Omdat je al gewoon mooi slank bent, en dan is afvallen gewoon niet makkelijk (tenzij je hard sport) en niet nodig. (moet ik zeggenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Toen ik op m'n slankst was, was ik 73 denk ik. Op een of andere manier lukt lichter me gewoon niet.
datte, maar dan zonder kindquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ik het meest bizar vind? Dat jullie allemaal zo slank en zo jong zijn en toch continue nadenken over je figuur. Tot mijn 29e (1e kind) was dit werkelijk geen thema![]()
Ik was gewoon bezig met leven. Feesten, werken, studeren, jongens versieren weet ik veel wat. Maar lijnen? Echt nooit.
Je lijkt veel slanker. Ook op de foto's die je plaatst en toen ik je in het echt heb gezien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Toen ik op m'n slankst was, was ik 73 denk ik. Op een of andere manier lukt lichter me gewoon niet.
Trust me, ik ben niet echt slank op het moment hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
Wat ik het meest bizar vind? Dat jullie allemaal zo slank en zo jong zijn en toch continue nadenken over je figuur. Tot mijn 29e (1e kind) was dit werkelijk geen thema![]()
Ik was gewoon bezig met leven. Feesten, werken, studeren, jongens versieren weet ik veel wat. Maar lijnen? Echt nooit.
Ik lijn al vanaf mijn 12e. Toen moest ik met mn moeder op het 1000-punten dieet (=1000 kcal). Ik kan me niet anders herinneren dan dat mijn lijf en gewicht een issue zijn geweest.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef Tinkepink het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, is je hond al afgemaakt? Al eens lekker afgemat?
Was je toen te zwaar dan? Wat was de reden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik lijn al vanaf mijn 12e. Toen moest ik met mn moeder op het 1000-punten dieet (=1000 kcal). Ik kan me niet anders herinneren dan dat mijn lijf en gewicht een issue zijn geweest.
Schijn bedriegtquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je lijkt veel slanker. Ook op de foto's die je plaatst en toen ik je in het echt heb gezien.
Jup hier ook door mijn moeder, zij lijd aan anorexia en daar krijg je als kind automatisch zoveel van mee. Plus dat ik op een gegeven moment flink ondervoed was, nouja. Ik heb ook wel eens met mijn nichtje gelopen en dan zeiden ze; de dikke en de dunne. Toen was ik nog trots op het feit dat ik dun werd genoemd, maar ik was echt te dun.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik lijn al vanaf mijn 12e. Toen moest ik met mn moeder op het 1000-punten dieet (=1000 kcal). Ik kan me niet anders herinneren dan dat mijn lijf en gewicht een issue zijn geweest.
Ik ben altijd fors / te dik geweest. Woog bij m'n geboorte al dik 8 pond.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef Siral het volgende:
[..]
Was je toen te zwaar dan? Wat was de reden?
Hang je gevoel ook niet aan een nummertje. Ik weeg op dit moment 63 kilo en dat klinkt helemaal niet veel. Maar ik heb wel al het vet op één plek zitten zo ongeveerquote:
Hond leeft nogquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, is je hond al afgemaakt? Al eens lekker afgemat?
Maar vind je jezelf in de spiegel dan ook fors of vind je enkel het getal op de weegschaal (of in dit geval het geval in je hoofd) te hoog?quote:
Hmm, ja dan kan ik me voorstellen dat je er je hele leven wel mee bezig bent, als je niet beter weet.. wel vervelend zeg...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben altijd fors / te dik geweest. Woog bij m'n geboorte al dik 8 pond.
Ik 9 pond, dus nu mond dicht!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben altijd fors / te dik geweest. Woog bij m'n geboorte al dik 8 pond.
Eens. Want ik vind XM werkelijk een mooi figuur hebben. Jammer dat ik niet kan fotoshoppen. Anders zou ik het hoofd van een ander op het figuur van XM shoppen zodat XM eens kan zien wat wij zien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De enige conclusie die ik trek is dat gewicht niet alles zegt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eens. Want ik vind XM werkelijk een mooi figuur hebben. Jammer dat ik niet kan fotoshoppen. Anders zou ik het hoofd van een ander op het figuur van XM shoppen zodat XM eens kan zien wat wij zien.
Joh, ze vindt haar enkels zelfs dik, terwijl het ranke pootjes zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:36 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar vind je jezelf in de spiegel dan ook fors of vind je enkel het getal op de weegschaal (of in dit geval het geval in je hoofd) te hoog?
Veel van de gangbare laarzen en schoenen knellen bij mij, dus ik ben niet helemaal debiel. Schoudergebied is ok. Grootste problemen heb ik met m'n buik en benen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Joh, ze vindt haar enkels zelfs dik, terwijl het ranke pootjes zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |