Maik is gek geworden dus...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
En Maik is verliefd op Cynthia!
Wutquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
En Maik is verliefd op Cynthia!
Krijgen ze ineens snoepquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zou een feestje/cocktailparty mét drank komen vanavond.
Dus dan zal het wel geen limonade zijn, hoop ik toch ten zeerste
Ja hij ligt daar al een uur naast ofzo.. dusquote:
Zet dit ook even in de OP;quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:23 schreef itsbas het volgende:
Iemand zin om even de hele belangrijke punten van vandaag/vannacht op een rijtje te zetten voor mij? (A)
discriminatiequote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Maik zoekt gewoon iemand die wekelijks zijn huis schoonmaakt
Zij maakt het alleen maar viezer toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Heefft ie aan cynthai een goede lolquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Joannaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef RiftNL het volgende:
[..]
ze heeft 24/7 een ragebol bij haar... best handigquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:26 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Zij maakt het alleen maar viezer toch?
Zou 't? Vind haar totaal zijn type niet. Eerder Laura, maar die 2 zijn niet zo dol op elkaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:24 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Me2 die vrouw moet nodig geschuurd worden!
Als ze er 'buzz' over creeren komt het vast goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:27 schreef Greys het volgende:
Nee er komt in elk geval alcohol aan te pas vanavond, de hoeveelheid moeten we nog even afwachten
en iemand had veel werk gedaan om alle oude topics in the laatste Cos te plaatsen. Nu is er een link naar de eerste 7 alleen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zet dit ook even in de OP;
http://sst.trooperz.nl/
Direct naar laatste topic.
Krijg al helmaal visioenen van hakkende homos, rondspattend bloed en afgerukte ledematenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze er 'buzz' over creeren komt het vast goed
Helemaal als ze dan na dat drank gelach dat zwaard erin gooien
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef TimeJumper het volgende:
Aafke is haar puisten aan het bijwerken
Dan moet je maar net weten dat ridder een adelijke titel is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:30 schreef meneertje1972 het volgende:
Nou ik heb het dus even gemist maar ik geloof niet dat Philip een zwaard heeft gezien anders had ie meteen Alex ontmaskerd want een zwaard is een te goede clue voor ridder, zeker als je al blauw bloed/adel op het spoor was en dat dat bijna goed was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |