Ja, ik ga ook even een ander setje aantrekken! BRBquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
Zelfs hier is de sexuele spanning hoger dan op de stream
Flipje, duh, ooit een jonkheer met een zwaard gezienquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:35 schreef Flashbox het volgende:
Philip Had het er over dat hij twijfeld tussen Jonkheer en Ridder. Hij weet dus nog niet welk woord hij gaat kiezen.
Ja maar hij zei ook: Maar dat is toch ook adel, dus dan had dat goedgerekend moeten worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:35 schreef Flashbox het volgende:
Philip Had het er over dat hij twijfelt tussen Jonkheer en Ridder. Hij weet dus nog niet welk woord hij gaat kiezen.
heb je iets met hoge hakken om er onder te doen, zoiets als sofia draagt lijkt me geil mooi.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:35 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook even een ander setje aantrekken! BRB
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
Zelfs hier is de sexuele spanning hoger dan op de stream
Leuke fantasieen heb je over een pakketje bottenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:36 schreef toxikon het volgende:
[..]
heb je iets met hoge hakken om er onder te doen, zoiets als sofia draagt lijkt me geil mooi.
'wat zijn de vrouwen grootquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:37 schreef Papiergeld het volgende:
Sharon laat even zien dat ze verbrand is..
zucht..quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef itsbas het volgende:
Is Laura dat geld kwijt omdat de missie niet gelukt is? en Guido is niks kwijt?
Ja, beetje vreemd. Want beide hebben ze hun missie niet uitgevoerd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef itsbas het volgende:
Ik ben nog niet half zo pervers als Sofiaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Leuke fantasieen heb je over een pakketje botten
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef itsbas het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat is hetquote:
Waarom hebben zet het allemaal over wie heeft er weleens wat gewonnen? Is er een win clue gekomen ofzo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef robmmad16 het volgende:
Monique noemt nu klakkeloos een geheim, zonder dat het kwartje valt "Misschien zit er wel een miljonair uit de Lotto"
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Reksie1981 het volgende:
Ha kijk wie we daar hebben!
[ afbeelding ]
En... Philip is degene met het geheim rond de prijs (van zijn ex dan)...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef robmmad16 het volgende:
Monique noemt nu klakkeloos een geheim, zonder dat het kwartje valt "Misschien zit er wel een miljonair uit de Lotto"
Ja en het zou nog grappiger zijn als Karim die winnaar zou zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:40 schreef robmmad16 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |