ik heb altijd een vriezer bij me als ik moet ladenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:18 schreef rumiii het volgende:
even geprobeerd op te laden via netstroom en een ( kleine ) ventilator erbij..
van 52 naar 38 graden!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb altijd een vriezer bij me als ik moet laden
Mijn telefoon is stikstof gekoeld via een mobiele heatsinkquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
was me wel aangeradenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
als je de app afsluit, sluit ie de chat dus toch ook af?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:43 schreef Apfel. het volgende:
Klopt het dat je met die facebook app altijd online bent op facebook (chat)? Kan je dat ook uitschakelen ergens?
Vanochtend stond mn kussen en telefoon bijna in de fik, 48 graden. Schijnt door de 250volt in Genève te komen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:27 schreef Luco het volgende:
Bij veel gebruik: 42 graden. In de ochtend staat de mijne op 23 graden.
Nu net nog een keer getest. Ik was idd offline, toen de app geopend en toen weer gesloten maar blijft online staan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:10 schreef rumiii het volgende:
[..]
als je de app afsluit, sluit ie de chat dus toch ook af?
Lijkt me vreemd, aangezien je adapter geen 250 volt in je telefoon stoptquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanochtend stond mn kussen en telefoon bijna in de fik, 48 graden. Schijnt door de 250volt in Genève te komen?
taskkillerquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:29 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Nu net nog een keer getest. Ik was idd offline, toen de app geopend en toen weer gesloten maar blijft online staan.
edit:
na 10 minuten sta ik nog op online terwijl de app gesloten is. Ik denk toch dat ie ergens op de achtergrond draait? In de Task manager staat ie overigens niet
Tip van Kandij was goed, je moet Adfree installeren. (moet je wel geroot zijn)quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
fijn he, reclame over delen die je wil zien..
Wachten op Galaxy II. Zou nu geen 2 jaar meer met dit toestel willen doen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:08 schreef Melro het volgende:
Hee kenners,
Ik mag mijn abbo verlengen, en denk sterk na over deze Samsung.
Heb flink wat delen doorgelezen, maar wil toch graag weten wat de + en - punten zijn van deze telefoon?
Ik gebruik hem voor bellen, sms, mail, facebook, soms wat internet en muziek luister (zitten er goede oordopjes bij?)
Thnx
Ik heb niet geskied, bezoek aan CERN.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:49 schreef jampot het volgende:
Welkom terug, komt er weer wat leven in dit topic :p
Nog tips trouwens voor ski appjes die je gebruikte? Ik ga binnenkort ook weer ff :p
Dudequote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb niet geskied, bezoek aan CERN.
winamp is wel een goeie, geen popiejopie mp3 spelerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:23 schreef Da_Ripper het volgende:
Een beetje je muziek ordenen blijft een ramp![]()
Kies = kots
Verkenner = maakt de mp3 speler ook niet duidelijker.
Gebruiken jullie btw de standaard-mp3speler of nog een aparte app voor opgezet?
onbeperkt internetquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:57 schreef Pino112 het volgende:
De rekening van Vodafone is binnen. Periode van 1 jan tot 31 jan zat ik dus op 1.8Gb.
Haha, ook leuk. Ben ik ook eens geweest, met natuurkunde klasje :pquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb niet geskied, bezoek aan CERN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |