Merk en type.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:15 schreef cageon2 het volgende:
net 4 setjes (+ 1 achter) gebruikte bandjes opgehaald (tussen de 12 ~ 22 rondjes) voor de prijs van 1 nieuw setje. Ik denk dat dit wel goedkoper is.
Pirelli Diablo SuperCorsa varierend SC0 / SC1 / SC2 / SC3quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Merk en type.
Net de 10R aan de lader gezet. Binnenkort eensz uit de winterslaap halen sinds januari.
Barry vertelde nog dat hij vroeger banden verkocht aan circuitrijders die al helemaal op waren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 08:37 schreef cageon2 het volgende:
Pirelli Diablo SuperCorsa varierend SC0 / SC1 / SC2 / SC3
Eentje is een speciale compound (maw 'prototype' ipv std productie band)
Merk ik vast geen snars van!
Qualifiers hebben ze nie in het ONKquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Barry vertelde nog dat hij vroeger banden verkocht aan circuitrijders die al helemaal op waren.
Die waren maar goed voor drie ronden, en daarna zwabberslecht.
Hij verontschuldigde zich er nu voor.(qualifiers)
Heb helaas geen band om er een passend setje van te maken anders had ik m wel willen hebben..quote:Ik heb de Power One nu teruggenomen ivm de DOT code.
Hij was heel bang om te vallen met 3908.(topic Worldcheater op MF
)
Mijn boete ergens vorig jaar was voor vergelijkbare snelheid 250 euries.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Woepsie![]()
Was vandaag aan het cruisen, steekt verderop iemand de weg over en ik denk nog, die mag wel opschieten want ik kom er zo aan. Meneer blijft staan en doet zijn hand de lucht in...
Voor het eerst gelaserd, 82 waar 50 toegestaan :$ Reed rustig in de 3![]()
Schade na correctie ¤228![]()
![]()
Wordt de motor ineens iets duurder van
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:36 schreef Anne het volgende:
Ik krijg morgen gratis een windschermpje voor op de motor.
Oh, en knipperlichtjes blijkbaar ook.
motor, naar het schijntquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ah, vrouwding van SounddragonWelkom
![]()
Wat rijd jij dan?
Helaas is dat niet alles wat Fok van haar heeft gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zie ineens de avatar van IJsmeis.
In Cartagena was een jongen die dit jaar de talentcup gaat rijden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:53 schreef cageon2 het volgende:
Qualifiers hebben ze nie in het ONK
Heb ze van een betrouwbare bron.![]()
Maatje van me rijd met gebruikte banden (van een ander) nog een stuk harder dan ik.
Ik ook niet, wilde dus ivm bovenstaand verhaal naar de Rosso's overstappen.quote:Heb helaas geen band om er een passend setje van te maken anders had ik m wel willen hebben..
Dusnu moet je hem weer snel verkopen?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Woepsie![]()
Was vandaag aan het cruisen, steekt verderop iemand de weg over en ik denk nog, die mag wel opschieten want ik kom er zo aan. Meneer blijft staan en doet zijn hand de lucht in...
Voor het eerst gelaserd, 82 waar 50 toegestaan :$ Reed rustig in de 3![]()
Schade na correctie ¤228![]()
![]()
Wordt de motor ineens iets duurder van
Strafbaar materiaal dat kinderpôrn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef BazzieK het volgende:
Helaas is dat niet alles wat Fok van haar heeft gezien.
[ afbeelding ]
Nee want:quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:03 schreef Worldbeater het volgende:
Strafbaar materiaal dat kinderpôrn.![]()
Dankjequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ah, vrouwding van SounddragonWelkom
![]()
Wat rijd jij dan?
Ik kan je vertellen dat er een hoop is verbeterd in die tijd, en 2005 belde, of je die lame garp nog lang nodig hebtquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Helaas is dat niet alles wat Fok van haar heeft gezien.
[ afbeelding ]
Je hebt keuze zat op zich voor wat betreft je lengte, maar een Transalp heeft alles wat je nodig hebt als beginnend woon-werk coureur en hij is goed aan te passen op kleinere bestuurstertjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:12 schreef Anne het volgende:
Ow, dat weet ik eigenlijk nog niet. Dat zie ik dan wel.
SD heeft het in ieder geval heel de tijd over een Transalp.
Maar ik denk ook niet dat ik overal uit kan kiezen ivm met mijn lengte?
Maar goed, eerst even oefenen en km's maken op dit ding.
blablaquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat er een hoop is verbeterd in die tijd, en 2005 belde, of je die lame garp nog lang nodig hebt
lafjesquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
- nou is het wel mooi geweest -
Was er iets mis dan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
Ik kan je vertellen dat er een hoop is verbeterd in die tijd, en 2005 belde, of je die lame garp nog lang nodig hebt
Lijkt me ook niet echt een raceband, aparte keuze voor de talentcup, zal budgettechnisch wel beter zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
In Cartagena was een jongen die dit jaar de talentcup gaat rijden.
Hij had een stapel Pirelli Diablo Rosso's staan, niet normaal.
Overal met krijt opgeschreven hoeveel ronden er mee gereden waren.
Op eentje zelfs 144 laps, en die ging nog de verkoop in. Zag er nog goed uit.
Slijtvast supersport bandje dus.
Maar hij zat wel vaak aan de limiet, ze moeten dit jaar in de talentcup op die banden rijden.
Wie zegdaquote:[..]
Ik ook niet, wilde dus ivm bovenstaand verhaal naar de Rosso's overstappen.
Michelin smeert als een gek op de baan.![]()
quote:[..]
Dusnu moet je hem weer snel verkopen?
Volgens mij nietquote:
Nee maar de GS wel. Voorkant van ZXR750 ook maar...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dusnu moet je hem weer snel verkopen?
wat is er mis met vrouwen? Ben je allergisch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:35 schreef Geerd het volgende:
Was dat toch voor vrouwen bende hier in een keer.
Hai haiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:59 schreef daantje1044 het volgende:
Hey iedereen,
Ik zal me ff voorstellen: ben Daantje1044, heb 20-1-2011 mijn rijbewijs gehaald.![]()
Ik rijd een kawasaki zzr250.
Anne stuurde me een berichtje dat ik hier ook eens moest gaan kijken! dus hier ben ik
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
morgen lekker over de dijk naar Den Haag als 't meezit, even de nieuwe motor aan m'n ouders showen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |