Nou maar goed dat je dan even gebeld hebt!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:30 schreef GirlGoneBad het volgende:
Zijn we weer! Heb inderdaad maar even gebeld ja. Gyn had een foutje gemaakt tijdens ons gesprek. Het moest weldegelijk dag 3 tot en met 7 zijn.
Dus we zijn vandaag begonnen, en volgende week maandag heb ik 's middags een echo.
Ik heb zelf gekozen voor ovu-testen, heb de gyn er ook niet over gehoordquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:20 schreef Jipster het volgende:
Spannend dan, nog even wachten tot cd 21 voor duidelijkheid!
Dat wilde ik inderdaad vragen, of jij/jullie ovulatietesten gebruiken? Ja, dus. Maar voor jezelf of 'moest' dat van het ziekenhuis? En welke dagen gebruik je die test dan?
Zijn er hier verder dames met pcos die last hebben van acne? En heeft iemand nog een gouden tip? Ik baal er zo van, sinds ik gestopt ben met de diane is het natuurlijk weer helemaal niks. Ik hoop nu maar heel hard dat mijn hormonen een tik krijgen van de clomid etc. en dat ze ineens wat meer in balans raken...![]()
![]()
voor een ieder die het nodig heeft en iedereen heel veel sterkte!
En doe vooral waar jij en je man goed bij voelenquote:Je moet je afvragen: Zal ik ooit spijt hebben dat ik die ene maand bijna niet gewerkt heb? Of zal ik spijt hebben dat ik door werk nooit geprobeerd heb een kindje te krijgen.....?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:42 schreef Orea het volgende:
hopelijk zijn jullie allemaal dikdeze zomer!
*snottert weer...quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:47 schreef Orea het volgende:
Lekker laten gaan hoor!er komt zoveel op je af, dat moet er toch ook uit. Beter dat dan dat je het opkropt..
Wat ben je toch een lieverd, dat je nog steeds zo meeleeft! Hele dikkequote:
Ik heb mijn msn eigenlijk nooit meer aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:17 schreef Ahava het volgende:
Bedankt voor de duimen, knuffels, zoenen en goede wensen allemaal!
[..]
Wat ben je toch een lieverd, dat je nog steeds zo meeleeft! Hele dikkeWanneer zie ik je weer eens op msn?
Tis dan 6 weken na die ingreep dus iets van bespreken en wat opties hoe nu verder doornemen? ik heb anders ook werkelijkwaar geen idee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:16 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat gaan ze dan doen Boepie?
Ahava, wat dapper klink je. Nu moet het ook maar eens jou tijd zijn... Maar we kunnen alleen maar hopen en duimen, dat ga ik dus heel hard doen!
Incantrix, wat lief! En idd, wat een mooie woorden... Dank je!
Als de pregnyl wordt gezet springt ie 36 uur later is ons verteld. En wij hebben berekend dat dat dan vannacht om 03:00 wasquote:Op zondag 27 februari 2011 07:20 schreef Incantrix het volgende:
Wow, hoe weet je dat zo precies? Ik duim hoor!
(Ook voor die streepjesregen dus!)
God nee, Toen sliep ik pas eindelijkquote:Op zondag 27 februari 2011 09:24 schreef leonieke het volgende:
Toch de wekker gezet, hé, Vlindur vannacht?
Ik heb afgelopen woensdag bloed geprikt (kijken of ik een eisprong heb gehad) En dara krijg ik straks de uitslag van (tussen 12-13 uur)quote:Op maandag 28 februari 2011 11:44 schreef Jipster het volgende:
Charmed_angel, ik weet niet hoe lang dat duurt, bij ons kwam de uitslag daarvan tegelijk met de uitslagen van mijn bloedonderzoek en daar moesten we 6 wk op wachten. Volgens mij is de uitslag van spermaonderzoek met een paar weken bekend.
nee helemaal niks, gewoon het eerste onderzoekje.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:53 schreef Jipster het volgende:
Spannend Charmed Angel, ik duim voor je voor de uitslag! Heb jij hormonen geslikt of gespoten afgelopen tijd? Ik ben het even kwijt...
Ja we zijn al 18 rondes (16 maanden) bezig om zwanger te worden, dus we vonden het wel eens tijd voor een bezoekjequote:Op maandag 28 februari 2011 12:10 schreef Jipster het volgende:
Een eerste onderzoekje omdat zwangerschap uitblijft zonder aanwijsbare reden? Of ...?
Wel spannend he! Ik hoop dat je snel de uitslag hoort en dat je een eisprong hebt gehad!
ja helemaal nieuwquote:Op maandag 28 februari 2011 12:38 schreef Jipster het volgende:
Ja inderdaad, dan wordt het zeker wel tijd.. spannend dus aan het begin van de medische malle molen.
Wachten is stom he? Good luck! Ik duim!!
Ik hoorde al dat dat erg pijnlijk isquote:Op maandag 28 februari 2011 13:30 schreef Jipster het volgende:
Volgens mij kijken ze met vloeistof of je eileiders wel open zijn, als ze bv. door een cyste worden geblokkeerd, kun je natuurlijk ook niet zwanger worden. Ze willen dat soort dingen allemaal uitsluiten voor je aan een bepaalde behandeling gaat.
wow zo lange wachtlijst? Jeetje, dat is wel erg lang, ik had binnen 2 weken een afspraakquote:Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef Thistleweed het volgende:
Meld: ben ook de molen ingestapt dus dat is vijf.
Wij wachten alleen al vanaf november op een afspraak met de gyn. Volgende week is het eindelijk zo ver. Ben benieuwd. Stomme wachtlijsten. Dus de afgelopen tijd had ik niet heel veel te melden.
Bij mij helemaal niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoorde al dat dat erg pijnlijk is
Ja kloptquote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef Jipster het volgende:
En volgens mij is Flienepien de volgende in rij van de malle molen.. heb jij al effect gemerkt van jou opwekkers?
Nou... ik heb echt wel vrij veel pijn gehad en ben echt geen zeikerd. Die hsg zou ik niet graag over doen, maar als het achter de rug is is de pijn vrij snel weer voorbij. Het ligt aan heel veel dingen of het erg pijn doet. Mijn gyn deed het geloof ik nog op de ouderwetse manier, dat schijnt ook niet te helpen. Maar ja, gewoon doen. Bevallen is erger.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Bij mij helemaal niet.![]()
Ik had van tevoren twee ibu's geslikt en vond het alleen een beetje ongemakkelijk voor ongeveer een halve minuut lang.
Piece of cake, ik zou het zo weer doen.![]()
En het zijn mooie beelden, prachtig om te zien.
Het hangt echt af van persoon tot persoon heb ik al vernomen. Bij mij was het zo goed als pijnloos. Even een pijnscheut toen ze de vloeistof inspoten (ik deed mee aan een pijnonderzoek en noteerde tijdens de hsg per onderdeel op een schaal hoeveel pijn ik had), maar dat was dan weer vlug voorbij. Een 10tal seconden leek het wel (althans, zo herinner ik het mij).quote:Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoorde al dat dat erg pijnlijk is
Ow je stelt me wel een beetje gerustquote:Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Bij mij helemaal niet.![]()
Ik had van tevoren twee ibu's geslikt en vond het alleen een beetje ongemakkelijk voor ongeveer een halve minuut lang.
Piece of cake, ik zou het zo weer doen.![]()
En het zijn mooie beelden, prachtig om te zien.
Nah, niet op je laten afkomen, gewoon een knappe dokter vragenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
Het staat dus 2-2 met de HSGhihihi
Nou ja ik moet het op me af laten komen denk ik.
Mijsje jij bent natuurlijk al wat verder. Ging het bij jou ook zo?
Inwendige echo, zaadonderzoek, bloed prikken,
Uitslag zaadonderzoek nog niet binnen en uitslag bloedprikken chlamydia ook niet. Mara het wel al hebben over eventueel een HSG?
Ow wat raar? Ik heb juist gehoord dat dat het eerste is wat ze doen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef klumsy het volgende:
Mijn vriend heeft helemaal geen zaadonderzoek gehad,
denk dat ze dat pas gaan doen als ik wel een eisprong krijg en niet zwanger word
die hebben wij nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nah, niet op je laten afkomen, gewoon een knappe dokter vragen
Klopt! Dit was bij ons ook zo! Want straks start je behandelingen op die inderdaad geen eens kunnen werken..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier was het ook een van de eerste dingen die gedaan werden. Ik zou niet weten waarom het niet gedaan zou worden want voor hetzelfde geld heb je beiden een probleem...
Mijn vriend kreeg dat helaas ook pas heel laat, met als gevolg dat ik een jaar lang voor jan l*l aan de clomid heb gezeten. Het probleem lag bij mij (geen eisprong) dus hebben ze manlief niet onderzocht. Beetje jammer dat anderhalf jaar later het probleem ook bij hem bleek te liggen. Oh, toen zijn we wel boos geweest... Kortom: gewoon vragen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef klumsy het volgende:
Mijn vriend heeft helemaal geen zaadonderzoek gehad,
denk dat ze dat pas gaan doen als ik wel een eisprong krijg en niet zwanger word
Ja dat ga ik dus ook zeker doen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Mijn vriend kreeg dat helaas ook pas heel laat, met als gevolg dat ik een jaar lang voor jan l*l aan de clomid heb gezeten. Het probleem lag bij mij (geen eisprong) dus hebben ze manlief niet onderzocht. Beetje jammer dat anderhalf jaar later het probleem ook bij hem bleek te liggen. Oh, toen zijn we wel boos geweest... Kortom: gewoon vragen!
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Mijn vriend kreeg dat helaas ook pas heel laat, met als gevolg dat ik een jaar lang voor jan l*l aan de clomid heb gezeten. Het probleem lag bij mij (geen eisprong) dus hebben ze manlief niet onderzocht. Beetje jammer dat anderhalf jaar later het probleem ook bij hem bleek te liggen. Oh, toen zijn we wel boos geweest... Kortom: gewoon vragen!
bij mij ging het nog een beetje anders, ik rolde erin na een miskraam. maar mijn man kreeg ook vrij snel in de onderzoeksronde ook een zaadonderzoek. in die periode heb ik ook getemperatuurd...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
Het staat dus 2-2 met de HSGhihihi
Nou ja ik moet het op me af laten komen denk ik.
Mijsje jij bent natuurlijk al wat verder. Ging het bij jou ook zo?
Inwendige echo, zaadonderzoek, bloed prikken,
Uitslag zaadonderzoek nog niet binnen en uitslag bloedprikken chlamydia ook niet. Mara het wel al hebben over eventueel een HSG?
Dat is echt heel vervelend en frustrerend inderdaad, al die troep voor niks omdat je man ook iets mankeert! Maar dat zeiden ze bij ons zelf al, daarom doen we spermaonderzoek, just to be sure.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:30 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Dat wist ik niet eens, kan me heel goed voorstellen dat jullie daar boos om zijn geweest, zit je dan met je mooie eisprong, zonder zaadjes die goed zwemmen
Groot gelijk Klumsy dat je morgen belt, better safe than sorry!
Ja. vanmorgen gebeld met de poli... De meid die daar zat vond het ook raar datquote:
Hier ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef Flienepien het volgende:
Hier moest mijn vriend ook meteen een potje inleveren bij het begin van de onderzoeken.
Het mag gewoon thuis maar dat helpt niet heel veel. Het zal een dag moeten worden dat ik vrij ben zodat ik het zaakje af kan leveren maar daarvan schiet hij al enorm in de stress. Z'n angst is dusdanig sterk dat hij afgelopen maand drie nachten niet heeft geslapen omdat hij mee moest naar een simpele echo. Ik vind hem erg stoer dat hij heeft besloten dat hij dit hele traject in wilquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:05 schreef Jipster het volgende:
Misschien mag hij het ook thuis doen en alleen het potje afleveren? Of verminderd dat de angst niet? als je binnen een bepaalde tijd in het ziekenhuis kan zijn mag dat volgens mij thuis dus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
Ik las bevallingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef Jose81 het volgende:
Leuven (Life Leuven)... ze hadden een erg leuke en vlotte gyn en dus ook uitzicht op een vlotte behandeling... ben zo blij voor ze!
Ik zou even het ziekenhuis bellen om na te vragen, volgens mij verschilt hetquote:Op zondag 6 maart 2011 20:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Vraagje: als ik om 18 uur bloed zie, geldt dat dan als dag 1, of is morgen dan dag 1?
Terug bellen op afgesproken tijden is niet de sterkste kant van ziekenhuizen volgens mijquote:Op maandag 7 maart 2011 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
ik geloof dat ik vanmiddag zelf maar ga bellen.... nog steeds niks gehoord
O nee, bij mij gaan de sluizen open als het eenmaal zover is. Ik ben vorige ronde tweemaal binnen 4 uur doorgelekt, met een tampon maat super...quote:Op maandag 7 maart 2011 15:16 schreef klumsy het volgende:
Bij mij is het eigenlijk altijd "oude zooi"met af en toe een klein beetje rood...
Vandaag beginnen met Clomid 150 en dan de 25e een echo om te kijken of het gewerkt heeft!
Ja ik moet alleen op cyclusdag 21 komen voor een echo en eventueel bloedprikkenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:22 schreef GirlGoneBad het volgende:
Klumsy, heel veel sterkte. Hoef jij maar 1x per cyclus naar de gyn?
Met de pil werd ik ook "gewoon" ongesteld, maar met Provera is het amper zo te noemenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:41 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
O nee, bij mij gaan de sluizen open als het eenmaal zover is. Ik ben vorige ronde tweemaal binnen 4 uur doorgelekt, met een tampon maat super...
Dat gaat zeker allemaal erg snel zeg!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
Nou er zit lekker veel vaart achter
Maandag 14-03 om 8:15 uur het hsg onderzoek!
Een beetje late reactie maar het scheelt zeker. Pas afgelopen weekend merkte ik dat ik nogal prikkelbaar was, maar dat kan ook komen door de toenemende spanning en/of de vermoeidheid. Want deze keer merk ik wel heel duidelijk dat die hormonen er wel voor zorgen dat ik heel erg vermoeid ben.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:24 schreef Poezebeest het volgende:
Ahava; het verschil ligt dus in het lange of korte protocol. Wel fijn dat korte protocol, scheelt een hele lading hormonen![]()
'eerst volgende' bedoel ik. Sorry dat het er zo slecht staat. Ik had het wel goed gelezenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:53 schreef Ahava het volgende:
Bedankt voor de lieve woorden, meiden.Wat bedoelen jullie met de "eerste poging"? Dit is onze derde en laatste vergoede poging. Of bedoelen jullie iets anders?
Geen idee of je al kunt testen, Vlindur. Ik heb nooit eerder getest omdat dat voor mij alleen maar meer onrust brengt. Het klinkt wel positief allemaal bij je!
Zoals ik eerder al postte: als je denkt dat je alles gehad hebt, kan het nog net een stukje belabberder...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Orea; ik kan me helemaal voorstellen dat je nog zo'n mooi kindje zou willen! Hopelijk kunnen jullie snel na het gesprek beginnen! En 30 voelt niet echt anders dan 29, dus wees niet bang![]()
Vlindur; jij maakt het spannend! Ik duim voor jullie.
Ahava; een hele dikke knuffel voor jou! Wat een grote teleurstelling! Heb je zoveel follikels valt de opbrengst tegen en dan ook maar zo weinig bevruchtingen. Ik begrijp je teleurstelling helemaal! Ook nog de druk er achter dat het de laatste vergoedde poging is en je weet dat het hierna waarschijnlijk ophoudt, de angst dat het dus niet zal lukken, da's echt killing. Ik hoop zo ontzettend dat drie maal scheepsrecht is!![]()
Twistleweed; Fijn dat het allemaal meeviel bij de gyn. Nu afwachten op alle onderzoeken en uitslagen.
Kolonia; ook een hele dikke knuffel voor jou. jullie blijft ook niks bespaard. Hopelijk komen er snel betere tijden voor jullie![]()
Sproetje; spannend allemaal!
PZE; dinsdag beginnen, wat snel al! De zenuwen begrijp ik helemaal, het is ook spannend allemaal. Maak je niet gek, het komt allemaal goed![]()
Hier vanavond de eerste gonal-f gezet, weer een stap de goede richting op. Ik heb van de deca weinig last gehad en het viel me ontzettend mee. Ben heel benieuwd hoe ik op de gonal-f ga reageren. Ik vind het wel spannend, want nu moet er iets gaan gebeuren in mijn lichaam. Hoe zal dat zijn en voelen? Volgende week vrijdag heb ik in ieder geval de eerste echo, best spannend.
Oei, het is een beetje een hele lange post geworden, maar wilde even op iedereen reageren en laten weten dat ik aan jullie denk![]()
Dat is het precies, Poezebeest, de druk van die derde en laatste (?) poging. Daarom, het is helemaal niet zeker dat er een volgende keer komt en dan hangt er ineens zoveel hiervan af.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:42 schreef Poezebeest het volgende:
Ahava; een hele dikke knuffel voor jou! Wat een grote teleurstelling! Heb je zoveel follikels valt de opbrengst tegen en dan ook maar zo weinig bevruchtingen. Ik begrijp je teleurstelling helemaal! Ook nog de druk er achter dat het de laatste vergoedde poging is en je weet dat het hierna waarschijnlijk ophoudt, de angst dat het dus niet zal lukken, da's echt killing. Ik hoop zo ontzettend dat drie maal scheepsrecht is!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe issie nou met jou?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik heb verder niet bijgelezen, sorry meiden, maar even een dikke knuffel voor ahava, ti's waarschijnlijk al eerder gezegt en klinkt behoorlijk cliché maar er is er maar eentje nodig.. Ik ga heel hard voor je duimen![]()
Voor alle andere meiden ook even een dikke knuffelik denk aan jullie
Watquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Ik heb ook een positieve test, gisteren al. Ik had alleen een vrij late eisprong, dus ik hou nog even een slag om de arm.
Whoeeeeee!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Gefeliciteerd!![]()
Ik heb ook een positieve test, gisteren al. Ik had alleen een vrij late eisprong, dus ik hou nog even een slag om de arm.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Bedankt voor de felicitaties.
Als ik kijk naar mijn laatste menstruatie ben ik 4+1, als ik uitga van mijn eisprong ben ik 3+4. Vandaar die slag om de arm...
Is dat er eentje van het kruidvat? En ik weet dat twee streepjes twee streepjes zijn, maar er kan nog zoveel misgaan, vandaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:13 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ben 3.2 bereken ik nuMaar 2 streepjes zijn 2 streepjes toch? En ik vind mijne flink duidelijk ook
![]()
Ja, is van kruidvat. Ik heb ook nog een clearblue. Die doe ik maandag, mn officiële NODquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Is dat er eentje van het kruidvat? En ik weet dat twee streepjes twee streepjes zijn, maar er kan nog zoveel misgaan, vandaar.![]()
Zo'n spetterende test bij 3+2? Tweeling?
logisch, toch feliciteer ik gewoonquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:03 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Bedankt voor de felicitaties.
Als ik kijk naar mijn laatste menstruatie ben ik 4+1, als ik uitga van mijn eisprong ben ik 3+4. Vandaar die slag om de arm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |