Gezien het model van de gemiddelde kokerrok. Als je werkelijk zo gevormd bent als jij denkt dat je gevormd bent zou je ze niet passen en zouden ze ook absoluut niet staan.quote:
Van die zadeltassen zijn soms werkelijk niet weg te lijnen. Ik had een collega die echt mager werd - op die zijbulten na. Laat zoiets je gezondheid niet ondermijnen! (Zij heeft ze laten wegslubberen, ik weet niet of je dat moet willen.)quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo zie ik er dus echt níet uit he. I wish. Ik heb dubbele heupen (zadeltassen) en een behoorlijke buik.
Naja, ik heb ooit zo'n kledingadviesdinges gedaan en daar kreeg ik tips hoe ik die zadeltassen (de dubbele heupen dus) kon verbergen. Ze zitten er toch echt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gezien het model van de gemiddelde kokerrok. Als je werkelijk zo gevormd bent als jij denkt dat je gevormd bent zou je ze niet passen en zouden ze ook absoluut niet staan.
Dat dus, eenmalige fout van deze zijdequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:49 schreef Tinkepink het volgende:
Oh bah. Spijkerbroeken met stretch. Die zijn zo vreselijke onflatteus.
Doe dat!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:49 schreef Rituals het volgende:
Ik denk dat het voor mij goed is om af en toe terug te kijken naar die foto's. Ik weeg nu 14kg minder en voel me soms dikker dan toen.
quote:XM, heb jij wel een objectief beeld van jezelf? Natuurlijk heeft iedereen een ander figuur, maar met +/- hetzelfde gewicht/lengte zul jij echt niet dubbele heupen hebben en een behoorlijke buik.
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Naja, ik heb ooit zo'n kledingadviesdinges gedaan en daar kreeg ik tips hoe ik die zadeltassen (de dubbele heupen dus) kon verbergen. Ze zitten er toch echt.
Nouja, ik ga maar naar bed denk ik. Kan alleen maar huilen op het moment en daar schiet ik ook niks mee op.
Ugh.. niet doen.. ik ken het gevoel, ondanks dat ik drommels goed weet dat er niks mis is met mijn figuur, soms kan ik wel janken. Je moet je echt niet rot voelen.. Je ziet er super goed uit!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Naja, ik heb ooit zo'n kledingadviesdinges gedaan en daar kreeg ik tips hoe ik die zadeltassen (de dubbele heupen dus) kon verbergen. Ze zitten er toch echt.
Nouja, ik ga maar naar bed denk ik. Kan alleen maar huilen op het moment en daar schiet ik ook niks mee op.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef Rituals het volgende:
Toen ik 76kg woog zag ik er zo uit (bij 1.74m)En jij bent ook beslist niet dik daar! Hoeveel weeg je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat XM er slanker uitziet.Niet meer actief op Fok!
Dat begin ik zo onderhand anders ernstig te betwijfelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef uniekhoorn het volgende:
XM heeft een prachtig figuur, tis dat ik niet op vrouwen val maar anders
Dat zal jou misschien nog tegenvallen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat jullie je kapot zouden schrikken als ik een foto in badpak zou posten.
Ben gewoon labielo op het moment. Vannacht (weer) niet / slecht geslapen en ik ben door alles gewoon een beetje op.
Dat is voor je omgeving denk ik ook niet leuk?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat jullie je kapot zouden schrikken als ik een foto in badpak zou posten.
Ben gewoon labielo op het moment. Vannacht (weer) niet / slecht geslapen en ik ben door alles gewoon een beetje op.
Ik ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat begin ik zo onderhand anders ernstig te betwijfelen.
Oké oké, er kunnen aardig wat verschillen zijnquote:
Ik weeg nu 61-62kg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En jij bent ook beslist niet dik daar! Hoeveel weeg je nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |