En gaat vriendje mee?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
yay, in oktober vertrek ik definitief naar het Verenigd Koninkrijk! Heb een beurs gehad voor de University of Hull![]()
![]()
daar kun je ook héérlijk motorrijden
Daar wen je heel snel aanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:12 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben nog nooit in Engeland geweest, en ik zou dat links rijden met de auto al risky vinden, laat staan op de motor
Ik dacht dat ze al getrouwd waren.quote:
:^quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:24 schreef Roderick2085 het volgende:
Die rotondes zijn juist makkelijk... de weg buigt namelijk meestal al de rotonde op, ipv recht eropaf wat je hier hebt
Ja precies, dat zijn dingen die je in een soort van automatisme doet, en daar ga je dan volgens mij het meeste mee in de fout.. op zich lijkt het me wel eens grappig om te doen, het schijnt wel een mooi land te zijn om rond te toerenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:28 schreef bvvt het volgende:
Wat mij de eerste dag tegenviel was het voorrang verlenen.
Je bent gewent om rechts voorrang te geven. Daardoor kijk je niet genoeg naar links.
't is dat ik voorzichtiger aan het werk was anders had ik 2x onder een auto kunnen zitten.
De rest is peanuts.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:34 schreef Sounddragon het volgende:
Ja precies, dat zijn dingen die je in een soort van automatisme doet, en daar ga je dan volgens mij het meeste mee in de fout..
VFRquote:Op zondag 13 maart 2011 02:27 schreef rene90 het volgende:
Na wat rond kijken op internet kwam ik bij deze motor terecht:
http://www.motor-forum.nl(...)chts-950-euro-1.html
Die km-stand lijkt me wel aan de hoge kant, alleen vraag ik me af of dat schokkend is, of dat het best een leuke prijs is voor die fiets. Qua uiterlijk valt hij bij mij zeer in de smaak, en de prijs is ook niet verkeerd. Graag advies.
quote:Op zondag 13 maart 2011 02:43 schreef Geerd het volgende:
Vandaag ander brommertje gehaald vx800![]()
Wat een ding, trek je het gas open mis je gewoon 100pk iig weer vervoer en hopen dat ik ooit nog ergens een blokkie kan vinden
Zelf heb ik ook zo'n ding, kilometerstand is zelfs nog hoger.quote:Op zondag 13 maart 2011 02:27 schreef rene90 het volgende:
Na wat rond kijken op internet kwam ik bij deze motor terecht:
http://www.motor-forum.nl(...)chts-950-euro-1.html
Die km-stand lijkt me wel aan de hoge kant, alleen vraag ik me af of dat schokkend is, of dat het best een leuke prijs is voor die fiets. Qua uiterlijk valt hij bij mij zeer in de smaak, en de prijs is ook niet verkeerd. Graag advies.
Klinkt allemaal positief, alleen het lastige is dat ik nog geen proefrit kan maken omdat ik mijn rijbewijs nog niet heb..., naja nog even geduld en hopen dat hij blijft staan. Komt genoeg moois langs.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
Zelf heb ik ook zo'n ding, kilometerstand is zelfs nog hoger.
Hij rijdt echt vreselijk makkelijk en het geluid van zo'n V4 is ook nog eens prachtig.
Als 1e motor een heel geschikt ding dus ik zeg: doen!
Proefrit wordt dan lastig idd, tenzij je iemand anders kent die dat voor je wil doen.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Klinkt allemaal positief, alleen het lastige is dat ik nog geen proefrit kan maken omdat ik mijn rijbewijs nog niet heb..., naja nog even geduld en hopen dat hij blijft staan. Komt genoeg moois langs.
Ja ga nog wel even wachten, hoewel het lastig is me in te houden haha. Heb alles voor de rest al gekocht, volledig pak / helm / laarzen / handschoenen, mis alleen nog de motorquote:Op zondag 13 maart 2011 14:26 schreef vannelle het volgende:
[..]
Proefrit wordt dan lastig idd, tenzij je iemand anders kent die dat voor je wil doen.
Maar dan weet je nog steeds niet of die motor voor jou een goede keus is, misschien zit je er niet lekker op?
Maar je hebt gelijk, er komen echt nog wel meer mooie aanbiedingen voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |