Och, veel van de gangbare laarzen knellen bij mijn kuiten, en toch heb ik geen dikke benen. Sterker nog, ik vind mijn benen een van mijn sterkste punten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Veel van de gangbare laarzen en schoenen knellen bij mij, dus ik ben niet helemaal debiel. Schoudergebied is ok. Grootste problemen heb ik met m'n buik en benen.
Ik heb hele slanke kuiten en zelfs bij knellen ze soms, bizar genoeg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Veel van de gangbare laarzen en schoenen knellen bij mij, dus ik ben niet helemaal debiel. Schoudergebied is ok. Grootste problemen heb ik met m'n buik en benen.
Ik vind dat XM er slanker uitziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef Rituals het volgende:
Toen ik 76kg woog zag ik er zo uit (bij 1.74m)Ik vind dit er super mooi uitzien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat XM er slanker uitziet.![]()
buik en bovenbenen hier. Ik wil er 10 kilo af, maar vind eten ook te fijn. En zeker als ik niet alleen ben (lees, als de Duutser er is) ga ik in de mist. Daar moet ik echt aan gaan werken. Plus, ik moet gezonde tussendoortjes zien te vinden, dat vind ik erg lastig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mn buik. Dat is wat er aan schort.
Voor de rest valt het wel mee, dat is wel in verhouding tenminste.
Toen ik 76kg woog zag ik er zo uit (bij 1.74m)En dat vind ik er heel mooi uitzien. Platte buik, beetje heupen. Heel vrouwelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat XM er slanker uitziet.
Toen ik 76kg woog zag ik er zo uit (bij 1.74m)Mooi figuurtje hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat XM er slanker uitziet.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Dat is gewoon je figuur, iedereen is anders verdeeld. Ik heb ook flinke heupen, zelfs nu ik bijna 5 kilo minder weeg heb ik dat nog heel erg. En die buik is kwestie van buikspieren trainen I guessquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo zie ik er dus echt níet uit he. I wish. Ik heb dubbele heupen (zadeltassen) en een behoorlijke buik.
Dat kan niet. Dan zou je niet in kokerrokken passen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo zie ik er dus echt níet uit he. I wish. Ik heb dubbele heupen (zadeltassen) en een behoorlijke buik.
Je bent sowieso niet debiel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
XM heeft een lachspiegel thuisquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dan zou je niet in kokerrokken passen.
jointquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
zeur: vorige week nieuwe spijkerbroek gekocht. Maat 33![]()
want ja, bovenbenen hč? Zat wel 'wat ruim' om m'n buik, maargoed, hč, anders pasten m'n benen niet, en verder zat hij (met riem) best redelijk. Inmiddels kan ik hem (lang leve spijkerstof) zonder de knoop én gulp los te maken zo over m'n benen heen uittrekken
![]()
ik haat broeken
Hoezo nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat kan niet. Dan zou je niet in kokerrokken passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |