nee helemaal niks, gewoon het eerste onderzoekje.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:53 schreef Jipster het volgende:
Spannend Charmed Angel, ik duim voor je voor de uitslag! Heb jij hormonen geslikt of gespoten afgelopen tijd? Ik ben het even kwijt...
Ja we zijn al 18 rondes (16 maanden) bezig om zwanger te worden, dus we vonden het wel eens tijd voor een bezoekjequote:Op maandag 28 februari 2011 12:10 schreef Jipster het volgende:
Een eerste onderzoekje omdat zwangerschap uitblijft zonder aanwijsbare reden? Of ...?
Wel spannend he! Ik hoop dat je snel de uitslag hoort en dat je een eisprong hebt gehad!
ja helemaal nieuwquote:Op maandag 28 februari 2011 12:38 schreef Jipster het volgende:
Ja inderdaad, dan wordt het zeker wel tijd.. spannend dus aan het begin van de medische malle molen.
Wachten is stom he? Good luck! Ik duim!!
Ik hoorde al dat dat erg pijnlijk isquote:Op maandag 28 februari 2011 13:30 schreef Jipster het volgende:
Volgens mij kijken ze met vloeistof of je eileiders wel open zijn, als ze bv. door een cyste worden geblokkeerd, kun je natuurlijk ook niet zwanger worden. Ze willen dat soort dingen allemaal uitsluiten voor je aan een bepaalde behandeling gaat.
wow zo lange wachtlijst? Jeetje, dat is wel erg lang, ik had binnen 2 weken een afspraakquote:Op maandag 28 februari 2011 14:20 schreef Thistleweed het volgende:
Meld: ben ook de molen ingestapt dus dat is vijf.
Wij wachten alleen al vanaf november op een afspraak met de gyn. Volgende week is het eindelijk zo ver. Ben benieuwd. Stomme wachtlijsten. Dus de afgelopen tijd had ik niet heel veel te melden.
Bij mij helemaal niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoorde al dat dat erg pijnlijk is
Ja kloptquote:Op maandag 28 februari 2011 14:34 schreef Jipster het volgende:
En volgens mij is Flienepien de volgende in rij van de malle molen.. heb jij al effect gemerkt van jou opwekkers?
Nou... ik heb echt wel vrij veel pijn gehad en ben echt geen zeikerd. Die hsg zou ik niet graag over doen, maar als het achter de rug is is de pijn vrij snel weer voorbij. Het ligt aan heel veel dingen of het erg pijn doet. Mijn gyn deed het geloof ik nog op de ouderwetse manier, dat schijnt ook niet te helpen. Maar ja, gewoon doen. Bevallen is erger.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Bij mij helemaal niet.![]()
Ik had van tevoren twee ibu's geslikt en vond het alleen een beetje ongemakkelijk voor ongeveer een halve minuut lang.
Piece of cake, ik zou het zo weer doen.![]()
En het zijn mooie beelden, prachtig om te zien.
Het hangt echt af van persoon tot persoon heb ik al vernomen. Bij mij was het zo goed als pijnloos. Even een pijnscheut toen ze de vloeistof inspoten (ik deed mee aan een pijnonderzoek en noteerde tijdens de hsg per onderdeel op een schaal hoeveel pijn ik had), maar dat was dan weer vlug voorbij. Een 10tal seconden leek het wel (althans, zo herinner ik het mij).quote:Op maandag 28 februari 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoorde al dat dat erg pijnlijk is
Ow je stelt me wel een beetje gerustquote:Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Bij mij helemaal niet.![]()
Ik had van tevoren twee ibu's geslikt en vond het alleen een beetje ongemakkelijk voor ongeveer een halve minuut lang.
Piece of cake, ik zou het zo weer doen.![]()
En het zijn mooie beelden, prachtig om te zien.
Nah, niet op je laten afkomen, gewoon een knappe dokter vragenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
Het staat dus 2-2 met de HSGhihihi
Nou ja ik moet het op me af laten komen denk ik.
Mijsje jij bent natuurlijk al wat verder. Ging het bij jou ook zo?
Inwendige echo, zaadonderzoek, bloed prikken,
Uitslag zaadonderzoek nog niet binnen en uitslag bloedprikken chlamydia ook niet. Mara het wel al hebben over eventueel een HSG?
Ow wat raar? Ik heb juist gehoord dat dat het eerste is wat ze doen?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef klumsy het volgende:
Mijn vriend heeft helemaal geen zaadonderzoek gehad,
denk dat ze dat pas gaan doen als ik wel een eisprong krijg en niet zwanger word
die hebben wij nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nah, niet op je laten afkomen, gewoon een knappe dokter vragen
Klopt! Dit was bij ons ook zo! Want straks start je behandelingen op die inderdaad geen eens kunnen werken..quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier was het ook een van de eerste dingen die gedaan werden. Ik zou niet weten waarom het niet gedaan zou worden want voor hetzelfde geld heb je beiden een probleem...
Mijn vriend kreeg dat helaas ook pas heel laat, met als gevolg dat ik een jaar lang voor jan l*l aan de clomid heb gezeten. Het probleem lag bij mij (geen eisprong) dus hebben ze manlief niet onderzocht. Beetje jammer dat anderhalf jaar later het probleem ook bij hem bleek te liggen. Oh, toen zijn we wel boos geweest... Kortom: gewoon vragen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:33 schreef klumsy het volgende:
Mijn vriend heeft helemaal geen zaadonderzoek gehad,
denk dat ze dat pas gaan doen als ik wel een eisprong krijg en niet zwanger word
Ja dat ga ik dus ook zeker doen!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:21 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Mijn vriend kreeg dat helaas ook pas heel laat, met als gevolg dat ik een jaar lang voor jan l*l aan de clomid heb gezeten. Het probleem lag bij mij (geen eisprong) dus hebben ze manlief niet onderzocht. Beetje jammer dat anderhalf jaar later het probleem ook bij hem bleek te liggen. Oh, toen zijn we wel boos geweest... Kortom: gewoon vragen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |