FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Dan is het dus de schuld van die luie modsquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:08 schreef BONG4002 het volgende:
Volgens mij is dit een oude COS die eigenlijk opslot had gemoeten![]()
Volgens mij nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef Ceetje.. het volgende:
is de popquiz nou eigenlijk al geweest? Ben effe weggeweest
Maar goed dat ie niet zegt: "En anders doe ik het wel!"quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef Papiergeld het volgende:
Haha de winner koopt met 100.000 euro het huis waar ze nu in zitten stelt Gerard voor. Ik stel voor om dan ook de streams aan te laten staan!
Ach nu wordt er toch stief in gepost dus het maakt niet veel meer uitquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan is het dus de schuld van die luie mods
WTF! Meneertje, denk na.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Wacht even... ik hoor net dat philip een zwaard als clou heeft gekregen. Klopt dat? Ik hoor hem net zeggen dat hij GEEN IDEE heeft wat hij met deze clou moet maar stel ik ga op straat staan met een zwaard en ik vraag 100 mensen: waar denkt u aan bij dit attribuut dat 90 mensen dan zeggen een ridder. WTF ! Philip denk ff na.
quote:
hey beaverhausen, kan jij je avatar niet veranderen? ik denk elke keer dat je in dat huis rondlooptquote:
Ja dat doe ik juist: hij had blauw bloed / adel al goed en krijgt nu een zwaard!!!!quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef pullup het volgende:
Joanne wil ook een fucking clue.![]()
De stem: "Joanne"
"JA?"
"Doe je zender goed"
Hij weet niet bij wie dat zwaard hoortquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik juist: hij had blauw bloed / adel al goed en krijgt nu een zwaard!!!!
Dat probleem is volgende week waarschijnlijk opgelostquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey beaverhausen, kan jij je avatar niet veranderen? ik denk elke keer dat je in dat huis rondloopt
Laura is de helft van haar geld kwijtquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Lemar het volgende:
Is de sanctie al bekend voor Laura en Guido? (kom net on).
Wat zal Sofie met een zwaard gedaan hebben dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Day het volgende:
Sofie denkt dat Philip een clou over haar heeft gekregen.
Hij kan natuurlijk net zo goed van damocles zijjnquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Wacht even... ik hoor net dat philip een zwaard als clou heeft gekregen. Klopt dat? Ik hoor hem net zeggen dat hij GEEN IDEE heeft wat hij met deze clou moet maar stel ik ga op straat staan met een zwaard en ik vraag 100 mensen: waar denkt u aan bij dit attribuut dat 90 mensen dan zeggen een ridder. WTF ! Philip denk ff na.
Guido dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
Laura is de helft van haar geld kwijt
Extreme vorm van SM.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:13 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Wat zal Sofie met een zwaard gedaan hebben dan?
Laura 50% van haar geld kwijt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Lemar het volgende:
Is de sanctie al bekend voor Laura en Guido? (kom net on).
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik juist: hij had blauw bloed / adel al goed en krijgt nu een zwaard!!!!
Weet ie wel joh ..quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hij weet niet bij wie dat zwaard hoort
hier nietquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat probleem is volgende week waarschijnlijk opgelost.
* HiDiHo krijgt opeens zin in de zomerquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:13 schreef Boobman het volgende:
[..]
/eens
en dat suffe volk ligt lekker in de zon
Maar wel in een mestlucht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:13 schreef Boobman het volgende:
[..]
/eens
en dat suffe volk ligt lekker in de zon
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:14 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dank je, ik dacht dat het met haar kapsel te maken had
Oh slim gespeeld van Guido dan, om als je naar het spel kijkt haar gewoon haar geld te laten verliezen.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef pullup het volgende:
Joanne wil ook een fucking clue.![]()
De stem: "Joanne"
"JA?"
"Doe je zender goed"
die zijn dan ook fakking nepquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:15 schreef BBQSausage het volgende:
Joanna's tetten vallen er ook bijna uit.
Lees anders even terugquote:
Sluit guidette dan maar op in dkvwquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Zit Aafke nu Servio op te geilen zodat ie iemand bespringt?
Ik heb het begrepen nu ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:16 schreef marky het volgende:
[..]
Lees anders even terug
Guido niet was missie van Laura die faalde omdat ze Guido niet zo ver kreeg. Geheime nep relatie gaat wel gewoon door.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:16 schreef toxikon het volgende:
[..]
Sluit guidette dan maar op in dkvw
Precies hetgeen wat ik zojuist ook al opmerkte. Ik denk dat Aafke zelf zo geil als boter is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:16 schreef Reksie1981 het volgende:
Zit Aafke nu Servio op te geilen zodat ie iemand bespringt?
Eindelijk actiequote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:07 schreef BBQSausage het volgende:
Zet dit ook even in de OP;
http://sst.trooperz.nl/
Direct naar laatste topic.
Echt?quote:
Ja, en wie staat er "toevallig" naast hemquote:
Idd en dan zijn er hier van die members die denken dat er niet gesext gaat worden lolquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:18 schreef TWP het volgende:
Het kan echt niet lang meer duren voordat Aafke in bed duikt met iemand.
Hij teased Gquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja, en wie staat er "toevallig" naast hem
Geen persoonlijke aanvallen , hadden we net afgesproken in de vorige topicquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Idd en dan zijn er hier van die members die denken dat er niet gesext gaat worden lol
Een zwaard?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef meneertje1972 het volgende:
PHILIP denk ff na je had blauw bloed bijna goed en je krijgt nu een zwaard. En hij snapt er niks van, nou ik ook niet meer grrrr.
Hij doet net alsof hij het niet weet, maar dat jong is niet dom hoor, die weet het écht wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef meneertje1972 het volgende:
PHILIP denk ff na je had blauw bloed bijna goed en je krijgt nu een zwaard. En hij snapt er niks van, nou ik ook niet meer grrrr.
Ik noem geen namen poesquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef toxikon het volgende:
[..]
Geen persoonlijke aanvallen , hadden we net afgesproken in de vorige topic
Alex heeft niet genoeg geld om nu te jatten denkt Philipquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef meneertje1972 het volgende:
Hij weet het wel ..quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef meneertje1972 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |