Hehehe,quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
hoezo zet zij een achtergrond op je feun ? Das geen liefde. Das dominatie
En wordT ook.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:51 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zo?
Omdat ik gebeld verkeerd spelde?
Facebook haat jequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:48 schreef Pino112 het volgende:
Facebookapp
Log je in; verificatie geslaagd. Twee seconden later moet ik weer mn wachtwoord invoeren..
Oh dus niet te vinden via de market?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:48 schreef Kandijfijn het volgende:
Advanced task killer zorgt voor een kortere batterij duur, alleen mensen die geen flauw idee hebben hoe Android omspringt met resources downloaden.
Applanet kan je gewoon vinden op applanet.net of in nieuwsgroepen/torrents als apk-file.
Applanet kan je vinden als een APK-file dat is hetzelfde als wat voor Windows een .exe file is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:50 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Oh dus niet te vinden via de market?
Sorry ik ben echt een leek op dit gebied, echt een paar dagen zo'n apparaat.
heb ik ook wel es gezien, stekker er uit en er in doen en een restart werkte..quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Even een vraag je hier als mijn vriendin haar Galaxy S op haar laptop wil aansluiten krijgt ze deze foutmelding:
Het stuurprogramma voor het apparaat is niet geïnstalleerd.
En als oplossing staat er dat ze contact op moet nemen met de fabrikant voor hulp met de installatie
Is er misschien iets wat ze er zo aan kan doen dat hij het wel doet of moet er even contact worden opgenomen?
Zal eens zeggen dat ze dat even moet proberenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
heb ik ook wel es gezien, stekker er uit en er in doen en een restart werkte..
dat stuurprg zit er gewoon bij in dacht ik
Heeft ze geprobeerd maar is niet de oplossingquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:48 schreef 16meter het volgende:
Installeer anders gewoon de drivers eerst..
onder andere de driver installeren?quote:
Windows 7/Vista waarschijnlijk die zoekt zelf drivers op de achtergrond.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:06 schreef FUFR het volgende:
Maar zelfs op pc's waar ik Kies niet op heb staan is het aansluiten en het werkt.
W7 inderdaad..quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:11 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Windows 7/Vista waarschijnlijk die zoekt zelf drivers op de achtergrond.
Om drivers van Galaxy S te krijgen gewoon KIES instaleren of AndroidSDK.
Vrijwel iedereenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:29 schreef dogtagz het volgende:
Wie gebruikt hier allemaal applanet trouwens?
Ik had dus gelezen dat je hiermee gratis(waar in de appmarket betaalde) apps kan downloaden?
hoe zit dat precies?(ook legaal..?)
ahh okee, naja boeiend.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen
Niet vrije software downloaden in Nederland is illegaal, dus niet legaal
Bugje, custom of stock?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik had net iets heel geks. De batterij stond vanaf vanmiddag nogsteeds op 100%, pas na uit- en aanzetten was die weer goed. Hoe komt dat.
Dank uquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:50 schreef rumiii het volgende:
Zoeken naar applanet.apk lijkt me, en dan met astro installeren , zo heb ik het gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |