Volgens mij nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef Ceetje.. het volgende:
is de popquiz nou eigenlijk al geweest? Ben effe weggeweest
Maar goed dat ie niet zegt: "En anders doe ik het wel!"quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef Papiergeld het volgende:
Haha de winner koopt met 100.000 euro het huis waar ze nu in zitten stelt Gerard voor. Ik stel voor om dan ook de streams aan te laten staan!
Ach nu wordt er toch stief in gepost dus het maakt niet veel meer uitquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan is het dus de schuld van die luie mods
WTF! Meneertje, denk na.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Wacht even... ik hoor net dat philip een zwaard als clou heeft gekregen. Klopt dat? Ik hoor hem net zeggen dat hij GEEN IDEE heeft wat hij met deze clou moet maar stel ik ga op straat staan met een zwaard en ik vraag 100 mensen: waar denkt u aan bij dit attribuut dat 90 mensen dan zeggen een ridder. WTF ! Philip denk ff na.
quote:
hey beaverhausen, kan jij je avatar niet veranderen? ik denk elke keer dat je in dat huis rondlooptquote:
Ja dat doe ik juist: hij had blauw bloed / adel al goed en krijgt nu een zwaard!!!!quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef pullup het volgende:
Joanne wil ook een fucking clue.![]()
De stem: "Joanne"
"JA?"
"Doe je zender goed"
Hij weet niet bij wie dat zwaard hoortquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik juist: hij had blauw bloed / adel al goed en krijgt nu een zwaard!!!!
Dat probleem is volgende week waarschijnlijk opgelostquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey beaverhausen, kan jij je avatar niet veranderen? ik denk elke keer dat je in dat huis rondloopt
Laura is de helft van haar geld kwijtquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Lemar het volgende:
Is de sanctie al bekend voor Laura en Guido? (kom net on).
Wat zal Sofie met een zwaard gedaan hebben dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Day het volgende:
Sofie denkt dat Philip een clou over haar heeft gekregen.
Hij kan natuurlijk net zo goed van damocles zijjnquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Wacht even... ik hoor net dat philip een zwaard als clou heeft gekregen. Klopt dat? Ik hoor hem net zeggen dat hij GEEN IDEE heeft wat hij met deze clou moet maar stel ik ga op straat staan met een zwaard en ik vraag 100 mensen: waar denkt u aan bij dit attribuut dat 90 mensen dan zeggen een ridder. WTF ! Philip denk ff na.
Guido dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
Laura is de helft van haar geld kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |