Kwam eerder langs in dit topic, die gasten links op de foto zien er niet erg 'afrikaans' uit:quote:Op maandag 21 februari 2011 22:37 schreef rakotto het volgende:
Voor de mensen die vragen of buitenlandse huurlingen inderdaad wel aanwezig zijn of niet: Ooggetuigen hebben non-Afrikaanse mercenaries vernomen en soldaten.
Serviers of Italiaen... Het zou me niets verbazen.
Hij heeft zich scherp uitgesproken tegen het geweld. Zijn prioriteit is Nederlandse belangen in Libi veiligstellen, en daar is hij als het goed is nu mee bezig.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:06 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar het is triest als je als minister van Buitenlandse Zaken enkel daarover spreekt en geen woord rept over de talloze Libische slachtoffers.
ownedquote:Op maandag 21 februari 2011 23:13 schreef yavanna het volgende:
RawyaRageh Rawya Rageh
#Libya's DeputyFM calls in, asks to be on air on AJArabic. Presenter says: 'If u don't trust our coverage, why are you on air with us now?"
Het is wel een legitieme vraag.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
Ah bij P&W komt die minsiter van ons weer met de vraag: ja, de vraag is natuurlijk wel, wie komt er voor in de plaats.
Ik denk serieus dat onze regering liever Gadaffi heeft dan iets anders...
Eigen volk eerst!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij heeft zich scherp uitgesproken tegen het geweld. Zijn prioriteit is Nederlandse belangen in Libi veiligstellen, en daar is hij als het goed is nu mee bezig.
Was al hetzelfde met Egyptequote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
Ah bij P&W komt die minsiter van ons weer met de vraag: ja, de vraag is natuurlijk wel, wie komt er voor in de plaats.
'Miljoen vluchtelingen naar Europa als Khafaddi valt'quote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zeg al dat ze doorschemeren dat ze liever Gadaffi hebben. Ik denk dat dat in het licht van recente ontwikkelingen in zekere zin amoreel is.quote:
Oja, dat geloof ik meteen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef Ryan3 het volgende:
Komt door gebrek aan visie en fantasie. Het zal niet eens bij ze opkomen dat sommige landen weleens een keer zonder dictator willen leven. Want ja, dat is daar he, niet hier.quote:
Sterker nog, hij is persoonlijk naar Libie op de Nederlanders op te halen. Dat zie ik dat Timmerfiguur nog niet doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij heeft zich scherp uitgesproken tegen het geweld. Zijn prioriteit is Nederlandse belangen in Libi veiligstellen, en daar is hij als het goed is nu mee bezig.
Ja, Realpolitik zoals in Mnchen 1938.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
'Miljoen vluchtelingen naar Europa als Khafaddi valt'
Natuurlijk. Op internationaal niveau geldt Realpolitik, en telt enkel het landsbelang.
Dus je kan ze maar beter af laten schieten door Ghadaffi?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk. Op internationaal niveau geldt Realpolitik, en telt enkel het landsbelang.
quote:
Ook aan zelfzuchtigheid. De olie was lekker goedkoop en het ging allemaal prima met al die dictators. Nu is dat hele oliegebied onstabiel omdat het volk daar er schoon genoeg van heeft... maar ooh, dat zou weleens slecht kunnen zijn voor onze benzineprijs en immigratiequote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Komt door gebrek aan visie en fantasie. Het zal niet eens bij ze opkomen dat sommige landen weleens een keer zonder dictator willen leven. Want ja, dat is daar he, niet hier.
Het zijn ook maar moslims ook natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij is minister van Nederland. In dit geval: ja dus.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Realpolitik zoals in Mnchen 1938.
Dat was appeasement. Voor Realpolitik moet je bij Bismarck zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, Realpolitik zoals in Mnchen 1938.
En die waarschuwing komt geheel toevallig van de italiaan Franco Frattini.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
zucht.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het zijn ook maar moslims ook natuurlijk.
Toch?
Wie, en kan je dit bevestigen!? heb alleen maar buitenlandse twitters en streams aanquote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Sterker nog, hij is persoonlijk naar Libie op de Nederlanders op te halen. Dat zie dat Timmerfiguur nog niet doen.
Bron? Volgens mij stuurt ie alleen maar een vliegtuig erheen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Sterker nog, hij is persoonlijk naar Libie op de Nederlanders op te halen. Dat zie dat Timmerfiguur nog niet doen.
Het zijn Arabieren, en dat zijn allemaal terroristenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch?
O, ja? Ik denk het niet hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Mag die in de OP? En evt. ook PressTV?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Dance99Vv het volgende:
http://english.aljazeera.net/watch_now/
Houd op man. Flapdrol.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toch?
Die stond al in het derde Egypte topicquote:Op maandag 21 februari 2011 23:20 schreef bokaal het volgende:
[..]
Mag die in de OP? En evt. ook PressTV?
Alsjeblieft geen press tvquote:Op maandag 21 februari 2011 23:20 schreef bokaal het volgende:
[..]
Mag die in de OP? En evt. ook PressTV?
Dat was toen realpolitik.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Dat was appeasement. Voor Realpolitik moet je bij Bismarck zijn.
Inderdaad. Mensen die hun klassiekers niet kennenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Dat was appeasement. Voor Realpolitik moet je bij Bismarck zijn.
Ik vermoed dat Libirs uit het zuiden ook behoorlijk donker kunnen zijn. Geldt volgens mij voor al die landen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:20 schreef speknek het volgende:
Zijn ook veel Zuid-Afrikaanse huurlingen. Maar op die foto zouden het ook gewoon Noord-Afrikanen kunnen zijn.
Ten koste van alles? Van mensen?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Klopt, daar stonden ze netjes in. Maar zoals je ziet zijn er toch mensen die er nu naar (moeten) vragen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Die stond al in het derde Egypte topic
Kan het ontopic? Die discussie kan beter in het topic van LXIV: 'Miljoen vluchtelingen naar Europa als Khafaddi valt'quote:Op maandag 21 februari 2011 23:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Ten koste van alles? Van mensen?
Voor mij hoeft dat niet.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat gaat niet ten koste van mensen. Beslissingen over al dan niet ingrijpen in Libi worden niet door Rosenthal genomen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Ten koste van alles? Van mensen?
Voor mij hoeft dat niet.
Ja, alleen Kissinger was degene die de term van Bismarck weer van stal haalde ivm IndoChina.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die hun klassiekers niet kennen.
LOLquote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef Aloulou het volgende:
Al Jazeera Arabic:
Foreign Minister Libya: "leven van Libiers is in jullie ogen niets waard", als verwijt naar presentatoren.
Presentatrice: "heb je genoeg gelogen nu?"
Ik kan zelf nu niet streamen. Maar tik in op Google: AlJazeera English.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef henkde_j het volgende:
Iemand een URL voor aljazera stream?
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef Aloulou het volgende:
Al Jazeera Arabic:
Foreign Minister Libya: "leven van Libiers is in jullie ogen niets waard", als verwijt naar presentatoren.
Neuh, maar je kan altijd hopen toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef raistlin6 het volgende:
Is trouwens bevestigd dat er nog een speech van 1 der Ghadaffi's aankomt?
Nope, gisteren begon ie rond 0.00 uur of 01.00, ben de tijd een beetje kwijtgeraakt ergens.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef ouderejongere het volgende:
Een half uurtje weg en meteen al een nieuw topic? Is de toespraak van de kolonel al geweest?
Komt er een toespraak van de kolonel dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef ouderejongere het volgende:
Een half uurtje weg en meteen al een nieuw topic? Is de toespraak van de kolonel al geweest?
Precies 0:00 jaquote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nope, gisteren begon ie rond 0.00 uur of 01.00, ben de tijd een beetje kwijtgeraakt ergens.
Ga alsjeblieft door, in het geval dat er geen speech komt, is dit het hoogtepunt van mijn avond.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef Drifter__ het volgende:
De FM heeft niets te zeggen over de straaljagers op Malta..... ahahhahha
"Jullie steunen de zionisten" zegt ie nu....
Dat is wel aangekondigd op de Libische staatsTV.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Komt er een toespraak van de kolonel dan?
Welke foto?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef Jud1th het volgende:
Shit, ik zie nu pas dat die huurlingen op die foto ook machetes op hun geweren hebben zitten![]()
![]()
Opgelost.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:22 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik vind het niet zo'n slecht plan om bepaalde streams in de OP te houden. en misschien af en toe wat twitters. Al moeten die wel bijgehouden worden, en ik moet morgen werken
Mensen die net binnenkomen kunnen gelijk klik alles volgen.
Hahahahaquote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef Drifter__ het volgende:
De FM heeft niets te zeggen over de straaljagers op Malta..... ahahhahha
"Jullie steunen de zionisten" zegt ie nu....
Presentator: Ja oke is goed, wij steunen de zionisten. Wanneer komt die Khadafi op TV...
Wat heeft die man toch afgedaan... die Blair, en dan niet alleen vanwege dit akkefietje...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef Dekatria het volgende:
Blair chillt weer ff met Khadaffi op AJE
Dat weet ik wel. Maar ik heb er vrij veel moeite mee dat er eerst aan het eigen belang gedacht wordt. Sorry. Komt ook omdat users ook op FOK! zich angstig uiten over de olieprijzen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat gaat niet ten koste van mensen. Beslissingen over al dan niet ingrijpen in Libi worden niet door Rosenthal genomen.
quote:manolocontrabaj RT @LibyanThinker: URGENT!!!! From Eye Witness in #Tripoli. Fighter Jets have started to use MISSILES. I SAW them with my own two eyes. #Libya #Tripoli
En Berlusconi chillt ook ff met Khadaffi op AJEquote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat heeft die man toch afgedaan... die Blair, en dan niet alleen vanwege dit akkefietje...
Nicequote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef Drifter__ het volgende:
Hij heeft het nu over hoe Qatar en AJ, de joden steunt.
En ze hebben de verbinding met hem verbroken....
I saw them with my own eyes maakt dat ik deze tweet niet geloof.quote:
maar gadaffi is toch een jood?israel zou het enige land in de buurt zijn waar hij heen kanquote:
linkjes?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:29 schreef speknek het volgende:
Apart eigenlijk hoe anders de Engelse Al-Jazeera en de Arabische zijn qua website. Ik vind de Engelse veel mooier en helderder, maar is dat een westerse blik?
/gewichtige vragen.
Het is wel een toverwoordje voor die lui Joden... dan heb je meteen alles samengevat...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:28 schreef Drifter__ het volgende:
Hij heeft het nu over hoe Qatar en AJ, de joden steunt.
En ze hebben de verbinding met hem verbroken....
WTF....wat een figuur
Krijgt die lul betaald per lijk of zo?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef Aloulou het volgende:
Al Jazeera Arabic:
Waarom zou.. laat maar ik begin er niet eens aan.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:30 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
maar gadaffi is toch een jood?israel zou het enige land in de buurt zijn waar hij heen kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |