eerst bewijs dat hij doet alsof....quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef kaos- het volgende:
[..]
Hij doet net alsof hij het niet weet, maar dat jong is niet dom hoor, die weet het écht wel.
Hij zal het echt wel snappen, hij denkt alleen na of hij nu moet drukken of later als Alex mogelijk meer geld heeft (denk ik ..)quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef meneertje1972 het volgende:
PHILIP denk ff na je had blauw bloed bijna goed en je krijgt nu een zwaard. En hij snapt er niks van, nou ik ook niet meer grrrr.
zullen wel weeer fruitcocktails worden, of heeft er al iemand de sterke drank gesignaleerd?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:21 schreef marky het volgende:
De mannen moeten cocktails maken voor de vrouwen.
In de kast naast Guidoquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zullen wel weeer fruitcocktails worden, of heeft er al iemand de sterke drank gesignaleerd?
cocktailsworstjes denk ik, speciaal voor guida en serviaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zullen wel weeer fruitcocktails worden, of heeft er al iemand de sterke drank gesignaleerd?
Ja bij de regie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik denk idd dat er weinig alcohol gebruikt gaat wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Er zou een feestje/cocktailparty mét drank komen vanavond.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Laura is 50% van haar geld kwijt en flip heeft een zwaard gezien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef itsbas het volgende:
Iemand zin om even de hele belangrijke punten van vandaag/vannacht op een rijtje te zetten voor mij? (A)
Check updatesquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef itsbas het volgende:
Iemand zin om even de hele belangrijke punten van vandaag/vannacht op een rijtje te zetten voor mij? (A)
Is ook niet zo moeilijk om te voorspellenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Robbiedd het volgende:
Philip en Aafke wordt nog wat, roep ik al anderhalve week.
eerst zien, dan gelovenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zou een feestje/cocktailparty mét drank komen vanavond.
Dus dan zal het wel geen limonade zijn, hoop ik toch ten zeerste
En Maik is verliefd op Cynthia!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
Laura is 50% van haar geld kwijt en flip heeft een zwaard gezien.
Kijk eens in de update en streamverslagen topics, bij de sticky topics bovenaan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef itsbas het volgende:
ranja met een rietjequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Me2 die vrouw moet nodig geschuurd worden!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Robbiedd het volgende:
Philip en Aafke wordt nog wat, roep ik al anderhalve week.
Maik is gek geworden dus...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
En Maik is verliefd op Cynthia!
Wutquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
En Maik is verliefd op Cynthia!
Krijgen ze ineens snoepquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hij ligt daar al een uur naast ofzo.. dusquote:
Zet dit ook even in de OP;quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef itsbas het volgende:
discriminatiequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Maik zoekt gewoon iemand die wekelijks zijn huis schoonmaakt
Zij maakt het alleen maar viezer toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Heefft ie aan cynthai een goede lolquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Joannaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
ze heeft 24/7 een ragebol bij haar... best handigquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Zij maakt het alleen maar viezer toch?
Zou 't? Vind haar totaal zijn type niet. Eerder Laura, maar die 2 zijn niet zo dol op elkaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Me2 die vrouw moet nodig geschuurd worden!
Als ze er 'buzz' over creeren komt het vast goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:27 schreef Greys het volgende:
Nee er komt in elk geval alcohol aan te pas vanavond, de hoeveelheid moeten we nog even afwachten
en iemand had veel werk gedaan om alle oude topics in the laatste Cos te plaatsen. Nu is er een link naar de eerste 7 alleen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zet dit ook even in de OP;
http://sst.trooperz.nl/
Direct naar laatste topic.
Krijg al helmaal visioenen van hakkende homos, rondspattend bloed en afgerukte ledematenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze er 'buzz' over creeren komt het vast goed
Helemaal als ze dan na dat drank gelach dat zwaard erin gooien
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef TimeJumper het volgende:
Aafke is haar puisten aan het bijwerken
Dan moet je maar net weten dat ridder een adelijke titel is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Nou ik heb het dus even gemist maar ik geloof niet dat Philip een zwaard heeft gezien anders had ie meteen Alex ontmaskerd want een zwaard is een te goede clue voor ridder, zeker als je al blauw bloed/adel op het spoor was en dat dat bijna goed was.
De Stem: Cynthia, doe je zender omquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Kakt weer even helemaal in regie..
doe wat!
thatsme (de iemand niet de volgende TO)quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef itsme het volgende:
[..]
en iemand had veel werk gedaan om alle oude topics in the laatste Cos te plaatsen. Nu is er een link naar de eerste 7 alleen.
Ik snap dat het je eerste OP is dus no problem.maar ik hoop dat de volgende TO dat er wel weer bij wilt zetten.
Alles wat goed is komt in delenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
Krijg al helmaal visioenen van hakkende homos, rondspattend bloed en afgerukte ledematen
En wat is dit danquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Nou ik heb het dus even gemist maar ik geloof niet dat Philip een zwaard heeft gezien anders had ie meteen Alex ontmaskerd want een zwaard is een te goede clue voor ridder, zeker als je al blauw bloed/adel op het spoor was en dat dat bijna goed was.
LOLquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef Flashbox het volgende:
[..]
En wat is dit dan
[ afbeelding ]
WOOOOW wat vals met een blauwe strik nog wel om het zwaard. Nou als je het nu niet weet!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef Flashbox het volgende:
[..]
En wat is dit dan
[ afbeelding ]
Flip gaat de pot eerst laten volstromen om dan toe te hakken met dat zwaard.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef StefanKollaart het volgende:
Die Philip is echt dom als ie t nu nog niet weet
Ik geloof dat hij het wel weet hoor, maar m even slowplayt. Wie weet drukt er in de tussentijd nog iemand op Alex, zodat zijn kluis waardevoller wordtquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef StefanKollaart het volgende:
goffer, waren er geen streamlocks tijdens deze clue?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef Flashbox het volgende:
[..]
En wat is dit dan
[ afbeelding ]
Hij is juist zo slim dat ie al zo dichtbij kwam. HIJ WEET HET WEL. Je bent dom als je hier ouwehoert dat ie het niet weet. Hij hoeft toch niet meteen te drukken, hij heeft ALLE tijd..quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef StefanKollaart het volgende:
wahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Reksie1981 het volgende:
Ha kijk wie we daar hebben!
[ afbeelding ]
JAPIOOOOOOO kom eens snel langs om dat huis effe op te peppen joh.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht altijd dat die oplichters van die belspellen nooit wat uitkeerde, dus ik vind het best knapquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef Stranger het volgende:
Monique heeft toch veel meer gewonnen dan alleen een belspelletje en een korfbalwedstrijd
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs hier is de sexuele spanning hoger dan op de streamquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:34 schreef TimeJumper het volgende:
Zo klaar met de puisten, het hele tubetje is erop gesmeerd geloof ik.
Cynthia is haar touw aan het borstelen
En ik ga me zo weer omkleden om in de sfeer van SST te blijven
ik ga m'n make up bijwerken en dan het roedel hier te eten gevenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:34 schreef TimeJumper het volgende:
Zo klaar met de puisten, het hele tubetje is erop gesmeerd geloof ik.
Cynthia is haar touw aan het borstelen
En ik ga me zo weer omkleden om in de sfeer van SST te blijven
Ja, ik ga ook even een ander setje aantrekken! BRBquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
Zelfs hier is de sexuele spanning hoger dan op de stream
Flipje, duh, ooit een jonkheer met een zwaard gezienquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:35 schreef Flashbox het volgende:
Philip Had het er over dat hij twijfeld tussen Jonkheer en Ridder. Hij weet dus nog niet welk woord hij gaat kiezen.
Ja maar hij zei ook: Maar dat is toch ook adel, dus dan had dat goedgerekend moeten worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:35 schreef Flashbox het volgende:
Philip Had het er over dat hij twijfelt tussen Jonkheer en Ridder. Hij weet dus nog niet welk woord hij gaat kiezen.
heb je iets met hoge hakken om er onder te doen, zoiets als sofia draagt lijkt me geil mooi.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:35 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook even een ander setje aantrekken! BRB
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
Zelfs hier is de sexuele spanning hoger dan op de stream
Leuke fantasieen heb je over een pakketje bottenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:36 schreef toxikon het volgende:
[..]
heb je iets met hoge hakken om er onder te doen, zoiets als sofia draagt lijkt me geil mooi.
'wat zijn de vrouwen grootquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:37 schreef Papiergeld het volgende:
Sharon laat even zien dat ze verbrand is..
zucht..quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef itsbas het volgende:
Is Laura dat geld kwijt omdat de missie niet gelukt is? en Guido is niks kwijt?
Ja, beetje vreemd. Want beide hebben ze hun missie niet uitgevoerd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef itsbas het volgende:
Ik ben nog niet half zo pervers als Sofiaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Leuke fantasieen heb je over een pakketje botten
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef itsbas het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat is hetquote:
Waarom hebben zet het allemaal over wie heeft er weleens wat gewonnen? Is er een win clue gekomen ofzo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef robmmad16 het volgende:
Monique noemt nu klakkeloos een geheim, zonder dat het kwartje valt "Misschien zit er wel een miljonair uit de Lotto"
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
En... Philip is degene met het geheim rond de prijs (van zijn ex dan)...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef robmmad16 het volgende:
Monique noemt nu klakkeloos een geheim, zonder dat het kwartje valt "Misschien zit er wel een miljonair uit de Lotto"
Ja en het zou nog grappiger zijn als Karim die winnaar zou zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef robmmad16 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |