eerst bewijs dat hij doet alsof....quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef kaos- het volgende:
[..]
Hij doet net alsof hij het niet weet, maar dat jong is niet dom hoor, die weet het écht wel.
Hij zal het echt wel snappen, hij denkt alleen na of hij nu moet drukken of later als Alex mogelijk meer geld heeft (denk ik ..)quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef meneertje1972 het volgende:
PHILIP denk ff na je had blauw bloed bijna goed en je krijgt nu een zwaard. En hij snapt er niks van, nou ik ook niet meer grrrr.
zullen wel weeer fruitcocktails worden, of heeft er al iemand de sterke drank gesignaleerd?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:21 schreef marky het volgende:
De mannen moeten cocktails maken voor de vrouwen.
In de kast naast Guidoquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zullen wel weeer fruitcocktails worden, of heeft er al iemand de sterke drank gesignaleerd?
cocktailsworstjes denk ik, speciaal voor guida en serviaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zullen wel weeer fruitcocktails worden, of heeft er al iemand de sterke drank gesignaleerd?
Ja bij de regie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik denk idd dat er weinig alcohol gebruikt gaat wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Er zou een feestje/cocktailparty mét drank komen vanavond.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Laura is 50% van haar geld kwijt en flip heeft een zwaard gezien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef itsbas het volgende:
Iemand zin om even de hele belangrijke punten van vandaag/vannacht op een rijtje te zetten voor mij? (A)
Check updatesquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef itsbas het volgende:
Iemand zin om even de hele belangrijke punten van vandaag/vannacht op een rijtje te zetten voor mij? (A)
Is ook niet zo moeilijk om te voorspellenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Robbiedd het volgende:
Philip en Aafke wordt nog wat, roep ik al anderhalve week.
eerst zien, dan gelovenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zou een feestje/cocktailparty mét drank komen vanavond.
Dus dan zal het wel geen limonade zijn, hoop ik toch ten zeerste
En Maik is verliefd op Cynthia!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
Laura is 50% van haar geld kwijt en flip heeft een zwaard gezien.
Kijk eens in de update en streamverslagen topics, bij de sticky topics bovenaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef itsbas het volgende:
ranja met een rietjequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zou een feestje/cocktailparty mét drank komen vanavond.
Dus dan zal het wel geen limonade zijn, hoop ik toch ten zeerste
Me2 die vrouw moet nodig geschuurd worden!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Robbiedd het volgende:
Philip en Aafke wordt nog wat, roep ik al anderhalve week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |