Hehe, als mijn bovenbenen aan elkaar gaan plakken (ook al is het maar een béétje!) ga ik altijd direct op rantsoenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef Tinkepink het volgende:
En ik vind dat dus gewoon slank. Heupen, taille, tieten. Je benen raken elkaar niet eens
Nee joh. We hadden toch al geconcludeerd dat badpakken gewoon onflatteus zijn!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat jullie je kapot zouden schrikken als ik een foto in badpak zou posten.
Ben gewoon labielo op het moment. Vannacht (weer) niet / slecht geslapen en ik ben door alles gewoon een beetje op.
Ben jij niet veel te dun dan nu? Iets zegt me dat jij er met heupen veel mooier uit zietquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oké oké, er kunnen aardig wat verschillen zijn. En toch geloof ik niet dat XM zo fors is als ze zelf vindt.
[..]
Ik weeg nu 61-62kg.
XM.
Mijn bovenbenen raken elkaar altijd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe, als mijn bovenbenen aan elkaar gaan plakken (ook al is het maar een béétje!) ga ik altijd direct op rantsoen.
Ik heb nog nooit gehad dat ze niet tegen elkaar aanzatenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hehe, als mijn bovenbenen aan elkaar gaan plakken (ook al is het maar een béétje!) ga ik altijd direct op rantsoen.
Ik heb nu BMI 20 (op die foto 25) en heb een paar dagen geleden nog foto's gepost van hoe ik er nu uitzie. Met de korte broek.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ben jij niet veel te dun dan nu? Iets zegt me dat jij er met heupen veel mooier uit ziet
Inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mijn bovenbenen raken elkaar altijd.![]()
Godsamme, ik krijg nog issues die ik niet had
Ik las heel snel en toen las ik dat XM en Mo samen naar bed moetenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Naar bed XM en Mo..
Jullie zijn beide moe, sleep jullie mannen mee en lig lekker warm tegen elkaar aan... en dan fijn fluisteren dat je van elkaar houdt![]()
Die lui hebben gewoon O-benen en wij X-benenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehad dat ze niet tegen elkaar aanzaten.
En m'n kerel is er niet, dus ga alleen te bedde.
Oja! En dat scheelt 14 kilo? Je was eerst al zo slank? Waar zaten die kilo's?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:59 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb nu BMI 20 (op die foto 25) en heb een paar dagen geleden nog foto's gepost van hoe ik er nu uitzie. Met de korte broek!
Ik wil toch wel echt zo'n 'bruggetje' hebben hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Benen die elkaar raken zijn niet erg.
Benen die schuren, dat zou ik wel een hint van je lijf noemen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja dat is 14 kgquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oja! En dat scheelt 14 kilo? Je was eerst al zo slank? Waar zaten die kilo's?
Dat hangt van je bouw af of dat mogelijk is. Vaak is dat helemaal niet haalbaar. Of je moet lucifershoutjes als benen willen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil toch wel echt zo'n 'bruggetje' hebben hoor.
Hahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef Goodbye het volgende:
De voor foto van Rituals is zoals ik graag mijn lichaam wil hebben
Dat ligt er ook maar net aan hoe je gebouwd bent.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als je steeds zo sip bent?quote:
Op basis van de foto's heb ik niet het gevoel dat de kilo's op je benen zaten. Ze leken al zo slank op de bmi van 25 fotoquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja dat is 14 kg. De kilo's zaten voornamelijk op mijn benen denk ik, maar ook mijn taille is smaller geworden.
Oh nee, dat hoeft niet. Heb gewoon beenspierenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil toch wel echt zo'n 'bruggetje' hebben hoor.
Geen idee waar de kilo's dan wel zaten wat ik vind Rituals echt gewoon bijzonder mooi op die foto. Alles klopt voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op basis van de foto's heb ik niet het gevoel dat de kilo's op je benen zaten. Ze leken al zo slank op de bmi van 25 foto
Oh, dus als je een bruggetje hebt, heb je brede heupen? Nou dank jequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh nee, dat hoeft niet. Heb gewoon beenspieren
Ook op 58 kg zaten mn bovenbenen tegen elkaar als ik stond, ik heb relatief smalle heupen ook natuurlijk.
Ik ben nu sip. Dat wil niet zeggen dat ik alle dagen sip benquote:
Wat is er mis met brede heupen dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dus als je een bruggetje hebt, heb je brede heupen? Nou dank je.
Dan is het goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben nu sip. Dat wil niet zeggen dat ik alle dagen sip ben.
Vandaar dat ik ook constant idiote plaatjes postquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan is het goeddat idee begon ik nl wel te krijgen.
Ik ook. Om eerlijk te zijn vind ik je figuur op de voor foto mooier dan nuquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Geen idee waar de kilo's dan wel zaten wat ik vind Rituals echt gewoon bijzonder mooi op die foto. Alles klopt voor mijn gevoel.
Niks hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef Swietje het volgende:
[..]
Wat is er mis met brede heupen dan?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks hoor. Brede heupen duiden op vruchtbaarheid!
* Viking84 supervruchtbaar is.
Ook op mijn kont trouwens! Maar qua benen scheelt het vrij veel. Bij BMI 25 droeg ik jeansmaat 34/34 en nu draag ik 29/34 (die zijn iets te groot, dus misschien 28/34).quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op basis van de foto's heb ik niet het gevoel dat de kilo's op je benen zaten. Ze leken al zo slank op de bmi van 25 foto
Wees blij met je bruggetje, heupen en taille!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dus als je een bruggetje hebt, heb je brede heupen? Nou dank je.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef Rituals het volgende:
Toen ik 76kg woog zag ik er zo uit (bij 1.74m)wow! ik ben ietsie langer dan jij en ik weeg minstens 12 kilo minder dan jij op die foto, maar ik vind mezelf er toch echt een stuk dikker uitzien dan jou op die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat XM er slanker uitziet.ik zou je trouwens ook véél lichter schatten dan 76 kilo daar!
ik heb echt een verprutst lichaamsbeeld volgens mij
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Dit is die foto van nu:quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Om eerlijk te zijn vind ik je figuur op de voor foto mooier dan nuHet is in balans ofzo. Vrouwelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bizar he, dat je dat helemaal niet terugziet op die foto.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ook op mijn kont trouwens! Maar qua benen scheelt het vrij veel. Bij BMI 25 droeg ik jeansmaat 34/34 en nu draag ik 29/34 (die zijn iets te groot, dus misschien 28/34).
Bah, ja, ik ook, ik vind iedereen mooi en slank, behalve mezelf. :\quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:09 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik ben ook een muffin hoor. Behalve als ik 1 of 2 weken heel netjes eet en gewoon door sport, dan ben ik volgens mij wel superslank en -strak. Maar goed, daarvoor hou dik teveel van lekkere dingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wees blij met je bruggetje, heupen en taille!
Dan ben ik wel ontevreden over mn muffin
Niet iedereenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef Swietje het volgende:
Ik ben zo nieuwsgierig nu he... hoe iedereen er dan echt uitziet.. als iedereen zo negatief over zichzelf kletst.
Wat vreemdquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:09 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
wow! ik ben ietsie langer dan jij en ik weeg minstens 12 kilo minder dan jij op die foto, maar ik vind mezelf er toch echt een stuk dikker uitzien dan jou op die fotoik zou je trouwens ook véél lichter schatten dan 76 kilo daar!
Excuses, bijna iedereenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet iedereenIk vind werkelijk dat ik een heel mooi figuur heb op het moment. Tieten, taille, kont, slank. Maat 36 - 38 en dat na 2 kinderen terwijl ik de ''18' nader. Er zullen maar weinig vrouwen zijn die mij dit nadoen.
Ik pas ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef Swietje het volgende:
Ik ben zo nieuwsgierig nu he... hoe iedereen er dan echt uitziet.. als iedereen zo negatief over zichzelf kletst.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit er serieus aan te denken om naar de dieetclub te verhuizen
![]()
+Oquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet iedereenIk vind werkelijk dat ik een heel mooi figuur heb op het moment. Tieten, taille, kont, slank. Maat 36 - 38 en dat na 2 kinderen terwijl ik de ''18' nader. Er zullen maar weinig vrouwen zijn die mij dit nadoen.
Euhh 0,7?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu nog steeds hoor. De ideale taille-heup-ratio is 0,7.
Oh so gayquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
+O
Wat ben jij een heerlijk wijf!
Taille 70, heupen 100. Of vergelijkbaar. Dus 65 en 95 ongeveer. Geloof ik.quote:
ja echt he! ik weet niet precies hoeveel ik weeg nu want ik weeg me liever niet, maar ik schat 62-64 kilo.. en naar mijn idee ben ik echt niet zo slank als jij! (terwijl ik ook dezelfde maat spijkerbroeken heb). Gek is dat zeg, ik zou heel graag willen dat ik mezelf 'normaal' kon zien, maar ik weet niet hoe dat moetquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat vreemd. Een post onder jou zie je hoe ik er nu uitzie met ongeveer hetzelfde gewicht als jij (62kg).
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik merk wel dat ik nu meer tevreden ben met mijn lichaam.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
Nu zie ik het verschil Rituals. Ik denk dat ik begrijp waarom jij zelf je heupen niet mooi vond, maar het stond je echt prachtig.
Ik heb heupen van ongeveer 100!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Taille 70, heupen 100. Of vergelijkbaar. Dus 65 en 95 ongeveer. Geloof ik.
maar al die foto's hierquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef sigme het volgende:
Mo, rare! Hierblijven! Daar hoor je niet, al zouden je ármen schuren.
ze is terminaal in de zin dat ze 't nooit weg zullen krijgen: 't is nu bestrijden en klein houden.. tot het moment dat er geen weg meer terug is...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:18 schreef Rituals het volgende:
Wat rot Mo! Hoe lang duurt de chemo nog?
Hey, heul niet.. Ik vind vrouwen gewoon mooier dan mannen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh so gay.
Ik ga zo eens slapen, denk ik. Ben moe!
Misschien is het een idee om eens precies zo'n foto te maken? Recht van voren. Dan kun je daarna de foto bekijken. Wellicht zie je jezelf dan iets objectiever.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja echt he! ik weet niet precies hoeveel ik weeg nu want ik weeg me liever niet, maar ik schat 62-64 kilo.. en naar mijn idee ben ik echt niet zo slank als jij! (terwijl ik ook dezelfde maat spijkerbroeken heb). Gek is dat zeg, ik zou heel graag willen dat ik mezelf 'normaal' kon zien, maar ik weet niet hoe dat moet
Ach ik post ook wel eens foto's ondanks dat ik een blubje ben, en dan voel ik me nadat jullie zo positief zijn altijd wel wat beterquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar al die foto's hier![]()
ik vind 't hier ook veul te leuk hoor
maargoed, ik zet door
over een tijdje kan ik ook weer mooie foto's posten waar ik ook zelf tevreden over ben, en ik dčnk dat ik inmiddels wel een goed beeld heb van waar ik tevreden van word, en dat is écht niet een platte buik, maar wel gewoon wat strakker en 'gezonder'
![]()
MoBlo-powerrrrrrrrrrrrrr ;')
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze is terminaal in de zin dat ze 't nooit weg zullen krijgen: 't is nu bestrijden en klein houden.. tot het moment dat er geen weg meer terug is...
quote:Volgens onderzoekers van de taille/heup-ratio is een ratio van 0,7, zoals Sophia Loren, Marilyn Monroe en Elizabeth Taylor hebben of hadden, het aantrekkelijkst voor de andere sekse.
ik vind onze York-foto's nog steeds zo leukquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ach ik post ook wel eens foto's ondanks dat ik een blubje ben, en dan voel ik me nadat jullie zo positief zijn altijd wel wat beter![]()
Heftig!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze is terminaal in de zin dat ze 't nooit weg zullen krijgen: 't is nu bestrijden en klein houden.. tot het moment dat er geen weg meer terug is...
Ik had het fout. Het is; buikomvang delen door de heupomvangquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Politically incorrect Japanese tourist photos @ Los Locos!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind onze York-foto's nog steeds zo leuk![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
kom je daar een keer eten als wij in York wonen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Politically incorrect Japanese tourist photos @ Los Locos!
Jakkes Moquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
't is echt super kut, ze is pas 62quote:
Als ik in de buurt ben zekersteweten!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kom je daar een keer eten als wij in York wonen?![]()
![]()
nachos con todoooooooooooooooooo
Goed van d'r! En wat jong nog inderdaadquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
't is echt super kut, ze is pas 62maar wel erg positief ingesteld, dus denk dat we nog wel even van haar kunnen genieten
ik ben de stresskip van ons twee/de familie.. het lijkt mij wat meer te doen dan hem, maar dat komt omdat hij 't positieve van z'n moeder heeft overgenomen denk ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:25 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goed van d'r! En wat jong nog inderdaad. Hoe gaat MrMo ermee om?
Wat trouwens op hetzelfde neerkomt. Bij een taille van 65 en heupen van 95 zit je zelfs nog op een lagere ratio 0,68). Dus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik had het fout. Het is; buikomvang delen door de heupomvang
88/96= teveelquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat trouwens op hetzelfde neerkomt. Bij een taille van 65 en heupen van 95 zit je zelfs nog op een lagere ratio 0,68). Dus.
Hihi dat zat ik me toen je het postte al te bedenken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat trouwens op hetzelfde neerkomt. Bij een taille van 65 en heupen van 95 zit je zelfs nog op een lagere ratio 0,68). Dus.
Iedereen gaat er gewoon anders mee om, heel begrijpelijk. Ook fijn dat je elkaar op die manier kunt steunen/aanvullen. De vader van mijn ex is 2,5 jaar geleden aan kanker overleden (toen wij dus nog bij elkaar waren). Heftige periode, maar het heeft het gezin wel heel dicht bij elkaar gebracht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben de stresskip van ons twee/de familie.. het lijkt mij wat meer te doen dan hem, maar dat komt omdat hij 't positieve van z'n moeder heeft overgenomen denk ikhet is wel klote natuurlijk, maargoed, er elke dag aan zitten denken en bedenken 'hoe lang nog' brengt je ook niet veel goeds natuurlijk
Wat tof!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
mn schoonmams wordt iig over minder dan een maand omam'n schoonzusje is nu op 8 maanden ongeveer, dus dat gaat ze sowieso nog meemaken en dat kind echt tot op 't bot verwennen
![]()
![]()
thanksquote:
Ratio 0,67 = brede heupen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Tof!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
mn schoonmams wordt iig over minder dan een maand omam'n schoonzusje is nu op 8 maanden ongeveer, dus dat gaat ze sowieso nog meemaken en dat kind echt tot op 't bot verwennen
![]()
![]()
Nee. Mooie verhouding.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:33 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ratio 0,67 = brede heupen?
[..]
Tof!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Kutzooi Moblo.,.
Hoe ouder je wordt hoe meer dat je met dit soort dingen te maken krijgt en het blijft altijd vreseijk!
Heel veel sterkte meis!
En nogmaals, jij bent een vreselijk leuke vrouw!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
[/klef]
valt er nog wat te rellen?
Niet echt neequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
nee, dat was 'm toch ook niet...
quote:
Oe! Je kan met jezelf gaan rellen, gelegitimeerde identiteitscrisis!quote:
* Kijkt naar z'n legale DVD van Boratquote:
Doe die tonijn bij wat sla ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef stoeltafel het volgende:
Wat eten jullie in de avond als je honger hebt? Echt iedere avond dikke honger, pffff.
In de ochtend eet ik 2 boterhammen met een beker melk
In de middag brood of wat crackers en veel water
Vanavond als avond eten kipfilet met marinade en sla
Alleen nu vette honger, pfff lastig. Heb nog wel tonijn/sardine liggen, gezond met een broodje?
is niet zo raar dat je honger hebt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef stoeltafel het volgende:
Wat eten jullie in de avond als je honger hebt? Echt iedere avond dikke honger, pffff.
In de ochtend eet ik 2 boterhammen met een beker melk
In de middag brood of wat crackers en veel water
Vanavond als avond eten kipfilet met marinade en sla
Alleen nu vette honger, pfff lastig. Heb nog wel tonijn/sardine liggen, gezond met een broodje?
dat dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is niet zo raar dat je honger hebt.
Oohh huiswerk? Ik heb me vandaag ook rot gewerkt, morgen nog het een en ander doen en dan ben ik voorlopig ff klaar. Tenzij er morgen weer een berg bijkomt..quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef Ewelina het volgende:
En ik heb geen zin meer in mijn opdrachten. En ik moet nog zooooo veel.
slapen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
KRIJG TOCH ALLEMAAL DE KOLERE! VAL VOOR MIJN PART ALLEMAAL DOOD!!!!!
(waar is Vik?)
[ afbeelding ]
quote:
Nee, dit is een trap:quote:
Moet erbij vertellen dat ik medicati slik, Concerta ivm ADHD en als bijwerking kan ik daarom overdag bijna niks eten waardoor ik nu vet honger heb. Vandaag ook wezen sporten. Maar wat moet meer? Overdag is het lastig omdat ik weinig kan eten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is niet zo raar dat je honger hebt.
Welnee abuse of powerrsssquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |