Merk en type.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:15 schreef cageon2 het volgende:
net 4 setjes (+ 1 achter) gebruikte bandjes opgehaald (tussen de 12 ~ 22 rondjes) voor de prijs van 1 nieuw setje. Ik denk dat dit wel goedkoper is.
Pirelli Diablo SuperCorsa varierend SC0 / SC1 / SC2 / SC3quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Merk en type.
Net de 10R aan de lader gezet. Binnenkort eensz uit de winterslaap halen sinds januari.
Barry vertelde nog dat hij vroeger banden verkocht aan circuitrijders die al helemaal op waren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:37 schreef cageon2 het volgende:
Pirelli Diablo SuperCorsa varierend SC0 / SC1 / SC2 / SC3
Eentje is een speciale compound (maw 'prototype' ipv std productie band)
Merk ik vast geen snars van!
Qualifiers hebben ze nie in het ONKquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Barry vertelde nog dat hij vroeger banden verkocht aan circuitrijders die al helemaal op waren.
Die waren maar goed voor drie ronden, en daarna zwabberslecht.
Hij verontschuldigde zich er nu voor.(qualifiers)
Heb helaas geen band om er een passend setje van te maken anders had ik m wel willen hebben..quote:Ik heb de Power One nu teruggenomen ivm de DOT code.
Hij was heel bang om te vallen met 3908.(topic Worldcheater op MF
)
Mijn boete ergens vorig jaar was voor vergelijkbare snelheid 250 euries.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Woepsie![]()
Was vandaag aan het cruisen, steekt verderop iemand de weg over en ik denk nog, die mag wel opschieten want ik kom er zo aan. Meneer blijft staan en doet zijn hand de lucht in...
Voor het eerst gelaserd, 82 waar 50 toegestaan :$ Reed rustig in de 3![]()
Schade na correctie ¤228![]()
![]()
Wordt de motor ineens iets duurder van
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:36 schreef Anne het volgende:
Ik krijg morgen gratis een windschermpje voor op de motor.
Oh, en knipperlichtjes blijkbaar ook.
motor, naar het schijntquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ah, vrouwding van SounddragonWelkom
![]()
Wat rijd jij dan?
Helaas is dat niet alles wat Fok van haar heeft gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zie ineens de avatar van IJsmeis.
In Cartagena was een jongen die dit jaar de talentcup gaat rijden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef cageon2 het volgende:
Qualifiers hebben ze nie in het ONK
Heb ze van een betrouwbare bron.![]()
Maatje van me rijd met gebruikte banden (van een ander) nog een stuk harder dan ik.
Ik ook niet, wilde dus ivm bovenstaand verhaal naar de Rosso's overstappen.quote:Heb helaas geen band om er een passend setje van te maken anders had ik m wel willen hebben..
Dusnu moet je hem weer snel verkopen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Woepsie![]()
Was vandaag aan het cruisen, steekt verderop iemand de weg over en ik denk nog, die mag wel opschieten want ik kom er zo aan. Meneer blijft staan en doet zijn hand de lucht in...
Voor het eerst gelaserd, 82 waar 50 toegestaan :$ Reed rustig in de 3![]()
Schade na correctie ¤228![]()
![]()
Wordt de motor ineens iets duurder van
Strafbaar materiaal dat kinderpôrn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef BazzieK het volgende:
Helaas is dat niet alles wat Fok van haar heeft gezien.
[ afbeelding ]
Nee want:quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef Worldbeater het volgende:
Strafbaar materiaal dat kinderpôrn.![]()
Dankjequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ah, vrouwding van SounddragonWelkom
![]()
Wat rijd jij dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |