Als deze revoluties in het Midden-Oosten democratieën opleveren kan de PVV wel inpakken met haar moslimvrees.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En zijn regering is bang van moslims... die gaan ons overnemen nl....
En tegelijkertijd zeggen dat de VS heul niet minder hard reageert dan bij Egypte.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef Smoofie het volgende:
Domme Amerikanen "I think they are terrorizing their people" OH REALLY?
No shit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef Smoofie het volgende:
Domme Amerikanen "I think they are terrorizing their people" OH REALLY?
Daarom zijn ze bang idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Als deze revoluties in het Midden-Oosten democratieën opleveren kan de PVV wel inpakken met haar moslimvrees.
JA PRECIES!! En dat is dus 100x beter dan wanneer wij dat doen of hierbij een handje helpen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Too little too late. Als je iets wilt doen moet je nu het luchtruim over nemen. Over een dag hoeft het niet meer, dan heeft een stukje leger Ghadafie zelf gepakt.
Er is nu al geen regime meer, dus boycotten is nutteloos.
...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Als deze revoluties in het Midden-Oosten democratieën opleveren kan de PVV wel inpakken met haar moslimvrees.
Wij kunnen het versnellen en veel slachtoffers voorkomen. De Libiërs zullen ons daar dankbaar voor zijn. Het is niet alleen mededogen maar ook investeren in onze toekomst.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
JA PRECIES!! En dat is dus 100x beter dan wanneer wij dat doen of hierbij een handje helpen.
2001 belde, ze willen hun excuus terug.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:22 schreef Smoofie het volgende:
Laat het midden-oosten maar zelf hun problemen oplossen. Ik ben het wel zat met al die Islamitische probleem landen. Allemaal janken om hulp maar tegelijkertijd juichen als 2 vliegtuigen de twin towers in vliegen.
Gelul. Het regime is al gevallen, de bevolking heeft het al gedaan. Er zijn alleen een paar massamoordenaars. Je zoekt excuses om niks te doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
JA PRECIES!! En dat is dus 100x beter dan wanneer wij dat doen of hierbij een handje helpen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:22 schreef Smoofie het volgende:
Laat het midden-oosten maar zelf hun problemen oplossen. Ik ben het wel zat met al die Islamitische probleem landen. Allemaal janken om hulp maar tegelijkertijd juichen als 2 vliegtuigen de twin towers in vliegen.
Vandaar dat ze ook zo achterlijk reageren op deze revoluties.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is een les voor de toekomst inderdaad. Soms moet je niet één keer een fout maken maar een paar keer om in te zien dat het anders kan en moet. Zonder Gaddafi roof je die olie daar ook wel weg. Niet dat dat nu moet gebeuren, maar in een democratischer land heb je ook genoeg mogelijkheden tenzij er gekken als de Taliban aan de macht komen die geen olie leveren.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Khadaffi is gewoon een bin laden met een adres. Maar dat schenen al onze leuke wereldleiders de laatste jaren al vergeten te zijn. Best dat ze er op deze manier aan herinnerd worden ...
Het Westen heeft die problemen gecreëerd zodat jij goedkoop kan tanken. Je hebt boter op je hoofd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:22 schreef Smoofie het volgende:
Laat het midden-oosten maar zelf hun problemen oplossen.
Ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:24 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Gaat de baas nog speechen of wat
Owja,quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het Westen heeft die problemen gecreëerd zodat jij goedkoop kan tanken. Je hebt boter op je hoofd.
Goedkoop? Laat me niet lachen. En "het westen"? Ik denk meer aan de grote "bazen" van bedrijven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het Westen heeft die problemen gecreëerd zodat jij goedkoop kan tanken. Je hebt boter op je hoofd.
-nee-quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vandaar dat ze ook zo achterlijk reageren op deze revoluties.
Echt om te huilen zo triest.
Ja hoor, schuif het maar lekker af.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Goedkoop? Laat me niet lachen. En "het westen"? Ik denk meer aan de grote "bazen" van bedrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |