiteindelijk weer aangesloten en met de achterrem die cilinderbus er bijna uit gepompt.
Toen knalde hij wel eruit met perslucht..ik snap nu ook wel waarom het WPHB zo uitvoerig beschrijft fat je vooral NIET die cilinderbus met je vinger moet tegenhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 maart 2011 09:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Whut alweer een nieuwe
Nee hoor, alleen eentje die erg weinig (lees: te weinig) post. Pappie van BazzieK weetjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NUNC AUT NUNQUAM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |