Goedkoop? Laat me niet lachen. En "het westen"? Ik denk meer aan de grote "bazen" van bedrijven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het Westen heeft die problemen gecreëerd zodat jij goedkoop kan tanken. Je hebt boter op je hoofd.
-nee-quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vandaar dat ze ook zo achterlijk reageren op deze revoluties.
Echt om te huilen zo triest.
Ja hoor, schuif het maar lekker af.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Goedkoop? Laat me niet lachen. En "het westen"? Ik denk meer aan de grote "bazen" van bedrijven.
Met samengeknepen billen in alles een boze moslim zien, en dat dan uitleggen in het Europarlement. *zucht* *kruipt onder stoel van schaamte*quote:
Dan weet je iig zeker dat ze straks nog harder gaan juichen bij een volgende 911quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:22 schreef Smoofie het volgende:
Allemaal janken om hulp maar tegelijkertijd juichen als 2 vliegtuigen de twin towers in vliegen.
Heel triest inderdaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoe de fuck is dit mijn schuld dan, en die van vele medeburgers?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja hoor, schuif het maar lekker af.
Ik ben sowieso benieuwd hoeveel van het oliegeld dat naar Khadaffi gegaan is eigenlijk zowat rechtstreeks richting terroristische organisaties allerhande is gegaan ... (of zogenoemde vrijheidsstrijders zoals Khadaffi ze zelf noemde)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:23 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dit is een les voor de toekomst inderdaad. Soms moet je niet één keer een fout maken maar een paar keer om in te zien dat het anders kan en moet. Zonder Gaddafi roof je die olie daar ook wel weg. Niet dat dat nu moet gebeuren, maar in een democratischer land heb je ook genoeg mogelijkheden tenzij er gekken als de Taliban aan de macht komen die geen olie leveren.
Ik heb het maar weggeklikt, wat een kletspraat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, maar dan nog, je zult met ze moeten praten dan en dat is dus wat anders dan de houding laten doorschemeren dat je er eigenlijk absoluut geen vertrouwen in hebt... en dat laatste is wat ik tegen heb op de reacties van onze zogenaamde leiders... eigenlijk zien ze liever een onderdrukkend systeem toch dan misschien de kans dat het nu democratieën worden... en dat is wmb te ideologisch denken... en dus niet denken. En vervolgens hebben ze ook liever geen democratieën, want dat zal wel de olieprijs doen laten stijgen en handelen met een dictatuur is gewoon gemakkelijker...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:24 schreef Smoofie het volgende:
PVV slaat natuurlijk door, maar het is wel een punt, je moet wel oppassen dat er geen Islamitische regering zoals in Gaza of iran aan de macht komt.
Echt te erg, idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik heb het maar weggeklikt, wat een kletspraat.
Ik ook...trek dit soort dom gelul echt niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik heb het maar weggeklikt, wat een kletspraat.
Wat zal hij toch schrikken als hij erachter komt dat de grondwet onder Mubarak gewoon de Sharia bevatte.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is jouw regering die vriendjes is met dictators. Het is jouw stem en jouw belastinggeld waardoor mensen onderdrukt en gemarteld worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:27 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoe de fuck is dit mijn schuld dan, en die van vele medeburgers?
Je had het net over juichen op 911. Deze foto's van september 2001 uit het 'strengislamitische' Iran heb je zeker gemist:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:24 schreef Smoofie het volgende:
PVV slaat natuurlijk door, maar het is wel een punt, je moet wel oppassen dat er geen Islamitische regering zoals in Gaza of iran aan de macht komt.
Dat was het ook toen de pvda in de regering zat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is jouw regering die vriendjes is met dictators. Het is jouw stem en jouw belastinggeld waardoor mensen onderdrukt en gemarteld worden.
Heb ze ook gemist maar ik heb ook zeker niet het idee gehad dat mensen daarom aan het juichen waren. Slechts enkelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:30 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Je had het net over juichen op 911. Deze foto's van september 2001 uit het 'strengislamitische' Iran heb je zeker gemist:
http://www.google.co.uk/i(...)b=wi&biw=926&bih=474
Nee, het is onze vraag naar olie die onze regeringen dwingt compromis te sluiten met tuig zoals Ghadaffi.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is jouw regering die vriendjes is met dictators. Het is jouw stem en jouw belastinggeld waardoor mensen onderdrukt en gemarteld worden.
Leuk, foto's van de Iraanse overheid. Het Iraanse volk stond echt niet te juichen hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:30 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Je had het net over juichen op 911. Deze foto's van september 2001 uit het 'strengislamitische' Iran heb je zeker gemist:
http://www.google.co.uk/i(...)b=wi&biw=926&bih=474
Psstt, hij laat foto's zien van mensen die een stille tocht houden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Leuk, foto's van de Iraanse overheid. Het Iraanse volk stond echt niet te juichen hoor.
Ik denk het ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga eerst maar even douchen, tijd zat gok ik
Die zijn ook schuldig, net als ik. Maar ik neem wel verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dat was het ook toen de pvda in de regering zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |