Precies hetgeen wat ik zojuist ook al opmerkte. Ik denk dat Aafke zelf zo geil als boter is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Zit Aafke nu Servio op te geilen zodat ie iemand bespringt?
Eindelijk actiequote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef BBQSausage het volgende:
Zet dit ook even in de OP;
http://sst.trooperz.nl/
Direct naar laatste topic.
Echt?quote:
Ja, en wie staat er "toevallig" naast hemquote:
Idd en dan zijn er hier van die members die denken dat er niet gesext gaat worden lolquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:18 schreef TWP het volgende:
Het kan echt niet lang meer duren voordat Aafke in bed duikt met iemand.
Hij teased Gquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja, en wie staat er "toevallig" naast hem
Geen persoonlijke aanvallen , hadden we net afgesproken in de vorige topicquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Idd en dan zijn er hier van die members die denken dat er niet gesext gaat worden lol
Een zwaard?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef meneertje1972 het volgende:
PHILIP denk ff na je had blauw bloed bijna goed en je krijgt nu een zwaard. En hij snapt er niks van, nou ik ook niet meer grrrr.
Hij doet net alsof hij het niet weet, maar dat jong is niet dom hoor, die weet het écht wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef meneertje1972 het volgende:
PHILIP denk ff na je had blauw bloed bijna goed en je krijgt nu een zwaard. En hij snapt er niks van, nou ik ook niet meer grrrr.
Ik noem geen namen poesquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef toxikon het volgende:
[..]
Geen persoonlijke aanvallen , hadden we net afgesproken in de vorige topic
Alex heeft niet genoeg geld om nu te jatten denkt Philipquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef meneertje1972 het volgende:
Hij weet het wel ..quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef meneertje1972 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |