Van alles wat je belangrijk vind hoor je sowieso een back-up te makenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben je met een upgrade via Kies alles kwijt of moet je gewoon voor de zekerheid een backup maken? Lijkt me zo'n gedoe om alles weer terug te zetten.
Ja dat snap ik dat dat sowieso hoort.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:49 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Van alles wat je belangrijk vind hoor je sowieso een back-up te maken![]()
Voor de rest nee, in principe blijft alle informatie staan op je telefoon, maar meestal is een Factory-reset na een major-firmware update wel aanbevollen. (van 2.1. naar 2.2, en/of van naar 2.2.1.)
Praktijk ervaring van veel mensen,...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat dat sowieso hoort.![]()
Waarom wordt dat aanbevolen dan?
Omdat als het wel fout gaat, jij hier gaat zeiken dat alles weg is. Daarom.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat dat sowieso hoort.![]()
Waarom wordt dat aanbevolen dan?
Ligt er aan welke? Lijkt me niet iigquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:18 schreef rumiii het volgende:
is het verboden om linkjes naar een .apk bestand hier neer te zetten?
Het delen en linken van Warez niet, het delen van vrije/gratis software is dat niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:18 schreef rumiii het volgende:
is het verboden om linkjes naar een .apk bestand hier neer te zetten?
doet het zowiezo 9 van de 10 keer nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:28 schreef Luco het volgende:
Applanet mag dan weer niet rechtstreeks gelinked worden.
Download de nieuwste danquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:32 schreef rumiii het volgende:
[..]
doet het zowiezo 9 van de 10 keer niet
waar heb je het over?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:34 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Download de nieuwste dan,...
Op vorige pagina's staan per ongeluk wat links(dit bericht vernietigd zichzelf over enkele minuten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnxquote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:12 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Praktijk ervaring van veel mensen,...
Ik had het niet over de backup, maar de reset.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat als het wel fout gaat, jij hier gaat zeiken dat alles weg is. Daarom.
Misschien ligt die tijdelijk plat, yups hier ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:02 schreef rumiii het volgende:
zal wel aan mij liggen dat applanet het gewoon niet wil doen,
veel plezier ermee, de rest
60 naar 30 zonder lader hierquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:46 schreef Pino112 het volgende:
Een reboot doet fucking veel met je batterystats
Zo opeens van 45 naar 70 procent terwijl ie aan de lader hangt..
Hoelang lag die aan de lader? Je telefoon laadt volgens mij op afnemende afvlakkende grafiek (omgekeerd expationeel verband, Pino112 weet wss. wel wat ik bedoel).quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:46 schreef Pino112 het volgende:
Een reboot doet fucking veel met je batterystats
Zo opeens van 45 naar 70 procent terwijl ie aan de lader hangt..
Ja, dat is dus mooi kut want ik zit morgen 16u in de bus. Dan maar helemaal voltrekken 100% en dan zie ik wel..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:54 schreef Luco het volgende:
[..]
60 naar 30 zonder lader hier. Vervolgens anderhalf uur op 30% gestaan en nu aan de lader
Net een 5 minuten, mn Wifi deed het niet meer dus ging rebooten. Paupertelefoon af en toe.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:00 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hoelang lag die aan de lader? Je telefoon laadt volgens mij op afnemende afvlakkende grafiek (omgekeerd expationeel verband, Pino112 weet wss. wel wat ik bedoel).
Jaja pinjooo, nu weten we wel dat je morgen met je luie reet op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, dat is dus mooi kut want ik zit morgen 16u in de bus. Dan maar helemaal voltrekken 100% en dan zie ik wel..
Jij hebt je batt-stats gewoon verneukt, veel aan lader gooien helpt/.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Net een 5 minuten, mn Wifi deed het niet meer dus ging rebooten. Paupertelefoon af en toe..
Exponentieel btw.
Wij hebben SuperCurioquote:Op woensdag 2 maart 2011 00:00 schreef exile79 het volgende:
Was er al gezegd dat het buitengewoon triest is dat Samsung zijn ubermooie toestel zo verneukt met de software?
Ja handig zo vlak van te voren verdomme.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:49 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Jij hebt je batt-stats gewoon verneukt, veel aan lader gooien helpt/.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |