Owjah nu is het mijn foutquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja handig zo vlak van te voren verdomme..
Dat heb ik niet gezegd!quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:43 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Owjah nu is het mijn fout, dat word zingen Pino
Dat kaartje doen ze redelijk snel hoor, ik had 'm in 1 á 1,5 week.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:05 schreef randy232 het volgende:
hallo, ik heb een samsung galaxy s , waar standaard froyo 2.2 opstond, maar kan ik nu toch ook die lag fix installeren erop, en heb je daar ook al een extern geheugenkaartje voor nodig?,want die krijg ik namelijk over een paar weken pas binnen, ivm met de tijdelijke actie.
Groetenn
Unified Remotequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef rumiii het volgende:
kunnen hier titels van paar 'kwaliteit apps' neergezet worden?
WhatsApp zowiezo
Waar gebruik jij die Remote App dan eigenlijk voor? Het is natuurlijk heel vet, maar ook praktisch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Unified Remote
Google Sky Man
Wordfeud(scrabble tegen vrienden en vreemden)
FXCamera
Appbrain Appmarket
Juist zoveel mogelijk opgeladen houden is beter. 11% in 8 uur is btw niet zo heel slecht vooral als je sync aan hebt staan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef rumiii het volgende:
Winamp schijnt een player te zijn die minder van de batterij vreet, heb ik wel nodig aangezien die snel leeg is.. Iemand misschien tips voor de levensduur ervan? Ik had zelf ergens gelezen dat het beter was hem niet 100% op te laden.. Rond de 98% voor ik ga slapen, 89 als ik wakker word, zal wel kijken naar die apps
Overigens, als jij en je vrienden 'tango' hebben kan je gratis video bellen
Hier 42, warm worden is idd. slecht voor een batterij maar niet slechter dan telkens 98% volgens. En de SGS stopt met laden zodra die 100% heeft bereikt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:12 schreef rumiii het volgende:
Als die daardoor warmer word verliest ie zijn levensduur dacht ik.. Als ik hem oplaad is die meestal 52°
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:27 schreef Luco het volgende:
Bij veel gebruik: 42 graden. In de ochtend staat de mijne op 23 graden.
Ik zet snachts voortaan de vliegtuigmodus aan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:59 schreef rumiii het volgende:
Winamp schijnt een player te zijn die minder van de batterij vreet, heb ik wel nodig aangezien die snel leeg is.. Iemand misschien tips voor de levensduur ervan? Ik had zelf ergens gelezen dat het beter was hem niet 100% op te laden.. Rond de 98% voor ik ga slapen, 89 als ik wakker word, zal wel kijken naar die apps
Overigens, als jij en je vrienden 'tango' hebben kan je gratis video bellen
Je moest eens wetenquote:
fijn he, reclame over delen die je wil zien..quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:40 schreef exile79 het volgende:
Iemand trouwens enig idee of die irritante advertenties in Angry Birds ook uit te schakelen zijn? Heb het spel vanmiddag geupdate, en nu heeft hij last van lag, en de advertentie gaat nu niet meer uit beeld, maar 'switcht' , draait om zeg maar.![]()
![]()
ik heb altijd een vriezer bij me als ik moet ladenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:18 schreef rumiii het volgende:
even geprobeerd op te laden via netstroom en een ( kleine ) ventilator erbij..
van 52 naar 38 graden!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb altijd een vriezer bij me als ik moet laden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |