Och, veel van de gangbare laarzen knellen bij mijn kuiten, en toch heb ik geen dikke benen. Sterker nog, ik vind mijn benen een van mijn sterkste punten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Veel van de gangbare laarzen en schoenen knellen bij mij, dus ik ben niet helemaal debiel. Schoudergebied is ok. Grootste problemen heb ik met m'n buik en benen.
Ik heb hele slanke kuiten en zelfs bij knellen ze soms, bizar genoeg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Veel van de gangbare laarzen en schoenen knellen bij mij, dus ik ben niet helemaal debiel. Schoudergebied is ok. Grootste problemen heb ik met m'n buik en benen.
Ik vind dat XM er slanker uitziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef Rituals het volgende:
Toen ik 76kg woog zag ik er zo uit (bij 1.74m)Ik vind dit er super mooi uitzien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat XM er slanker uitziet.![]()
buik en bovenbenen hier. Ik wil er 10 kilo af, maar vind eten ook te fijn. En zeker als ik niet alleen ben (lees, als de Duutser er is) ga ik in de mist. Daar moet ik echt aan gaan werken. Plus, ik moet gezonde tussendoortjes zien te vinden, dat vind ik erg lastig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mn buik. Dat is wat er aan schort.
Voor de rest valt het wel mee, dat is wel in verhouding tenminste.
Toen ik 76kg woog zag ik er zo uit (bij 1.74m)En dat vind ik er heel mooi uitzien. Platte buik, beetje heupen. Heel vrouwelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat XM er slanker uitziet.
Toen ik 76kg woog zag ik er zo uit (bij 1.74m)Mooi figuurtje hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat XM er slanker uitziet.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dat is gewoon je figuur, iedereen is anders verdeeld. Ik heb ook flinke heupen, zelfs nu ik bijna 5 kilo minder weeg heb ik dat nog heel erg. En die buik is kwestie van buikspieren trainen I guessquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo zie ik er dus echt níet uit he. I wish. Ik heb dubbele heupen (zadeltassen) en een behoorlijke buik.
Dat kan niet. Dan zou je niet in kokerrokken passen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo zie ik er dus echt níet uit he. I wish. Ik heb dubbele heupen (zadeltassen) en een behoorlijke buik.
Je bent sowieso niet debiel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
XM heeft een lachspiegel thuisquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dan zou je niet in kokerrokken passen.
jointquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
zeur: vorige week nieuwe spijkerbroek gekocht. Maat 33![]()
want ja, bovenbenen hč? Zat wel 'wat ruim' om m'n buik, maargoed, hč, anders pasten m'n benen niet, en verder zat hij (met riem) best redelijk. Inmiddels kan ik hem (lang leve spijkerstof) zonder de knoop én gulp los te maken zo over m'n benen heen uittrekken
![]()
ik haat broeken
Hoezo nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dan zou je niet in kokerrokken passen.
Gezien het model van de gemiddelde kokerrok. Als je werkelijk zo gevormd bent als jij denkt dat je gevormd bent zou je ze niet passen en zouden ze ook absoluut niet staan.quote:
Van die zadeltassen zijn soms werkelijk niet weg te lijnen. Ik had een collega die echt mager werd - op die zijbulten na. Laat zoiets je gezondheid niet ondermijnen! (Zij heeft ze laten wegslubberen, ik weet niet of je dat moet willen.)quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naja, ik heb ooit zo'n kledingadviesdinges gedaan en daar kreeg ik tips hoe ik die zadeltassen (de dubbele heupen dus) kon verbergen. Ze zitten er toch echt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gezien het model van de gemiddelde kokerrok. Als je werkelijk zo gevormd bent als jij denkt dat je gevormd bent zou je ze niet passen en zouden ze ook absoluut niet staan.
Dat dus, eenmalige fout van deze zijdequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
Oh bah. Spijkerbroeken met stretch. Die zijn zo vreselijke onflatteus.
Doe dat!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:49 schreef Rituals het volgende:
Ik denk dat het voor mij goed is om af en toe terug te kijken naar die foto's. Ik weeg nu 14kg minder en voel me soms dikker dan toen.
quote:XM, heb jij wel een objectief beeld van jezelf? Natuurlijk heeft iedereen een ander figuur, maar met +/- hetzelfde gewicht/lengte zul jij echt niet dubbele heupen hebben en een behoorlijke buik.
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Naja, ik heb ooit zo'n kledingadviesdinges gedaan en daar kreeg ik tips hoe ik die zadeltassen (de dubbele heupen dus) kon verbergen. Ze zitten er toch echt.
Nouja, ik ga maar naar bed denk ik. Kan alleen maar huilen op het moment en daar schiet ik ook niks mee op.
Ugh.. niet doen.. ik ken het gevoel, ondanks dat ik drommels goed weet dat er niks mis is met mijn figuur, soms kan ik wel janken. Je moet je echt niet rot voelen.. Je ziet er super goed uit!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Naja, ik heb ooit zo'n kledingadviesdinges gedaan en daar kreeg ik tips hoe ik die zadeltassen (de dubbele heupen dus) kon verbergen. Ze zitten er toch echt.
Nouja, ik ga maar naar bed denk ik. Kan alleen maar huilen op het moment en daar schiet ik ook niks mee op.
Toen ik 76kg woog zag ik er zo uit (bij 1.74m)En jij bent ook beslist niet dik daar! Hoeveel weeg je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat XM er slanker uitziet.Niet meer actief op Fok!
Dat begin ik zo onderhand anders ernstig te betwijfelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef uniekhoorn het volgende:
XM heeft een prachtig figuur, tis dat ik niet op vrouwen val maar anders
Dat zal jou misschien nog tegenvallen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat jullie je kapot zouden schrikken als ik een foto in badpak zou posten.
Ben gewoon labielo op het moment. Vannacht (weer) niet / slecht geslapen en ik ben door alles gewoon een beetje op.
Dat is voor je omgeving denk ik ook niet leuk?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat jullie je kapot zouden schrikken als ik een foto in badpak zou posten.
Ben gewoon labielo op het moment. Vannacht (weer) niet / slecht geslapen en ik ben door alles gewoon een beetje op.
Ik ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat begin ik zo onderhand anders ernstig te betwijfelen.
Oké oké, er kunnen aardig wat verschillen zijnquote:
Ik weeg nu 61-62kg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En jij bent ook beslist niet dik daar! Hoeveel weeg je nu?
In mijn andere SC zitten ook al allemaal blauwtjes (en donkerblauw en paarsquote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is voor je omgeving denk ik ook niet leuk?
Hehe, als mijn bovenbenen aan elkaar gaan plakken (ook al is het maar een béétje!) ga ik altijd direct op rantsoenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
En ik vind dat dus gewoon slank. Heupen, taille, tieten. Je benen raken elkaar niet eens
Nee joh. We hadden toch al geconcludeerd dat badpakken gewoon onflatteus zijn!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben jij niet veel te dun dan nu? Iets zegt me dat jij er met heupen veel mooier uit zietquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oké oké, er kunnen aardig wat verschillen zijn. En toch geloof ik niet dat XM zo fors is als ze zelf vindt.
[..]
Ik weeg nu 61-62kg.
XM.
Mijn bovenbenen raken elkaar altijd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe, als mijn bovenbenen aan elkaar gaan plakken (ook al is het maar een béétje!) ga ik altijd direct op rantsoen.
Ik heb nog nooit gehad dat ze niet tegen elkaar aanzatenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe, als mijn bovenbenen aan elkaar gaan plakken (ook al is het maar een béétje!) ga ik altijd direct op rantsoen.
Ik heb nu BMI 20 (op die foto 25) en heb een paar dagen geleden nog foto's gepost van hoe ik er nu uitzie. Met de korte broek.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben jij niet veel te dun dan nu? Iets zegt me dat jij er met heupen veel mooier uit ziet
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn bovenbenen raken elkaar altijd.![]()
Godsamme, ik krijg nog issues die ik niet had
Ik las heel snel en toen las ik dat XM en Mo samen naar bed moetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Naar bed XM en Mo..
Jullie zijn beide moe, sleep jullie mannen mee en lig lekker warm tegen elkaar aan... en dan fijn fluisteren dat je van elkaar houdt![]()
Die lui hebben gewoon O-benen en wij X-benenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehad dat ze niet tegen elkaar aanzaten.
En m'n kerel is er niet, dus ga alleen te bedde.
Oja! En dat scheelt 14 kilo? Je was eerst al zo slank? Waar zaten die kilo's?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb nu BMI 20 (op die foto 25) en heb een paar dagen geleden nog foto's gepost van hoe ik er nu uitzie. Met de korte broek!
Ik wil toch wel echt zo'n 'bruggetje' hebben hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Benen die elkaar raken zijn niet erg.
Benen die schuren, dat zou ik wel een hint van je lijf noemen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja dat is 14 kgquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oja! En dat scheelt 14 kilo? Je was eerst al zo slank? Waar zaten die kilo's?
Dat hangt van je bouw af of dat mogelijk is. Vaak is dat helemaal niet haalbaar. Of je moet lucifershoutjes als benen willen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil toch wel echt zo'n 'bruggetje' hebben hoor.
Hahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef Goodbye het volgende:
De voor foto van Rituals is zoals ik graag mijn lichaam wil hebben
Dat ligt er ook maar net aan hoe je gebouwd bent.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als je steeds zo sip bent?quote:
Op basis van de foto's heb ik niet het gevoel dat de kilo's op je benen zaten. Ze leken al zo slank op de bmi van 25 fotoquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja dat is 14 kg. De kilo's zaten voornamelijk op mijn benen denk ik, maar ook mijn taille is smaller geworden.
Oh nee, dat hoeft niet. Heb gewoon beenspierenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil toch wel echt zo'n 'bruggetje' hebben hoor.
Geen idee waar de kilo's dan wel zaten wat ik vind Rituals echt gewoon bijzonder mooi op die foto. Alles klopt voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op basis van de foto's heb ik niet het gevoel dat de kilo's op je benen zaten. Ze leken al zo slank op de bmi van 25 foto
Oh, dus als je een bruggetje hebt, heb je brede heupen? Nou dank jequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh nee, dat hoeft niet. Heb gewoon beenspieren
Ook op 58 kg zaten mn bovenbenen tegen elkaar als ik stond, ik heb relatief smalle heupen ook natuurlijk.
Ik ben nu sip. Dat wil niet zeggen dat ik alle dagen sip benquote:
Wat is er mis met brede heupen dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dus als je een bruggetje hebt, heb je brede heupen? Nou dank je.
Dan is het goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben nu sip. Dat wil niet zeggen dat ik alle dagen sip ben.
Vandaar dat ik ook constant idiote plaatjes postquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan is het goeddat idee begon ik nl wel te krijgen.
Ik ook. Om eerlijk te zijn vind ik je figuur op de voor foto mooier dan nuquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Geen idee waar de kilo's dan wel zaten wat ik vind Rituals echt gewoon bijzonder mooi op die foto. Alles klopt voor mijn gevoel.
Niks hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef Swietje het volgende:
[..]
Wat is er mis met brede heupen dan?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks hoor. Brede heupen duiden op vruchtbaarheid!
* Viking84 supervruchtbaar is.
Ook op mijn kont trouwens! Maar qua benen scheelt het vrij veel. Bij BMI 25 droeg ik jeansmaat 34/34 en nu draag ik 29/34 (die zijn iets te groot, dus misschien 28/34).quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op basis van de foto's heb ik niet het gevoel dat de kilo's op je benen zaten. Ze leken al zo slank op de bmi van 25 foto
Wees blij met je bruggetje, heupen en taille!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dus als je een bruggetje hebt, heb je brede heupen? Nou dank je.
Toen ik 76kg woog zag ik er zo uit (bij 1.74m)wow! ik ben ietsie langer dan jij en ik weeg minstens 12 kilo minder dan jij op die foto, maar ik vind mezelf er toch echt een stuk dikker uitzien dan jou op die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat XM er slanker uitziet.ik zou je trouwens ook véél lichter schatten dan 76 kilo daar!
ik heb echt een verprutst lichaamsbeeld volgens mij
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Dit is die foto van nu:quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Om eerlijk te zijn vind ik je figuur op de voor foto mooier dan nuHet is in balans ofzo. Vrouwelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bizar he, dat je dat helemaal niet terugziet op die foto.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ook op mijn kont trouwens! Maar qua benen scheelt het vrij veel. Bij BMI 25 droeg ik jeansmaat 34/34 en nu draag ik 29/34 (die zijn iets te groot, dus misschien 28/34).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |