* Kijkt naar z'n legale DVD van Boratquote:
Doe die tonijn bij wat sla ofzoquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef stoeltafel het volgende:
Wat eten jullie in de avond als je honger hebt? Echt iedere avond dikke honger, pffff.
In de ochtend eet ik 2 boterhammen met een beker melk
In de middag brood of wat crackers en veel water
Vanavond als avond eten kipfilet met marinade en sla
Alleen nu vette honger, pfff lastig. Heb nog wel tonijn/sardine liggen, gezond met een broodje?
is niet zo raar dat je honger hebt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:47 schreef stoeltafel het volgende:
Wat eten jullie in de avond als je honger hebt? Echt iedere avond dikke honger, pffff.
In de ochtend eet ik 2 boterhammen met een beker melk
In de middag brood of wat crackers en veel water
Vanavond als avond eten kipfilet met marinade en sla
Alleen nu vette honger, pfff lastig. Heb nog wel tonijn/sardine liggen, gezond met een broodje?
dat dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is niet zo raar dat je honger hebt.
Oohh huiswerk? Ik heb me vandaag ook rot gewerkt, morgen nog het een en ander doen en dan ben ik voorlopig ff klaar. Tenzij er morgen weer een berg bijkomt..quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef Ewelina het volgende:
En ik heb geen zin meer in mijn opdrachten. En ik moet nog zooooo veel.
slapen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
KRIJG TOCH ALLEMAAL DE KOLERE! VAL VOOR MIJN PART ALLEMAAL DOOD!!!!!
(waar is Vik?)
[ afbeelding ]
quote:
Nee, dit is een trap:quote:
Moet erbij vertellen dat ik medicati slik, Concerta ivm ADHD en als bijwerking kan ik daarom overdag bijna niks eten waardoor ik nu vet honger heb. Vandaag ook wezen sporten. Maar wat moet meer? Overdag is het lastig omdat ik weinig kan eten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is niet zo raar dat je honger hebt.
Welnee abuse of powerrsssquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |