quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha opzich best een prima leeftijd ja
Nouja zie lijstje van vandaag:
O: muslie met magere yoghurt, 2 theelepeltjes jam erbij voor de lekker
L: omelet met tomaat, achterham, tomaat en paprika, wasa cracker
T: appel, dropje
D: rijst, wokgroente met zoete sojasaus, beenham
T: cappuccino
Moet zeggen, opzich als ik het zo zie vind ik het prima, maar ik voel me er niet altijd even goed bij.. maar dat zit gewoon tussen mijn oren.
Ja meestal als ik 1 dropje eet zet ik die ook niet op de lijst, maar ik dacht laat ik nu ff duidelijk zijn wat ik echt eet haha.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef Tamashii het volgende:
Hoezo voel je je dan niet goed bij je lijstje Siral? Vind het best wel weinig.... En een cappuccino of één dropje is ook niet iets wat ik er op zou zetten...
Lijkt me een goed plan..quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef Tinkepink het volgende:
dat is natuurlijk te weinig siral. Moeten we de titel slank niet eens wijzigen in gezond eten?
Ik heb geen honger gehad vandaag, vandaag ook niets gedaan. Enja ga ik meer eten dan kom ik echt aan, ik ben recent 4/5 kilo afgevallen toen ik meer ben gaan opletten, en ik zit nu echt beter in mijn vel, ik kan blijkbaar niet veel eten hebben.. Afgelopen zomer had in de vakantie gegeten wat ik lekker vond, gewoon normaal, en toen woog ik ineens 57 kilo in plaats van mijn altijd normale gewicht; 53 kilo. Nu weeg ik 51 kilo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef Tinkepink het volgende:
dat is natuurlijk te weinig siral. Moeten we de titel slank niet eens wijzigen in gezond eten?
Mja ik vind dit toch een vervelende opmerking. Zij geeft zelf aan dat ze zich vol voelt... Moet je dan om gezond te eten je zelf vol vreten? Eerlijk gezegd kan ik dat niet geloven. Er is mij geleerd; als je vol zit, zit je vol.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef Tinkepink het volgende:
Met betrekking tot mijn post?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:46 schreef Tinkepink het volgende:
soms word ik best verdrietig van dit topic
Ja. En m'n pa zei erbij: Je hebt toch al genoeg gegeten?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:45 schreef Tinkepink het volgende:
En jouw moeder maakt zich druk om een plak ontbijtkoek? Weet ze dat je niet hebt geluncht?
Ik sinds een paar dagen ook. Poehquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:46 schreef Tinkepink het volgende:
Er is een verschil tussen je "vol vreten" en gewoon genoeg eten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja ik vind dit toch een vervelende opmerking. Zij geeft zelf aan dat ze zich vol voelt... Moet je dan om gezond te eten je zelf vol vreten? Eerlijk gezegd kan ik dat niet geloven. Er is mij geleerd; als je vol zit, zit je vol.
Misschien was het goed geweest om er wel op in te gaan? Op een rustige manier.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:48 schreef Swietje het volgende:
[..]
Ja. En m'n pa zei erbij: Je hebt toch al genoeg gegeten?
Daar ben ik niet eens op in gegaan.
Wat ik eet, eet ik in normale hoeveelheden hoor. Gewoon een vol bord avondeten, niet pieterpeuteren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen je "vol vreten" en gewoon genoeg eten.
Als ik minder ga eten went mijn lichaam er op een gegeven moment ook wel aan en zit ik ook vol op kleine hoeveelheden.
quote:
Ik ook. Dus ik ga maar m'n heeeeele grote bult ovenfrietjes opeten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:46 schreef Tinkepink het volgende:
Dank...quote:
Dat weet ik, maar als je je hele leven al weinig eet? Ik ben gewoon niet anders gewend en toen ik dat met de dietiste besprak kon ze dat ook begrijpen en moest ik hooguit twee tussendoortjes meer eten en twee boterhammen per dag. Niet 2000 calorieën.....quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Misschien was het goed geweest om er wel op in te gaan? Op een rustige manier.
En Tamashii, je lichaam/maag went aan weinig eten. Dat wil nog niet zeggen dat het ook voldoende is om goed te kunnen functioneren.
Maar géén lunch!quote:
Eetmeter?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Siral:
Vul je ook de eetmeter in? Dan kan je mooi zien hoeveel vitamines en mineralen je binnenkrijgt met je voeding.
Kan me bijna niet voorstelllen dat jij voldoende binnenkrijgt namelijk.
[..]
Maar géén lunch!
quote:Ik moet geen kibbeling meer eten. Mijn darmen zijn de hele middag overstuur geweest.
Ik vind je lijstje van vandaag best een aardig lijstje hoor, maar er mag wel een T. bij in de ochtend en een boterham bij de lunch en af en toe mag je ook best wel wat lekkers. Vooral als je niet meer hoeft af te vallen. Dan hou je het ook beter vol. Bij jouw lengte denk ik dat 1800 kcal zo ongeveer gelijk gewicht betekent, als je zo 3x in de week sport.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:57 schreef Siral het volgende:
Nouja, ik vraag hier dus regelmatig om advies, omdat ik dus zelf niet weet wat ik met mezelf aan moet, qua eten. En als ik dan alleen te horen krijg dat mensen er verdrietig worden, en dat ik veel te weinig eet. Dan word ik daar natuurlijk niet wijzer van
Wat vinden jullie een mooie lijst op een dag voor mij dan? Noem eens wat op. 21 jaar, lengte 158, gewicht 51 kilo, fitness 3x per week een uur tot anderhalf uur, verder zit ik de hele dag op school op mijn gat.
Op een normale dag eet ik ook 3/4 boterhammen op een dagquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vind je lijstje van vandaag best een aardig lijstje hoor, maar er mag wel een T. bij in de ochtend en een boterham bij de lunch en af en toe mag je ook best wel wat lekkers. Vooral als je niet meer hoeft af te vallen. Dan hou je het ook beter vol. Bij jouw lengte denk ik dat 1800 kcal zo ongeveer gelijk gewicht betekent, als je zo 3x in de week sport.
Dan zat Cootje met haar 1800 goed in de richting!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
*veegt het stof van de harris-benedict formule*
http://www.afvallen-voeding.nl/energie/harrisbenedictformule.php
Hier kan je ook kijken hoeveel kcal je minstens nodig hebt. Heb 'm alvast voor je ingevuld, en voor het geval je amper activiteit hebt, heb je toch minstens 1778 kcal nodig.
Dit gaat over mij denk ik?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
*veegt het stof van de harris-benedict formule*
http://www.afvallen-voeding.nl/energie/harrisbenedictformule.php
Hier kan je ook kijken hoeveel kcal je minstens nodig hebt. Heb 'm alvast voor je ingevuld, en voor het geval je amper activiteit hebt, heb je toch minstens 1778 kcal nodig.
Heb je een keukenweegschaal thuis? Je zou kunnen overwegen om een dag alles af te wegen en het per gram in te voeren. Want als er staat een portie yoghurt met muesli, dan kan je daar zo weinig mee, want is een portie een bakje? Of een bak? Dat hoef je dan niet elke dag te doen, maar dan weet je wel of het ongeveer klopt met wat zij zeggen dat een portie is, of een opscheplepel of een ander onnauwkeurige maat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:11 schreef Siral het volgende:
[..]
Op een normale dag eet ik ook 3/4 boterhammen op een dag![]()
Hier mijn exacte lijst van vandaag mocht iemand geinteresseerd zijn: klik In totaal 1286 kcal. Of ik voer misschien iets te weinig in? Ik heb iig drie keer een cappuccino ingevoerd aangezien die cappuccino die ik drink geen 18 kcal is
Omdat je soms wat lekkers en ongezonds eet, moet je niet structureel te weinig gaan eten!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:14 schreef Siral het volgende:
[..]
Dit gaat over mij denk ik?
Op sommige dagen eet ik ook echt wel meer, maar dat zijn uitzonderingen vaak, als ik een toetje eet, of een verjaardag heb, of net welke gelegenheid. En die kcal worden dan dus aangevuld met minder goede dingen.. dat wel.
Dit is gewoon hoe ik eet... het is niet dat ik het met opzet doe ofzo. Ik heb vandaag geen honger gehad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Omdat je soms wat lekkers en ongezonds eet, moet je niet structureel te weinig gaan eten!
Ja dat klopt, vind ik ook minder handig van die website, maar ik neem aan dat het gewoon een gemiddeld bakje is zoals ik hem ook pak, zal eens een keer naar een weegschaal zoeken inderdaad. Maar ik eet meestal ook gewoon brood, dus dat is makkelijker te berekenen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je een keukenweegschaal thuis? Je zou kunnen overwegen om een dag alles af te wegen en het per gram in te voeren. Want als er staat een portie yoghurt met muesli, dan kan je daar zo weinig mee, want is een portie een bakje? Of een bak? Dat hoef je dan niet elke dag te doen, maar dan weet je wel of het ongeveer klopt met wat zij zeggen dat een portie is, of een opscheplepel of een ander onnauwkeurige maat.
Ja hoi, ik ben Nynkequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Siral: ik vind dat Blurred bijvoorbeeld mooie afvallijstjes heeft, en uniek mooie opgewichtblijflijstjes! Nynke heeft ook goeie, maar die is een stuk langer dan jij dus kweenie hoeveel dat scheelt.
Tamashii: jij zegt Siral's lijstjes weinig te vinden maar die van jou ziet er ook uit als erg weinig.
Ik wilde je echt niet kwetsen, echt niet!! Ik zelf heb hetzelfde wel een beetje hoor, door vroeger te weinig te eten heb ik ook mijn metabolisme niet geholpen, zeg maar. En voor ons is het misschien te laat, maar de jonkies kunnen we nog behoeden voor die valkuil. Want ik geloof je wel als je zegt dat je nu niet meer afvalt, maar het is niet normaal om niet af te vallen bij een dieet onder de 1400 kcals. Dat bedoel ik!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het zal wel aan mijn labielheid van het moment liggen, maar de opmerking van co was eigenlijk best wel een klap in m'n gezicht. Voor mijn gevoel eet ik beter dan vroeger, maar ben tegelijkertijd zo gefrustreerd dat ik niet afval (eerder aankom) omdat ik mezelf nog best wel fors vind. Zou echt graag nog paar kilo kwijt willen, maar het lukt maar niet. En mijn gewicht is altijd nog aan de hoge kant. Het kost me moeite om te eten wat ik nu eet op een dag. Voel me er ook niet beter bij. Ik word niet wiebelig van weinig eten, ik voel me er juist beter door. Krachtiger, doordat ik aan mezelf dan bewijs zelfdiscipline te hebben. En tussen verstand en gevoel word ik de hele tijd heen en weer geslingerd en dat ben ik soms best beu. Zoals vanavond.
bij mij verschilt het heel erg, sommige dingen neem ik veel meer dan wat zij een portie noemen (yoghurt bijvoorbeeld) maar rijst en pasta eet ik dan weer een stuk minder dan een normale portie, je weet het pas echt als je het weegtquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:18 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja dat klopt, vind ik ook minder handig van die website, maar ik neem aan dat het gewoon een gemiddeld bakje is zoals ik hem ook pak, zal eens een keer naar een weegschaal zoeken inderdaad. Maar ik eet meestal ook gewoon brood, dus dat is makkelijker te berekenen.
Het lijkt me zo vervelend, dat eten zo'n strijd moet zijn. En om jezelf tegenover jezelf te moeten bewijzen. Ik vind dat je de laatste tijd echt mooie lijstjes hebt, trouwens. Hoeveel weeg je nu, en hoe lang ben je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het zal wel aan mijn labielheid van het moment liggen, maar de opmerking van co was eigenlijk best wel een klap in m'n gezicht. Voor mijn gevoel eet ik beter dan vroeger, maar ben tegelijkertijd zo gefrustreerd dat ik niet afval (eerder aankom) omdat ik mezelf nog best wel fors vind. Zou echt graag nog paar kilo kwijt willen, maar het lukt maar niet. En mijn gewicht is altijd nog aan de hoge kant. Het kost me moeite om te eten wat ik nu eet op een dag. Voel me er ook niet beter bij. Ik word niet wiebelig van weinig eten, ik voel me er juist beter door. Krachtiger, doordat ik aan mezelf dan bewijs zelfdiscipline te hebben. En tussen verstand en gevoel word ik de hele tijd heen en weer geslingerd en dat ben ik soms best beu. Zoals vanavond.
Ziet er prima uit als ik het bekijk, maar ik denk dat ik mezelf in en in slecht voel als ik dit eet (klopt, dat is bizar..., word er zelf ook niet altijd vrolijk van). 5 boterhammen EN brinta/muslie oid krijg ik nooit weg. En die "iets lekkers" pak ik liever nooit. Zo af en toe doe ik het wel eens hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ben Nynke
Siral:
O: yoghurt/melk met muesli/havermout/brinta/2 boterhammen
T: stuk fruit
L: 3 boterhammen/salade met wat brood/soep met wat brood
T: eitje/handje noten/stukje vette vis/wortels/komkommer,whatsoever
D: normaal avondeten
T: iets lekkers
Hmhm, dat klopt inderdaad ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
bij mij verschilt het heel erg, sommige dingen neem ik veel meer dan wat zij een portie noemen (yoghurt bijvoorbeeld) maar rijst en pasta eet ik dan weer een stuk minder dan een normale portie, je weet het pas echt als je het weegtal nodigt het alles afwegen wel erg uit tot obsessief gedrag merkte ik bij mezelf, dus ik ben blij dat ik daar nu weer vanaf ben!
Nee, 3 boterhammen. Of 5, zodner brinta/muesliquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:22 schreef Siral het volgende:
[..]
Ziet er prima uit als ik het bekijk, maar ik denk dat ik mezelf in en in slecht voel als ik dit eet (klopt, dat is bizar..., word er zelf ook niet altijd vrolijk van). 5 boterhammen EN brinta/muslie oid krijg ik nooit weg. En die "iets lekkers" pak ik liever nooit. Zo af en toe doe ik het wel eens hoor.
Met name de activiteitsindicatie is flauwekul, dan zou je alle activiteiten apart moeten nemen en met veel parameters werken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:20 schreef sigme het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik die calorie-bereken-dingen tamelijke flauwekul.
Mensen zijn werkelijk niet zo standaard dat met leeftijd, lengte,sexe, gewicht en een activiteitsindicatie zulke gedetailleerde uitkomsten uit rollen.
Mensen zijn geen machines.
En voor de watweinigeters: eet meer groente!
Ik ben 1.74 en ik denk dat ik nu rond de 76 zit. Durf me niet te wegen omdat ik zó bang ben dat het meer is en dan ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat ik per direct omsla naar de ouderwetse lijstjes..quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het lijkt me zo vervelend, dat eten zo'n strijd moet zijn. En om jezelf tegenover jezelf te moeten bewijzen. Ik vind dat je de laatste tijd echt mooie lijstjes hebt, trouwens. Hoeveel weeg je nu, en hoe lang ben je?
Dat is er gewoon met de paplepel ingegoten, dat compenseren. En het helpt me m'n schuldgevoel te verminderen.quote:Wat ik alitjd heel lastig vind over jouw eetgewoonte is je drang om te compenseren. Het is helemaal niet erg om een dag wat minder te eten. Maar om een hele week minder te eten omdat je in het weekend iets meer hebt gegeten, dat vind ik wel lastig...
Maar nogmaals: ik vind je lijstjes van de laatste tijd mooi, en het zou denk ik goed zijn als je die als gewoon en vol discipline gaat zien.
Oh op die manierquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, 3 boterhammen. Of 5, zodner brinta/muesli
En die iets lekkers hoeft niet heel groot te zijn, en hoeft natuurlijk niet altijd. Maar, bijvoorbeeld 2 blokjes chocola, een handje chips, een glaasje wijn...Why not? zeker omdat je niet meer hoeft af te vallen..
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Anders zouden ze denk ik ook niet naar dit topic gezocht hebben in de eerste plaatsquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het moeilijk hoor..
Iedereen, echt iedereen die hier post die is min of meer wat meer met eten bezig dan de meeste mensen.
Ik snap dan wel dat je je gewicht iets lager wil hebben, maar ik vind jou er helemaal niet uitzien as 76 kiloquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben 1.74 en ik denk dat ik nu rond de 76 zit. Durf me niet te wegen omdat ik zó bang ben dat het meer is en dan ken ik mezelf goed genoeg om te weten dat ik per direct omsla naar de ouderwetse lijstjes..
[..]
Dat is er gewoon met de paplepel ingegoten, dat compenseren. En het helpt me m'n schuldgevoel te verminderen.
Dat zei ik ook al.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik snap dan wel dat je je gewicht iets lager wil hebben, maar ik vind jou er helemaal niet uitzien as 76 kiloPositief hoor!
Klopt!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik snap dan wel dat je je gewicht iets lager wil hebben, maar ik vind jou er helemaal niet uitzien as 76 kiloPositief hoor!
Toen ik op m'n slankst was, was ik 73 denk ik. Op een of andere manier lukt lichter me gewoon niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Omdat je al gewoon mooi slank bent, en dan is afvallen gewoon niet makkelijk (tenzij je hard sport) en niet nodig. (moet ik zeggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Toen ik op m'n slankst was, was ik 73 denk ik. Op een of andere manier lukt lichter me gewoon niet.
datte, maar dan zonder kindquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ik het meest bizar vind? Dat jullie allemaal zo slank en zo jong zijn en toch continue nadenken over je figuur. Tot mijn 29e (1e kind) was dit werkelijk geen thema![]()
Ik was gewoon bezig met leven. Feesten, werken, studeren, jongens versieren weet ik veel wat. Maar lijnen? Echt nooit.
Je lijkt veel slanker. Ook op de foto's die je plaatst en toen ik je in het echt heb gezien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Toen ik op m'n slankst was, was ik 73 denk ik. Op een of andere manier lukt lichter me gewoon niet.
Trust me, ik ben niet echt slank op het moment hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ik het meest bizar vind? Dat jullie allemaal zo slank en zo jong zijn en toch continue nadenken over je figuur. Tot mijn 29e (1e kind) was dit werkelijk geen thema![]()
Ik was gewoon bezig met leven. Feesten, werken, studeren, jongens versieren weet ik veel wat. Maar lijnen? Echt nooit.
Ik lijn al vanaf mijn 12e. Toen moest ik met mn moeder op het 1000-punten dieet (=1000 kcal). Ik kan me niet anders herinneren dan dat mijn lijf en gewicht een issue zijn geweest.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, is je hond al afgemaakt? Al eens lekker afgemat?
Was je toen te zwaar dan? Wat was de reden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik lijn al vanaf mijn 12e. Toen moest ik met mn moeder op het 1000-punten dieet (=1000 kcal). Ik kan me niet anders herinneren dan dat mijn lijf en gewicht een issue zijn geweest.
Schijn bedriegtquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je lijkt veel slanker. Ook op de foto's die je plaatst en toen ik je in het echt heb gezien.
Jup hier ook door mijn moeder, zij lijd aan anorexia en daar krijg je als kind automatisch zoveel van mee. Plus dat ik op een gegeven moment flink ondervoed was, nouja. Ik heb ook wel eens met mijn nichtje gelopen en dan zeiden ze; de dikke en de dunne. Toen was ik nog trots op het feit dat ik dun werd genoemd, maar ik was echt te dun.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik lijn al vanaf mijn 12e. Toen moest ik met mn moeder op het 1000-punten dieet (=1000 kcal). Ik kan me niet anders herinneren dan dat mijn lijf en gewicht een issue zijn geweest.
Ik ben altijd fors / te dik geweest. Woog bij m'n geboorte al dik 8 pond.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef Siral het volgende:
[..]
Was je toen te zwaar dan? Wat was de reden?
Hang je gevoel ook niet aan een nummertje. Ik weeg op dit moment 63 kilo en dat klinkt helemaal niet veel. Maar ik heb wel al het vet op één plek zitten zo ongeveerquote:
Hond leeft nogquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, is je hond al afgemaakt? Al eens lekker afgemat?
Maar vind je jezelf in de spiegel dan ook fors of vind je enkel het getal op de weegschaal (of in dit geval het geval in je hoofd) te hoog?quote:
Hmm, ja dan kan ik me voorstellen dat je er je hele leven wel mee bezig bent, als je niet beter weet.. wel vervelend zeg...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben altijd fors / te dik geweest. Woog bij m'n geboorte al dik 8 pond.
Ik 9 pond, dus nu mond dicht!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben altijd fors / te dik geweest. Woog bij m'n geboorte al dik 8 pond.
Eens. Want ik vind XM werkelijk een mooi figuur hebben. Jammer dat ik niet kan fotoshoppen. Anders zou ik het hoofd van een ander op het figuur van XM shoppen zodat XM eens kan zien wat wij zien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De enige conclusie die ik trek is dat gewicht niet alles zegt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eens. Want ik vind XM werkelijk een mooi figuur hebben. Jammer dat ik niet kan fotoshoppen. Anders zou ik het hoofd van een ander op het figuur van XM shoppen zodat XM eens kan zien wat wij zien.
Joh, ze vindt haar enkels zelfs dik, terwijl het ranke pootjes zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar vind je jezelf in de spiegel dan ook fors of vind je enkel het getal op de weegschaal (of in dit geval het geval in je hoofd) te hoog?
Veel van de gangbare laarzen en schoenen knellen bij mij, dus ik ben niet helemaal debiel. Schoudergebied is ok. Grootste problemen heb ik met m'n buik en benen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Joh, ze vindt haar enkels zelfs dik, terwijl het ranke pootjes zijn.
Och, veel van de gangbare laarzen knellen bij mijn kuiten, en toch heb ik geen dikke benen. Sterker nog, ik vind mijn benen een van mijn sterkste punten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Veel van de gangbare laarzen en schoenen knellen bij mij, dus ik ben niet helemaal debiel. Schoudergebied is ok. Grootste problemen heb ik met m'n buik en benen.
Ik heb hele slanke kuiten en zelfs bij knellen ze soms, bizar genoeg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Veel van de gangbare laarzen en schoenen knellen bij mij, dus ik ben niet helemaal debiel. Schoudergebied is ok. Grootste problemen heb ik met m'n buik en benen.
Ik vind dat XM er slanker uitziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef Rituals het volgende:
Toen ik 76kg woog zag ik er zo uit (bij 1.74m)Ik vind dit er super mooi uitzien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat XM er slanker uitziet.![]()
buik en bovenbenen hier. Ik wil er 10 kilo af, maar vind eten ook te fijn. En zeker als ik niet alleen ben (lees, als de Duutser er is) ga ik in de mist. Daar moet ik echt aan gaan werken. Plus, ik moet gezonde tussendoortjes zien te vinden, dat vind ik erg lastig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mn buik. Dat is wat er aan schort.
Voor de rest valt het wel mee, dat is wel in verhouding tenminste.
Toen ik 76kg woog zag ik er zo uit (bij 1.74m)En dat vind ik er heel mooi uitzien. Platte buik, beetje heupen. Heel vrouwelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat XM er slanker uitziet.
Toen ik 76kg woog zag ik er zo uit (bij 1.74m)Mooi figuurtje hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat XM er slanker uitziet.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dat is gewoon je figuur, iedereen is anders verdeeld. Ik heb ook flinke heupen, zelfs nu ik bijna 5 kilo minder weeg heb ik dat nog heel erg. En die buik is kwestie van buikspieren trainen I guessquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo zie ik er dus echt níet uit he. I wish. Ik heb dubbele heupen (zadeltassen) en een behoorlijke buik.
Dat kan niet. Dan zou je niet in kokerrokken passen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo zie ik er dus echt níet uit he. I wish. Ik heb dubbele heupen (zadeltassen) en een behoorlijke buik.
Je bent sowieso niet debiel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
XM heeft een lachspiegel thuisquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dan zou je niet in kokerrokken passen.
jointquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
zeur: vorige week nieuwe spijkerbroek gekocht. Maat 33![]()
want ja, bovenbenen hè? Zat wel 'wat ruim' om m'n buik, maargoed, hè, anders pasten m'n benen niet, en verder zat hij (met riem) best redelijk. Inmiddels kan ik hem (lang leve spijkerstof) zonder de knoop én gulp los te maken zo over m'n benen heen uittrekken
![]()
ik haat broeken
Hoezo nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dan zou je niet in kokerrokken passen.
Gezien het model van de gemiddelde kokerrok. Als je werkelijk zo gevormd bent als jij denkt dat je gevormd bent zou je ze niet passen en zouden ze ook absoluut niet staan.quote:
Van die zadeltassen zijn soms werkelijk niet weg te lijnen. Ik had een collega die echt mager werd - op die zijbulten na. Laat zoiets je gezondheid niet ondermijnen! (Zij heeft ze laten wegslubberen, ik weet niet of je dat moet willen.)quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naja, ik heb ooit zo'n kledingadviesdinges gedaan en daar kreeg ik tips hoe ik die zadeltassen (de dubbele heupen dus) kon verbergen. Ze zitten er toch echt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gezien het model van de gemiddelde kokerrok. Als je werkelijk zo gevormd bent als jij denkt dat je gevormd bent zou je ze niet passen en zouden ze ook absoluut niet staan.
Dat dus, eenmalige fout van deze zijdequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
Oh bah. Spijkerbroeken met stretch. Die zijn zo vreselijke onflatteus.
Doe dat!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:49 schreef Rituals het volgende:
Ik denk dat het voor mij goed is om af en toe terug te kijken naar die foto's. Ik weeg nu 14kg minder en voel me soms dikker dan toen.
quote:XM, heb jij wel een objectief beeld van jezelf? Natuurlijk heeft iedereen een ander figuur, maar met +/- hetzelfde gewicht/lengte zul jij echt niet dubbele heupen hebben en een behoorlijke buik.
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Naja, ik heb ooit zo'n kledingadviesdinges gedaan en daar kreeg ik tips hoe ik die zadeltassen (de dubbele heupen dus) kon verbergen. Ze zitten er toch echt.
Nouja, ik ga maar naar bed denk ik. Kan alleen maar huilen op het moment en daar schiet ik ook niks mee op.
Ugh.. niet doen.. ik ken het gevoel, ondanks dat ik drommels goed weet dat er niks mis is met mijn figuur, soms kan ik wel janken. Je moet je echt niet rot voelen.. Je ziet er super goed uit!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Naja, ik heb ooit zo'n kledingadviesdinges gedaan en daar kreeg ik tips hoe ik die zadeltassen (de dubbele heupen dus) kon verbergen. Ze zitten er toch echt.
Nouja, ik ga maar naar bed denk ik. Kan alleen maar huilen op het moment en daar schiet ik ook niks mee op.
Toen ik 76kg woog zag ik er zo uit (bij 1.74m)En jij bent ook beslist niet dik daar! Hoeveel weeg je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat XM er slanker uitziet.Niet meer actief op Fok!
Dat begin ik zo onderhand anders ernstig te betwijfelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef uniekhoorn het volgende:
XM heeft een prachtig figuur, tis dat ik niet op vrouwen val maar anders
Dat zal jou misschien nog tegenvallen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat jullie je kapot zouden schrikken als ik een foto in badpak zou posten.
Ben gewoon labielo op het moment. Vannacht (weer) niet / slecht geslapen en ik ben door alles gewoon een beetje op.
Dat is voor je omgeving denk ik ook niet leuk?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat jullie je kapot zouden schrikken als ik een foto in badpak zou posten.
Ben gewoon labielo op het moment. Vannacht (weer) niet / slecht geslapen en ik ben door alles gewoon een beetje op.
Ik ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat begin ik zo onderhand anders ernstig te betwijfelen.
Oké oké, er kunnen aardig wat verschillen zijnquote:
Ik weeg nu 61-62kg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En jij bent ook beslist niet dik daar! Hoeveel weeg je nu?
In mijn andere SC zitten ook al allemaal blauwtjes (en donkerblauw en paarsquote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is voor je omgeving denk ik ook niet leuk?
Hehe, als mijn bovenbenen aan elkaar gaan plakken (ook al is het maar een béétje!) ga ik altijd direct op rantsoenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
En ik vind dat dus gewoon slank. Heupen, taille, tieten. Je benen raken elkaar niet eens
Nee joh. We hadden toch al geconcludeerd dat badpakken gewoon onflatteus zijn!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben jij niet veel te dun dan nu? Iets zegt me dat jij er met heupen veel mooier uit zietquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oké oké, er kunnen aardig wat verschillen zijn. En toch geloof ik niet dat XM zo fors is als ze zelf vindt.
[..]
Ik weeg nu 61-62kg.
XM.
Mijn bovenbenen raken elkaar altijd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe, als mijn bovenbenen aan elkaar gaan plakken (ook al is het maar een béétje!) ga ik altijd direct op rantsoen.
Ik heb nog nooit gehad dat ze niet tegen elkaar aanzatenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe, als mijn bovenbenen aan elkaar gaan plakken (ook al is het maar een béétje!) ga ik altijd direct op rantsoen.
Ik heb nu BMI 20 (op die foto 25) en heb een paar dagen geleden nog foto's gepost van hoe ik er nu uitzie. Met de korte broek.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben jij niet veel te dun dan nu? Iets zegt me dat jij er met heupen veel mooier uit ziet
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn bovenbenen raken elkaar altijd.![]()
Godsamme, ik krijg nog issues die ik niet had
Ik las heel snel en toen las ik dat XM en Mo samen naar bed moetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Naar bed XM en Mo..
Jullie zijn beide moe, sleep jullie mannen mee en lig lekker warm tegen elkaar aan... en dan fijn fluisteren dat je van elkaar houdt![]()
Die lui hebben gewoon O-benen en wij X-benenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehad dat ze niet tegen elkaar aanzaten.
En m'n kerel is er niet, dus ga alleen te bedde.
Oja! En dat scheelt 14 kilo? Je was eerst al zo slank? Waar zaten die kilo's?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb nu BMI 20 (op die foto 25) en heb een paar dagen geleden nog foto's gepost van hoe ik er nu uitzie. Met de korte broek!
Ik wil toch wel echt zo'n 'bruggetje' hebben hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Benen die elkaar raken zijn niet erg.
Benen die schuren, dat zou ik wel een hint van je lijf noemen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja dat is 14 kgquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oja! En dat scheelt 14 kilo? Je was eerst al zo slank? Waar zaten die kilo's?
Dat hangt van je bouw af of dat mogelijk is. Vaak is dat helemaal niet haalbaar. Of je moet lucifershoutjes als benen willen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil toch wel echt zo'n 'bruggetje' hebben hoor.
Hahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef Goodbye het volgende:
De voor foto van Rituals is zoals ik graag mijn lichaam wil hebben
Dat ligt er ook maar net aan hoe je gebouwd bent.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als je steeds zo sip bent?quote:
Op basis van de foto's heb ik niet het gevoel dat de kilo's op je benen zaten. Ze leken al zo slank op de bmi van 25 fotoquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja dat is 14 kg. De kilo's zaten voornamelijk op mijn benen denk ik, maar ook mijn taille is smaller geworden.
Oh nee, dat hoeft niet. Heb gewoon beenspierenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil toch wel echt zo'n 'bruggetje' hebben hoor.
Geen idee waar de kilo's dan wel zaten wat ik vind Rituals echt gewoon bijzonder mooi op die foto. Alles klopt voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op basis van de foto's heb ik niet het gevoel dat de kilo's op je benen zaten. Ze leken al zo slank op de bmi van 25 foto
Oh, dus als je een bruggetje hebt, heb je brede heupen? Nou dank jequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh nee, dat hoeft niet. Heb gewoon beenspieren
Ook op 58 kg zaten mn bovenbenen tegen elkaar als ik stond, ik heb relatief smalle heupen ook natuurlijk.
Ik ben nu sip. Dat wil niet zeggen dat ik alle dagen sip benquote:
Wat is er mis met brede heupen dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dus als je een bruggetje hebt, heb je brede heupen? Nou dank je.
Dan is het goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben nu sip. Dat wil niet zeggen dat ik alle dagen sip ben.
Vandaar dat ik ook constant idiote plaatjes postquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan is het goeddat idee begon ik nl wel te krijgen.
Ik ook. Om eerlijk te zijn vind ik je figuur op de voor foto mooier dan nuquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Geen idee waar de kilo's dan wel zaten wat ik vind Rituals echt gewoon bijzonder mooi op die foto. Alles klopt voor mijn gevoel.
Niks hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef Swietje het volgende:
[..]
Wat is er mis met brede heupen dan?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks hoor. Brede heupen duiden op vruchtbaarheid!
* Viking84 supervruchtbaar is.
Ook op mijn kont trouwens! Maar qua benen scheelt het vrij veel. Bij BMI 25 droeg ik jeansmaat 34/34 en nu draag ik 29/34 (die zijn iets te groot, dus misschien 28/34).quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op basis van de foto's heb ik niet het gevoel dat de kilo's op je benen zaten. Ze leken al zo slank op de bmi van 25 foto
Wees blij met je bruggetje, heupen en taille!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dus als je een bruggetje hebt, heb je brede heupen? Nou dank je.
Toen ik 76kg woog zag ik er zo uit (bij 1.74m)wow! ik ben ietsie langer dan jij en ik weeg minstens 12 kilo minder dan jij op die foto, maar ik vind mezelf er toch echt een stuk dikker uitzien dan jou op die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat XM er slanker uitziet.ik zou je trouwens ook véél lichter schatten dan 76 kilo daar!
ik heb echt een verprutst lichaamsbeeld volgens mij
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Dit is die foto van nu:quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Om eerlijk te zijn vind ik je figuur op de voor foto mooier dan nuHet is in balans ofzo. Vrouwelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bizar he, dat je dat helemaal niet terugziet op die foto.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ook op mijn kont trouwens! Maar qua benen scheelt het vrij veel. Bij BMI 25 droeg ik jeansmaat 34/34 en nu draag ik 29/34 (die zijn iets te groot, dus misschien 28/34).
Bah, ja, ik ook, ik vind iedereen mooi en slank, behalve mezelf. :\quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:09 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik ben ook een muffin hoor. Behalve als ik 1 of 2 weken heel netjes eet en gewoon door sport, dan ben ik volgens mij wel superslank en -strak. Maar goed, daarvoor hou dik teveel van lekkere dingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wees blij met je bruggetje, heupen en taille!
Dan ben ik wel ontevreden over mn muffin
Niet iedereenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef Swietje het volgende:
Ik ben zo nieuwsgierig nu he... hoe iedereen er dan echt uitziet.. als iedereen zo negatief over zichzelf kletst.
Wat vreemdquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:09 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
wow! ik ben ietsie langer dan jij en ik weeg minstens 12 kilo minder dan jij op die foto, maar ik vind mezelf er toch echt een stuk dikker uitzien dan jou op die fotoik zou je trouwens ook véél lichter schatten dan 76 kilo daar!
Excuses, bijna iedereenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet iedereenIk vind werkelijk dat ik een heel mooi figuur heb op het moment. Tieten, taille, kont, slank. Maat 36 - 38 en dat na 2 kinderen terwijl ik de ''18' nader. Er zullen maar weinig vrouwen zijn die mij dit nadoen.
Ik pas ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef Swietje het volgende:
Ik ben zo nieuwsgierig nu he... hoe iedereen er dan echt uitziet.. als iedereen zo negatief over zichzelf kletst.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit er serieus aan te denken om naar de dieetclub te verhuizen
![]()
+Oquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet iedereenIk vind werkelijk dat ik een heel mooi figuur heb op het moment. Tieten, taille, kont, slank. Maat 36 - 38 en dat na 2 kinderen terwijl ik de ''18' nader. Er zullen maar weinig vrouwen zijn die mij dit nadoen.
Euhh 0,7?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu nog steeds hoor. De ideale taille-heup-ratio is 0,7.
Oh so gayquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
+O
Wat ben jij een heerlijk wijf!
Taille 70, heupen 100. Of vergelijkbaar. Dus 65 en 95 ongeveer. Geloof ik.quote:
ja echt he! ik weet niet precies hoeveel ik weeg nu want ik weeg me liever niet, maar ik schat 62-64 kilo.. en naar mijn idee ben ik echt niet zo slank als jij! (terwijl ik ook dezelfde maat spijkerbroeken heb). Gek is dat zeg, ik zou heel graag willen dat ik mezelf 'normaal' kon zien, maar ik weet niet hoe dat moetquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat vreemd. Een post onder jou zie je hoe ik er nu uitzie met ongeveer hetzelfde gewicht als jij (62kg).
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik merk wel dat ik nu meer tevreden ben met mijn lichaam.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
Nu zie ik het verschil Rituals. Ik denk dat ik begrijp waarom jij zelf je heupen niet mooi vond, maar het stond je echt prachtig.
Ik heb heupen van ongeveer 100!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Taille 70, heupen 100. Of vergelijkbaar. Dus 65 en 95 ongeveer. Geloof ik.
maar al die foto's hierquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef sigme het volgende:
Mo, rare! Hierblijven! Daar hoor je niet, al zouden je ármen schuren.
ze is terminaal in de zin dat ze 't nooit weg zullen krijgen: 't is nu bestrijden en klein houden.. tot het moment dat er geen weg meer terug is...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:18 schreef Rituals het volgende:
Wat rot Mo! Hoe lang duurt de chemo nog?
Hey, heul niet.. Ik vind vrouwen gewoon mooier dan mannen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh so gay.
Ik ga zo eens slapen, denk ik. Ben moe!
Misschien is het een idee om eens precies zo'n foto te maken? Recht van voren. Dan kun je daarna de foto bekijken. Wellicht zie je jezelf dan iets objectiever.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja echt he! ik weet niet precies hoeveel ik weeg nu want ik weeg me liever niet, maar ik schat 62-64 kilo.. en naar mijn idee ben ik echt niet zo slank als jij! (terwijl ik ook dezelfde maat spijkerbroeken heb). Gek is dat zeg, ik zou heel graag willen dat ik mezelf 'normaal' kon zien, maar ik weet niet hoe dat moet
Ach ik post ook wel eens foto's ondanks dat ik een blubje ben, en dan voel ik me nadat jullie zo positief zijn altijd wel wat beterquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar al die foto's hier![]()
ik vind 't hier ook veul te leuk hoor
maargoed, ik zet door
over een tijdje kan ik ook weer mooie foto's posten waar ik ook zelf tevreden over ben, en ik dènk dat ik inmiddels wel een goed beeld heb van waar ik tevreden van word, en dat is écht niet een platte buik, maar wel gewoon wat strakker en 'gezonder'
![]()
MoBlo-powerrrrrrrrrrrrrr ;')
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze is terminaal in de zin dat ze 't nooit weg zullen krijgen: 't is nu bestrijden en klein houden.. tot het moment dat er geen weg meer terug is...
quote:Volgens onderzoekers van de taille/heup-ratio is een ratio van 0,7, zoals Sophia Loren, Marilyn Monroe en Elizabeth Taylor hebben of hadden, het aantrekkelijkst voor de andere sekse.
ik vind onze York-foto's nog steeds zo leukquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach ik post ook wel eens foto's ondanks dat ik een blubje ben, en dan voel ik me nadat jullie zo positief zijn altijd wel wat beter![]()
Heftig!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze is terminaal in de zin dat ze 't nooit weg zullen krijgen: 't is nu bestrijden en klein houden.. tot het moment dat er geen weg meer terug is...
Ik had het fout. Het is; buikomvang delen door de heupomvangquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Politically incorrect Japanese tourist photos @ Los Locos!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind onze York-foto's nog steeds zo leuk![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
kom je daar een keer eten als wij in York wonen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Politically incorrect Japanese tourist photos @ Los Locos!
Jakkes Moquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
't is echt super kut, ze is pas 62quote:
Als ik in de buurt ben zekersteweten!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kom je daar een keer eten als wij in York wonen?![]()
![]()
nachos con todoooooooooooooooooo
Goed van d'r! En wat jong nog inderdaadquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
't is echt super kut, ze is pas 62maar wel erg positief ingesteld, dus denk dat we nog wel even van haar kunnen genieten
ik ben de stresskip van ons twee/de familie.. het lijkt mij wat meer te doen dan hem, maar dat komt omdat hij 't positieve van z'n moeder heeft overgenomen denk ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goed van d'r! En wat jong nog inderdaad. Hoe gaat MrMo ermee om?
Wat trouwens op hetzelfde neerkomt. Bij een taille van 65 en heupen van 95 zit je zelfs nog op een lagere ratio 0,68). Dus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik had het fout. Het is; buikomvang delen door de heupomvang
88/96= teveelquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat trouwens op hetzelfde neerkomt. Bij een taille van 65 en heupen van 95 zit je zelfs nog op een lagere ratio 0,68). Dus.
Hihi dat zat ik me toen je het postte al te bedenken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat trouwens op hetzelfde neerkomt. Bij een taille van 65 en heupen van 95 zit je zelfs nog op een lagere ratio 0,68). Dus.
Iedereen gaat er gewoon anders mee om, heel begrijpelijk. Ook fijn dat je elkaar op die manier kunt steunen/aanvullen. De vader van mijn ex is 2,5 jaar geleden aan kanker overleden (toen wij dus nog bij elkaar waren). Heftige periode, maar het heeft het gezin wel heel dicht bij elkaar gebracht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben de stresskip van ons twee/de familie.. het lijkt mij wat meer te doen dan hem, maar dat komt omdat hij 't positieve van z'n moeder heeft overgenomen denk ikhet is wel klote natuurlijk, maargoed, er elke dag aan zitten denken en bedenken 'hoe lang nog' brengt je ook niet veel goeds natuurlijk
Wat tof!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
mn schoonmams wordt iig over minder dan een maand omam'n schoonzusje is nu op 8 maanden ongeveer, dus dat gaat ze sowieso nog meemaken en dat kind echt tot op 't bot verwennen
![]()
![]()
thanksquote:
Ratio 0,67 = brede heupen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tof!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
mn schoonmams wordt iig over minder dan een maand omam'n schoonzusje is nu op 8 maanden ongeveer, dus dat gaat ze sowieso nog meemaken en dat kind echt tot op 't bot verwennen
![]()
![]()
Nee. Mooie verhouding.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:33 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ratio 0,67 = brede heupen?
[..]
Tof!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Kutzooi Moblo.,.
Hoe ouder je wordt hoe meer dat je met dit soort dingen te maken krijgt en het blijft altijd vreseijk!
Heel veel sterkte meis!
En nogmaals, jij bent een vreselijk leuke vrouw!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
[/klef]
valt er nog wat te rellen?
Niet echt neequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
nee, dat was 'm toch ook niet...
quote:
Oe! Je kan met jezelf gaan rellen, gelegitimeerde identiteitscrisis!quote:
* Kijkt naar z'n legale DVD van Boratquote:
Doe die tonijn bij wat sla ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef stoeltafel het volgende:
Wat eten jullie in de avond als je honger hebt? Echt iedere avond dikke honger, pffff.
In de ochtend eet ik 2 boterhammen met een beker melk
In de middag brood of wat crackers en veel water
Vanavond als avond eten kipfilet met marinade en sla
Alleen nu vette honger, pfff lastig. Heb nog wel tonijn/sardine liggen, gezond met een broodje?
is niet zo raar dat je honger hebt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef stoeltafel het volgende:
Wat eten jullie in de avond als je honger hebt? Echt iedere avond dikke honger, pffff.
In de ochtend eet ik 2 boterhammen met een beker melk
In de middag brood of wat crackers en veel water
Vanavond als avond eten kipfilet met marinade en sla
Alleen nu vette honger, pfff lastig. Heb nog wel tonijn/sardine liggen, gezond met een broodje?
dat dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is niet zo raar dat je honger hebt.
Oohh huiswerk? Ik heb me vandaag ook rot gewerkt, morgen nog het een en ander doen en dan ben ik voorlopig ff klaar. Tenzij er morgen weer een berg bijkomt..quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef Ewelina het volgende:
En ik heb geen zin meer in mijn opdrachten. En ik moet nog zooooo veel.
slapen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
KRIJG TOCH ALLEMAAL DE KOLERE! VAL VOOR MIJN PART ALLEMAAL DOOD!!!!!
(waar is Vik?)
[ afbeelding ]
quote:
Nee, dit is een trap:quote:
Moet erbij vertellen dat ik medicati slik, Concerta ivm ADHD en als bijwerking kan ik daarom overdag bijna niks eten waardoor ik nu vet honger heb. Vandaag ook wezen sporten. Maar wat moet meer? Overdag is het lastig omdat ik weinig kan eten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is niet zo raar dat je honger hebt.
Welnee abuse of powerrsssquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |