Heb je niet gewoon roaming uit staanquote:Op maandag 7 maart 2011 18:36 schreef Pino112 het volgende:
Godvedomme, mijn simkaart faalt. Weer geen internet in Duitsland, maar daarvoor in Nederland ook een deel al niet. Morgen vodafone maar bellen.
Vodafone had dan ook 'n storing.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:36 schreef Pino112 het volgende:
Godvedomme, mijn simkaart faalt. Weer geen internet in Duitsland, maar daarvoor in Nederland ook een deel al niet. Morgen vodafone maar bellen.
Heheheh, de grootste kenners zien soms de kleinste dingetjes niet meer.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:46 schreef Pino112 het volgende:
Tuurlijk stond roaming en al die shit aan, internettekentje kwam gewoon niet.
en ik heb een internetbundel voor Buitenland..
Dat vertelde je er niet bijquote:Op maandag 7 maart 2011 18:53 schreef Pino112 het volgende:
Leg eens uit waarom het in België, Zwitserland en Frankrijk en Luxemburg woensdag nog wel werkte, en vrijdag in Zwitserland, Frankrijk en België en Luxembeurg niet meer?
Toevallig, én vandaag in het buitenland én vrijdag in het buitenland?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:55 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat vertelde je er niet bij
Storing dan wss.
In Nederland lag vodafone er ook uit. Ik zelf had ook geen internet voor een uurtje of 3.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toevallig, én vandaag in het buitenland én vrijdag in het buitenland?
Ligt iig niet aan mn telefoon, andere Hi-simkaart doet het wel namelijk.
Welke E-mail gebruik je? Hotmail?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef LieLie het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met K9 mail? Of eventueel andere opties voor mail?
Want ik ben hartstikke tevreden over de telefoon, alleen de standaard mail is om te janken.
Hij synchroniseert de helft van de tijd niet, hij opent mail héél erg traag, loopt heel vaak vast.
En eigenlijk heb ik die problemen alleen bij mail, verder loopt alles soepel!
Ik gebruik hotmail inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Welke E-mail gebruik je? Hotmail?
Ik zelf zoals de meesten hier Gmail en dat werkt perfect.
K9-mail hoor ik goede verhalen over, zelf groot fan van Gmail en de bijbehorende app dus nooit zelf gebruikt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik gebruik hotmail inderdaad.
Maar, ik ga niet mijn hele mail-account aanpassen omdat het op mijn telefoon niet werkt
Daarbij vind ik Gmail op de computer gruwelijk irritant.
Ah, sinds 8u lees ik op Tweakers. Dat moet wel ongeveer kloppen ja. Dan snap ik alsnog die internetfail in Duitsland niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
In Nederland lag vodafone er ook uit. Ik zelf had ook geen internet voor een uurtje of 3.
QFTquote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef Pino112 het volgende:
Gmail irritant op je pc? Wat gebruik je dan? Brakke Windows Live-site?Of Microsoft Outlook?
.
Is dat zo?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:49 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Heheheh, de grootste kenners zien soms de kleinste dingetjes niet meer.
Voor de volgende keer ff wat Google werk van te voren zodat je APN-instellingen voor een land handmatig in kan vullen.
Custom-roms hebben niet altijd volledige APN-lijsten of hebben ze niet up to date.
App? Waar heb ik het over een app?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:21 schreef jampot het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik draai nu Ultibread, en daar zat die apn niet in, moest die zelf ff handmatig invoeren. Maar ga volgende week naar Frankrijk, en wil daar wel internetten, is er een kans dat ik daar dan geen internet heb?
Ik heb het toch ook niet over een app? :pquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:29 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
App? Waar heb ik het over een app?
En ja er is een kans dat de APN-instellingen van Frankrijk voor jouw provider er niet in staan. Wanneer dat zou is moet je deze handmatig invoeren. De fatsoenlijke roms Darky's/Docs CM7 hebben deze APN-lijsten trouwens meestal wel compleet.
Ja hij's kutquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wou net net zeggen.
Die JS7 he, veel veranderingen?.
Hij is sneller dan stock firmware maar buggy en soms wat laggy. Snelheidsverschil tussen Doc's en JS7 stock is amper te merken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:54 schreef Luco het volgende:
JS7 is kut? Dan blijf ik gewoon lekker bij m'n JS5. Hoor het hier wel als er een fatsoenlijke 2.3 versie uit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |