De Stem: Cynthia, doe je zender omquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef Reksie1981 het volgende:
Kakt weer even helemaal in regie..
doe wat!
thatsme (de iemand niet de volgende TO)quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef itsme het volgende:
[..]
en iemand had veel werk gedaan om alle oude topics in the laatste Cos te plaatsen. Nu is er een link naar de eerste 7 alleen.
Ik snap dat het je eerste OP is dus no problem.maar ik hoop dat de volgende TO dat er wel weer bij wilt zetten.
Alles wat goed is komt in delenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
Krijg al helmaal visioenen van hakkende homos, rondspattend bloed en afgerukte ledematen
En wat is dit danquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Nou ik heb het dus even gemist maar ik geloof niet dat Philip een zwaard heeft gezien anders had ie meteen Alex ontmaskerd want een zwaard is een te goede clue voor ridder, zeker als je al blauw bloed/adel op het spoor was en dat dat bijna goed was.
LOLquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef Flashbox het volgende:
[..]
En wat is dit dan
[ afbeelding ]
WOOOOW wat vals met een blauwe strik nog wel om het zwaard. Nou als je het nu niet weet!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef Flashbox het volgende:
[..]
En wat is dit dan
[ afbeelding ]
Flip gaat de pot eerst laten volstromen om dan toe te hakken met dat zwaard.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef StefanKollaart het volgende:
Die Philip is echt dom als ie t nu nog niet weet
Ik geloof dat hij het wel weet hoor, maar m even slowplayt. Wie weet drukt er in de tussentijd nog iemand op Alex, zodat zijn kluis waardevoller wordtquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef StefanKollaart het volgende:
goffer, waren er geen streamlocks tijdens deze clue?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:31 schreef Flashbox het volgende:
[..]
En wat is dit dan
[ afbeelding ]
Hij is juist zo slim dat ie al zo dichtbij kwam. HIJ WEET HET WEL. Je bent dom als je hier ouwehoert dat ie het niet weet. Hij hoeft toch niet meteen te drukken, hij heeft ALLE tijd..quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef StefanKollaart het volgende:
wahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Reksie1981 het volgende:
Ha kijk wie we daar hebben!
[ afbeelding ]
JAPIOOOOOOO kom eens snel langs om dat huis effe op te peppen joh.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht altijd dat die oplichters van die belspellen nooit wat uitkeerde, dus ik vind het best knapquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:32 schreef Stranger het volgende:
Monique heeft toch veel meer gewonnen dan alleen een belspelletje en een korfbalwedstrijd
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Reksie1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs hier is de sexuele spanning hoger dan op de streamquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:34 schreef TimeJumper het volgende:
Zo klaar met de puisten, het hele tubetje is erop gesmeerd geloof ik.
Cynthia is haar touw aan het borstelen
En ik ga me zo weer omkleden om in de sfeer van SST te blijven
ik ga m'n make up bijwerken en dan het roedel hier te eten gevenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:34 schreef TimeJumper het volgende:
Zo klaar met de puisten, het hele tubetje is erop gesmeerd geloof ik.
Cynthia is haar touw aan het borstelen
En ik ga me zo weer omkleden om in de sfeer van SST te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |