Als je steeds zo sip bent?quote:
Op basis van de foto's heb ik niet het gevoel dat de kilo's op je benen zaten. Ze leken al zo slank op de bmi van 25 fotoquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja dat is 14 kg. De kilo's zaten voornamelijk op mijn benen denk ik, maar ook mijn taille is smaller geworden.
Oh nee, dat hoeft niet. Heb gewoon beenspierenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil toch wel echt zo'n 'bruggetje' hebben hoor.
Geen idee waar de kilo's dan wel zaten wat ik vind Rituals echt gewoon bijzonder mooi op die foto. Alles klopt voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op basis van de foto's heb ik niet het gevoel dat de kilo's op je benen zaten. Ze leken al zo slank op de bmi van 25 foto
Oh, dus als je een bruggetje hebt, heb je brede heupen? Nou dank jequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh nee, dat hoeft niet. Heb gewoon beenspieren
Ook op 58 kg zaten mn bovenbenen tegen elkaar als ik stond, ik heb relatief smalle heupen ook natuurlijk.
Ik ben nu sip. Dat wil niet zeggen dat ik alle dagen sip benquote:
Wat is er mis met brede heupen dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dus als je een bruggetje hebt, heb je brede heupen? Nou dank je.
Dan is het goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben nu sip. Dat wil niet zeggen dat ik alle dagen sip ben.
Vandaar dat ik ook constant idiote plaatjes postquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan is het goeddat idee begon ik nl wel te krijgen.
Ik ook. Om eerlijk te zijn vind ik je figuur op de voor foto mooier dan nuquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef ihatefastcars het volgende:
[..]
Geen idee waar de kilo's dan wel zaten wat ik vind Rituals echt gewoon bijzonder mooi op die foto. Alles klopt voor mijn gevoel.
Niks hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef Swietje het volgende:
[..]
Wat is er mis met brede heupen dan?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niks hoor. Brede heupen duiden op vruchtbaarheid!
* Viking84 supervruchtbaar is.
Ook op mijn kont trouwens! Maar qua benen scheelt het vrij veel. Bij BMI 25 droeg ik jeansmaat 34/34 en nu draag ik 29/34 (die zijn iets te groot, dus misschien 28/34).quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Op basis van de foto's heb ik niet het gevoel dat de kilo's op je benen zaten. Ze leken al zo slank op de bmi van 25 foto
Wees blij met je bruggetje, heupen en taille!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dus als je een bruggetje hebt, heb je brede heupen? Nou dank je.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef Rituals het volgende:
Toen ik 76kg woog zag ik er zo uit (bij 1.74m)wow! ik ben ietsie langer dan jij en ik weeg minstens 12 kilo minder dan jij op die foto, maar ik vind mezelf er toch echt een stuk dikker uitzien dan jou op die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat XM er slanker uitziet.ik zou je trouwens ook véél lichter schatten dan 76 kilo daar!
ik heb echt een verprutst lichaamsbeeld volgens mij
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Dit is die foto van nu:quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ook. Om eerlijk te zijn vind ik je figuur op de voor foto mooier dan nuHet is in balans ofzo. Vrouwelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bizar he, dat je dat helemaal niet terugziet op die foto.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ook op mijn kont trouwens! Maar qua benen scheelt het vrij veel. Bij BMI 25 droeg ik jeansmaat 34/34 en nu draag ik 29/34 (die zijn iets te groot, dus misschien 28/34).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |