Bah, ja, ik ook, ik vind iedereen mooi en slank, behalve mezelf. :\quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:09 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik heb echt een verprutst lichaamsbeeld volgens mij
Ik ben ook een muffin hoor. Behalve als ik 1 of 2 weken heel netjes eet en gewoon door sport, dan ben ik volgens mij wel superslank en -strak. Maar goed, daarvoor hou dik teveel van lekkere dingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wees blij met je bruggetje, heupen en taille!
Dan ben ik wel ontevreden over mn muffin
Niet iedereenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef Swietje het volgende:
Ik ben zo nieuwsgierig nu he... hoe iedereen er dan echt uitziet.. als iedereen zo negatief over zichzelf kletst.
Wat vreemdquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:09 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
wow! ik ben ietsie langer dan jij en ik weeg minstens 12 kilo minder dan jij op die foto, maar ik vind mezelf er toch echt een stuk dikker uitzien dan jou op die fotoik zou je trouwens ook véél lichter schatten dan 76 kilo daar!
ik heb echt een verprutst lichaamsbeeld volgens mij
Excuses, bijna iedereenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet iedereenIk vind werkelijk dat ik een heel mooi figuur heb op het moment. Tieten, taille, kont, slank. Maat 36 - 38 en dat na 2 kinderen terwijl ik de ''18' nader. Er zullen maar weinig vrouwen zijn die mij dit nadoen.
Ik pas ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef Swietje het volgende:
Ik ben zo nieuwsgierig nu he... hoe iedereen er dan echt uitziet.. als iedereen zo negatief over zichzelf kletst.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit er serieus aan te denken om naar de dieetclub te verhuizen
![]()
+Oquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet iedereenIk vind werkelijk dat ik een heel mooi figuur heb op het moment. Tieten, taille, kont, slank. Maat 36 - 38 en dat na 2 kinderen terwijl ik de ''18' nader. Er zullen maar weinig vrouwen zijn die mij dit nadoen.
Euhh 0,7?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu nog steeds hoor. De ideale taille-heup-ratio is 0,7.
Oh so gayquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
+O
Wat ben jij een heerlijk wijf!
Taille 70, heupen 100. Of vergelijkbaar. Dus 65 en 95 ongeveer. Geloof ik.quote:
ja echt he! ik weet niet precies hoeveel ik weeg nu want ik weeg me liever niet, maar ik schat 62-64 kilo.. en naar mijn idee ben ik echt niet zo slank als jij! (terwijl ik ook dezelfde maat spijkerbroeken heb). Gek is dat zeg, ik zou heel graag willen dat ik mezelf 'normaal' kon zien, maar ik weet niet hoe dat moetquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat vreemd. Een post onder jou zie je hoe ik er nu uitzie met ongeveer hetzelfde gewicht als jij (62kg).
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik merk wel dat ik nu meer tevreden ben met mijn lichaam.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
Nu zie ik het verschil Rituals. Ik denk dat ik begrijp waarom jij zelf je heupen niet mooi vond, maar het stond je echt prachtig.
Ik heb heupen van ongeveer 100!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Taille 70, heupen 100. Of vergelijkbaar. Dus 65 en 95 ongeveer. Geloof ik.
maar al die foto's hierquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef sigme het volgende:
Mo, rare! Hierblijven! Daar hoor je niet, al zouden je ármen schuren.
ze is terminaal in de zin dat ze 't nooit weg zullen krijgen: 't is nu bestrijden en klein houden.. tot het moment dat er geen weg meer terug is...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:18 schreef Rituals het volgende:
Wat rot Mo! Hoe lang duurt de chemo nog?
Hey, heul niet.. Ik vind vrouwen gewoon mooier dan mannen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh so gay.
Ik ga zo eens slapen, denk ik. Ben moe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |