Ten koste van alles? Van mensen?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij is minister van Nederland. In dit geval: ja dus.
Klopt, daar stonden ze netjes in. Maar zoals je ziet zijn er toch mensen die er nu naar (moeten) vragen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Die stond al in het derde Egypte topic
Kan het ontopic? Die discussie kan beter in het topic van LXIV: 'Miljoen vluchtelingen naar Europa als Khafaddi valt'quote:Op maandag 21 februari 2011 23:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Ten koste van alles? Van mensen?
Voor mij hoeft dat niet.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:16 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij is minister van Nederland. In dit geval: ja dus.
Dat gaat niet ten koste van mensen. Beslissingen over al dan niet ingrijpen in Libië worden niet door Rosenthal genomen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Ten koste van alles? Van mensen?
Voor mij hoeft dat niet.
Ja, alleen Kissinger was degene die de term van Bismarck weer van stal haalde ivm IndoChina.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad. Mensen die hun klassiekers niet kennen.
LOLquote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef Aloulou het volgende:
Al Jazeera Arabic:
Foreign Minister Libya: "leven van Libiers is in jullie ogen niets waard", als verwijt naar presentatoren.
Presentatrice: "heb je genoeg gelogen nu?"
Ik kan zelf nu niet streamen. Maar tik in op Google: AlJazeera English.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef henkde_j het volgende:
Iemand een URL voor aljazera stream?
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef Aloulou het volgende:
Al Jazeera Arabic:
Foreign Minister Libya: "leven van Libiers is in jullie ogen niets waard", als verwijt naar presentatoren.
Presentatrice: "heb je genoeg gelogen nu?"
Neuh, maar je kan altijd hopen toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef raistlin6 het volgende:
Is trouwens bevestigd dat er nog een speech van 1 der Ghadaffi's aankomt?
Nope, gisteren begon ie rond 0.00 uur of 01.00, ben de tijd een beetje kwijtgeraakt ergens.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef ouderejongere het volgende:
Een half uurtje weg en meteen al een nieuw topic? Is de toespraak van de kolonel al geweest?
Komt er een toespraak van de kolonel dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef ouderejongere het volgende:
Een half uurtje weg en meteen al een nieuw topic? Is de toespraak van de kolonel al geweest?
Precies 0:00 jaquote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nope, gisteren begon ie rond 0.00 uur of 01.00, ben de tijd een beetje kwijtgeraakt ergens.
Ga alsjeblieft door, in het geval dat er geen speech komt, is dit het hoogtepunt van mijn avond.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef Drifter__ het volgende:
De FM heeft niets te zeggen over de straaljagers op Malta..... ahahhahha
"Jullie steunen de zionisten" zegt ie nu....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |