Kwam eerder langs in dit topic, die gasten links op de foto zien er niet erg 'afrikaans' uit:quote:Op maandag 21 februari 2011 22:37 schreef rakotto het volgende:
Voor de mensen die vragen of buitenlandse huurlingen inderdaad wel aanwezig zijn of niet: Ooggetuigen hebben non-Afrikaanse mercenaries vernomen en soldaten.
Serviers of Italiaen... Het zou me niets verbazen.
Hij heeft zich scherp uitgesproken tegen het geweld. Zijn prioriteit is Nederlandse belangen in Libi veiligstellen, en daar is hij als het goed is nu mee bezig.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:06 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar het is triest als je als minister van Buitenlandse Zaken enkel daarover spreekt en geen woord rept over de talloze Libische slachtoffers.
ownedquote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef yavanna het volgende:
RawyaRageh Rawya Rageh
#Libya's DeputyFM calls in, asks to be on air on AJArabic. Presenter says: 'If u don't trust our coverage, why are you on air with us now?"
Het is wel een legitieme vraag.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
Ah bij P&W komt die minsiter van ons weer met de vraag: ja, de vraag is natuurlijk wel, wie komt er voor in de plaats.
Ik denk serieus dat onze regering liever Gadaffi heeft dan iets anders...
Eigen volk eerst!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij heeft zich scherp uitgesproken tegen het geweld. Zijn prioriteit is Nederlandse belangen in Libi veiligstellen, en daar is hij als het goed is nu mee bezig.
Was al hetzelfde met Egyptequote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
Ah bij P&W komt die minsiter van ons weer met de vraag: ja, de vraag is natuurlijk wel, wie komt er voor in de plaats.
'Miljoen vluchtelingen naar Europa als Khafaddi valt'quote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zeg al dat ze doorschemeren dat ze liever Gadaffi hebben. Ik denk dat dat in het licht van recente ontwikkelingen in zekere zin amoreel is.quote:
Oja, dat geloof ik meteen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
Komt door gebrek aan visie en fantasie. Het zal niet eens bij ze opkomen dat sommige landen weleens een keer zonder dictator willen leven. Want ja, dat is daar he, niet hier.quote:
Sterker nog, hij is persoonlijk naar Libie op de Nederlanders op te halen. Dat zie ik dat Timmerfiguur nog niet doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij heeft zich scherp uitgesproken tegen het geweld. Zijn prioriteit is Nederlandse belangen in Libi veiligstellen, en daar is hij als het goed is nu mee bezig.
Ja, Realpolitik zoals in Mnchen 1938.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
'Miljoen vluchtelingen naar Europa als Khafaddi valt'
Natuurlijk. Op internationaal niveau geldt Realpolitik, en telt enkel het landsbelang.
Dus je kan ze maar beter af laten schieten door Ghadaffi?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk. Op internationaal niveau geldt Realpolitik, en telt enkel het landsbelang.
quote:
Ook aan zelfzuchtigheid. De olie was lekker goedkoop en het ging allemaal prima met al die dictators. Nu is dat hele oliegebied onstabiel omdat het volk daar er schoon genoeg van heeft... maar ooh, dat zou weleens slecht kunnen zijn voor onze benzineprijs en immigratiequote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Komt door gebrek aan visie en fantasie. Het zal niet eens bij ze opkomen dat sommige landen weleens een keer zonder dictator willen leven. Want ja, dat is daar he, niet hier.
Het zijn ook maar moslims ook natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij is minister van Nederland. In dit geval: ja dus.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Realpolitik zoals in Mnchen 1938.
Dat was appeasement. Voor Realpolitik moet je bij Bismarck zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Realpolitik zoals in Mnchen 1938.
En die waarschuwing komt geheel toevallig van de italiaan Franco Frattini.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
zucht.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het zijn ook maar moslims ook natuurlijk.
Toch?
Wie, en kan je dit bevestigen!? heb alleen maar buitenlandse twitters en streams aanquote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Sterker nog, hij is persoonlijk naar Libie op de Nederlanders op te halen. Dat zie dat Timmerfiguur nog niet doen.
Bron? Volgens mij stuurt ie alleen maar een vliegtuig erheen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Sterker nog, hij is persoonlijk naar Libie op de Nederlanders op te halen. Dat zie dat Timmerfiguur nog niet doen.
Het zijn Arabieren, en dat zijn allemaal terroristenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch?
O, ja? Ik denk het niet hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Mag die in de OP? En evt. ook PressTV?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Dance99Vv het volgende:
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Houd op man. Flapdrol.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch?
Die stond al in het derde Egypte topicquote:Op maandag 21 februari 2011 23:20 schreef bokaal het volgende:
[..]
Mag die in de OP? En evt. ook PressTV?
Alsjeblieft geen press tvquote:Op maandag 21 februari 2011 23:20 schreef bokaal het volgende:
[..]
Mag die in de OP? En evt. ook PressTV?
Dat was toen realpolitik.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Dat was appeasement. Voor Realpolitik moet je bij Bismarck zijn.
Inderdaad. Mensen die hun klassiekers niet kennenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Dat was appeasement. Voor Realpolitik moet je bij Bismarck zijn.
Ik vermoed dat Libirs uit het zuiden ook behoorlijk donker kunnen zijn. Geldt volgens mij voor al die landen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:20 schreef speknek het volgende:
Zijn ook veel Zuid-Afrikaanse huurlingen. Maar op die foto zouden het ook gewoon Noord-Afrikanen kunnen zijn.
Ten koste van alles? Van mensen?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt, daar stonden ze netjes in. Maar zoals je ziet zijn er toch mensen die er nu naar (moeten) vragen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Die stond al in het derde Egypte topic
Kan het ontopic? Die discussie kan beter in het topic van LXIV: 'Miljoen vluchtelingen naar Europa als Khafaddi valt'quote:Op maandag 21 februari 2011 23:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Ten koste van alles? Van mensen?
Voor mij hoeft dat niet.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat gaat niet ten koste van mensen. Beslissingen over al dan niet ingrijpen in Libi worden niet door Rosenthal genomen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Ten koste van alles? Van mensen?
Voor mij hoeft dat niet.
Ja, alleen Kissinger was degene die de term van Bismarck weer van stal haalde ivm IndoChina.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die hun klassiekers niet kennen.
LOLquote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef Aloulou het volgende:
Al Jazeera Arabic:
Foreign Minister Libya: "leven van Libiers is in jullie ogen niets waard", als verwijt naar presentatoren.
Presentatrice: "heb je genoeg gelogen nu?"
Ik kan zelf nu niet streamen. Maar tik in op Google: AlJazeera English.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef henkde_j het volgende:
Iemand een URL voor aljazera stream?
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef Aloulou het volgende:
Al Jazeera Arabic:
Foreign Minister Libya: "leven van Libiers is in jullie ogen niets waard", als verwijt naar presentatoren.
Neuh, maar je kan altijd hopen toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef raistlin6 het volgende:
Is trouwens bevestigd dat er nog een speech van 1 der Ghadaffi's aankomt?
Nope, gisteren begon ie rond 0.00 uur of 01.00, ben de tijd een beetje kwijtgeraakt ergens.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef ouderejongere het volgende:
Een half uurtje weg en meteen al een nieuw topic? Is de toespraak van de kolonel al geweest?
Komt er een toespraak van de kolonel dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef ouderejongere het volgende:
Een half uurtje weg en meteen al een nieuw topic? Is de toespraak van de kolonel al geweest?
Precies 0:00 jaquote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nope, gisteren begon ie rond 0.00 uur of 01.00, ben de tijd een beetje kwijtgeraakt ergens.
Ga alsjeblieft door, in het geval dat er geen speech komt, is dit het hoogtepunt van mijn avond.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef Drifter__ het volgende:
De FM heeft niets te zeggen over de straaljagers op Malta..... ahahhahha
"Jullie steunen de zionisten" zegt ie nu....
Dat is wel aangekondigd op de Libische staatsTV.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Komt er een toespraak van de kolonel dan?
Welke foto?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef Jud1th het volgende:
Shit, ik zie nu pas dat die huurlingen op die foto ook machetes op hun geweren hebben zitten![]()
![]()
Opgelost.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:22 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik vind het niet zo'n slecht plan om bepaalde streams in de OP te houden. en misschien af en toe wat twitters. Al moeten die wel bijgehouden worden, en ik moet morgen werken
Mensen die net binnenkomen kunnen gelijk klik alles volgen.
Hahahahaquote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef Drifter__ het volgende:
De FM heeft niets te zeggen over de straaljagers op Malta..... ahahhahha
"Jullie steunen de zionisten" zegt ie nu....
Presentator: Ja oke is goed, wij steunen de zionisten. Wanneer komt die Khadafi op TV...
Wat heeft die man toch afgedaan... die Blair, en dan niet alleen vanwege dit akkefietje...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef Dekatria het volgende:
Blair chillt weer ff met Khadaffi op AJE
Dat weet ik wel. Maar ik heb er vrij veel moeite mee dat er eerst aan het eigen belang gedacht wordt. Sorry. Komt ook omdat users ook op FOK! zich angstig uiten over de olieprijzen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat gaat niet ten koste van mensen. Beslissingen over al dan niet ingrijpen in Libi worden niet door Rosenthal genomen.
quote:manolocontrabaj RT @LibyanThinker: URGENT!!!! From Eye Witness in #Tripoli. Fighter Jets have started to use MISSILES. I SAW them with my own two eyes. #Libya #Tripoli
En Berlusconi chillt ook ff met Khadaffi op AJEquote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat heeft die man toch afgedaan... die Blair, en dan niet alleen vanwege dit akkefietje...
Nicequote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef Drifter__ het volgende:
Hij heeft het nu over hoe Qatar en AJ, de joden steunt.
En ze hebben de verbinding met hem verbroken....
I saw them with my own eyes maakt dat ik deze tweet niet geloof.quote:
maar gadaffi is toch een jood?israel zou het enige land in de buurt zijn waar hij heen kanquote:
linkjes?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:29 schreef speknek het volgende:
Apart eigenlijk hoe anders de Engelse Al-Jazeera en de Arabische zijn qua website. Ik vind de Engelse veel mooier en helderder, maar is dat een westerse blik?
/gewichtige vragen.
Het is wel een toverwoordje voor die lui Joden... dan heb je meteen alles samengevat...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef Drifter__ het volgende:
Hij heeft het nu over hoe Qatar en AJ, de joden steunt.
En ze hebben de verbinding met hem verbroken....
WTF....wat een figuur
Krijgt die lul betaald per lijk of zo?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef Aloulou het volgende:
Al Jazeera Arabic:
Waarom zou.. laat maar ik begin er niet eens aan.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:30 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
maar gadaffi is toch een jood?israel zou het enige land in de buurt zijn waar hij heen kan
Dat kan ik me goed voorstellen, maar Rosenthal handelt zoals hij hoort te handelen op het moment.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Maar ik heb er vrij veel moeite mee dat er eerst aan het eigen belang gedacht wordt. Sorry. Komt ook omdat users ook op FOK! zich angstig uiten over de olieprijzen.
Daar kan ik me pissig over maken. Het maakt allemaal niet uit als wij er maar niet minder van worden. Rutte kan zich ook zo uiten, zoals hij deed over Egypte.
De Engelse AJ is gericht op een westers publiek, de Arabische AJ op een Arabisch.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:29 schreef speknek het volgende:
Apart eigenlijk hoe anders de Engelse Al-Jazeera en de Arabische zijn qua website. Ik vind de Engelse veel mooier en helderder, maar is dat een westerse blik?
/gewichtige vragen.
Misschien handig om die linkjes voortaan in de OP te zetten. Er wordt toch regelmatig naar gevraagd.quote:
Ik verwacht niks van de EU of de VN. Ik hoop op de Arabische Liga.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen, maar Rosenthal handelt zoals hij hoort te handelen op het moment.
Ik hoop natuurlijk wel dat er ingegrepen wordt. Van de VN hoeven we niets te verwachten, dit is een uitgelezen moment voor de EU om te laten zien dat het wat kan door een battlegroup te sturen.
Niet dat dat gaat gebeuren...
Wie sloopt er wat handige links uit die van het Egypte topicquote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Misschien handig om die linkjes voortaan in de OP te zetten. Er wordt toch regelmatig naar gevraagd.
quote:# Al Jazeera anchor to Khaled Kaeem, Libyan Deputy FM "Thank you, you have been a great representative of your regime" #Libya (hangs up) 1 minute ago via web
# Khaled Kaeem, Libyan Deputy FM: Why don't you talk about the Qataris who lost their passports a few years ago? The 4,000 people? #Libya 2 minutes ago via web
# Khaled Kaeem, Libyan Deputy FM: Gaddafi is a son of #Libya & son of the country! I am waiting for his address. 3 minutes ago via web
# Khaled Kaeem, Libyan Deputy FM: Can you confirm to me The Qatari Prime Minister's meeting with Tzipi Livni? Huh? Can you? #Libya 5 minutes ago via web
# Khaled Kaeem, Libyan Deputy FM: These alleged planes in Malta don't carry the Libyan flag, I am not sure they are Libyan #Libya 5 minutes ago via web
# Khaled Kaeem, Libyan Deputy FM: I am against the bombing of civilians. There was no bombing. There was an attack against the police. #Libya 6 minutes ago via web
# Khaled Kaeem, Libyan Deputy FM: Perhaps the police went too far in Benghazi the first day but this must be investigated #Libya 8 minutes ago via web
# Khaled Kaeem, Libyan Deputy FM: I am ready to give my life for any Libyan, you don't care about Libyans. Libyans are dear to me. #Libya 8 minutes ago via web
# Khaled Kaeem, Libyan Deputy FM: I will invite now, I will call now the Qatar Ambassador & take him on a tour of Tripoli to see it #Libya 9 minutes ago via web
# Khaled Kaeem, Libyan Deputy FM to Al Jazeera: Why don't you speak about the coup d'etat of the Qatari Emir against his father? #Libya 9 minutes ago via web
# Khaled Kaeem, Libyan Deputy FM: We want to know why Al Jazeera is not talking about Qatar & the US base there & relations with Israel 10 minutes ago via web
# Khaled Kaeem, Libyan Deputy FM: The Libyans were out on the street shouting against Al Jazeera, calling it a "Liar" #Libya 11 minutes ago via web
# Al Jazeera: Khaled Kaeem, Libyan Deputy Foreign Minister: No no no! I don't accept you making fun of me. #Libya (minor correction to tweet) 12 minutes ago via web
# Al Jazeera: Khaled Kaeem, Libyan Deputy FM: There were no African mercenaries in #Libya 13 minutes ago via web
# Khaled Kaeem, Libyan Deputy FM: The foreign media will be invited to Tripoli tomorrow & they will show the world the truth #Libya 13 minutes ago via web
# Al Jazeera: Khaled Kaeem, Libyan Deputy FM: There was no massacre & the telecommunications weren't cut off in #Libya 14 minutes ago via web
# Al Jazeera anchor asked: "Can you tell us how we can can know that we passed your test? Maybe give us from cheating tips?" #Libya 15 minutes ago via web
# Al Jazeera: Khaled Kaeem, Libyan Deputy Foreign Minister: After Al Jazeera changes its policies it will be invited to #Libya 17 minutes ago via web
# Al Jazeera: Khaled Kaeem, Libyan Deputy Foreign Minister: I have more trust in any foreign channel than I do in any Arab channel. #Libya
Die ondernemen ook niks op militair vlak. Inbreuk op soevereiniteit et cetera. Het zou een gevaarlijk precedent scheppen, zeker gezien het feit dat Libi bepaald niet het enige land in de regio is waar het onrustig is.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik verwacht niks van de EU of de VN. Ik hoop op de Arabische Liga.
quote:Update 22.12: Luchtaanvallen op meerdere steden in Libi
Volgens de BBC heeft Libische leger zich teruggetrokken bij de Egyptische grens. Al Jazeera meldt luchtaanvallen op de stad Misratah, ten oosten van Tripoli. Ooggetuigen melden aan het televisiestation dat zware artillerie gebouwen verwoest terwijl tanks de stad binnenrijden. Ook ten westen van Tripoli zijn luchtaanvallen uitgevoerd op de stad Az-Zawiya. Piloten van twee gevechtsvliegtuigen zouden geweigerd hebben aanvallen uit te voeren op Benghazi.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wie sloopt er wat handige links uit die van het Egypte topic
quote:
Das wel heel oud nieuws zeg. Ik zou het lekker bij de frontpage houden.quote:
Verdeel en heers. Om normale dialoog te blokkeren.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is wel een toverwoordje voor die lui Joden... dan heb je meteen alles samengevat...
haha, het is misschien wat ongepast om erom te lachen, want het is natuurlijk eigenlijk heel triest, maar ik vind het wel mooi hoe die Arabische landen echt 0.0 politiek gevoel hebben en elkaar rustig keihard lopen te flamen.quote:
Ze zijn ondertussen ook naar bed.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:35 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Das wel heel oud nieuws zeg. Ik zou het lekker bij de frontpage houden.
Ik hoop het zo hard.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:38 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat die speech om middernacht komt, was gister ook zo.
Zal wel weer z'n zoon zijn, nu met nog meer coke op
Aan de andere kant wat helpt dat nou, sancties?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:36 schreef remlof het volgende:
GroenLinks wil dat Europa haast maakt met sancties tegen Libi
"Het is onbegrijpelijk dat minister Rosenthal van Buitenlandse Zaken en zijn collega' s in Brussel het te vroeg vinden voor sancties. Nu het regime van Khaddafi zelfs legervliegtuigen inzet tegen de eigen bevolking, kan er niet langer worden gewacht."
Als het regime weg is kun je sancties uit gaan delen aan de volgende.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aan de andere kant wat helpt dat nou, sancties?
Hopelijk is het regime binnen 24 uur weg, dan heb je geen sancties nodig.
Blijft het regime overeind, dan wel.
Beter zou het zijn om te kijken of je kunt ingrijpen op 1 of andere manier...
Verdeel en heers. En bepaalde mensen gaan er met de buit vandoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:37 schreef speknek het volgende:
[..]
haha, het is misschien wat ongepast om erom te lachen, want het is natuurlijk eigenlijk heel triest, maar ik vind het wel mooi hoe die Arabische landen echt 0.0 politiek gevoel hebben en elkaar rustig keihard lopen te flamen.
Daarnaast gaan die sancties gewoon het volk treffen, en niet een leider die toch al binnen is en macht heeft. Interventie moet er plaatsvinden, door het volk of door buitenstaanders.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Een no-fly zone gesanctioneerd door de VN en uitgevoerd door de NAVO lijkt me het beste en meest effectieve signaal op het ogenblikquote:Op maandag 21 februari 2011 23:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan hebben ze hulp nodig om een democratisch regime te vestigen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als het regime weg is kun je sancties uit gaan delen aan de volgende.
Al Jazeera - Al Jazeera Arabic - CNN - Euronews - France24 - Al Arabiya 1 2 - BBC Arabicquote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wie sloopt er wat handige links uit die van het Egypte topic
Luchtbrug + zware escorte is snel te regelen. Daarna dat Libische luchtruim schoonvegen en ons leger zou zowaar echt iets doen om democratie en vrijheid te bevorderen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:39 schreef -Datdus- het volgende:
Luister om wraakacties te voorkomen moeten gewoon eerst de Europeanen daar weg. Daarna kan de eu ingrijpen.
Zo;n operatie moet natuurlijk dan ook goed gepland worden laat staan dat alle bronnen moeten kloppen voordat je een grote fout begaat.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Luchtbrug + zware escorte is snel te regelen. Daarna dat Libische luchtruim schoonvegen en ons leger zou zowaar echt iets doen om democratie en vrijheid te bevorderen.
Volgens mij is ie net gedumpt ofzoquote:Op maandag 21 februari 2011 23:40 schreef Toad het volgende:
Die deskundige bij AJE komt een beetje chago over.
Democratiequote:Op maandag 21 februari 2011 23:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan hebben ze hulp nodig om een democratisch regime te vestigen.
Ga je ze dan sanctioneren dan worden ze gestraft voor deze opstand/revolutie.
Staan nu in de OP onder de header.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:40 schreef Staal het volgende:
[..]
Al Jazeera - Al Jazeera Arabic - CNN - Euronews - France24 - Al Arabiya 1 2 - BBC Arabic
De twitterlinkjes weet ik niet. Die volg ik weer door berichten van jullie.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Staan nu in de OP onder de header.
De bevolking heeft niets te verliezen. Dat proberen mensen zoals jij en dictators ze wijs te maken, maar daar trappen ze niet meer in. De angst is weg.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:40 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Daarnaast gaan die sancties gewoon het volk treffen,
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:43 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Onze democratie: 55 van 150 is meerderheid
Wij krijgen ook onze revolutie.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:43 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Onze democratie: 55 van 150 is meerderheid
Heeft iemand de doventolk al bij de hand om subliminal messages te onderscheppen?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:38 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat die speech om middernacht komt, was gister ook zo.
Zal wel weer z'n zoon zijn, nu met nog meer coke op
Arme Tunesiers, in Egypte waren ze ook al de lul.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:44 schreef yavanna het volgende:
SherineT Sherine Tadros
State TV is airing "confessions" by Tunisians in #Libya saying they are behind the uprising..'foreign hand at play' #dejavu
AJE: State television showing tunisian confessions. Given money and hallucinogenic drugs. Seriously! #Libya #Feb17
Alsof Amerika zich ooit zorgen heeft gemaakt om "fouten"quote:Op maandag 21 februari 2011 23:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zo;n operatie moet natuurlijk dan ook goed gepland worden laat staan dat alle bronnen moeten kloppen voordat je een grote fout begaat.
*gaaaaap* toch wel erg wanhopige poging tot propagandaquote:Op maandag 21 februari 2011 23:44 schreef yavanna het volgende:
SherineT Sherine Tadros
State TV is airing "confessions" by Tunisians in #Libya saying they are behind the uprising..'foreign hand at play' #dejavu
AJE: State television showing tunisian confessions. Given money and hallucinogenic drugs. Seriously! #Libya #Feb17
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:46 schreef yavanna het volgende:
Kareem_Hennawi Kareem El-Hennawi
His dealer was killed #ReasonsGaddafiIsLate
Democratie in Nederland, lijkt me prachtig.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wij krijgen ook onze revolutie.
Hitler deed het toch altijd vlak na een groot diner, zodat mensen wat sloom zijn en gemakkelijk luisteren. Je schijnt dan gemakkelijker dingen te accepteren. Misschien heeft snachts speeches geven ook een soort effect.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:44 schreef Aloulou het volgende:
De Arabische "leiders" houden wel van speechen na middernacht trouwens
Oe leuk, gaan we weerquote:Op maandag 21 februari 2011 23:46 schreef yavanna het volgende:
Kareem_Hennawi Kareem El-Hennawi
His dealer was killed #ReasonsGaddafiIsLate
Ik heb het dan ook niet over Amerika,quote:Op maandag 21 februari 2011 23:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alsof Amerika zich ooit zorgen heeft gemaakt om "fouten"
Ja.quote:
Leger scheurt hopelijk in 2 kampen uiteen.. En dan is het bijltjesdag voor de oude garde.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef -jos- het volgende:
SultanAlQassemi Breaking Al Jazeera: Statement by Libyan Military Officers asks all members of the Libyan army to head to Tripoli & remove Gaddafi #Libya
Hmmm???
Ingrijpen =/ bezetten.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef Breekfast het volgende:
Mensen die willen dat het westen militair gaat ingrijpenDie bij P&W ook
![]()
Dat wordt een 2e Afghanistan/Irak. Je zit er weet niet hoeveel jaren, het kost bakken met geld en het is maar de vraag of er werkelijk een democratie en een goed bestuur kan ontstaan.
En dan hebben we het nog niet eens over de reactie van andere Arabische landen en een nog grotere haat tegen het westen.
Enige wat je kan doen is de acties sterk veroordelen en je eigen mensen daar weg halen. Sancties komen later wel.. snel met sancties komen stopt dit bloedvergieten echt niet.
Een no-fly zone zou al een hoop helpen en een duidelijk signaal afgeven. Grondtroepen moet je niet doen, tenzij het blauwhelmen zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef Breekfast het volgende:
![]()
Dat wordt een 2e Afghanistan/Irak. Je zit er weet niet hoeveel jaren, het kost bakken met geld en het is maar de vraag of er werkelijk een democratie en een goed bestuur kan ontstaan.
En dan hebben we het nog niet eens over de reactie van andere Arabische landen en een nog grotere haat tegen het westen.
Enige wat je kan doen is de acties sterk veroordelen en je eigen mensen daar weg halen. Sancties komen later wel.. snel met sancties komen stopt dit bloedvergieten echt niet.
Dat is geheimquote:Op maandag 21 februari 2011 23:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Weet iemand waar dat US vliegdekschip uithangt?
Misschien hoopt ie dat de mensen te moe zijn om te gaan rellen, en als ze de volgende dag weer wakker worden is het allemaal niet zo erg meer.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hitler deed het toch altijd vlak na een groot diner, zodat mensen wat sloom zijn en gemakkelijk luisteren. Je schijnt dan gemakkelijker dingen te accepteren. Misschien heeft snachts speeches geven ook een soort effect.
Je hoeft 't land niet binnen te vallen. Alleen bijvoorbeeld het luchtruim tot no-go te verklaren om de bevolking te beschermen tegen bombardementen. Je zou zo je praatjes over democratie en vrijheid kunnen steunen met daden.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef Breekfast het volgende:
![]()
Persian sea/Gulf of Oman. De hele 5th fleet zit daar.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik denk dat je een beetje opportunisme die diplomaten in de VS niet kunt ontzeggenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:51 schreef LXIV het volgende:
Het is wel mooi om te zien hoe iedereen altijd de hielen van de dictator heeft gelikt en opeens hem allemaal de rug toe keren!
Het duurt wel langquote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef One_of_the_few het volgende:
ik zie niks op beide al jazeera's..
Dat zou ik zelfs niet doen. Dan zijn het opeens 'buitenlandse vijanden' die het land aanvallen en is iedere demonstrant een verrader.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je hoeft 't land niet binnen te vallen. Alleen bijvoorbeeld het luchtruim tot no-go te verklaren om de bevolking te beschermen tegen bombardementen. Je zou zo je praatjes over democratie en vrijheid kunnen steunen met daden.
Hrm, ik hoop dat laatste. En dat een (flink) deel van het Libische leger zich maar tegen de regeringsclan mag keren.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zou ik zelfs niet doen. Dan zijn het opeens 'buitenlandse vijanden' die het land aanvallen en is iedere demonstrant een verrader.
Die Lybische luchtmacht is zo uitgebombardeerd. Libi is zelf helemaal niet in staat om munitie te produceren.
Ze gebruiken die munitie tegen burgers h? Niet tegen militaire doelen, dus het effect is duizendmaal groter.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zou ik zelfs niet doen. Dan zijn het opeens 'buitenlandse vijanden' die het land aanvallen en is iedere demonstrant een verrader.
Die Lybische luchtmacht is zo uitgebombardeerd. Libi is zelf helemaal niet in staat om munitie te produceren.
Dat doen ze ook, net als Egypte. De bevolking erkent zijn regering niet. Dus kan je die regering gewoon afschieten.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:53 schreef LXIV het volgende:
Het is juist onnoemelijk veel beter als je dit het volk zelf laat opknappen.
Ik denk dat de meeste mensen ermee bedoelen een chirurgische ingreep.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef Breekfast het volgende:
![]()
http://www.marinetraffic.com/ais/quote:Op maandag 21 februari 2011 23:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Stel nu dat er 1000 burgers omkomen bij deze revolutie.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze gebruiken die munitie tegen burgers h? Niet tegen militaire doelen, dus het effect is duizendmaal groter.
Hoe zie je dat voor je? Khadaffi afzetten en dan weer leuk vertrekken en het land in chaos achterlaten?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen ermee bedoelen een chirurgische ingreep.
Onzin. Niemand trapt meer in dei propaganda. Die propaganda heeft lang gewerkt, maar is niet meer vol te houden.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vliegtuigjes uit de lucht knallen om het speelveld daar wat te vereffenen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Khadaffi afzetten en dan weer leuk vertrekken en het land in chaos achterlaten?
Vanuit zijn vluchtauto?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:59 schreef raistlin6 het volgende:
Nou bijna 0.00 uur. Laten we hopen op een geniale waanzinnige speech.
Maakt me niets uit, als het maar een lange speech wordt.quote:
Alleen al Ghadaffi's vliegtuigen uit de lucht schieten lijkt me voldoende om duidelijk te maken dat het gedaan is met hem.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Stel nu dat er 1000 burgers omkomen bij deze revolutie.
In Irak zijn er 1.000.000 omgekomen toen wij een handje hielpen.
Gewoon niet doen.
Ja, zo'n revolutie kost bloed en mensenlevens. Is altijd al zo geweest. Accepteren.
Fout. De wereld is nu anders. Er kan nu geen nieuwe dictator meer komen, net als in Egypte. De bevolking zelf heeft nu macht.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gewoon niet doen.
Ja, zo'n revolutie kost bloed en mensenlevens. Is altijd al zo geweest. Accepteren.
Nee, het is wijsheid. Je moet gewoon geen buitenlandse inmenging willen, dan wordt het plaatje opeens heel anders.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Onzin. Niemand trapt meer in dei propaganda. Die propaganda heeft lang gewerkt, maar is niet meer vol te houden.
Het is een smoes om niets te doen.
In 1991 kon de VS de Irakezen helpen toen ze in opstand kwamen tegen hun dictator, toen deed de VS het niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Gewoon niet doen.
Nu ook toch? Dat argument is dus niet per se valide. Target zou zijn om verder en erger bloedvergieten te voorkomen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Khadaffi afzetten en dan weer leuk vertrekken en het land in chaos achterlaten?
Dit bericht is weer een hoax van SultanAlQassemi gok ik...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:02 schreef One_of_the_few het volgende:
ik heb dat bericht dat Libische militairen tot afzetten kadhafi niet gezien op al jazeera. Iemand wel, of is het een vals bericht.
Chaos is dictatoriale propaganda. Dat zei Mubarak ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:59 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je hoeft je nergens in te mengen, de bevolking kan het nu zelf. Je constateert gewoon dat Ghadaffie een massamoordenaar is en je schiet hem af en zijn vliegtuigen uit de lucht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, het is wijsheid. Je moet gewoon geen buitenlandse inmenging willen, dan wordt het plaatje opeens heel anders.
Het kan via de VN gaan hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, het is wijsheid. Je moet gewoon geen buitenlandse inmenging willen, dan wordt het plaatje opeens heel anders.
Stel dat wij hier protesteren tegen de regering, en plotseling gaat Saoudie-Arabi onze gevechtsvliegtuigen bombarderen. Dan is het voor de regering hl makkelijk om te zeggen dat alles een opzet is van SA en iedereen die het daar niet mee eens is als verrader executeren.
AJA heb ik ook al veel niet kloppende tweets zien plaatsen, ook tijdens Egypte, en de meesten waren afkomstig van die sultan via al arabiyaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:04 schreef rakotto het volgende:
Dat bericht van het leger dat iedereen nu naar Qadaffi moet gaan klopt. Een statement kwam op AJA. Deze keer had Sultannog wat gelijk.![]()
oke tnx, wel vreemd dan dat AJE helemaal niks meld.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:04 schreef rakotto het volgende:
Dat bericht van het leger dat iedereen nu naar Qadaffi moet gaan klopt. Een statement kwam op AJA. Deze keer had Sultannog wat gelijk.![]()
Mja, statement ging direct via AJA.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:05 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
AJA heb ik ook al veel niet kloppende tweets zien plaatsen, ook tijdens Egypte, en de meesten waren afkomstig van die sultan via al arabiya
Ach ja, het zou kunnen, maar ik betwijfel het vooralsnog. Was het een report, was het confirmed, was het breaking, was het rumour. Moet dan toch echt met volledige context kunnen zien eerst.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:05 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mja, statement ging direct via AJA.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hoeft je nergens in te mengen, de bevolking kan het nu zelf. Je constateert gewoon dat Ghadaffie een massamoordenaar is en je schiet hem af en zijn vliegtuigen uit de lucht.
Je moet het volk hem zelf laten pakken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hoeft je nergens in te mengen, de bevolking kan het nu zelf. Je constateert gewoon dat Ghadaffie een massamoordenaar is en je schiet hem af en zijn vliegtuigen uit de lucht.
40 jaar moeten ze een plek geven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je moet het volk hem zelf laten pakken.
Bovendien zal het vergieten van bloed de Libirs aanzetten om de herdenking aan deze revolutie voor altijd in herinnering te houden.
Ze hebben het al gedaan, het regime is al gevallen. Er zijn nu alleen nog wat massamoordenaars. Je probeert je onder je verantwoordelijkheid uit te lullen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bovendien zal het vergieten van bloed de Libirs aanzetten om de herdenking aan deze revolutie voor altijd in herinnering te houden.
hahhaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:09 schreef raistlin6 het volgende:
Ik luister liever naar de depressieve gedumpte man dan naar deze stem die echt door merg en been gaat.
Hoe meer doden, hoe groter en langer de herdenkingen later bedoel je?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mijn verantwoordelijkheid? Hoezo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze hebben het al gedaan, het regime is al gevallen. Er zijn nu alleen nog wat massamoordenaars. Je probeert je onder je verantwoordelijkheid uit te lullen.
Ja. En een mooi startpunt voor een nieuwe staat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe meer doden, hoe groter en langer de herdenkingen later bedoel je?
Ik denk juist dat de bevolking nu steunen zich in de toekomst zal uitbetalen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze hebben het al gedaan, het regime is al gevallen. Er zijn nu alleen nog wat massamoordenaars. Je probeert je onder je verantwoordelijkheid uit te lullen.
Dat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de bevolking nu steunen zich in de toekomst zal uitbetalen.
Niet door interventie, maar door het al afgeschreven regime vleugellam te maken zodat ze niet nog meer slachtoffers kunnen maken.
Nee, als Gadaffi weggaat ontstaat er toch chaos, zegt iemand anders net?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. En een mooi startpunt voor een nieuwe staat.
Too little too late. Als je iets wilt doen moet je nu het luchtruim over nemen. Over een dag hoeft het niet meer, dan heeft een stukje leger Ghadafie zelf gepakt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:14 schreef Aloulou het volgende:
Geld bevriezen per direct, die hond betaalt die huurlingen ergens van en ik geloof niet dat hij dat nu vanuit Libie doet. Alles om hem heen bevriezen en ook luchtruim tot no-go zone verklaren.
Die heeft het geld in stapeltjes opgetast in zijn huis hoor, net als Ben Ali...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:14 schreef Aloulou het volgende:
Geld bevriezen per direct, die hond betaalt die huurlingen ergens van en ik geloof niet dat hij dat nu vanuit Libie doet. Alles om hem heen bevriezen en ook luchtruim tot no-go zone verklaren.
Jouw regering steunt het regime.quote:
Een beller uit Benghazi zei op AJA dat die huurlingen van de Janjaweed militie zijn (die ook in Darfur bezig zijn).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:14 schreef Aloulou het volgende:
die hond betaalt die huurlingen ergens van
Oorlog voeren is duur, dat doe je alleen voor grondstoffen, niet voor mensen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:14 schreef Ryan3 het volgende:
Of zijn slachtpartijen voorkomen gewoon geen argument, volgens jou?
En zijn regering is bang van moslims... die gaan ons overnemen nl....quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jouw regering steunt het regime.
Ja, maar na Rwanda zag men daar de betrekkelijkheid van in toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oorlog voeren is duur, dat doe je alleen voor grondstoffen, niet voor mensen.
Khadaffi is gewoon een bin laden met een adres. Maar dat schenen al onze leuke wereldleiders de laatste jaren al vergeten te zijn. Best dat ze er op deze manier aan herinnerd worden ...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:18 schreef Lagrinta het volgende:
Volgens mij zijn ze in Iran zelfs bang voor Gadaffi. Dit is gewoon Saddam niveau deze familie.
Als deze revoluties in het Midden-Oosten democratien opleveren kan de PVV wel inpakken met haar moslimvrees.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En zijn regering is bang van moslims... die gaan ons overnemen nl....
En tegelijkertijd zeggen dat de VS heul niet minder hard reageert dan bij Egypte.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef Smoofie het volgende:
Domme Amerikanen "I think they are terrorizing their people" OH REALLY?
No shit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef Smoofie het volgende:
Domme Amerikanen "I think they are terrorizing their people" OH REALLY?
Daarom zijn ze bang idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Als deze revoluties in het Midden-Oosten democratien opleveren kan de PVV wel inpakken met haar moslimvrees.
JA PRECIES!! En dat is dus 100x beter dan wanneer wij dat doen of hierbij een handje helpen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Too little too late. Als je iets wilt doen moet je nu het luchtruim over nemen. Over een dag hoeft het niet meer, dan heeft een stukje leger Ghadafie zelf gepakt.
Er is nu al geen regime meer, dus boycotten is nutteloos.
...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Als deze revoluties in het Midden-Oosten democratien opleveren kan de PVV wel inpakken met haar moslimvrees.
Wij kunnen het versnellen en veel slachtoffers voorkomen. De Libirs zullen ons daar dankbaar voor zijn. Het is niet alleen mededogen maar ook investeren in onze toekomst.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
JA PRECIES!! En dat is dus 100x beter dan wanneer wij dat doen of hierbij een handje helpen.
2001 belde, ze willen hun excuus terug.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:22 schreef Smoofie het volgende:
Laat het midden-oosten maar zelf hun problemen oplossen. Ik ben het wel zat met al die Islamitische probleem landen. Allemaal janken om hulp maar tegelijkertijd juichen als 2 vliegtuigen de twin towers in vliegen.
Gelul. Het regime is al gevallen, de bevolking heeft het al gedaan. Er zijn alleen een paar massamoordenaars. Je zoekt excuses om niks te doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
JA PRECIES!! En dat is dus 100x beter dan wanneer wij dat doen of hierbij een handje helpen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:22 schreef Smoofie het volgende:
Laat het midden-oosten maar zelf hun problemen oplossen. Ik ben het wel zat met al die Islamitische probleem landen. Allemaal janken om hulp maar tegelijkertijd juichen als 2 vliegtuigen de twin towers in vliegen.
Vandaar dat ze ook zo achterlijk reageren op deze revoluties.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is een les voor de toekomst inderdaad. Soms moet je niet n keer een fout maken maar een paar keer om in te zien dat het anders kan en moet. Zonder Gaddafi roof je die olie daar ook wel weg. Niet dat dat nu moet gebeuren, maar in een democratischer land heb je ook genoeg mogelijkheden tenzij er gekken als de Taliban aan de macht komen die geen olie leveren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Khadaffi is gewoon een bin laden met een adres. Maar dat schenen al onze leuke wereldleiders de laatste jaren al vergeten te zijn. Best dat ze er op deze manier aan herinnerd worden ...
Het Westen heeft die problemen gecreerd zodat jij goedkoop kan tanken. Je hebt boter op je hoofd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:22 schreef Smoofie het volgende:
Laat het midden-oosten maar zelf hun problemen oplossen.
Ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:24 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Gaat de baas nog speechen of wat
Owja,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het Westen heeft die problemen gecreerd zodat jij goedkoop kan tanken. Je hebt boter op je hoofd.
Goedkoop? Laat me niet lachen. En "het westen"? Ik denk meer aan de grote "bazen" van bedrijven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het Westen heeft die problemen gecreerd zodat jij goedkoop kan tanken. Je hebt boter op je hoofd.
-nee-quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vandaar dat ze ook zo achterlijk reageren op deze revoluties.
Echt om te huilen zo triest.
Ja hoor, schuif het maar lekker af.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Goedkoop? Laat me niet lachen. En "het westen"? Ik denk meer aan de grote "bazen" van bedrijven.
Met samengeknepen billen in alles een boze moslim zien, en dat dan uitleggen in het Europarlement. *zucht* *kruipt onder stoel van schaamte*quote:
Dan weet je iig zeker dat ze straks nog harder gaan juichen bij een volgende 911quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:22 schreef Smoofie het volgende:
Allemaal janken om hulp maar tegelijkertijd juichen als 2 vliegtuigen de twin towers in vliegen.
Heel triest inderdaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoe de fuck is dit mijn schuld dan, en die van vele medeburgers?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja hoor, schuif het maar lekker af.
Ik ben sowieso benieuwd hoeveel van het oliegeld dat naar Khadaffi gegaan is eigenlijk zowat rechtstreeks richting terroristische organisaties allerhande is gegaan ... (of zogenoemde vrijheidsstrijders zoals Khadaffi ze zelf noemde)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:23 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dit is een les voor de toekomst inderdaad. Soms moet je niet n keer een fout maken maar een paar keer om in te zien dat het anders kan en moet. Zonder Gaddafi roof je die olie daar ook wel weg. Niet dat dat nu moet gebeuren, maar in een democratischer land heb je ook genoeg mogelijkheden tenzij er gekken als de Taliban aan de macht komen die geen olie leveren.
Ik heb het maar weggeklikt, wat een kletspraat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, maar dan nog, je zult met ze moeten praten dan en dat is dus wat anders dan de houding laten doorschemeren dat je er eigenlijk absoluut geen vertrouwen in hebt... en dat laatste is wat ik tegen heb op de reacties van onze zogenaamde leiders... eigenlijk zien ze liever een onderdrukkend systeem toch dan misschien de kans dat het nu democratien worden... en dat is wmb te ideologisch denken... en dus niet denken. En vervolgens hebben ze ook liever geen democratien, want dat zal wel de olieprijs doen laten stijgen en handelen met een dictatuur is gewoon gemakkelijker...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:24 schreef Smoofie het volgende:
PVV slaat natuurlijk door, maar het is wel een punt, je moet wel oppassen dat er geen Islamitische regering zoals in Gaza of iran aan de macht komt.
Echt te erg, idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik heb het maar weggeklikt, wat een kletspraat.
Ik ook...trek dit soort dom gelul echt niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik heb het maar weggeklikt, wat een kletspraat.
Wat zal hij toch schrikken als hij erachter komt dat de grondwet onder Mubarak gewoon de Sharia bevatte.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is jouw regering die vriendjes is met dictators. Het is jouw stem en jouw belastinggeld waardoor mensen onderdrukt en gemarteld worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe de fuck is dit mijn schuld dan, en die van vele medeburgers?
Je had het net over juichen op 911. Deze foto's van september 2001 uit het 'strengislamitische' Iran heb je zeker gemist:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:24 schreef Smoofie het volgende:
PVV slaat natuurlijk door, maar het is wel een punt, je moet wel oppassen dat er geen Islamitische regering zoals in Gaza of iran aan de macht komt.
Dat was het ook toen de pvda in de regering zat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is jouw regering die vriendjes is met dictators. Het is jouw stem en jouw belastinggeld waardoor mensen onderdrukt en gemarteld worden.
Heb ze ook gemist maar ik heb ook zeker niet het idee gehad dat mensen daarom aan het juichen waren. Slechts enkelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:30 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Je had het net over juichen op 911. Deze foto's van september 2001 uit het 'strengislamitische' Iran heb je zeker gemist:
http://www.google.co.uk/i(...)b=wi&biw=926&bih=474
Nee, het is onze vraag naar olie die onze regeringen dwingt compromis te sluiten met tuig zoals Ghadaffi.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is jouw regering die vriendjes is met dictators. Het is jouw stem en jouw belastinggeld waardoor mensen onderdrukt en gemarteld worden.
Leuk, foto's van de Iraanse overheid. Het Iraanse volk stond echt niet te juichen hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:30 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Je had het net over juichen op 911. Deze foto's van september 2001 uit het 'strengislamitische' Iran heb je zeker gemist:
http://www.google.co.uk/i(...)b=wi&biw=926&bih=474
Psstt, hij laat foto's zien van mensen die een stille tocht houden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Leuk, foto's van de Iraanse overheid. Het Iraanse volk stond echt niet te juichen hoor.
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga eerst maar even douchen, tijd zat gok ik
Die zijn ook schuldig, net als ik. Maar ik neem wel verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat was het ook toen de pvda in de regering zat.
Het werkt ook niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel triest inderdaad.
Natuurlijk wil de PVV geen democratische moslims, die zijn veel te lastig af te schilderen als gevaarlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |