Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is voor je omgeving denk ik ook niet leuk?
Hehe, als mijn bovenbenen aan elkaar gaan plakken (ook al is het maar een béétje!) ga ik altijd direct op rantsoenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
En ik vind dat dus gewoon slank. Heupen, taille, tieten. Je benen raken elkaar niet eens
Nee joh. We hadden toch al geconcludeerd dat badpakken gewoon onflatteus zijn!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat jullie je kapot zouden schrikken als ik een foto in badpak zou posten.
Ben gewoon labielo op het moment. Vannacht (weer) niet / slecht geslapen en ik ben door alles gewoon een beetje op.
Ben jij niet veel te dun dan nu? Iets zegt me dat jij er met heupen veel mooier uit zietquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oké oké, er kunnen aardig wat verschillen zijn. En toch geloof ik niet dat XM zo fors is als ze zelf vindt.
[..]
Ik weeg nu 61-62kg.
XM.
Mijn bovenbenen raken elkaar altijd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe, als mijn bovenbenen aan elkaar gaan plakken (ook al is het maar een béétje!) ga ik altijd direct op rantsoen.
Ik heb nog nooit gehad dat ze niet tegen elkaar aanzatenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe, als mijn bovenbenen aan elkaar gaan plakken (ook al is het maar een béétje!) ga ik altijd direct op rantsoen.
Ik heb nu BMI 20 (op die foto 25) en heb een paar dagen geleden nog foto's gepost van hoe ik er nu uitzie. Met de korte broek.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben jij niet veel te dun dan nu? Iets zegt me dat jij er met heupen veel mooier uit ziet
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn bovenbenen raken elkaar altijd.![]()
Godsamme, ik krijg nog issues die ik niet had
Ik las heel snel en toen las ik dat XM en Mo samen naar bed moetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Naar bed XM en Mo..
Jullie zijn beide moe, sleep jullie mannen mee en lig lekker warm tegen elkaar aan... en dan fijn fluisteren dat je van elkaar houdt![]()
Die lui hebben gewoon O-benen en wij X-benenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehad dat ze niet tegen elkaar aanzaten.
En m'n kerel is er niet, dus ga alleen te bedde.
Oja! En dat scheelt 14 kilo? Je was eerst al zo slank? Waar zaten die kilo's?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb nu BMI 20 (op die foto 25) en heb een paar dagen geleden nog foto's gepost van hoe ik er nu uitzie. Met de korte broek!
Ik wil toch wel echt zo'n 'bruggetje' hebben hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Benen die elkaar raken zijn niet erg.
Benen die schuren, dat zou ik wel een hint van je lijf noemen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja dat is 14 kgquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oja! En dat scheelt 14 kilo? Je was eerst al zo slank? Waar zaten die kilo's?
Dat hangt van je bouw af of dat mogelijk is. Vaak is dat helemaal niet haalbaar. Of je moet lucifershoutjes als benen willen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil toch wel echt zo'n 'bruggetje' hebben hoor.
Hahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef Goodbye het volgende:
De voor foto van Rituals is zoals ik graag mijn lichaam wil hebben
Dat ligt er ook maar net aan hoe je gebouwd bent.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |