Flippen met een Z1000quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:18 schreef ikookhier het volgende:
Geen ideehet ging zo snel allemaal
Ik zag het te laatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat was wel even wachten op de lapo
Neem een zakdoekje mee dan..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:06 schreef Geerd het volgende:
Wie der van het weekend nog gaat niet alleen naar de motors kijken dan mis je de helft
gaat waarschijnljik maar tot de 2kWquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:44 schreef Worldbeater het volgende:
WB werd vanmiddag op de Peugotti 125 cc motorscoot opgepikt door een wit blauwe diender.
[ afbeelding ]
Volgens mij werd heel Pijnacker vanmiddag schoongeveegd.
Zoveel motoragenten had ik nog nooit gezien.
Anyway, stukje er achter moeten rijden, bleken we onderweg naar de rollenbank.![]()
Het is dat WB haast had (en een defect achterlicht) , dus maar gelijk gepiept 'dit is een motorscooter'.
Verbaast waren ze wel.
Nog even gevraagd of ik erop mocht, de ene agent vond het wel leuk, een andere durfde het niet aan.![]()
Ze waren trouwens hartstikke gek met Peugotti, leuk ding zo'n minimotorscoot.
Hoe hard gaat dat nou?![]()
Maar snel klaar was WB niet, nog even papieren en rijbewijs controle.![]()
En toen nog een verlichting controle.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Knipperlichtjes voor achter/links en rechts moesten ook even allemaal apartgelukkig een beetje met het remlicht kunnen spelen als speudo achterlicht
en weg kon WB weer.
![]()
![]()
Morgen toch maar de draadboom onderzoeken, de volgende rollenbank zeg ik lekker niets.
Gratis dyno test!
Ja en kreeg je een bonnetje van 70,- tegenwoordig mag je dan emg gaan doenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:39 schreef cageon2 het volgende:
[..]
gaat waarschijnljik maar tot de 2kWmijn brommert trok m er flink uit toen...
er.. 250 euries...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja en kreeg je een bonnetje van 70,- tegenwoordig mag je dan emg gaan doen![]()
quote:
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:22 schreef Den_Haag het volgende:
Beetje laf WB. gewoon die rollerbank afraggen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:28 schreef OPM het volgende:
thx voor de tip WB, dat wordt een vroegertje..
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:53 schreef Den_Haag het volgende:
teruggevonden. lag bij de kapotte motor
jah qud nog gemistquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Al een circuitbakkie op het oog?
Met zes weken is het weer april. :]
jahoor:Pquote:Op zondag 27 februari 2011 20:27 schreef OPM het volgende:
[..]
jah qud nog gemistiemand n torrentje beschikbaar voor dl?
genoeg op t oogover 10 weken alweer mei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |