FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Dan is het dus de schuld van die luie modsquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:08 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens mij is dit een oude COS die eigenlijk opslot had gemoeten![]()
Volgens mij nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef Ceetje.. het volgende:
is de popquiz nou eigenlijk al geweest? Ben effe weggeweest
Maar goed dat ie niet zegt: "En anders doe ik het wel!"quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef Papiergeld het volgende:
Haha de winner koopt met 100.000 euro het huis waar ze nu in zitten stelt Gerard voor. Ik stel voor om dan ook de streams aan te laten staan!
Ach nu wordt er toch stief in gepost dus het maakt niet veel meer uitquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan is het dus de schuld van die luie mods
WTF! Meneertje, denk na.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Wacht even... ik hoor net dat philip een zwaard als clou heeft gekregen. Klopt dat? Ik hoor hem net zeggen dat hij GEEN IDEE heeft wat hij met deze clou moet maar stel ik ga op straat staan met een zwaard en ik vraag 100 mensen: waar denkt u aan bij dit attribuut dat 90 mensen dan zeggen een ridder. WTF ! Philip denk ff na.
quote:
hey beaverhausen, kan jij je avatar niet veranderen? ik denk elke keer dat je in dat huis rondlooptquote:
Ja dat doe ik juist: hij had blauw bloed / adel al goed en krijgt nu een zwaard!!!!quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef pullup het volgende:
Joanne wil ook een fucking clue.![]()
De stem: "Joanne"
"JA?"
"Doe je zender goed"
Hij weet niet bij wie dat zwaard hoortquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik juist: hij had blauw bloed / adel al goed en krijgt nu een zwaard!!!!
Dat probleem is volgende week waarschijnlijk opgelostquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey beaverhausen, kan jij je avatar niet veranderen? ik denk elke keer dat je in dat huis rondloopt
Laura is de helft van haar geld kwijtquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Lemar het volgende:
Is de sanctie al bekend voor Laura en Guido? (kom net on).
Wat zal Sofie met een zwaard gedaan hebben dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Day het volgende:
Sofie denkt dat Philip een clou over haar heeft gekregen.
Hij kan natuurlijk net zo goed van damocles zijjnquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Wacht even... ik hoor net dat philip een zwaard als clou heeft gekregen. Klopt dat? Ik hoor hem net zeggen dat hij GEEN IDEE heeft wat hij met deze clou moet maar stel ik ga op straat staan met een zwaard en ik vraag 100 mensen: waar denkt u aan bij dit attribuut dat 90 mensen dan zeggen een ridder. WTF ! Philip denk ff na.
Guido dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
Laura is de helft van haar geld kwijt
Extreme vorm van SM.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:13 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Wat zal Sofie met een zwaard gedaan hebben dan?
Laura 50% van haar geld kwijt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Lemar het volgende:
Is de sanctie al bekend voor Laura en Guido? (kom net on).
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik juist: hij had blauw bloed / adel al goed en krijgt nu een zwaard!!!!
Weet ie wel joh ..quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hij weet niet bij wie dat zwaard hoort
hier nietquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat probleem is volgende week waarschijnlijk opgelost.
* HiDiHo krijgt opeens zin in de zomerquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:13 schreef Boobman het volgende:
[..]
/eens
en dat suffe volk ligt lekker in de zon
Maar wel in een mestlucht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:13 schreef Boobman het volgende:
[..]
/eens
en dat suffe volk ligt lekker in de zon
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:14 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dank je, ik dacht dat het met haar kapsel te maken had
Oh slim gespeeld van Guido dan, om als je naar het spel kijkt haar gewoon haar geld te laten verliezen.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef pullup het volgende:
Joanne wil ook een fucking clue.![]()
De stem: "Joanne"
"JA?"
"Doe je zender goed"
die zijn dan ook fakking nepquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:15 schreef BBQSausage het volgende:
Joanna's tetten vallen er ook bijna uit.
Lees anders even terugquote:
Sluit guidette dan maar op in dkvwquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Zit Aafke nu Servio op te geilen zodat ie iemand bespringt?
Ik heb het begrepen nu ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:16 schreef marky het volgende:
[..]
Lees anders even terug
Guido niet was missie van Laura die faalde omdat ze Guido niet zo ver kreeg. Geheime nep relatie gaat wel gewoon door.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:16 schreef toxikon het volgende:
[..]
Sluit guidette dan maar op in dkvw
Precies hetgeen wat ik zojuist ook al opmerkte. Ik denk dat Aafke zelf zo geil als boter is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Zit Aafke nu Servio op te geilen zodat ie iemand bespringt?
Eindelijk actiequote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef BBQSausage het volgende:
Zet dit ook even in de OP;
http://sst.trooperz.nl/
Direct naar laatste topic.
Echt?quote:
Ja, en wie staat er "toevallig" naast hemquote:
Idd en dan zijn er hier van die members die denken dat er niet gesext gaat worden lolquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:18 schreef TWP het volgende:
Het kan echt niet lang meer duren voordat Aafke in bed duikt met iemand.
Hij teased Gquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja, en wie staat er "toevallig" naast hem
Geen persoonlijke aanvallen , hadden we net afgesproken in de vorige topicquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Idd en dan zijn er hier van die members die denken dat er niet gesext gaat worden lol
Een zwaard?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef meneertje1972 het volgende:
PHILIP denk ff na je had blauw bloed bijna goed en je krijgt nu een zwaard. En hij snapt er niks van, nou ik ook niet meer grrrr.
Hij doet net alsof hij het niet weet, maar dat jong is niet dom hoor, die weet het écht wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef meneertje1972 het volgende:
PHILIP denk ff na je had blauw bloed bijna goed en je krijgt nu een zwaard. En hij snapt er niks van, nou ik ook niet meer grrrr.
Ik noem geen namen poesquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef toxikon het volgende:
[..]
Geen persoonlijke aanvallen , hadden we net afgesproken in de vorige topic
Alex heeft niet genoeg geld om nu te jatten denkt Philipquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef meneertje1972 het volgende:
Hij weet het wel ..quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef meneertje1972 het volgende:
eerst bewijs dat hij doet alsof....quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef kaos- het volgende:
[..]
Hij doet net alsof hij het niet weet, maar dat jong is niet dom hoor, die weet het écht wel.
Hij zal het echt wel snappen, hij denkt alleen na of hij nu moet drukken of later als Alex mogelijk meer geld heeft (denk ik ..)quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef meneertje1972 het volgende:
zullen wel weeer fruitcocktails worden, of heeft er al iemand de sterke drank gesignaleerd?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:21 schreef marky het volgende:
De mannen moeten cocktails maken voor de vrouwen.
In de kast naast Guidoquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zullen wel weeer fruitcocktails worden, of heeft er al iemand de sterke drank gesignaleerd?
cocktailsworstjes denk ik, speciaal voor guida en serviaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zullen wel weeer fruitcocktails worden, of heeft er al iemand de sterke drank gesignaleerd?
Ja bij de regie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik denk idd dat er weinig alcohol gebruikt gaat wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Er zou een feestje/cocktailparty mét drank komen vanavond.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Laura is 50% van haar geld kwijt en flip heeft een zwaard gezien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef itsbas het volgende:
Iemand zin om even de hele belangrijke punten van vandaag/vannacht op een rijtje te zetten voor mij? (A)
Check updatesquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef itsbas het volgende:
Iemand zin om even de hele belangrijke punten van vandaag/vannacht op een rijtje te zetten voor mij? (A)
Is ook niet zo moeilijk om te voorspellenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Robbiedd het volgende:
Philip en Aafke wordt nog wat, roep ik al anderhalve week.
eerst zien, dan gelovenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zou een feestje/cocktailparty mét drank komen vanavond.
Dus dan zal het wel geen limonade zijn, hoop ik toch ten zeerste
En Maik is verliefd op Cynthia!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
Laura is 50% van haar geld kwijt en flip heeft een zwaard gezien.
Kijk eens in de update en streamverslagen topics, bij de sticky topics bovenaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef itsbas het volgende:
ranja met een rietjequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Me2 die vrouw moet nodig geschuurd worden!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Robbiedd het volgende:
Philip en Aafke wordt nog wat, roep ik al anderhalve week.
Maik is gek geworden dus...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
En Maik is verliefd op Cynthia!
Wutquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
En Maik is verliefd op Cynthia!
Krijgen ze ineens snoepquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hij ligt daar al een uur naast ofzo.. dusquote:
Zet dit ook even in de OP;quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef itsbas het volgende:
discriminatiequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Maik zoekt gewoon iemand die wekelijks zijn huis schoonmaakt
Zij maakt het alleen maar viezer toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Heefft ie aan cynthai een goede lolquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Joannaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
ze heeft 24/7 een ragebol bij haar... best handigquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Zij maakt het alleen maar viezer toch?
Zou 't? Vind haar totaal zijn type niet. Eerder Laura, maar die 2 zijn niet zo dol op elkaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Me2 die vrouw moet nodig geschuurd worden!
Als ze er 'buzz' over creeren komt het vast goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:27 schreef Greys het volgende:
Nee er komt in elk geval alcohol aan te pas vanavond, de hoeveelheid moeten we nog even afwachten
en iemand had veel werk gedaan om alle oude topics in the laatste Cos te plaatsen. Nu is er een link naar de eerste 7 alleen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Krijg al helmaal visioenen van hakkende homos, rondspattend bloed en afgerukte ledematenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze er 'buzz' over creeren komt het vast goed
Helemaal als ze dan na dat drank gelach dat zwaard erin gooien
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef TimeJumper het volgende:
Aafke is haar puisten aan het bijwerken
Dan moet je maar net weten dat ridder een adelijke titel is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Nou ik heb het dus even gemist maar ik geloof niet dat Philip een zwaard heeft gezien anders had ie meteen Alex ontmaskerd want een zwaard is een te goede clue voor ridder, zeker als je al blauw bloed/adel op het spoor was en dat dat bijna goed was.
De Stem: Cynthia, doe je zender omquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Kakt weer even helemaal in regie..
doe wat!
thatsme (de iemand niet de volgende TO)quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef itsme het volgende:
[..]
en iemand had veel werk gedaan om alle oude topics in the laatste Cos te plaatsen. Nu is er een link naar de eerste 7 alleen.
Ik snap dat het je eerste OP is dus no problem.maar ik hoop dat de volgende TO dat er wel weer bij wilt zetten.
Alles wat goed is komt in delenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
Krijg al helmaal visioenen van hakkende homos, rondspattend bloed en afgerukte ledematen
En wat is dit danquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Nou ik heb het dus even gemist maar ik geloof niet dat Philip een zwaard heeft gezien anders had ie meteen Alex ontmaskerd want een zwaard is een te goede clue voor ridder, zeker als je al blauw bloed/adel op het spoor was en dat dat bijna goed was.
LOLquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef Flashbox het volgende:
[..]
En wat is dit dan
[ afbeelding ]
WOOOOW wat vals met een blauwe strik nog wel om het zwaard. Nou als je het nu niet weet!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef Flashbox het volgende:
[..]
En wat is dit dan
[ afbeelding ]
Flip gaat de pot eerst laten volstromen om dan toe te hakken met dat zwaard.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef StefanKollaart het volgende:
Die Philip is echt dom als ie t nu nog niet weet
Ik geloof dat hij het wel weet hoor, maar m even slowplayt. Wie weet drukt er in de tussentijd nog iemand op Alex, zodat zijn kluis waardevoller wordtquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef StefanKollaart het volgende:
goffer, waren er geen streamlocks tijdens deze clue?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef Flashbox het volgende:
[..]
En wat is dit dan
[ afbeelding ]
Hij is juist zo slim dat ie al zo dichtbij kwam. HIJ WEET HET WEL. Je bent dom als je hier ouwehoert dat ie het niet weet. Hij hoeft toch niet meteen te drukken, hij heeft ALLE tijd..quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef StefanKollaart het volgende:
wahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Reksie1981 het volgende:
Ha kijk wie we daar hebben!
[ afbeelding ]
JAPIOOOOOOO kom eens snel langs om dat huis effe op te peppen joh.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht altijd dat die oplichters van die belspellen nooit wat uitkeerde, dus ik vind het best knapquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef Stranger het volgende:
Monique heeft toch veel meer gewonnen dan alleen een belspelletje en een korfbalwedstrijd
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs hier is de sexuele spanning hoger dan op de streamquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:34 schreef TimeJumper het volgende:
Zo klaar met de puisten, het hele tubetje is erop gesmeerd geloof ik.
Cynthia is haar touw aan het borstelen
En ik ga me zo weer omkleden om in de sfeer van SST te blijven
ik ga m'n make up bijwerken en dan het roedel hier te eten gevenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:34 schreef TimeJumper het volgende:
Zo klaar met de puisten, het hele tubetje is erop gesmeerd geloof ik.
Cynthia is haar touw aan het borstelen
En ik ga me zo weer omkleden om in de sfeer van SST te blijven
Ja, ik ga ook even een ander setje aantrekken! BRBquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
Zelfs hier is de sexuele spanning hoger dan op de stream
Flipje, duh, ooit een jonkheer met een zwaard gezienquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:35 schreef Flashbox het volgende:
Philip Had het er over dat hij twijfeld tussen Jonkheer en Ridder. Hij weet dus nog niet welk woord hij gaat kiezen.
Ja maar hij zei ook: Maar dat is toch ook adel, dus dan had dat goedgerekend moeten worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:35 schreef Flashbox het volgende:
Philip Had het er over dat hij twijfelt tussen Jonkheer en Ridder. Hij weet dus nog niet welk woord hij gaat kiezen.
heb je iets met hoge hakken om er onder te doen, zoiets als sofia draagt lijkt me geil mooi.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:35 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook even een ander setje aantrekken! BRB
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
Zelfs hier is de sexuele spanning hoger dan op de stream
Leuke fantasieen heb je over een pakketje bottenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:36 schreef toxikon het volgende:
[..]
heb je iets met hoge hakken om er onder te doen, zoiets als sofia draagt lijkt me geil mooi.
'wat zijn de vrouwen grootquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:37 schreef Papiergeld het volgende:
Sharon laat even zien dat ze verbrand is..
zucht..quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef itsbas het volgende:
Is Laura dat geld kwijt omdat de missie niet gelukt is? en Guido is niks kwijt?
Ja, beetje vreemd. Want beide hebben ze hun missie niet uitgevoerd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef itsbas het volgende:
Ik ben nog niet half zo pervers als Sofiaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Leuke fantasieen heb je over een pakketje botten
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef itsbas het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat is hetquote:
Waarom hebben zet het allemaal over wie heeft er weleens wat gewonnen? Is er een win clue gekomen ofzo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef robmmad16 het volgende:
Monique noemt nu klakkeloos een geheim, zonder dat het kwartje valt "Misschien zit er wel een miljonair uit de Lotto"
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
En... Philip is degene met het geheim rond de prijs (van zijn ex dan)...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef robmmad16 het volgende:
Monique noemt nu klakkeloos een geheim, zonder dat het kwartje valt "Misschien zit er wel een miljonair uit de Lotto"
Ja en het zou nog grappiger zijn als Karim die winnaar zou zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef robmmad16 het volgende:
Euhh ok nog een keer dan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef itsbas het volgende:
Maar je had we ltijd om al die filmpjes te bekijken omdat je dat weetquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:41 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ik ben nog niet half zo pervers als Sofia
Van streamverslag:quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:16 schreef marky het volgende:
[..]
Lees anders even terug
Guido niet was missie van Laura die faalde omdat ze Guido niet zo ver kreeg. Geheime nep relatie gaat wel gewoon door.
Mwhahah dat zijn 2 vliegen in 1 klapquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:41 schreef Papiergeld het volgende:
Monique: Stel Flip heeft bijvoorbeeld de clue gezien van dat iemand hier miljonair is. Dat hij een prijs gewonnen heeft in de lotto. Dat hij een lottobal gezien heeft - ik zeg maar stel. Dan is het logisch dat hij weet wat het geheim is maar niet bij wie het hoort. Het is maar een voorbeeld.
2minuten kijken is genoeg hehehequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Maar je had we ltijd om al die filmpjes te bekijken omdat je dat weet
Guido moest Laura ontbijt op bed brengen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:42 schreef marky het volgende:
[..]
Euhh ok nog een keer dan.
Het was de missie van Laura en moest Guido daarin meekrijgen dat is niet gelukt dus ze heeft een sanctie. De nep relatie loopt wel gewoon door.
en niet omdat ik het leuk vond hehehequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:43 schreef toxikon het volgende:
[..]
2minuten kijken is genoeg hehehe
Ik verwacht sowieso nooit veelquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:44 schreef toxikon het volgende:
[..]
Verwacht niet te veel, daar komen tranen van.
Lotto en bingo is niet helemaal hetzelfde natuurlijk, maar vooruit. Als ze nu nog een bingobal tegenkomt denkt ze aan lotto jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:42 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Mwhahah dat zijn 2 vliegen in 1 klap
Miljonair - Gerard
Bingokoningin - Servio
Ze hebben bij secretstory iets aangepast. Dr is een mooit 'klaag hier dat je streams het niet doen' topic overquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:44 schreef diditje64 het volgende:
stom vraagje ben een paar dagen weg geweest waarom krijg ik nu ineens bij http://secretstory.hole1988.nl/ weer een hoop reclame?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:42 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Mwhahah dat zijn 2 vliegen in 1 klap
Miljonair - Gerard
Bingokoningin - Servio
Laura moest Guido zover krijgen een ontbijt op bed te brengen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:43 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Guido moest Laura ontbijt op bed brengen.
Philipe loopt vragen te stellen over prijzen, weet ook niet waarom maar is geen clue voorbij gekomen. De rest zit daar op door te speculeren. Misschien wil Flip de rest gewoon op een dwaalspoor zetten en zijn clue bewaren voor een beter moment.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:45 schreef meneertje1972 het volgende:
Is er dan een bingo bal het huis in? Ik bedoel waarom heeft iedereen het met elkaar over wat heb jij wel eens gewonnen?
goede ivm het geheim van Flippiequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:45 schreef quibus01 het volgende:
Aafke vraagt of een van de mannen wel eens met een bekende naar bed is geweest!
HOT!!!!
Nee, Laura moest bij Guido in bed liggen bij het ontwaken, en vervolgens had Guido de missie om haar dan een ontbijt op bed te brengen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:45 schreef marky het volgende:
[..]
Laura moest Guido zover krijgen een ontbijt op bed te brengen.
Oooh ok dank je wel. Wel grappig dat hij daarmee twee mogelijke geheimen openlegt...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:46 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Philipe loopt vragen te stellen over prijzen, weet ook niet waarom maar is geen clue voorbij gekomen. De rest zit daar op door te speculeren. Misschien wil Flip de rest gewoon op een dwaalspoor zetten en zijn clue bewaren voor een beter moment.
Idd. Ze was opeens héél erg warmquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
goede ivm het geheim van Flippie
Banjer zegt het goed, Laura moest Guido zo ver krijgen (daarbij mocht ze wel vertellen dat het haar missie was en Guido daar ook geld mee kon verdienen). Dat is haar niet gelukt, daarom wordt alleen zij beboet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:46 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee, Laura moest bij Guido in bed liggen bij het ontwaken, en vervolgens had Guido de missie om haar dan een ontbijt op bed te brengen.
Guido had geen missie, Laura had als missie Guido zo ver te krijgen dat te doen. Daarom heeft Guido ook geen sanctie. (maar ook geen geld opbrengst)quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:46 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee, Laura moest bij Guido in bed liggen bij het ontwaken, en vervolgens had Guido de missie om haar dan een ontbijt op bed te brengen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:47 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Nee Banjer, hij zegt het goed, Laura moest Guido zo ver krijgen (daarbij mocht ze wel vertellen dat het haar missie was en Guido daar ook geld mee kon verdienen). Dat is haar niet gelukt, daarom wordt alleen zij beboet.
Mogen ze liegen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:45 schreef quibus01 het volgende:
Aafke vraagt of een van de mannen wel eens met een bekende naar bed is geweest!
HOT!!!!
Jawel, Guido had ook een missie, dat was dat hij Laura dan een ontbijt op bed moest serveren. Dat kon niet, omdat Laura haar missie niet heeft uitgevoerd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:48 schreef fastdealert het volgende:
[..]
Guido had geen missie, Laura had als missie Guido zo ver te krijgen dat te doen. Daarom heeft Guido ook geen sanctie. (maar ook geen geld opbrengst)
Volg ik weer het verkeerde..quote:
Wat probeer je te vertellen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef marky het volgende:
Foto's zijn dus blijkbaar bekend wordt zoveel mogelijk uit de media gehouden maakt zich er zorgen over mar ook niet te veel volgens mij.
Nope, was Laura haar missiequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Jawel, Guido had ook een missie, dat was dat hij Laura dan een ontbijt op bed moest serveren. Dat kon niet, omdat Laura haar missie niet heeft uitgevoerd.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:51 schreef Stranger het volgende:
Wat een verademing Gerard al zo lang niet op de streams
Cynthia anders ook niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:51 schreef Stranger het volgende:
En ze moest er voor zorgen dat Guido haar eten op bed kwam brengen. Dus het was haar missie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee, Laura haar missie was wakker worden bij Guido in bed.
Guido had het met Joanna over mogelijke dingen die voor hem en thuis lastig waren maar wordt zo veel mogelijk uit de media gehouden. Hij maakte zich er wel wat druk over maar niet te veel. Ik neem aan dat dat over de foto's ging.quote:
Guido heeft het alleen te horen gekregen van Laura, Laura was de enige die toen in DK was. Dus helaasquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee, Laura haar missie was wakker worden bij Guido in bed.
Ja ik had dit dus al gedaan in de vorige twee, maar nu in ene verdwenen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef BBQSausage het volgende:
Het ontbijtje op bed, was Guido zijn missie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:52 schreef Flashbox het volgende:
[..]
En ze moest er voor zorgen dat Guido haar eten op bed kwam brengen. Dus het was haar missie.
Is nog met zijn haar bezig uit het zwembad te halenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:51 schreef Stranger het volgende:
Omdat zij ook 'iets' heeft met Alex denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:52 schreef Day het volgende:
Waarom bemoeit Joanna zich met de driehoeksverhouding guido/laura/alex?
Joanna wil met Alex neukenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:52 schreef Day het volgende:
Waarom bemoeit Joanna zich met de driehoeksverhouding guido/laura/alex?
quote:
pffff doe is niet zo achtkantig, Guido is niet in de kvdw geweest dus die had niet eens een missiequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:53 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het ontbijtje op bed, was Guido zijn missie.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:54 schreef Flashbox het volgende:
[..]
pffff doe is niet zo achtkantig, Guido is niet in de kvdw geweest dus die had niet eens een missie
Zeker wel. Hij is wel degelijk in de KVDW geweest. Daar heeft hij ook erg tegengesputterd, en te horen gekregen dat er een zware sanctie zou volgen bij het niet uitvoeren van de missie. Laura en Guido hebben gisteren langdurig daarover gepraat samen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:54 schreef Flashbox het volgende:
[..]
pffff doe is niet zo achtkantig, Guido is niet in de kvdw geweest dus die had niet eens een missie
En vervolgens heeft ie hem een jaar langs de albert heijn geparkeerd om in te slapen na een dag krantjes verkopen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:57 schreef chufi het volgende:
Karim heeft een auto gewonnen met een 9 darter
Je zou het bijna denken...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:58 schreef fastdealert het volgende:
Ik ben benieuwt wanneer de telefoon nou eindelijk weer eens af gaat, of zijn ze dat alleen van plan bij live-shows te doen.
Daar ben ik ook heel benieuwd naar.. zou echt jammer zijn als het alleen do-avond isquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:58 schreef fastdealert het volgende:
Ik ben benieuwt wanneer de telefoon nou eindelijk weer eens af gaat, of zijn ze dat alleen van plan bij live-shows te doen.
Nog één reactie dan, want je wilt het toch niet snappen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:56 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Zeker wel. Hij is wel degelijk in de KVDW geweest. Daar heeft hij ook erg tegengesputterd, en te horen gekregen dat er een zware sanctie zou volgen bij het niet uitvoeren van de missie. Laura en Guido hebben gisteren langdurig daarover gepraat samen.
Dat heeft inderdaad neit veel met een zwaard te makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:59 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom vraagt Phillip nu aan iedereen of of ze ooit iets gewonnen hebben? zit hij ineens totaal op het verkeerde spoor?
Met de vraag of Alex van Adel is zat hij volgens de stem behoorlijk warm.
Roep ik pas 2 dagen ofzo ....quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef quibus01 het volgende:
Monique zegt dat haar geheim een periode is.
(zal ze dan toch niet de hoogbegaafde zijn)
Wat zit er voor periode-geheim in dan ?? .. En ook blonde vrouwen kunnen liegen hoor ! sst!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef quibus01 het volgende:
Monique zegt dat haar geheim een periode is.
(zal ze dan toch niet de hoogbegaafde zijn)
Ja maar dat kan ie ook andersom opvatten, dat het geheim goed is.. maar de persoon niet (jaja het is niet makkelijk hoor daar zonder internet)quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:59 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom vraagt Phillip nu aan iedereen of of ze ooit iets gewonnen hebben? zit hij ineens totaal op het verkeerde spoor?
Met de vraag of Alex van Adel is zat hij volgens de stem behoorlijk warm.
Het kan ook zijn dat ze de anderen op een dwaalspoor zet, overigens denk ik ook niet dat ze hoogbegaafd is. Maar wie anders? Gerard?quote:
Ja daarom gebruikt ze erg vaak moeilijke woorden en is ze heel goed in onthouden van dingenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:03 schreef fastdealert het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat ze de anderen op een dwaalspoor zet, overigens denk ik ook niet dat ze hoogbegaafd is. Maar wie anders? Gerard?
Heb je zelf wel geluisterd?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:59 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nog één reactie dan, want je wilt het toch niet snappen.
Hij krijgt het wel op een presenteerblaadje.quote:
Bijvoorbeeld dat ze in een internaat heeft gezeten, wat Sofia schijnt te hebben als geheim. Maar wie weet klopt dat dus niet en is Sofia de hoogbegaafde welquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:02 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Wat zit er voor periode-geheim in dan ?? .. En ook blonde vrouwen kunnen liegen hoor ! sst!
[..]
Ja maar dat kan ie ook andersom opvatten, dat het geheim goed is.. maar de persoon niet (jaja het is niet makkelijk hoor daar zonder internet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |