quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:43 schreef 16meter het volgende:
Ok.
Heb nu een rom samengesteld maar snap niet helemaal hoe ik hem moet installeren.
[..]
Gewoon op je telefoon geheugen zetten, aanzetten in recovery mode, factory reset uitvoeren, rebooten en dan...?
Na die reboot krijg je vanzelf mogelijkheid 4?
Nee, en je moet het echt even zelf uitzoeken en zeer goed lezen anders ga je problemen krijgen.quote:
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:56 schreef Pino112 het volgende:
TVP, vanavond theme uploaden, nu verjaardag.
Het is gelukt m.b.v wat howto's op het forum van Androidworld. Heb wat links toegevoegd aan de OP die mij goed van pas kwamen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:00 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nee, en je moet het echt even zelf uitzoeken en zeer goed lezen anders ga je problemen krijgen.
Gewoon via Install zip from SD-card in CWM?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:33 schreef Kandijfijn het volgende:
@Pino
Hoe flash ik dat? Ik kan niet vinden? Ik heb op SDkaart maar nog steeds dezelfde iconen. Werkt het alleen met Root?
Omg, ik dacht dat het serieus wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:57 schreef Kandijfijn het volgende:
Was meer sarcastisch bedoeld richting de mensen die niet googlen :p. Ik had de PI moeten wijzigen:p
Dudequote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omg, ik dacht dat het serieus was
Was al een zipquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:05 schreef Kandijfijn het volgende:
Wel een serieuze vraag, hoe hem je een zip van je theme gemaakt? Vast wel ergens een tut op XDA maar tis vakantie
Tweakers humor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:57 schreef Kandijfijn het volgende:
Was meer sarcastisch bedoeld richting de mensen die niet googlen :p. Ik had de PI moeten wijzigen:p
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:02 schreef Kandijfijn het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)naar-android-23.html
![]()
![]()
Dit had ik echt nooit verwacht van samsung.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:02 schreef Kandijfijn het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)naar-android-23.html
![]()
![]()
Fraai hoor. Zal je thema er morgen 's op knallen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:30 schreef Pino112 het volgende:
Leuk puntje aan de WP7 theme (zit ook in die van mij):
Oppleuren via CWM, Install from Zip.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:52 schreef exile79 het volgende:
Hoe gaat dat dan, een thema op je toestel zetten zonder de hele rom te vervangen?
Apps Organizerquote:Op zondag 27 februari 2011 18:39 schreef 16meter het volgende:
Is er geen enkele mogelijkheid om je apps anders in te delen? Altijd maar door die lijst heen scrollen is niet handig.
thnxquote:Op zondag 27 februari 2011 18:20 schreef jampot het volgende:
Je kan alleen mappen op je homescreen maken, niet in je appdrawer.
Dat doe je door simpelweg op een lege plek op een home lang te drukken, en dan iets als new folder te kiezen.
Met ''Go launcher'' kan je gewoon mappen maken in de drawer.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:20 schreef jampot het volgende:
Je kan alleen mappen op je homescreen maken, niet in je appdrawer.
Dat doe je door simpelweg op een lege plek op een home lang te drukken, en dan iets als new folder te kiezen.
Dat laatste heb ik ook altijd, nooit alleen muziek. Ik ga woensdag naar Geneve, zit ik 16uur in de busquote:Op zondag 27 februari 2011 19:51 schreef Kandijfijn het volgende:
Hij heeft maar enkele % meer drain per uur. Ik denk dat ik de 20 uur er wel mee zou moeten redden.
Ik luister trouwens alleen muziek in de bus waar ik ook vaak internet erbij en als ik skeeler/wielren en dan staat GPS+my tracks aan. Dus meestal 2 uur ofzo
Op 100% begonnen dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:58 schreef exile79 het volgende:
Vrijdag tijdens dagje Den Haag Mytracks 6.5 uur aan gehad, en hij stond nog op 26%. Lijkt me netjes.
Jawel, maar die zijn nog niet geleverdquote:Op zondag 27 februari 2011 20:05 schreef Kandijfijn het volgende:
@Pino in vliegtuigstand zetten en niet de standaardspeler maar winamp gebruiken.
Had je die extra accu's niet gekocht btw?
2.5 uur.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:59 schreef Kandijfijn het volgende:
6% in 1,5 uur? Dan is 20 uur idd. wel te halen
Danku danku. Ik had nog een probleem met Plume, dat de tekst in de nofiticationbar zwart is, maar dat is gelukkig instelbaar in Plume zelf.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:14 schreef Luco het volgende:
Pino, je thema is. Ziet er fijn uit, werkt prima (gelukkig). Had problemen met Valle's Honeycomb 1.0. Witte tekstkleur in witte invulvakken werkt niet zo handig, zal hij zelf ook wel achter gaan komen.
Ga je ook de widgets van LauncherPro nog aanpassen
Zit wat in, ja.. Echter is dat voor mij echt niet te doen. Vooral whatsapp draait overuren.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:38 schreef Kandijfijn het volgende:
100 uur is zelf redelijk eenvoudig te bereiken wanneer je hem gebruikt als een 3310. Op 2G geen sync en en af en toe een smsje.
Gelekt op Pools forum.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:04 schreef Kandijfijn het volgende:
WOW WOW WOW![]()
![]()
![]()
Samsung de eerste neit Google phone met officiele update?
Daar zijn al bekende hacks voor die waarschijnlijk werken, grootste gevaar is een nieuwe bootloader.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:10 schreef svenistheman het volgende:
Pas op. De google market schijnt het niet te doen met de gelekte gingerbread rom.
quote:Yay!
But no screen-off animation, no Gingerbread keyboard, no all-black titlebar.. are you sure it's Gingerbread? Anyway, great news indeed.
Btw, does it include the scroll glow effect? I suppose they took that out too, since Samsung roms have their own overscoll effect..
Ze verwachten ook teveel, grote kans dat het hier pas om een Alfa build gaat.quote:Op maandag 28 februari 2011 22:15 schreef Pino112 het volgende:
Ik flash hem niet. Nog niet rootable en Market werkt niet.
En dit:
[..]
quote:Samsung Change his system from EFS to EXT4.
Samsung use still his system EFS.
Is die ook voor 2.2?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:31 schreef Pino112 het volgende:
http://hotfile.com/dl/108018944/2dacd20/Browser.apk.zip.html
APK van Browser, had op XDA gevraagd of ie geupload kon worden.
Swypequote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:40 schreef T.O.P het volgende:
Heb hem geinstalleerd, maar raad toch aan te wachten op en final versie. Market werkt wel, alleen swype bevat geen dictionaries
quote:Nog sneller? Ik scoorde gister met mijn SGS al 1228 punten (Quadrant), tegen normaal voor de Galaxy S ~950pt. Alleen de Nexus was sneller.
Wat wil je met meer snelheid? Loop je nu tegen problemen vanwege traagheid aan?
Dat is vreemd, ik heb geen problemen. Geeft ie die 'kan niet parseren'-error? Mss even cache van de Market legen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:00 schreef Luco het volgende:
Pino, ik kan niks meer van de market/applanet downloaden sinds ik jouw thema erop heb geslingerd.
Ja, ik weet dat je geen ondersteuning geeft, donder zo de gewone AndroidBlack op denk ik
Apk-tjequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:37 schreef rumiii het volgende:
Waar kunnen we appplanet downloaden?
/noobmodeoff
Wat een heldquote:First kernel version published
- CWM recovery as default recovery - not tested
- converts /cache /system to ext4
- copy su binary so you can root your phone easily
Wat een heldquote:First kernel version published
- CWM recovery as default recovery - not tested
- converts /cache /system to ext4
- copy su binary so you can root your phone easily
Heb me niet echt ingelezen nog in android enzo. Maar wat zijn dan de verschillen ertussen, minder services die bij een andere rom op de achtergrond draaien? Welke draaien er dan niet en wat is het verschil in functionaliteit?quote:
heb hem de 1e keer volledig opgeladen en gebruikt totdat ie leeg was ja.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:41 schreef Kandijfijn het volgende:
Heb voor aanzetten en in gebruik name de batterij volledig vol laten lopen?
Puur chemisch gezien niet, software-matig gezien en qau batterij-calibratie wel!quote:
Nieuwste Firmware erop? WSJ5?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:51 schreef Apfel. het volgende:
[..]
heb hem de 1e keer volledig opgeladen en gebruikt totdat ie leeg was ja.
Als ik Samsung Kies draai staat er dat ie de nieuwste firmware heeft.. " pda:jpb / phone:jp3 / csc:jp5 (TNL) "quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:52 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Puur chemisch gezien niet, software-matig gezien en qau batterij-calibratie wel!
[..]
Nieuwste Firmware erop? WSJ5?
Ja, Kies 2.0. Vanuit Kies kan ik dus ook niet update (omdat ie al de nieuwste aangeeft). Misschien komt het omdat het een branded tmobile telefoon is?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:14 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Als ik Samsung Kies draai staat er dat ie de nieuwste firmware heeft.. " pda:jpb / phone:jp3 / csc:jp5 (TNL) "
je moet deze batterij leren, dus laad hem zo vaak mogelijk op, dan zal je merken dat ie langer meegaat, het is een zogenaamde li-ion batterij, dus steeds opladen als je thuis bent!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:09 schreef Apfel. het volgende:
Sinds zaterdag ook deze tel in gebruik, prima ding alleen de batterij is ontzettend kut bij mij. Zondag volledig opgeladen. Ging om 14:00 uur de deur uit en omstreeks 00:00 uur viel de telefoon uit omdat de batterij op was. Ik heb hem niet heel zwaar gebruikt:
- WhatsApp (draait op de achtergrond)
- af en toe facebook (die draait pas zodat ik m open, geen live updates dus)
- email (die synct pas zodra ik 'm open)
- een beetje internetten
- 3g staat wel constant aan.
- (ik gebruik de mp3 speler niet)
Vandaag ook weer. vanmorgen met batterij voor 80% opgeladen, ging om 7 uur uit huis. Omstreeks 15:00 kreeg ik alweer de melding dat de batterij bijna op is. Ik heb de hele dag op school gezeten en er amper wat mee gedaan (beetje hetzelfde als hierboven). Volgens mij klopt dit niet helemaal toch?
Ik heb al de brightness van het beeldscherm op zijn laagst en heb een egaal gekleurde achtergrond (geen animatie). Ik kijk regelmatig bij task manager of er programma's open staan (niet het geval)
Hebben mensen nog tips etc hoe ik mijn batterijduur kan verlengen. Ik weet ook wel dat ie niet 4 dagen mee zal gaan (zoals mijn vorige nokia), maar minimaal 24 uur zou ik toch wel graag willen met normaal gebruik.
las zoiets inderdaad ook op androidforums.com (oid), maar kon nergens nog n bevestiging ervan krijgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:45 schreef rumiii het volgende:
[..]
je moet deze batterij leren, dus laad hem zo vaak mogelijk op, dan zal je merken dat ie langer meegaat, het is een zogenaamde li-ion batterij, dus steeds opladen als je thuis bent!
( is mij verteld)
ik doe het iig wel, kan waarschijnlijk niet veel misgaan..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:49 schreef Apfel. het volgende:
[..]
las zoiets inderdaad ook op androidforums.com (oid), maar kon nergens nog n bevestiging ervan krijgen.
Ow fucked up,...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:43 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Ja, Kies 2.0. Vanuit Kies kan ik dus ook niet update (omdat ie al de nieuwste aangeeft). Misschien komt het omdat het een branded tmobile telefoon is?
Dit. Tmobilequote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ow fucked up,...
Koop je telefoons dan ook niet branded
Contract verlenging, zat altijd al bij Tmobile, nooit had ik een branded toestel. Tot deze (wist ik van te voren ook niet).quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:51 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ow fucked up,...
Koop je telefoons dan ook niet branded
De oplossing is flashen met Odin of via een registry-hack van Kies ik denk alleen niet dat laatste werkt voor branded telefoons maar je kan er op Googlen. Eerst genoemde is redelijk makkelijk maar heeft risico's.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:59 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Contract verlenging, zat altijd al bij Tmobile, nooit had ik een branded toestel. Tot deze (wist ik van te voren ook niet).
Zal wel opzoek gaan naar hoe ik dat kan omzeilen, moet toch wel te doen zijn
Van alles wat je belangrijk vind hoor je sowieso een back-up te makenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben je met een upgrade via Kies alles kwijt of moet je gewoon voor de zekerheid een backup maken? Lijkt me zo'n gedoe om alles weer terug te zetten.
Ja dat snap ik dat dat sowieso hoort.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Van alles wat je belangrijk vind hoor je sowieso een back-up te maken![]()
Voor de rest nee, in principe blijft alle informatie staan op je telefoon, maar meestal is een Factory-reset na een major-firmware update wel aanbevollen. (van 2.1. naar 2.2, en/of van naar 2.2.1.)
Praktijk ervaring van veel mensen,...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat dat sowieso hoort.![]()
Waarom wordt dat aanbevolen dan?
Omdat als het wel fout gaat, jij hier gaat zeiken dat alles weg is. Daarom.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat dat sowieso hoort.![]()
Waarom wordt dat aanbevolen dan?
Ligt er aan welke? Lijkt me niet iigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:18 schreef rumiii het volgende:
is het verboden om linkjes naar een .apk bestand hier neer te zetten?
Het delen en linken van Warez niet, het delen van vrije/gratis software is dat niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:18 schreef rumiii het volgende:
is het verboden om linkjes naar een .apk bestand hier neer te zetten?
doet het zowiezo 9 van de 10 keer nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef Luco het volgende:
Applanet mag dan weer niet rechtstreeks gelinked worden.
Download de nieuwste danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:32 schreef rumiii het volgende:
[..]
doet het zowiezo 9 van de 10 keer niet
waar heb je het over?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:34 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Download de nieuwste dan,...
Op vorige pagina's staan per ongeluk wat links(dit bericht vernietigd zichzelf over enkele minuten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnxquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Praktijk ervaring van veel mensen,...
Ik had het niet over de backup, maar de reset.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat als het wel fout gaat, jij hier gaat zeiken dat alles weg is. Daarom.
Misschien ligt die tijdelijk plat, yups hier ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:02 schreef rumiii het volgende:
zal wel aan mij liggen dat applanet het gewoon niet wil doen,
veel plezier ermee, de rest
60 naar 30 zonder lader hierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:46 schreef Pino112 het volgende:
Een reboot doet fucking veel met je batterystats
Zo opeens van 45 naar 70 procent terwijl ie aan de lader hangt..
Hoelang lag die aan de lader? Je telefoon laadt volgens mij op afnemende afvlakkende grafiek (omgekeerd expationeel verband, Pino112 weet wss. wel wat ik bedoel).quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:46 schreef Pino112 het volgende:
Een reboot doet fucking veel met je batterystats
Zo opeens van 45 naar 70 procent terwijl ie aan de lader hangt..
Ja, dat is dus mooi kut want ik zit morgen 16u in de bus. Dan maar helemaal voltrekken 100% en dan zie ik wel..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:54 schreef Luco het volgende:
[..]
60 naar 30 zonder lader hier. Vervolgens anderhalf uur op 30% gestaan en nu aan de lader
Net een 5 minuten, mn Wifi deed het niet meer dus ging rebooten. Paupertelefoon af en toe.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:00 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hoelang lag die aan de lader? Je telefoon laadt volgens mij op afnemende afvlakkende grafiek (omgekeerd expationeel verband, Pino112 weet wss. wel wat ik bedoel).
Jaja pinjooo, nu weten we wel dat je morgen met je luie reet op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat is dus mooi kut want ik zit morgen 16u in de bus. Dan maar helemaal voltrekken 100% en dan zie ik wel..
Jij hebt je batt-stats gewoon verneukt, veel aan lader gooien helpt/.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Net een 5 minuten, mn Wifi deed het niet meer dus ging rebooten. Paupertelefoon af en toe..
Exponentieel btw.
Wij hebben SuperCurioquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:00 schreef exile79 het volgende:
Was er al gezegd dat het buitengewoon triest is dat Samsung zijn ubermooie toestel zo verneukt met de software?
Ja handig zo vlak van te voren verdomme.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:49 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Jij hebt je batt-stats gewoon verneukt, veel aan lader gooien helpt/.
Owjah nu is het mijn foutquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja handig zo vlak van te voren verdomme..
Dat heb ik niet gezegd!quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:43 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Owjah nu is het mijn fout, dat word zingen Pino
Dat kaartje doen ze redelijk snel hoor, ik had 'm in 1 á 1,5 week.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:05 schreef randy232 het volgende:
hallo, ik heb een samsung galaxy s , waar standaard froyo 2.2 opstond, maar kan ik nu toch ook die lag fix installeren erop, en heb je daar ook al een extern geheugenkaartje voor nodig?,want die krijg ik namelijk over een paar weken pas binnen, ivm met de tijdelijke actie.
Groetenn
Unified Remotequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef rumiii het volgende:
kunnen hier titels van paar 'kwaliteit apps' neergezet worden?
WhatsApp zowiezo
Waar gebruik jij die Remote App dan eigenlijk voor? Het is natuurlijk heel vet, maar ook praktisch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Unified Remote
Google Sky Man
Wordfeud(scrabble tegen vrienden en vreemden)
FXCamera
Appbrain Appmarket
Juist zoveel mogelijk opgeladen houden is beter. 11% in 8 uur is btw niet zo heel slecht vooral als je sync aan hebt staan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef rumiii het volgende:
Winamp schijnt een player te zijn die minder van de batterij vreet, heb ik wel nodig aangezien die snel leeg is.. Iemand misschien tips voor de levensduur ervan? Ik had zelf ergens gelezen dat het beter was hem niet 100% op te laden.. Rond de 98% voor ik ga slapen, 89 als ik wakker word, zal wel kijken naar die apps
Overigens, als jij en je vrienden 'tango' hebben kan je gratis video bellen
Hier 42, warm worden is idd. slecht voor een batterij maar niet slechter dan telkens 98% volgens. En de SGS stopt met laden zodra die 100% heeft bereikt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:12 schreef rumiii het volgende:
Als die daardoor warmer word verliest ie zijn levensduur dacht ik.. Als ik hem oplaad is die meestal 52°
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:27 schreef Luco het volgende:
Bij veel gebruik: 42 graden. In de ochtend staat de mijne op 23 graden.
Ik zet snachts voortaan de vliegtuigmodus aan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef rumiii het volgende:
Winamp schijnt een player te zijn die minder van de batterij vreet, heb ik wel nodig aangezien die snel leeg is.. Iemand misschien tips voor de levensduur ervan? Ik had zelf ergens gelezen dat het beter was hem niet 100% op te laden.. Rond de 98% voor ik ga slapen, 89 als ik wakker word, zal wel kijken naar die apps
Overigens, als jij en je vrienden 'tango' hebben kan je gratis video bellen
Je moest eens wetenquote:
fijn he, reclame over delen die je wil zien..quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef exile79 het volgende:
Iemand trouwens enig idee of die irritante advertenties in Angry Birds ook uit te schakelen zijn? Heb het spel vanmiddag geupdate, en nu heeft hij last van lag, en de advertentie gaat nu niet meer uit beeld, maar 'switcht' , draait om zeg maar.![]()
![]()
ik heb altijd een vriezer bij me als ik moet ladenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:18 schreef rumiii het volgende:
even geprobeerd op te laden via netstroom en een ( kleine ) ventilator erbij..
van 52 naar 38 graden!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb altijd een vriezer bij me als ik moet laden
Mijn telefoon is stikstof gekoeld via een mobiele heatsinkquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
was me wel aangeradenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
als je de app afsluit, sluit ie de chat dus toch ook af?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:43 schreef Apfel. het volgende:
Klopt het dat je met die facebook app altijd online bent op facebook (chat)? Kan je dat ook uitschakelen ergens?
Vanochtend stond mn kussen en telefoon bijna in de fik, 48 graden. Schijnt door de 250volt in Genève te komen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:27 schreef Luco het volgende:
Bij veel gebruik: 42 graden. In de ochtend staat de mijne op 23 graden.
Nu net nog een keer getest. Ik was idd offline, toen de app geopend en toen weer gesloten maar blijft online staan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:10 schreef rumiii het volgende:
[..]
als je de app afsluit, sluit ie de chat dus toch ook af?
Lijkt me vreemd, aangezien je adapter geen 250 volt in je telefoon stoptquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanochtend stond mn kussen en telefoon bijna in de fik, 48 graden. Schijnt door de 250volt in Genève te komen?
taskkillerquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:29 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Nu net nog een keer getest. Ik was idd offline, toen de app geopend en toen weer gesloten maar blijft online staan.
edit:
na 10 minuten sta ik nog op online terwijl de app gesloten is. Ik denk toch dat ie ergens op de achtergrond draait? In de Task manager staat ie overigens niet
Tip van Kandij was goed, je moet Adfree installeren. (moet je wel geroot zijn)quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
fijn he, reclame over delen die je wil zien..
Wachten op Galaxy II. Zou nu geen 2 jaar meer met dit toestel willen doen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:08 schreef Melro het volgende:
Hee kenners,
Ik mag mijn abbo verlengen, en denk sterk na over deze Samsung.
Heb flink wat delen doorgelezen, maar wil toch graag weten wat de + en - punten zijn van deze telefoon?
Ik gebruik hem voor bellen, sms, mail, facebook, soms wat internet en muziek luister (zitten er goede oordopjes bij?)
Thnx
Ik heb niet geskied, bezoek aan CERN.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:49 schreef jampot het volgende:
Welkom terug, komt er weer wat leven in dit topic :p
Nog tips trouwens voor ski appjes die je gebruikte? Ik ga binnenkort ook weer ff :p
Dudequote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb niet geskied, bezoek aan CERN.
winamp is wel een goeie, geen popiejopie mp3 spelerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Een beetje je muziek ordenen blijft een ramp![]()
Kies = kots
Verkenner = maakt de mp3 speler ook niet duidelijker.
Gebruiken jullie btw de standaard-mp3speler of nog een aparte app voor opgezet?
onbeperkt internetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:57 schreef Pino112 het volgende:
De rekening van Vodafone is binnen. Periode van 1 jan tot 31 jan zat ik dus op 1.8Gb.
Haha, ook leuk. Ben ik ook eens geweest, met natuurkunde klasje :pquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van vroeger uit al mn lievelings-playeur. Heb nooit echt gewerkt met de bibliotheek/labels, maar nu ist verrekte handig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:12 schreef rumiii het volgende:
[..]
winamp is wel een goeie, geen popiejopie mp3 speler
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanavond komt een nieuwe versie las ik. Ik ga mn telefoon maar aan de lader gooien en vanavond (als ik mn geld verlies int casino) of morgen (als ik pieken win en dronken ga worden :p) naar gingerbread!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:56 schreef 16meter het volgende:
Ultibread 1.3 is wel bloedjesnel.
Zijn ze trouwens bezig met een speedmod/lagfix voor 2.3?
Vertel me er meer overquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:09 schreef jampot het volgende:
[..]
Vanavond komt een nieuwe versie las ik. Ik ga mn telefoon maar aan de lader gooien en vanavond (als ik mn geld verlies int casino) of morgen (als ik pieken win en dronken ga worden :p) naar gingerbread!
Het werd het laatste, meer gewonnen dan ik nog kon opzuipen zelfs :pquote:
Je moet op dat ene nog wat klikken dan is alles opgelostquote:Op zondag 6 maart 2011 12:55 schreef rumiii het volgende:
bij mijn kernel-versie zie ik root# nog wat staan,
is die geroot ?
heb hem van een telefoonboer ipv t-mobile zelf dus weet er echt niks van..
... ?quote:Op zondag 6 maart 2011 14:28 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je moet op dat ene nog wat klikken dan is alles opgelost
Wanneer je niet exact zegt wat er staat kunnen wij er ook weinig meequote:
Dat staat er standaard. Is dus niet geroot.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:55 schreef rumiii het volgende:
bij mijn kernel-versie zie ik root# nog wat staan,
is die geroot ?
heb hem van een telefoonboer ipv t-mobile zelf dus weet er echt niks van..
quote:Op zondag 6 maart 2011 15:58 schreef rumiii het volgende:
owja, voor de liefhebbers, applanet is online!
Ik wacht wel op betere Gingerbread roms XWJV1 is rommelquote:Op zondag 6 maart 2011 20:46 schreef 16meter het volgende:
Ultibread 1.4 is ook alweer uit... memory management schijnt iets beter te zijn.
Hier snapt een leek niks van hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 14:13 schreef 16meter het volgende:
Rooten kan met z4root/one click of met speedmod. Makkelijkste is om gewoon speedmod flashen met Odin, dan rooten, daarna gewenste ROM (.zip) op je telefoon zetten en installeren en flashen vanuit CWM (recovery mode).
In de OP staan genoeg links die het uitleggen.
Heb je niet gewoon roaming uit staanquote:Op maandag 7 maart 2011 18:36 schreef Pino112 het volgende:
Godvedomme, mijn simkaart faalt. Weer geen internet in Duitsland, maar daarvoor in Nederland ook een deel al niet. Morgen vodafone maar bellen.
Vodafone had dan ook 'n storing.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:36 schreef Pino112 het volgende:
Godvedomme, mijn simkaart faalt. Weer geen internet in Duitsland, maar daarvoor in Nederland ook een deel al niet. Morgen vodafone maar bellen.
Heheheh, de grootste kenners zien soms de kleinste dingetjes niet meer.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:46 schreef Pino112 het volgende:
Tuurlijk stond roaming en al die shit aan, internettekentje kwam gewoon niet.
en ik heb een internetbundel voor Buitenland..
Dat vertelde je er niet bijquote:Op maandag 7 maart 2011 18:53 schreef Pino112 het volgende:
Leg eens uit waarom het in België, Zwitserland en Frankrijk en Luxemburg woensdag nog wel werkte, en vrijdag in Zwitserland, Frankrijk en België en Luxembeurg niet meer?
Toevallig, én vandaag in het buitenland én vrijdag in het buitenland?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:55 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat vertelde je er niet bij
Storing dan wss.
In Nederland lag vodafone er ook uit. Ik zelf had ook geen internet voor een uurtje of 3.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toevallig, én vandaag in het buitenland én vrijdag in het buitenland?
Ligt iig niet aan mn telefoon, andere Hi-simkaart doet het wel namelijk.
Welke E-mail gebruik je? Hotmail?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef LieLie het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met K9 mail? Of eventueel andere opties voor mail?
Want ik ben hartstikke tevreden over de telefoon, alleen de standaard mail is om te janken.
Hij synchroniseert de helft van de tijd niet, hij opent mail héél erg traag, loopt heel vaak vast.
En eigenlijk heb ik die problemen alleen bij mail, verder loopt alles soepel!
Ik gebruik hotmail inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Welke E-mail gebruik je? Hotmail?
Ik zelf zoals de meesten hier Gmail en dat werkt perfect.
K9-mail hoor ik goede verhalen over, zelf groot fan van Gmail en de bijbehorende app dus nooit zelf gebruikt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik gebruik hotmail inderdaad.
Maar, ik ga niet mijn hele mail-account aanpassen omdat het op mijn telefoon niet werkt
Daarbij vind ik Gmail op de computer gruwelijk irritant.
Ah, sinds 8u lees ik op Tweakers. Dat moet wel ongeveer kloppen ja. Dan snap ik alsnog die internetfail in Duitsland niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
In Nederland lag vodafone er ook uit. Ik zelf had ook geen internet voor een uurtje of 3.
QFTquote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef Pino112 het volgende:
Gmail irritant op je pc? Wat gebruik je dan? Brakke Windows Live-site?Of Microsoft Outlook?
.
Is dat zo?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:49 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Heheheh, de grootste kenners zien soms de kleinste dingetjes niet meer.
Voor de volgende keer ff wat Google werk van te voren zodat je APN-instellingen voor een land handmatig in kan vullen.
Custom-roms hebben niet altijd volledige APN-lijsten of hebben ze niet up to date.
App? Waar heb ik het over een app?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:21 schreef jampot het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik draai nu Ultibread, en daar zat die apn niet in, moest die zelf ff handmatig invoeren. Maar ga volgende week naar Frankrijk, en wil daar wel internetten, is er een kans dat ik daar dan geen internet heb?
Ik heb het toch ook niet over een app? :pquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:29 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
App? Waar heb ik het over een app?
En ja er is een kans dat de APN-instellingen van Frankrijk voor jouw provider er niet in staan. Wanneer dat zou is moet je deze handmatig invoeren. De fatsoenlijke roms Darky's/Docs CM7 hebben deze APN-lijsten trouwens meestal wel compleet.
Ja hij's kutquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wou net net zeggen.
Die JS7 he, veel veranderingen?.
Hij is sneller dan stock firmware maar buggy en soms wat laggy. Snelheidsverschil tussen Doc's en JS7 stock is amper te merken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:54 schreef Luco het volgende:
JS7 is kut? Dan blijf ik gewoon lekker bij m'n JS5. Hoor het hier wel als er een fatsoenlijke 2.3 versie uit is.
JS7 is gewoon Froyo hoor. Heb hem hier op me Galaxy S draaien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:49 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hij is sneller dan stock firmware maar buggy en soms wat laggy. Snelheidsverschil tussen Doc's en JS7 stock is amper te merken.
Doc beveelt zelf ook nog JS5 aan en veel mensen op XDA exact hetzelde. Leuk om Gingerbread een beetje te testen maar meer ook niet
Inderdaad. Ikzelf heb nooit JS5 gebruikt, alleen JS3, maar JS7 vliegt nu weer als vanoudsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:55 schreef T.O.P het volgende:
[..]
JS7 is gewoon Froyo hoor. Heb hem hier op me Galaxy S draaien.
Kies is kutquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:57 schreef rumiii het volgende:
waarom kan ik geen firmware upgrade doen?
en waarom kan ik geen backup bestand maken?
waarom zegt ie dat mijn telefoon losgekoppeld is ( in Kies ) terwijl dit niet zo is ..
het valt ansich wel mee, JS7, JPU,JPY, JPX hoorden wij bijv. helemaal niet te krijgen,. Maar via XDA krijgen firmware van de gehele wereld aangeboden gekregenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:56 schreef Pino112 het volgende:
Damn, het gaat echt veel te snel met al die firmwares.
Ik wacht wel tot een goede Gingerbread-versie, of totdat alle kutbugs uit CM7 zijn..
Kijk dan ook in de Android market, de Samsung appstore is voor computer onbekwaamheden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:35 schreef FUFR het volgende:
iemand al ervaring met de samsung ace?
mijn vrouw heeft er eentje en ik zie 0 apps in die samsung apps dinges (38 bij mijn G.)
en sommige games doen het niet eens..
ja? we hebben het toch ook over mijn vrouwquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:42 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Kijk dan ook in de Android market, de Samsung appstore is voor computer onbekwaamheden.
Ik weet toch niet hoe je goed je vrouw isquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja? we hebben het toch ook over mijn vrouw
Asphalt staat er bij mij niet meer in. Dat krazy karting nog wel.Enige appje dat ik heb is Blinkx Beat...quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe je goed je vrouw is(dubbelzinnig heel dubbelzinnig
).
Vrijwel alle apps die je in dat Samsung ding kan vinden kan je ook in Android Market vinden, soms alleen betaald. Wij krijgen Asphalt 5 gratis van Samsung
Liefde mooi is dat he,...quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:20 schreef FUFR het volgende:
De eerste dag ging ongeveer zo..
"OMG! er klinken de hele tijd piepjes enzo! wat moet ik doen!!?!?!?!?!?!?!"
Dat ben ik, muts, ik stuur je smsjes...
"en als ik een spelletje doe en er belt iemand, stopt ie met het spelletje en gaat ie naar de telefoon"
hoezo zet zij een achtergrond op je feun ? Das geen liefde. Das dominatiequote:Op woensdag 9 maart 2011 17:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Liefde mooi is dat he,...
Toen mijn vriendin icoontjes zag in notificatiebalk. Die zjin toch te klein om op te klikken?
Ik heb foto van ons in als achtergrond ingesteld (heel lief, maar waarom dat eentje met een resolutie van 240*140 moest zijn?)
Hehehe,quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoezo zet zij een achtergrond op je feun ? Das geen liefde. Das dominatie
En wordT ook.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:51 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zo?
Omdat ik gebeld verkeerd spelde?
Facebook haat jequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:48 schreef Pino112 het volgende:
Facebookapp
Log je in; verificatie geslaagd. Twee seconden later moet ik weer mn wachtwoord invoeren..
Oh dus niet te vinden via de market?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:48 schreef Kandijfijn het volgende:
Advanced task killer zorgt voor een kortere batterij duur, alleen mensen die geen flauw idee hebben hoe Android omspringt met resources downloaden.
Applanet kan je gewoon vinden op applanet.net of in nieuwsgroepen/torrents als apk-file.
Applanet kan je vinden als een APK-file dat is hetzelfde als wat voor Windows een .exe file is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:50 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Oh dus niet te vinden via de market?
Sorry ik ben echt een leek op dit gebied, echt een paar dagen zo'n apparaat.
heb ik ook wel es gezien, stekker er uit en er in doen en een restart werkte..quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Even een vraag je hier als mijn vriendin haar Galaxy S op haar laptop wil aansluiten krijgt ze deze foutmelding:
Het stuurprogramma voor het apparaat is niet geïnstalleerd.
En als oplossing staat er dat ze contact op moet nemen met de fabrikant voor hulp met de installatie
Is er misschien iets wat ze er zo aan kan doen dat hij het wel doet of moet er even contact worden opgenomen?
Zal eens zeggen dat ze dat even moet proberenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb ik ook wel es gezien, stekker er uit en er in doen en een restart werkte..
dat stuurprg zit er gewoon bij in dacht ik
Heeft ze geprobeerd maar is niet de oplossingquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef 16meter het volgende:
Installeer anders gewoon de drivers eerst..
onder andere de driver installeren?quote:
Windows 7/Vista waarschijnlijk die zoekt zelf drivers op de achtergrond.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:06 schreef FUFR het volgende:
Maar zelfs op pc's waar ik Kies niet op heb staan is het aansluiten en het werkt.
W7 inderdaad..quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:11 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Windows 7/Vista waarschijnlijk die zoekt zelf drivers op de achtergrond.
Om drivers van Galaxy S te krijgen gewoon KIES instaleren of AndroidSDK.
Vrijwel iedereenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:29 schreef dogtagz het volgende:
Wie gebruikt hier allemaal applanet trouwens?
Ik had dus gelezen dat je hiermee gratis(waar in de appmarket betaalde) apps kan downloaden?
hoe zit dat precies?(ook legaal..?)
ahh okee, naja boeiend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen
Niet vrije software downloaden in Nederland is illegaal, dus niet legaal
Bugje, custom of stock?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik had net iets heel geks. De batterij stond vanaf vanmiddag nogsteeds op 100%, pas na uit- en aanzetten was die weer goed. Hoe komt dat.
Dank uquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef rumiii het volgende:
Zoeken naar applanet.apk lijkt me, en dan met astro installeren , zo heb ik het gedaan
Ehhh ik heb geen idee.quote:
Ik maar denken dat iedereen met Linux een tweaker isquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ehhh ik heb geen idee.Ik kan al die dingen nog niet, dus hij is zoals ik 'm kocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |