quote:
Op woensdag 23 februari 2011 16:16 schreef marky het volgende:[..]
Lees anders even terug
Guido niet was missie van Laura die faalde omdat ze Guido niet zo ver kreeg. Geheime nep relatie gaat wel gewoon door.
Van streamverslag:
23:30
Guido en Laura zijn achter geweest en hebben een opdracht dat ze vannacht bij elkaar in bed moeten kruipen. Ze liggen op dit moment innig op bed maar Guido stapt er weer vanaf omdat hij het gewoon niet kan. Zijn vriendin thuis daar zit hij erg mee. Laura zegt ga maar naar de kamer.
Guido vraagt zich af wat hij krijgt als hij nu weg gaat. Guido vindt het kut dat het in anderhalve week al zo moet. Bij elkaar in bed kruipen, ontbijt maken en zo laten denken dat ze een stel zijn.
Daar krijgen ze maar fucking 1000 euro voor. Nu zit er een meisje thuis van 17 zegt Guido die ook naar school moet en ermee geconfronteerd wordt. Guido heb het over 3500 euro krijgen om een fucking spel te spelen voor een paar weken. Guido wil 24 uur aanvragen maar wil wel weten wat er dan met Laura gebeurt. Laura spreekt nogmaals uit dat zij er echt niet uit wil. Guido weet al dat hij niet favo ie en zeker niet zal winnen. Hij gaat achter vragen hoe of wat. Wedden zegt Guido als ik nu op de knop druk om achter te praten dat ze niet open doen.
Guido zit er het meeste mee dat zijn vriendin thuis van 17, waar hij 10 maanden mee heb alles over haar heen zou krijgen thuis, familie, pers enz.
Guido zegt, ze willen me gewoon kapot maken.
Dus ze moeten vannacht voor 1000 euro bij elkaar in bed gaan liggen.
Ze worden steeds lastig gevallen door medebewoners dat er snacks zijn.
Guido zegt nogmaals overtuigd dat hij het niet gaat doen voor 1000 euro. Laura denkt dan dat ze een sanctie krijgen dan.
00:15
Guido is naar achter geweest en zegt fluisterend tegen Laura "ïk weet toch al dat ik niet win"
Guido zegt dat hij ook een mens is en dat hij niet alles kan uitzetten
Laura stelt voor om te falen en dan maar zien wat ervan komt.
Guido is bang als hij weg gaat dat Laura ook de dupe is.
Guido denkt aan zijn vriendin, Laura maar ook aan Alex.
Gerard is de favo denkt Guido en dat Guido in het midden zit.
Als Guido genomineerd wordt en naar huis gaat krijgt hij wat geld (¤3500) maar er gaat nog wat belasting vanaf zegt Laura.
Laten we gewoon falen zegt Laura en we zien wel wat het ons morgen brengt.
Guido denkt dat ze dan een geldboete krijgen. Als het een extreme sanctie gaat Guido doei zeggen.
Laura vindt het ook een kut spel en vindt dat hun de moeilijkste opdracht hebben.
Voor vrijdag moeten ze dus een relatie hebben

Guido is teveel met de neprelatie bezig en weet dus niks van een ander zo.
Expeditie Robinson met leugens en kou en hitte zegt Guido.
Guido: Wie heeft dit programma verzonnen.
Guido blijft het maar over 3500 euro hebben. Hij zegt misschien komt Jurien terug. Laura zegt maar je gaat niet weg. Guido wil op deze manier niet mee doen aan het spel.
Achter zeggen ze dat zijn vriendin weet dat het spel is.
Ze gaan uit elkaar met een knuffel en de woorden van Laura "Ik sta achter je , wat je ook doet"